Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rundt og rundt og rundt.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 02:55

Dag: Fredag.
Dato: 30. april
Tid: 22:00 Ca.
Vejr: Lidt blæst, tørt, med lidt skyer på himmelen.
Omgivelser: Legeplads omgivelser.

Sian gik rundt med en stor flaske cola og var nu på vej op i legetårnet, hun tog en tår af sin cola og rutsjede ned af rutsjebanen "Weee!" sagde hun hele vejen ned og rejste sig og gik hen til forhindrings banen'ting. Hun gik på line mens hun tog en slurk af sin cola. Hun hoppede hen over nogle dæk og nynnede svagt imens. Hun satte sig så hen på en af de der hvor man stiller sig også kan den snurre rundt. Hun satte sig med ryggen mod stolpen i midten og lod den dreje langsomt rundt mens hun drak af sin cola. Hun nynnede lidt mens den kørte rundt og rundt og rund og rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 03:10

Axel fløjtede lidt for sig selv, mens han gik hen af en sti i parken. Han havde lige bidt en ung pige så hans blodtørst raserede ikke så voldsomt. Han hørte nogen råbe 'weeee' og han undrede sig en lille smule. Han gik mod lyden, og snusede stille, et menneske? På en legeplads? Han smilede let, og gik hen mod legepladsen. Han fik øje på en ung pige der legede rundt. Han var ikke stoppet med at fløjte, det blev han ved med og smilede skævt. Han stoppede lidt fra stolpen hun sad på, og stoppede med at fløjte "Hej" sagde han med en glad stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 03:17

Sian sagde "hejsa" da han snurrede forbi ham, hun smilede da hun anden gang kom forbi ham og tog en tår af sin cola "Hva' så?" spurgte hun da hun endnu en gang kom hen forbi ham. Hun stoppede så den ved at sætte foden ud på jorden. Hun rejste sig og tog fat i ham for ikke at falde, da hun var blevet helt svimmel. Hun lo lidt og slap ham igen "Puha jeg er helt svimmel" sagde hun i et smil og rystede kort på sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 03:40

Axel smilede til hende da hun snurrede forbi ham "Ikke så meget, hvad laver du?" spurgte han og grinede lidt da hun så noget svimmel ud. Han lod hende gribe fat i sig, hans hud var iskold "Det kan jeg se, du ser lidt bleg ud" sagde han meed et skævt smil. Han stod stille og lagde kort hovedet på skrå og betragtede hende kort, hans øjne var blå for at han så virkede mere menneskelig, det var hans bedste skjul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 03:56

Sian lo lidt "Hvis der er nogen der ser bleg ud her, er det dig" sagde hun så i et smil og pegede på ham, hun havde godt lagt mærke til at han var kold, men sagde ikke noget til det. Hun tog en tår af sin cola og havde fået balancen igen "Jeg lallede bare rundt og ventede på selskab" sagde hun og så på ham "Men nu er du her, Så nu kan du jo være mit selskab?" sagde hun og søgte altid efter selskab, hun var selskabsyg kunne man vel sige?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 04:05

Axel smilede skævt og så på hende "ja desværre er jeg tvunget til at læse jura indendørs" sagde han og prøvede at se lidene ud, men kunne ikke lade være med at grine. "Jeg vil tage det som en ære at være dit selvskab" sagde han med et smil. Han stod og så lidt rundt på legepladsen "hvorfor er du egentlig her? er det ikke mere spændene at være på en club der er da mange flere mennesker?" spurgte han og så på hende. Hun var speciel, det kunne han godt mærke, men hun var glad og det smittede af på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 04:20

Sian trak kort på skuldern "Jeg ender bare med at blive fuld og du vil ikke se mig fuld" sagde hun i et grin og tog en tår af sin cola, hun gik hen til vippen og satte sig på den ene side "Kom sæt dig" sagde hun og pegede på den ande ende af vippen. Hun stilte sin cola fra sig og så på ham med et smil. Hun tog aldrig på club, hun havde faktisk aldrig været på en, kun til privat fester og sådan i sin gamle by, men hun vidste dog godt hvad en club var og vidste hun med garanti blev fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 04:28

