Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tisfordriv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tisfordriv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:57

*Om jeg har fortjent det?* Tænkte han og var overrasket over Chaces rolige svar på det. Det fortalte da lidt om, om han overhoved ville have en chance hos ham.
"Perfekt" Smilte han og så smigret på ham "Jeg kan godt lide dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:02

Chace lænede sig roligt op af cd rækken og lagde armene over kors.
Han smilte svagt og tænkte lidt, " det skal du nok vente med at sige bagefter, for jeg er altså ikke særlig sød, ikke engang selv i et engangsknald, jeg kan godt være lidt hård" indrømmede han og smilte svagt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:08

"Så lad os se hvem der er hårdest" Smilte han drilsk og klappede ham to task på overarmen før han bevægede sig ud af menneskemylderet og ud af forretningen. Han stoppede op ude midt på gangen og så ind i forretningen til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:10

Chace grinte svagt og sendte ham et skævt smil
"Du vil bare fortryde det" nåede han at sige inden Eolith bevægede sig ud af butikken, Chace stod lidt og tænkte, men vendte sig så og gik roligt ud til ham, imens han havde et skævt smil fremme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:13

"Hvor bor du?" Spurgte han og så på ham. Han svarede ikke på det andet, da det for ham så ud til at være det rene drilleri. Desuden ville han kun elske det, hvis det var sandt. Det var nu længe siden havde havde nået bristepunket. "Jeg bor her i byen, men det kunne være bedre, hvis det blev hjemme hos dig?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:18

Chace smilte svagt og tænkte lidt, " jeg bor nok lidt for langt væk, jeg bor nemlig i La Sunisha hos mine plejeforældre" sagde han og smilte svagt igen. "Men jeg ved ikke om du gider køre hele den vej, bare for at være sammen med mig og du har jo stadig din moster rendende rundt her omkring, tror du ikke at de ville undre hende lidt, hvis du lige pludselig var væk?" spurgte Chace nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:23

"Hun ved godt at jeg smutter fra hende hele tiden" Svarede han og stod rettet mod ham "Men hjemme hos mig... Kan vi dårligt få et fredeligt øjeblik, og væggene kunne ligeså godt være pillet ned, da alt kan høres".
Han tænkte lidt på de få gange hvor han havde haft andre på besøg, hvor det havde været så akavet hele tiden når familien bre brasede ind på værelset, eller hvis de bankede i væggene, hvis de kunne høre lyde derindefra.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:25

Chace lænede sig lidt til siden og bed sig tænkende i læben
"Hmm... så ved jeg ærlig talt ikke hvad vi gør, jeg er blank lige nu" sagde han og kom lidt at grine svagt over den måde han sagde det på og han smilte skævt til Eolith.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:37

Han tænkte lidt, og tænkte først på hotelværelser og lignende. Han så tænkende på ham, men tænkte så på bilen, de havde kørt med.
"Hvad med vores bil?" Han så spørgende på ham, om det var noget han havde lyst til. Han var ret sikker på, at der ville gå timer inden hans moster ville få tanken om at tage hjem, og finde dem sammen der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:48

Chace tænkte det lidt igennem, men nikkede så og smilte svagt
"Jo det kan vi vel godt, så lad os håbe at vi ikke smadre et eller andet" sagde han og kunne ikke lade være med at grine lidt igen. Chace havde nu aldrig gjort det før i en bil, men han havde før prøvet at være sammen med en dreng, da han var til begge køn, men han var mest sammen med drenge, fordi han syntes at drenge var mere spændende end piger var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:53

"Det går nok, hun kan ikke se forskel på om bilen er hel eller i to dele" Lo han lavt, men mente det skam grad alvorligt. Susanne var en lækker sag for voksne mænd, men aldrig havde hun haft brug for viden.
Eolith begyndte at gå mod udgangen, og gik ved Chaces side. Han syndes selv, at ideen om bare at spørge en vidt fremmed person, om han ville noget med ham, var både let og genial.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:57

Chaces kommenterede det ikke, han grinte bare svagt igen og bed sig diskret i læben.
Han fulgte roligt med Eolith mod udgangen og tog hænderne i lommen igen, han så sig en sidste gang rundt i centeret, før de kom udenfor og ud til parkeringspladsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 09:01

Han så rundt efter deres bil, og fik hurtigt spottet den i midten af parkeringspladsen. "Godt her er mørkt" Sagde han lavt, mens han gik hen og åbnede bilens bagagerum, der altid stod ulåst. Han klemte sig ind om på bagsædet og åbnede op for låsen.
"Luk bagagelågen og kom herind" Sagde han, mens han så efter ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 09:04

Chace fulgte ham tænkende med øjnene og smilte så svagt over at han bare sådan kunne komme ind i bilen.
Han nikkede så derefter og lukkede bagagelågen ned og gik om på den anden side af bilen og lukkede sig ind, Chace satte sig ind på sædet ved siden af Eolith og lukkede døren roligt efter sig og smilte svagt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 09:10

Eolith lænede ham tilbage mod ruden, med sig selv over ham. Hans smil var helt forsvundet, og han så nu helt alvorligt på ham, mens han snildt fik møvet sig tæt på ham. "Du kan ikke sige nej fra nu af" Sagde han lavt og trak nemt sin bluse af, og smed den ned i bilens bund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 09:14

Chace smilte svagt, selvom han sagtnes kunne se at Eolith have et alvolrig ansigt
Han trak lidt på den ene skulder, " det havde jeg nu heller ikke tænkt mig" sagde Chace stille og smilte svagt igen. Chace var ikke den gernet type når det galt sex, der kunne han tåle det meste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 09:20

Han lænede sig næsten helt ind til ham, da der var koldt ude i bilen. Bilen kunne ikke varme op uden at tændes først, men de holdt da vinden ude.
Han åbnede hans bukser hurtigt op, og trak dem ned, så han kunne se, hvad han gemte på. Han lod sig selv glide ned at sidde på hug foran ham og rettede den mod sit ansigt. Selv, var han heller ikke den generte type, da han havde prøvet det flere gange.
Forsigtigt kom han den ind i sin mund og gjorde den våd med læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 19:18

Chace bed sig i læben og lukkede øjnene da Eolith kom den i munden
Han placerede hænderne på værd sin side på sig på sædet og spredte benene lidt mere, der kom et svagt kort støn fra Chace og han bed sig i læben igen, det var lang tid siden at han havde haft sex, så nu skulle han også tjekke om han ikke har glemt hvordan man gør, men det regnede han ikke med, så derefter tog Chace det helt roligt og trak vejret tungt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 22:46

Han begyndte at bevæge hovedet, og holdte nederst på den. Han kunne mærke, at han havde fundet et ømt punkt. Forsigtigt lod han tungen glide op ad den. Han Smilte lidt op og tog den ud af munden. Der var ingen grund til at lade ham blive tilfredsstillet for hurtigt, da han selv skulle bruge ham. Nemt trak han sig igen op at sidde hos ham, og lagde munden til hans hals, hvor han kyssede ham nogle våde kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 02:08

Chace stønnede svagt igen, da Eolith begyndte at bevæge hovedet og han bed sig diskret i læben da han lod tungen glide op af den. Men han fik kort stønnet igen før Eolith tog den ud af munden og satte sig op og sidde hos ham igen. Chace lukkede kort øjnene og mærkede de våde kys på hans hals, som han smilte svagt af, han kørte så sine hænder ned på Eoilth og trak hans bluse af og begyndte derefter at åbne hans bukser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:44

"Mmnh" Stønnede han lettet og rettede sig bedre op, så Chace kunne komme bedre til hans bukser. Han smilte spændt og trak bukserne af sig, og smed dem ned til det andet tøj. Ud af vinduet kunne han se folk komme gående forbi med indkøbsvogne, men der var mørkt både udenfor og i bilen, så folk havde for travlt til at lægge mærke til dem.
Han så ned på ham og lod glide tilbage ned at ligge på ryggen, og spredte benene lidt. "Hvordan foretrækker du det?" Spurgte han, og så på Chace.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:50

Chace smilte svagt og tænkte lidt over nogle ting, som lige nu kørte rundt i hovedet på ham. Han lagde sig lidt over Eolith da han lod sig glide tilbage og ned at ligge på ryggen og smilte skævt, hvorefter Chace tog fat i Eolith boxershots og trak dem af ham, imens han lagde sig lidt mere over ham, men støttede selvf så han ikke blev mast, "hmm.. det ved jeg faktisk ikke, jeg fortrækker den måde som du har lyst til, jeg er åben for alting" svarede Chace med et svagt smil og bed sig diskret i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 03:57

"Jeg fortrække at skifte stilling undervejs" Svarede han og tog sig ikke af, at ligge nøgen under nogen, men elskede det tvært imod. Han rykkede sig lidt og fik sine ben op over Chaces skuldre. "Du sagde noget med, at jeg ville fortryde det? Er du stadig sikker på det?" Spurgte han, og var stadig sikker på sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 04:04

Chace nikkede og rykkede sig længere ned til ham og bed sig diskret i læben, "hmm.. jamen så gør vi da bare det" sagde han og smilte svagt og tænkte grundigt over det andet som Eolith spurgte ham om og trak lidt på den ene skulder, " det for vi jo at se" sagde Chace bare og smilte skævt, han tog så sine hænder op og lagde dem på Eolith lår, og trængte så hårdt op i ham og slap et kort støn ud imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 04:09

"Uigh!" Stønnede han, og lød nøsten som om han havde fået en mavepuster. Han knugede hænderne og skulle til at skælde ham ud for den start, men lod være, da han selv nærmest havde bedt om det. *Idiot..* Tænkte han muggent, men lagde armene omkring ham og åbnede øjnene forsigtigt *Han kunne godt have startet ud forsigtigt*.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tisfordriv   Tisfordriv - Page 2 Icon_minitime

Tisfordriv
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: