| Går rundt.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 08:56 | |
| Sted. Gå gaden Vejr. Det regner Tid. 00.32 Omkring. No one Påklædning. http://www.splendicity.com/celeblook/files/2008/11/bebe-white-dress.jpg, en halskæde og bare fødder Rose kom løbende hen af en af gaderne. Hun havde ingen sko på, da hun ikke fandt det nødvendigt. Det regnede og havde gjort hende drivvåd. Hendes grønne hår klistrede sig til hendes kinder og hendes kjole klistrede sig til hendes krop og var begyndt at blive lidt gennemsigtig. Det var mørkt, og det eneste som lyste Roses vej op var gadelygterne. Det var koldt, og hendes tænder klaprede i hendes ansigt. Hun havde ikke trukket sine vinger tilbage for en sikkerhedskyld, hvis det var nødvendigt at flygte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:08 | |
| Dread kom med lidt blod ned af hagen ud fra en af de mange små gyder mellem husene. Blodet fløj let væk fra hans hage og faldt så ned på jorden så der ikke var et spor af blod på ham. Han spidsede øre da han hørte nogle komme løbende, det bankende hjerte og den høje puls, fangede også opmærksomheden, men det der gjorde mest, var lugten. Den fantastiske luft fra Engle, den var fantastisk. Han gled hurtigt i retningen af lugten, men prøvede at holde sig lidt skjult i skyggerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:11 | |
| Rose havde løbet i noget tid, men stoppede brat op da hun kunne mærke en i nærheden. Hendes blik gik rundt og hun trak vejret hurtigt og forpustet. Hun lod sine fingre gå gennem sit grønne hår og lod sit blik gå rundt på omgivelserne for at finde denne person. Hun havde stoppet nogle meter foran Dread. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:16 | |
| "Godaften" Sagde Dread så efter han havde set lidt på hende. Hendes puls var helt oppe og køre kunne Dread se. Han kunne nærmest høre hendes blod bruse igennem årene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:18 | |
| Rose fik et mindre chok da drengen kom ud. Hun vendte sig så hendes krop var rettet helt mod ham "... Godaften" sagde hun lidt tøvende og gik et skridt tilbage da hun ikke ville være alt for tæt på denne dreng. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:22 | |
| "Undskyld.. Det var ikke meningen at skræmme dig" sagde han så og og rakte en hånd frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:23 | |
| "Det gør ikke noget" sagde Rose lavmælt og så lidt på drengens ansigt og så så ned på hans hånd og tog forsigtigt fat i den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:29 | |
| "jo... Jeg håbede virkelig ikke at jeg skræmte dig" sagde han så lidt sårbart. Han slog blikket ned, mens han langsomt rystede hendes hånd. Indeni havde han svært ved at lade være med at savle over at han kunne mærke blodet stikke mod hans egen kolde hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:30 | |
| Rose havde godt opdaget hans kolde hånd, men var lidt ligeglad. Hun lagde hovedet let på skrå og stillede sig et skridt tættere på drengen "Noget galt?" spurgte hun og gav langsomt slip på hans hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:39 | |
| "Jo at jeg skræmte dig..." sagde han bare lidt stille. "Det var jo ikke med vilje" Mumlede han så. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:40 | |
| Rose grinte lavmælt og rystede på hovedet "Det gør virkelig ikke noget.. Jeg er en person man let kan skræmme" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit grønne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:45 | |
| "Kender jeg godt... Det var min søster også" Løj han uberørt og kiggede på hende med et lille smil og kiggede nu hende i øjne med sine mørke øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:53 | |
| Rose smilte og kunne godt høre at han løj lidt. Hun så ham ind i hans mørke øjne med sine isblå øjne og smilte nu kun svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:56 | |
| Han smilte venligt, men uden at vise sine tænder. Dread slog armene om sig. "Er her ikke vildt kold?" spurgte han. Han havde bare en trøje på med et par bukser. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 09:57 | |
| Rose trak på skuldrene og så lidt ned på sin korte kjole "Jooh.. lidt" sagde hun og syntes egentlig at der var lidt køligt og så tilbage op på Dread. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:00 | |
| "Kender du en god cafe?" spurgte han hende så og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:01 | |
| Rose rystede på hovedet "Nææh.. Går ikke på café" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår og var ikke glad for at gå blandt mennesker og havde derefter ikke gået rundt i byen og sår'n nogle steder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:07 | |
| Han nikkede lidt. "Gør jeg heller ikke" sagde han, hvad sandt var. "Men hvad laver man så her?" spurgte han hende så med hovedet lidt på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:08 | |
| Rose trak på skuldrene "I dunno.. Ville prøve at se mig omkring.." sagde hun og kløede sig på kinden og så på Dread "Hva laver du her?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:19 | |
| "Gå ture om aftnen er dejlige... Man kan se nogle smukke stjerne" sagde han og kiggede op på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:20 | |
| Rose fulgte hans blik op på den flotte nattehimmel og nikkede "Jah de er utrolig flotte" sagde hun og så tilbage på Dread og lagde hovedet let på skrå *Han kan da umuligt være vampyr.. Hvis han var, ville han have dræbt mig for lang tid siden* tænkte hun og betragtede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tirs 15 Dec 2009, 10:30 | |
| Dread knep hurtigt øjne sammen. *Tag dig sammen... Hun er jo en engel... Bid hende nu* Tænkte han surt og kunne høre blodets brusen igen. Han kiggede på hende. *Hvorfor kan jeg ikke bide hende?... Hun kan bides og efterlades* Tænkte han igen, men underligt nok skubbede han det væk, bare for at lære hende lidt mere at kende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Ons 16 Dec 2009, 04:44 | |
| Rose smilte et flot tandsmil og lagde hovedet let på skrå. Hun lod sin ene pegefinger gå forsigtigt op og lod den stryge ham over kinden "Du er ikke som de andre.." sagde hun med lidt nysggerighed i stemmen og havde strøget ham over kinden, bare for at se om han egentlig var rigtig.. Hun havde ikke set nogen mandlige vampyre som ikke havde sprunget på hende med det samme de havde lagt øjnene på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Ons 16 Dec 2009, 23:27 | |
| "Nej... Jeg er også ret gammel" grinte han og smilte lidt. Benene rystede lidt under ham da hendes finger kørte hen over hans hage. *Hvorfor reagere jeg sådan??* spurgte han vredt sig selv inde i hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 04:39 | |
| Rose smilte et sødt smil til Dread "Hvor gammel er du da?" spurgte hun af ren interesse og tog langsomt sin finger til sig selv og lagde hovedet let på skrå og strøg nogle fingre gennem sit grønlige hår. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går rundt.. | |
| |
|
| |
| Går rundt.. | |
|