| Sump vand eller alene tid. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:12 | |
| Dag-irl sted-gæt omgivelser:død og sø sumpen Vejr:sne frost. tid:23.44
Ribanalon sad roligt og så på det sumpede vand underligt nook var det ikke frossen som alt anden vand. Hun kiggede rundt nogen gange, hun var alene, hun var altid alene sådan var det bare. Hun smilte og kiggede så op på den helt igemmen sorte natte himmel og hviskede så noget hvorefter hun kiggede ned i vandet igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:32 | |
| Alec kom løbene ud fra en af stien fra skoven. Hun kiggede sig om efter mennesker *Ingen? godt!* hun sukkede lettet og lagde ikke mærke til vampyre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:40 | |
| Hun sukkede, i det samme kom en duft hamrende ind i hendes næse. *En anden vampyr* tænkte hun roligt. *En hun* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:42 | |
| Alec vendte rundt, opdagede så lugten af anden vampyr *Intersant...* hun smilede for sig selv og vendte igen om mod søen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:43 | |
| HUn rejste sig op i sin fuldte højte og kiggede ikek just levende på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Ons 16 Dec 2009, 07:46 | |
| Alec fik øjenkontakt, men bevægede sig ikke. Hun smilede et lille prøvende smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:39 | |
| HUn nikkede roligt til det lille svage smil den anden vampyr hun lavede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:42 | |
| Alec gik et par skridt nærmere, emen stoppede op et stykke fra hende, hvor hun afventede en reaktion. Vampyr-bekendtskaber var svære, for vampyre åbnede op ligesom menneske, det tog tid... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:48 | |
| Hun sagde intet men lod tydeligt sin aura sige at hun ikke skulle komme meeget tættere på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:52 | |
| Alec tog noget hår væk fra ansigtet. Hun åbnede munden tøvende "Hej..." hun kiggede på vampyren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:54 | |
| Et skævt, svagt smil kom frem og Ribanalons tænder kom til syne, dog var det ikke for at true, men hendes måde At smile på. "Jamen Hej" sagde hun bestemt og dog så blidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 01:57 | |
| At pigen gav hende et svar, gav Alec lidt mere selvtillid. "Hej, Jeg er Lyra... "løj hun, hun stolede ikke helt på pigen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:00 | |
| Hun grinte lidt, " Lyra " sagde hun nærmest ekko agtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:02 | |
| Alec smilede og trak på skuldrene "Dig?" *Ved hun jeg løj??* råbte hun nærmest i sine tanker. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:05 | |
| Hun slikkede sig over sin overlæbe og sagde, "er det virkelig så vigtigt" Hendes metalliske grå øjne skinnede så underligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:07 | |
| Alec smilede stadig "Indtil videre her vi ikke andet at snakke om?" hun lagde hovedt en lille smule hovedt på skrå. Men rettede sig hurtigt op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:09 | |
| Et ubehagligt smil kom frem fra hendes ansigt. "Du har vil ret men entil videre betyder mit navn intet" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:13 | |
| Alec trak på skuldrene. "Jeg kan ikke finde et bedre emne at tale om lige..." hun smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:17 | |
| "Vi kunne jo starte med hvem vi faktisk er" sagde hun imens hun nærmede sig uden at bevæge sig det helt store. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:22 | |
| Alec smilede. "Du starter..." og gjorde en hånd bevægelse i hendes retning. *Jeg kalder hende... Hende fra nu af!* besluttede hun i tankerne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:26 | |
| Hun lavede et kænk med narken, og sagde så "Du for æren at sige dit navn" hun stod nu virkelig tæt på hende, men hun havde intet at rygte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:31 | |
| Alec så forvirret på Hende. "Det her jeg gjordt??..." hun så på hende, med et meget uforstående blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:33 | |
| Hun grinte lidt, "Alle vampyrer har et dæk navn" hun holdte en pause, "du har lige sagt dit, plus jeg er meget ældre end dit unge vampyr" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:36 | |
| Alec trak på skuldrene. "Okay, du vinder... Mit navn er Alec! Dit?" Alec gav hende et blik, der sagde at nu ville hun have at hun sagde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. Tors 17 Dec 2009, 02:38 | |
| Hun slikkede nu på underlæben, "Det lyder også mere rigtigt" hun skævede til sin venstre side, og kiggede så Alec direkte i de irretrede øjne uden at lave en anden mine end at smile. "Ribanalon" sagde hun og lavede endnu et knæk med narken. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sump vand eller alene tid. | |
| |
|
| |
| Sump vand eller alene tid. | |
|