Han grinede lidt "Du er måske sådan en der smider tøjet og danser på bordene?" sagde han drillende, men rystede så let på hovedet "aj jeg tror da ikke du er så slem?" sagde han roligt. Han fulgte hende med øjnene da hun gik hen og satte sig på vippen. Han gik roligt hen og satte sig i den anden ende af den, og begyndte roligt at vippe. Han lænede sig lidt frem så han kunne se på hende "hvad hedder du så?" spurgte han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 04:54

Sian vippede med og så på ham "Jeg stjal en gang en bil så jeg må ikke få kørekort før jeg er 21" sagde hun og trak på skuldern "Jeg bliver ret overgearet og ubevidst når jeg er fuld" sagde hun og smilede. Hun svang lidt med benene hver gang hun var oppe i luften "Mit navn er Sian" sagde hun og kaldte aldrig sig selv ved sit fuldenavn og blev aldrig kaldt for sit fuldenavn "Hvad med dig blegfis, hvad hedder du?" spurgte hun .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 05:45

Axel så på hende, og smilede skævt "Nåh arme dig" sagde han roligt, og vippede videre. Han grinede og smilede skævt "virkelig? det kunne da ellers være sjovt at se." sagde han med et drillende smil, han lagde nakken tilbage og grinede "jaja rundtosse jeg hedder Axel" sagde han med et smil. Axel var som regel altid et stort smil, om det så var koldt eller charmerende det kunne man aldrig gætte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 01:04

Sian lo lidt af ham og vippede stadig "For min skyld, gør det ikke noget .." sagde hun i et skuldertræk og tog sin cola da hu nåede ned til jorden, hun tog en tår og så sig omkring en gang inden hun så på ha igen "Jeg for jo helt lyst til at feste når vi snakker om det" sagde hun så og smilede. Hun elskede at feste, men havde ikke festet længe efter det der skete sidst hun festede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 02:56

Han vippede roligt, for hvis han ikke beherskede sig ville Sian måske falde af han var jo stærkere end mennesker. Han kunne godt lide Sian, hun var en spøjs tøs og han var glad for at han havde spist så han ikke var tvunget til at bide hende og slå hende ihjel. Han nikkede til det hun sagde "yep, men fest har jeg som regel altid lyst til" sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 04:49

Sian så på ham og hoppede så af vippen uden advarsel "Kender du et godt sted at feste?" spurgte hun så og havde taget det han sagde som et ja til at ville finde et sted at feste, hun så om på ham og smilede. Hun smed den tomme cola flaske i skraldespanden og tog en elastik om sit håndled i håret så det var sat op i en hestehale (ligsom på billedet)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 05:11

Axel så på Sian og smilede skævt til hende "der er Reggie club.." sagde han roligt, den anden club han kendte var nok ikke noget for Sian, godt nok var hun en frisk pige og virkede ikke kræsen med hensyn til livet, men det sted var lige slemt nok, og han ville ikke have at hun skulle blive bidt eller overfaldet. Han betragtede hende da hun satte sit hår op og smilede roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 05:15

Sian så på ham "Til the Reggie club!" sagde hun så og gjore tegn til at han skulle vise vej, hun kendte slet ikke byen og det ville nok ikke gå så godt hvis hun skulle føre vej. Hun glædet sig til at feste, selvom hun havde i planerne at holde lidt igen. Selvom hun inderst inde godt vidste det var svært for hende, hun blev ret hurtigt revet med når der var fest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 07:05

"Jeg troede at du ikke var alt for god til at drikke?" sagde han og lagde hovedet på skrå og steg af vippen. Han så lidt rundt "er du overhovedet gammel nok til at drikke?" spurgte han med et hævet øjenbryn og så på hende. Han var selv vild med at feste selvom hans branderter aldrig holdt særlig lang tid da han jo var vampyr så den brandert fes hurtigt af igen. Han fattede hurtigt at han opførte sig som en mor og smilede skævt og unskyldene "nej bare glem det kom så viser jeg vej" sagde han muntert og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 07:16

Sian gav ham en lammer "Jeg er seksten jeg må godt drikke!" sagde hun så og gik med ham, hun vidste godt han kun havde spurgt for hendes eget bedste, men var altså ikke så dum at tage ud og drikke hvis hun var yngre. Hun spekulerede så over om hun virkeligt så så lille ud? .. Lignede hun en der var yngre end seksten? det fik hende til at være tavs ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 07:24

Axel så på hende og grinede lidt da hun stak ham en lammer "av" skyndte han sig og sige så det ikke virkede mistænksomt, for han kunne knap nok mærke det "jaja rolig nu" sagde han og smilede skævt. Han opdagede hurtigt at hun var blevet tavs. Han skubbede drillende "kom så kylling den der kommer sidst derhen er.. blød i bolden!" sagde han og løb, dog uden vampyrevner, men han løb alligevel hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 07:30

Sian lo og kastede tanken væk, hun løb hurtigt efter ham og var faktisk utroeligt hurtigt af et menenske at være og at dømme på hendes højde. Hun kom op på hans side og løb så hurtigt hendes ben kunne, da hun kom i tanken om hun ikke kendte vejen, hun stoppede op da vejen skilte, hun så sig tilbage "Det snyd når jeg ikke kender vejen?" sagde hun så og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 08:04

Han grinede og løb videre, han blev overrasket over hendes fart, men han øgede kun med lethed sin egen fart "venstre, højre, venstre, venstre, højre!" sagde han og smilede skævt og løb hurtigt videre. Han så kort tilbage og vendte sig om og løb baglæns "kom nu eller er du blød i bolden?" spurgte han og grinede, det var sjovt at lege med mennesker, især når de var så svage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 08:09

Sian hørte hvad han sagde og lo lidt " Du skulle bare vide skulle du!" sagde hun så og grinte igen. Hun begyndte at løbe igen og ville altså vinde, hun synes det var sjovt at lege i det hele taget, især når der var konkurrence med i. Hun elskede at konkurerre, men hadet at tabe, ret typisk. Hun var i god form så hun blev ikke særligt hurtigt forpustet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeSøn 02 Maj 2010, 08:27

Axel smilede over hele govedet, det var længe siden han havde leget. Der var dog ikke meget udfordring i den lille menneskepige, men man kunne jo lade som om det var meget svært at vinde. Han vendte sig hurtigt om og styrtede afsted igen. Han grinede og så kort om på hende "Sian er bløøøøød i boooolden!" grinede han og for afsted, men prøvede at berherske sig så han ikke løb for stærkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 05:18

Sian løb så hurtigt hun kunne og rakte tunge af ham da han råbte hun var blød i boldten. Hun nåede hen lige bag ham og vidste hun ikke ville vinde. så hun satte af og sprang op op hans ryg "Ahaha!" grinte hun og sad på hans ryg som en Abeunge og vejede ikke så meget, hun var jo ret lille, hun var lav og tynd.

//sorry det ikke blev så lang X__x//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 05:26

Axel småsnublede lidt, men genvandt hurtigt og elegant sin balance igen og kom med et lille grin "hey hey hey! det der er snyd!" sagde han og prøvede at se om på hende, men kunne ikke rigtigt. Han begyndte at gå lidt videre, og lod hende hænge og smilede skævt. "Du er en snyder.. men jaja jeg tager det ikke så tungt, vi siger bare at vi kom samtidig" sagde han og smilede fjollet.

//det er ok :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 05:37

Sian lo bare da han sagde hun snød og blev sidende på hans ryg "Godt, Jeg er ikke for tung vel?" spurgte hun så og så ned på ham med et smil på læberne, hun elskede at side på folks rygge, især når folk lod hende blive sidende. Hun rodet ham i håret og fik det til at side i uorden, hun grinte lidt da han så sjov ud med håret i uorden.

//Har ikke så meget krea i dig .. Så du må lige bære over med det xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rundt og rundt og rundt. Empty
IndlægEmne: Sv: Rundt og rundt og rundt.   Rundt og rundt og rundt. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rundt og rundt og rundt.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Går rundt..
» Rundt i byen...
» Rundt i byen
» Driver rundt..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: