| Går rundt.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 04:42 | |
| "Et par 1400 år" sagde han så og kiggede på hende. "Og du er... Hvis jeg må gætte... 1153?" spurgte han hende så med hovedet let på skrå. *Biiiiiiid hende* Sang en stemme inde i ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 04:59 | |
| Rose nikkede og smilte så svagt og rystede på hovedet "Nææææsten.. Er 1200 år" sagde hun og kløede sig på kinden og så Dread ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 05:12 | |
| Dreads mørkerøde øjne kiggede på hende med et lille smil og et glimt. "Men det var tæt på" sagde han og grinte lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 05:14 | |
| Rose nikkede og smilte skævt "Jah det var ret tæt på" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår så håret kom væk fra hendes ansigt. Hun var en ret pæn pige. Høje kindben, lige tænder, tyndt ansigt og nogle isblå og klare øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 05:35 | |
| "Ja... Ikke" sagde hanog smilte lidt til hende. Dread var selv flot, selvom han var vampyr. Bleg hud som altid, stærk hage, atletisk krop og mørkt hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 05:54 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 07:19 | |
| Rose nikkede og så lidt betragtende på ham og lod så sit ansigt gå op på hans ansigt igen. *Hvorfor er jeg sår'n her?...* tænkte hun og rakte op for at stryge sine fingre gennem hans hår. Hun var ret underlig.. Skulle altid røre ved ting xD Hun smilte og vidste ikke hvorfor hun var sår'n overfor ham *Han er en vampyr for pokker da! Du burde flygte mens du stadig har chancen!* var der en stemme i hendes hoved der sagde, men hun hørte den kun som en svag hvisken. Hendes blik var låst fast til hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 07:57 | |
| Dread lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg er sikker på du har regnet ud at Dread ikke er mit rigtige navn" sagde han så lidt spørgende. *Hvis du siger det til hende er der ingen vej tilbage...* Sagde en svag hvisken ved hans øre. Dread var skam velvidende at hvis han sagde hvad han rigtigt hed, så var der noget anderledes ved Hende her Rose... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 08:00 | |
| Rose så på Dread og lagde hovedet let på skrå "Hva hedder du da rigtigt?" spurgte hun med en rolig og mild stemme og smilte et flot og sødt tandsmil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 08:04 | |
| "Enzio..." sagde han så stille og kiggede på hende medet lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 08:06 | |
| "Enzio" mumlede Rose lidt for at huske navnet og nikkede så og smilte op til ham og stillede sig op på tæer så hun var nogenlunde på højde med ham "Hyggeligt at møde dig Enzio" sagde hun høfligt og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 08:17 | |
| "I lige måde Rose" Sagde han og kiggede lidt smilende på hende så en antydningen af de skarpe tænder kom frem. *Hvorfor ikke bare bide, lade være med at drikke og så gå?* Sagde den samme lille stemme i hans øre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 08:49 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 09:17 | |
| Rose gøs lidt ved synet af hans tænder og stod tilbage på flad fod og gik et skridt tilbage. Hun opdagede egentlig nu hvor tæt hun havde stået på ham.
// Sorry det tog så lang tid.. Skulle lave nogle matematik lektier xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Tors 17 Dec 2009, 19:08 | |
| *Perfekt.... Bid hende nu, hun er inden for rækkevide!!!* skreg en tanke, men han trådte selv et skridt tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Fre 18 Dec 2009, 07:20 | |
| Rose smilte svagt og rystede på hovedet af sig selv. Hun lod sine fingre stryge let over sin nakke hvor mange vampyre havde bidt hende. Turde hun at stole på denne vampyr.. Turde hun at lade sit forsvar forsvinde? Hun vidste det ikke.. Hun vidste ikke om hvorvidt hun turde tage denne chance. Hun havde set ned i jorden, men så så op i Enzios.. Eller Dread.. Eller hvad han nu skulle kaldes, øjne med et blik som håbede på om han havde et svar.. Måske vidste han hvad hun skulle gøre.. Måske havde han svaret.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 00:47 | |
| "Sååå" sagde han dumt og kiggede på hende. "Jeg burde gå... Ellers sker der måske noget" Mumlede han og gjorde mine til at gå. Han ville kun gå, mest fordi hun ikke skulle komme til skade hvis han ike kunne holde sig tilbage. *Hvorfor tænker jeg sådan?* Spurgte han sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 01:16 | |
| "Nejh!" sagde Rose hurtigt da Dread skulle til at gå. Hun tog hurtigt fat i hans arm og så op på ham "La vær.. Ikk gå.." sagde hun og ville ikke have at han gik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:09 | |
| "Jeg tror at det er bedst for os begge" sagde han bare, men stod helt stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:11 | |
| Rose rystede på hovedet "Nejh.. La vær med at gå" hviskede hun bedende og gik et lille skridt over mod ham og smilte svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:15 | |
| Han slugte et par gange. "Okay..." Sagde han så langsomt og kiggede over skulderen på hende. *Hvorfor gør jeg det her?* Spurgte han sig selv. *Du vil bide hende.... Sådan makker* Sagde den samme lille stemme i hans hoved. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:17 | |
| Rose gik over så hun stod lige foran ham og så ham ind i øjnene med sine isblå øjne "Jeg stoler på at du ikke dræber mig.. Så du behøver ikke at gå" hviskede hun og så så ned i jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:21 | |
| "Den tillid slår dig ihjel en dag" sagde han og smilte lidt til hende. "Men ikke af mig" tilføjede han.
//Skal smutte nu... Vi skrives xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Lør 19 Dec 2009, 04:23 | |
| Rose smilte og så op på Dread igen og nikkede "Det ved jeg godt.." sagde hun og lagde hovedet let på skrå og rakte en hånd op mod ham og strøg sine fingre let over hans ene kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går rundt.. Søn 20 Dec 2009, 02:25 | |
| Han smilte lidt til hende og lod sin finger køre hen ad hendes håndryg. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går rundt.. | |
| |
|
| |