Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 den stjerne klare nat/:Linea

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 08:07

Dato: 15. juli
Tid: 23:00
Sted: stranden
Vejr: lidt mørkt men varmt, og stjerne klart

Jason sad i sandet og læste en af sinde bøger, det hanlader jo altid om kærlighed. Han har aldrig været folelsket eller kender til kærligheden. Men han elsker og læse historier om det, han sad og rodet med sandet mens han læste. han hade ikke sat håret, så når der kom en lille vind, fløj hans hår end for and hans ansigt. han lagde bogen ved siden af sig og lage sig på sin skjorte han hade taget af og lagt den ned. Han så op i himlen han nød og se på de stjerner som nu var der. han hade en rose i den ende hånd, lige så stille tog han en af bladene af end til den ikke hade flere på, nu lå der rosen blade rundt om ham. han tænkte på hvordan det ville være og kunne se solen og være uden i det solskind. han kan høre nogen længer nede som drak og festede, det hade tændt et bål. Han over vejrede om han skulle gå der hen og hygge med dem. men det var nu også meget dejligt og side her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 08:39

påklædning: http://www.vampire-diaries.net/gallery/albums/greystone/normal_egreystone.jpg

Linea kor gående lang's vandkanten, samtidig med hun roede lidt i det lange filtrede hår. Kort kastede hun blikket ud i det nåde så skønne hav, det var facinerende at se på, også var det så sjældent hun var inærheden af havet, bare i nærheden af en strand, for hun boede ikke selv i La Sunisha, men i Sheria, det var dog også en stor by, men bare mindre spændne og dog slet ikke ligeså intresant som denne by. Forsigtigt lagde hun hænderne ned af siden, også lige ud igen. Den friske luft sank hun ned i sine lunger, hun sank dem i store mundfulde, og pustede nærmest forpustet dem ud. Hende's tanker lå på hvad fanden der kunne ske på en strand? Mon der overhovedet var noget stort? Hmm fulde kvinder og mænd længre nede af stranden? Arghh ikke lige hende's kop te.. Altså den der talemåde agtige dim's.. Hun smilede lidt, måske var festen, bålet, sprutten og alle de mennesker var det eneste her på stranden så måtte hun vel tage derned og hygge sig og snakke, for hun havde ikke overskud til at tage hjem nu. hun kiggede ud mod vejen, men blikket blev afspærret af en fyr der sad alene længere nede af stranden. Hvad mon han lavede, mon han kunne klare lidt kvindeligt selvskab? Hun smilede ved tanken og gik bare tættere på ham, smilet blev venligt. Han var vist fuldt optaget i sin bog? " Hmm " Mumlede hun højt, så hun ikke var i tvivl om at han hørte det. " Hej, kan jeg slå mig ned her?" Spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 09:11

han så at der var en kvinde på vej hen til ham. Han smilede lidt. Han satte sig op igen og tog sin skjorte på igen. " ja da det jo en offentligstrand og det kunne være meget hyggelig med noget selskab jeg sidder alligevel og læsere love never dies" han smilede og rettede sit hår for det nogen låne sad godt. han rykkede alle de der rosen blade til siden " sæt dig ned jeg bider ikke" Jason syns enlig hun så meget godt ud og hun virkekede meget flik. " når ja forasten jeg hedder Jason" han tog fat i sin bog og lagde den bag ham. Han kiggede op og så på de smukke stjerner, han overvejet og komme med en af hans score raplirker som han altid når han er til fest og snakkede med en pige. Men han vor jo ikke til fest og han gad heller ikke rigtig score nogen i aften. det var jo også en af grunde han sad på stranden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 09:24

Linea rettede lidt på håret, og lyttede godt efter hvad han sagde. Et sødt smil kom på hende's læber, da han bød hende at side ned. " Hmm er du nu sikker på du ikke bider?" Sagde hun med etdrillende blik i ansigtet. Forsigtigt satte hun sig ned på det vlide sand. jason? de var da et pænt navn, det var da heller ikke så originalt? Eller var det? Hmm hun hørte ikke navnet tit. " Hm Jason pænt navn " Sagde hun også så mod det flotte blå vand. " Og mit navn er Linea " Præsenterede hun sig selv. Forsigtigt vendte hun hovedet mod Jason, betragtede ham, han var faktisk en pæn fyr, hmm ej det skulle bare være en hyggelig aften, hun havde ærligtalt heller ikke så mange venner, så hun ville bare for engang's skyld prøve at få en loyal ven. Bare denne ene gang?? Hmmm hun smilede sødt til ham. " Var bogen god?" Spurgte hun bare for at skabe en samtale med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 13:02

han grinte lid stille " okay så måske en lille smule " han smilede og kiggede på hende

" Linea er da et smukt navn`" han var faktisk helt vild med det navn og det passede bare godt til hende." bogen er meget god nu har jeg ikke læst den helt til slut men end til videre er den meget god. hen halder om kærlighed, at der en pige der læder efter hendes mand men hun fandt ham død. også var hun så ked af det at hun ville springe ud over et høj hus men så kom der en mand og tog hende der væk der fra. De blev så venner. også går jeg ud fra at de kommer til og leve sammen. hvad med dig er du forelsket? "

han kiggede op mod himlen da han fortalte hende det. Hun var sikkert lige glad med og høre om bogen. men han ville bare ikke stoppe samtalen, men det var ret fedt af en gad og høre på ham og især om han bøger. han har stelfølelig også nogen andre venner men de gider ikke rigtig og snakke om det de ville bare feste og den slask. han kiggede ud om vandet, gu vide om hun var forelsket og hvordan det var og være det. men han viste også godt at det aldrig ville ske for ham.
han har jo sin søster han ville gøre alt for, men det jo også fordi hun har problemere, så om man kan kalde det at elske ved han nu ikke. Sådan var det jo ikke i børgene, han kunne se at der kom en lille vind for rosen bladene svede op i luften og ud mod vandet. han kiggede hen på hende, og så kom der et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 03:20

Linea Grinte svagt af han's kommentar, men da han kom til at forklare bogen lyttede hun efter, men's forsøgte hun at diktere nogle ord inde i hovedet. Altså nærmest som et memory-kort. Når hun selv læste, læste hun om kærligheden, følsen eller sådan nogle bøger som Twiligth og sådan vampyr-kærlighed's bøger. Hun så ud over havet, men's hun lyttede efter hvad der blev fortalt om bogen. Da han var færdig med at fortælle kom der et meget " Krævende ' spørgsmål, men ja der var ingen hemmelighed bar dette, så hun trak let på skuldrende " Bogen lyder vildt intresant, og det lyder som om du lever dig ind i handlingen " Sagde hun med et smil, og skulle så til at svare på spørgsmålet nu " Hmm, arghh forelsket har jeg ikke været siden jeg gik i 5 klasse i folkeskolen " Sagde hun og smilede sødt til ham, inden hun gav pandehåret et lille puf, så det endte ved siden af håret der hang ned af hende's ryg lige så langt som det var. En smule nysgerighed lyste op i hende's øjne og gav sig til at spørge " Er du forelsket eller? " Spurgte hun og lod sig se op i han's ansigt! Hmm hun ville helst ikke lade samtalen gå helt lost, så hun smilede nuttet " Fortæl en smule om dig selv " Sagde hun så og ville lytte intresant efter hvad han havde at fortælle om sig selv, det virkede som om han var typen der havde mange ting i livet, mest af alt ting der var intresante, men måske kunne det også være at han havde minus'et i livet, alle mennesker har inten et plus eller et minus, men på en måde virkede det som om han havde et minus, men måske havde både et plus og et minus? Hun så på ham, beundrede lidt han's ansigt, det var køns, men sne hvidt, krid hvidt, eller alle de der talemåder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 03:57

Jason kunne ikke forstå at hun gad og lytte på ham. det hade han ikke prøvet før. han kunne ikke rigtig forstå at hun aldrig hade været forelsket kun i 5 klasse. han syns bare alle kunne blive forelsket undtagen ham selv. " nej jeg har aldrig været forelsket, eller det ved jeg faktisk ikke om jeg har." hans smil forsvandt, han kiggede hen på Linea, der fik hun et lille smil. " fortælle om mig selv? hmm.. der ikke så meget, jeg bor sammen med min lille søster på 12 år i min leglighed. kender ikke min far og min mor er død så. det eneste jeg laver og feste og læse og passe min søster. hvad med dig fortæl om dig selv" Jason er meget nysgerrig, for det jo ikke vær dag/aften han snakker med en pige på den her måde og ikke til en fest. han lagede sig ned i sandet og kiggede op på hende. hun beundrede hendes ansigt for hun var virkelig køn. gu vide om hun ved om han var vampyr, nej det gøre hun nok ikke ellers hade hun nok sagt noget om det. han tog bogen og brugte den som en hovedpude...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeSøn 17 Jul 2011, 04:14

Linea så på ham med et tilfredst smil, og lyttede lidt inden hun sendte ham to store øjne " Ved du det ikke?" Spurgte hun ham også på ham med det samme smil som før. Det ville være forfærdeligt at føle hinanden uden at være forelsket, altså sex er jo på en måde lidt ligegyldigt i et forhold, det er de små ting i det der er vigtige. HUn smilede lidt mere efter da han fortalte om dig selv, og et smil kom på hende's læber " Intresant " Undslap det hende's læber, men det var intresant at høre om ham, selv om han fortalte ret få ting om sig selv. " Hmm hvor skal jeg begynde?" Drillede hun og sendte ham et charmerende smil, da han lige havde lagt sig ned i sandet. " Ligger du godt?" Spurgte hun og ville egentlig ikke være til påstyr, så hun gav sig til at fortælle om sig selv. " Jeg hedder Linea Shakey, og er 17 år, bor i byen Sheria, vildt nedern by altså efter min mening, men der bor jeg sammen med min meget syge far, men alligevel er han rig, så man kan få lokket gode penge ud af ham. Ejj bare for sjov" Startede hun og pustede forpustet ud, inden hun gav sig til at fortsætte " Jeg er enebarn og har altid været det, og ærligtalt er jeg stolt, jeg elsker frugt salat, som en livret selv om mange ser det som en dessert, men folk har deres egen mening, jeg går stadigvæk i hgh scool, men er dog glad for at være gået ud af folkeskolen, for folkeskolen, ødelagde mig på en måde indeni!" Afsluttede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 09:48

Jason kunne ikke lade være med og smile da hun drillende lidt. Han lukkede øjne da hun for talt om sig selv. han lå og mød hendes stemme. Han syns den var dejlig. " wow der var meget og for tælle" han smilede 2 jeg kan ikke huske noget efter jeg var blevet til vampyr så jeg ved jo ikke om jeg har været engang. men jeg har læst om kærlighed og set det men har aldrig prøvet det, jeg ved jo bare det en dejlig følse" han´s smil for svandt lidt. men det kom så igen da han kiggede op på hende " vil du gå lidt ned af stranden ? " han raste sig op og tog sine ting og rente hånden frem mod hende, for og hjælpe hende op og være høflig. Man kan jo godt være høflig mod nye mennesker/væsner, og især vis de er søde. han gikkede hende i øjne. Man kunne se måden i han´s brune øjne som lyste op og et lille sødt smil kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den stjerne klare nat/:Linea Empty
IndlægEmne: Sv: den stjerne klare nat/:Linea   den stjerne klare nat/:Linea Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den stjerne klare nat/:Linea
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dejlig stjerne nat
» På strandtur, K? ~ Linea
» kan ikke klare konkurrenter - Dorian
» Hvorfor skal sommeren være så varm? //Linea//
» 18 år.. Hurra hurra... Jeg kan ikke klare det mere...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: