| Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 07:35 | |
| Tazz flyttede lidt af sit hår bag øret da det irriterende hende lidt for det sad lige foran hendes øje og så kiggede hun lidt på sit glas "Er det iik nemmere at vi køber en flaske rødvin den her gang" sagde hun med et lille grin og hyggede sig endelig fint sammen med Jade |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 07:37 | |
| "Joh det tror jeg det er, men det er dig til at betale" sagde hun og smilede til hende. En ting som var godt ved elver. De kunne ikke blive fulde, "men nu heller ikke for meget at drikke i aften" sagde hun. Og drak det sidste i af sin rødvin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 07:58 | |
| Tazz nikkede stille til hende "Bare rolig der skal rigtig meget til før jeg fuld så du skal iik være bange for at jeg bliver stiv om lidt" sagde hun stille og grinede lidt og bestillede en falske rødvin og fandt pengene frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:00 | |
| "He okay, men egentligt bliver elvere ikke fulde, aner faktisk ikke hvorfor" sagde hun, og grinte lidt. Ved tanken om en fuld elver, som gik ned af gaden, fuld og stiv. "Rødvin er det alkohol jeg helst vil have" sagde hun og smilede til Tazz. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:05 | |
| Tazz kiggede stille på hende og betalte for vinen og hælede stille lidt mere op til bagge "Jaa okii jeg har iik mødt så mange af jer så vistet det endelig iik" sagde hun stille og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:07 | |
| "Tja så har jeg heller ikke mødt mange af min slags, ud over min familie" sagde hun og tog en tår af rødvinen, efter at Tazz havde hældt lidt op. Hun smilede roligt, men muntert til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:17 | |
| Tazz smilede kært til hende og sat flasken bag dem og drak lidt af sin rødvin og kiggede lidt ned på glasset "Det er oqså kun miin familie jeg kender som der er varulv og så faren til miin datter" sagde hun stille og sukkede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:19 | |
| "Okay ... Men undskyld jeg spørger Tazz, men er 18 år ikke en lidt tydelig alder, i at få børn?" Spurgte hun hende om, men mest af alt ikke for at fornærme hende. "Skaber to varulve ikke også en varulve til sammen?" Tilføjede hun bag efter og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:24 | |
| Tazz kiggede stille over på hende "Joo men vi ville gerne ha et barn men så slog han op da jeg var to måneder henne" sagde hun stille og smilede stille "Joo men det finde hun først ud af når hun er 15 for lige nu er hun faktisk iik en varulv" tilføjede hun efter lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:26 | |
| "Arg surt at han bare sådan slog op" sagde hun og betragtede Tazz, man skulle da bare ikke forlade nogen, når man havde gjort personen gravid. "Okay" sagde hun til det andet. Og drak noget mere, i mens hun smilede til Tazz. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:36 | |
| Tazz smilede venligt til hende og slappede lidt af "Jaa men sådn er det joo" sagde hun stille og drak list mere af vinen og kiggede stille rundt på folk og smilede til dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:38 | |
| ""Nårh æh hvad skal vi nu lave, ud over at drikke" sagde hun, og tog endnu en slurk, i det han nærmest havde sagt det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 08:59 | |
| Tazz tænkte stille over det men kunne iik komme i tanke i om noget som helst de kunne lave da de der skide drenge hele tiden kiggede på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Tors 02 Jun 2011, 09:00 | |
| "Gad vide hvad de drenge overhoved vil" sagde hun og tog en ekstra tår af sin rødvin, og kiggede over mod dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:33 | |
| Tazz trak lidt på skulderne og drak lidt mere af sin vin og kiggede på hende "Ved jeg iik rigtig men de fleste tænker joo bare med deres lem og iik andet" sagde hun stille og tænkte lidt over det hele. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:37 | |
| "Jah det er jo rigtig nok" sagde hun, og drak det sidste af sit glas vin, i mens hun kiggede på hende. Hun havde jo egentligt ret med hensyn til det hun sagde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:48 | |
| Tazz grinede lidt over det og kiggede lidt rundt og smilede lidt for sig selv og drak lidt mere af sin vin og slappede af i kroppen og hyggede sig endelig fint nok. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:49 | |
| "Hm ret så rolig aften må man sige" sagde hun, og gjorde sine skuldre slap. Så hun kunne slappe af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:53 | |
| Tazz nikkede stille og kiggede over på hende "Vil du ud og danse igen? bare så vi lavede noget end bare stå her" sagde hun med et smil på sine læber og slappede af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:55 | |
| "Jooh hvorfor ikke" sagde hun, og nikkede stille til Tazz foreslag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:58 | |
| Tazz smilede stille til hende og sat sit glas ved siden af flasken og gik stille ud mod danse gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 02:59 | |
| Hun fulgte let og roligt efter hende, ud på danse gulvet, der var dog stadig en del folk der ude at danse. Hun lod en hånd køre igennem sit hår, inden hun rigtig igen begav sig til at danse igen, ved siden af Tazz. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 03:11 | |
| Tazz dansede stille med og smilede til hende og syntes endelig at hun meget sød og god at snakke med. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 03:14 | |
| Hun snurrede rundt et par gangen, inden hun standsede "ups ikke flere snurre turer til mig" grinte hun. Da det havde følt som om at være rundtosset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. Lør 04 Jun 2011, 03:23 | |
| Tazz grinede lidt af det på en sød måde og begyndte endelig at savne sin datter rart meget måtte hun nok inrømme. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. | |
| |
|
| |
| Kedelig aften lidt sjovt måske?-Tazz. | |
|