Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Første dag et nyt sted - Seidy

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitimeTirs 05 Jul 2011, 07:01

Tid: 08:00
Vejr: Solskin og varmt
Dato: Et par uger før sommerferie
Dag: Mandag
Omgivelser: En masse lærer og elever
Påklædning: På Ava
_______________________________________________________

Så var det sket atter en gang, et nyt sted og en ny skole.
Sådan var livet stort set for Jacob, som ikke havde haft andet end problemer, hans far som havde fået nyt job i en ny by næsten hele tiden.... Men! nu var det også slut, Jacob gad ikke lytte på sin fars shit længere! og var flytter hen for sig selv, selv om det stadig var et nyt sted så var det også sidste gang.
Han havde ikke engang haft penge nok til en ordenlig lejlighed, og måtte bo i nået gammelt lort. men han nød den frihed som han havde, og det var der ingen tvivl om.
Det var Mandag og hans første skoledag på denne nye skole, og så selvsikker som han var så tøvede han ikke en eneste gang når han gik ind af dobbeltdøren.
Gangen var fyldt af lærer og elever, som stod og snakkede og gjorde sig klar til første dag.
Nok kende Jacob ingen af dem, som han skulle gå i skole med. Men så selvsikker som han var, gik han bare ned af gangen og hilste på folk som om han allerede kende dem. Han viste jo godt at første indtryk var nået af det vigtigste, så at virke nervøs og bange var ikke nået godt at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitimeTirs 05 Jul 2011, 07:23

Det var en normal dag og den var selvfølgelig kedelig som altid. Jeg stod sammen med mine klasse kammerater og snakkede indtil jeg fik at vide at vide at min makeup var i så tydeligt. Jeg trådte lidt tilbage fra de andre og satte mig ned med et spejl og begyndte at korrigere mit makeup. Men da jeg kiggede i spejlet så jeg en dreng som jeg ikke kendte komme hen til mine veninder. Jeg tænkte at det sikkert var en ny. Jeg så ned af mig selv og så at den fine g-star trøje sad fint samt de hvide bukser. Jeg smilede skævt til ham, men vendte hurtigt blikket til spejlet og fortsatte med at korrigere min makeup.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 00:05

//man skriver altså i 3. person//

Jacob forsatte bare ned af gaden og fik øje på en flok piger, kønne var de fleste sgu og det var heller ikke nået Jacob kunne modstå sådan lige her og nu. Hvis det var nået han var så var det pigeglad, han gik bare med faste skridt hen mod dem selv om han mere skulle finde kontoret og finde ud af hvor han skulle gå og alt det der. Men flokken var nået der stoppede ham "goddag de damer" sagde han med en dyb hæst stemme, som var ret så charmerende i det på sin helt egen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 05:41

Seidy så at drengen var i gang med at snakke med hendes veninder fra klassen. Seidy var færdig med at korrigerer sit make-up og pakkede det væk sammen med spejlet og kiggede hen imod drengen, mens hun satte sine ben over kryds. De var kønne og flot barberede. Hun smilede charmerende til ham lige som om hun ville have ham kun for sig selv. Hun var i godt humør. Det var tid til at score tænkte hun og prøvede at se så lækker ud som mugligt, mens hun kiggede drengen op og ned. Hun havde en god fornærmelse. Hun sad stille med sit charmerende smil og gjorde sit hår frit og lod det falde om skuldrene på hende og om bag på hendes ryg det så virkelig godt ud, men hun sad bare og fortsatte sin lille jagt efter eventuelle scoringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 04:23

Pigerne fniste lidt når denne flotte fyr snakkede til dem, det svarede ham bare med et "hej" i kor, og det så ud som om de alle sammen ville have hans opmærksomhed. Hans blik gled ned på en pige som sad ned, og han tvivlede ikke et sekund at hun gjorde sig til. Hans opmærksomhed gled bare væk fra veninderne, i det han satte sig ned på hug "goddag" sagde han igen med sin hæste stemme, og sende hende et charmerende smil "du kunne vel ikke hjælpe mig, med at finde kontoret?" spurgte han om og satte sin ene hånd ned på gulvet, i det hans fingerspidser strejfede hendes ene ben sådan let i det så ingen kunne se hvad han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første dag et nyt sted - Seidy Empty
IndlægEmne: Sv: Første dag et nyt sted - Seidy   Første dag et nyt sted - Seidy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første dag et nyt sted - Seidy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: