|
| Tisfordriv | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:12 | |
| Chace grinte svagt over Eolith støn og lagde hovedet lidt på skrå, " jeg sagde jo at du ville fortryde det, skal jeg stoppe?" spurgte han og smilte svagt igen, men begyndte dog at bevæge sig ud og ind af ham inden han nåede at svare ham og det svage smil sad stadig på Chace læber imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:19 | |
| "Du gjorde det kun for at provokere" knevrede han småirriteret "Sig mig.. har du overhoved prøvet det før? Er du jomfru?". Han så op på ham før at skubbede ham ud af sig. "Anyways, lad mig styre det" Han skubbede Chace tilbage at sidde mod bildøren og satte sig op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:25 | |
| Chace smil forsvandt og han tænkte lidt, "nej... jeg er ikke jomfru, jeg har prøvet det et par gange, det er bare lang tid siden jeg har haft sex sidst" sagde han og lod Eolith skubbe ham tilbage og så bare tænkende på ham imens han satte sig op på ham, " fint fint, gør som du vil" sagde Chace og det svage smil kom frem på hans læber igen og han lagde sine hænder på Eolith´s hofter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:32 | |
| Han så på ham, og lod ham holde om ham. Selv lagde han hænderne på hans skuldre og nikkede stumt, og tog fat i hans penis, med et lidt stramt greb som gengæld for det før, og førte den langsomt op i sig selv. Han gjorde det lidt langsommere, da han havde ondt efter Chayces lille nummer. Han var muggen over det, men ville ikke bremse sig selv allerede. Der var et eller andet an godt kunne lide ved mennesket her. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:37 | |
| Chace grinte bare svagt over at han tog lidt stramt om hans penis, men alligevel måtte han indrømme at han havde fortjent det en lille smule. Han slap et kort støn ud da Eolith førte den op i sig selv og lukkede kort øjnene, han bed sig diskret i læben og smilte svagt igen, han tænkte lidt over hvorfor det mon var gået så stærkt at de allerede havde sex, men der var åbenbart noget ved Eolith som han ikke kunne modstå og han fik stønnet kort igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:43 | |
| Han begyndte at bevæge sig, mens han så sig opmærksomt rundt med blikket uden at tage focusen væk fra fornemmelsen indeni. Han vænnde sig hurtigt af md en værste del af smerten, og kunne pludelig lide den. Han slap Chaces skuldre og lod sine arme glide om hans nakke. Han lukkede øjnene og begyndte at puste forsigtigt ud. Han kunne mærke at varmen kom til ham, på trods af, at han ikke havde noget tøj på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:47 | |
| Chace smilte svagt igen og fik stønnet kort på grund af nydelsen, han kunne sagtens mærke at det var lang tid siden at han havde haft sex, så det skulle lige opfriskes igen, men han trak bare lidt på den ene skulder og mærkede så Eolith´s hænder glide om sin nakke og smilte svagt igen. Chace lukkede derefter øjnene og kunne godt mærke at selvom de ikke havde siddet her særlig længe, så var det begyndt at blive lidt varmt, men det blev det som regl, når man bevægede sig og stønnede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 04:56 | |
| Han strammede grebet omkring ham og nød sine egne hurtigere bevægelser. Han lagde hovdet mod Chaces og tænkte ikke over, at han stønnede ham ind i øret. Med glidende bevægelser tæt op ad ham, nød han det bedst. "Åh... Chace! Læg os ned" Gispede han lidt efter. Han kunne ikke selv, da han ikke kune få sig selv til at holde sig tilbage i de få sekunder det tog at lægge sig ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Tirs 15 Dec 2009, 19:39 | |
| Chace blev faktisk ret tændt af Eolith´s støn og stønnede også selv lidt. Han tog så fat om hans lår og løftede ham ned på sædet, så Chace lå oven på ham igen, hvorefter at han begyndte at bevæge sig hurtigt ind og ud af Eolith imens han stønnede igen. Chace holdte stadig på Eolith´s lår og lænede sig lidt ned til ham, " Årh.. Eolith!" stønnede han ind i hans øre og bevægede sig stadig hurtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tisfordriv Ons 16 Dec 2009, 17:34 | |
| Han lagde benene ind mod hans sider, så han nærmest sad fast omkring ham. Han stønnede højere, da han kunne mærke at han var godt på vej til at komme. Han skulle til at sige det til ham som et advarselstræk, men kunne ikke få nogle ord frem . Han greb fat omkring ham og klemte øjnene sammen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tisfordriv | |
| |
| | | | Tisfordriv | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|