Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 23:20

Ozzie smilte svønig til Heath, han rodet lidt i sin bukse lomme og fandt nogen sedler frem, han vidste ikke hvor meget han nu rakte til chafføren, men stolede blot på at få det rigtig tilbage igen, chafføren rakte ham et på seddeler og nogen mønter og et lavt tak og Ozzie tog roligt imod det og stoppede det tilbage i lommen, han vendte sig lidt mod Heath og smilte og.. hvorfor.. prikkede han ham? Hans smil forsvandt lidt men han grinte så hurtigt lavt, "Du underlig" mumlede han så bare og tog fat i håndtaget for at komme ud af den indelukkede taxi, ikke hans farvorit transprot midl, så ville han heller gå eller løbe endelig. Ozzie smilte sødt af Heaths gab og nikkede lidt idet han smækkede døren i, og ventede til Heath var kommet ud også. "Klokken er vidst også ved at være mange.. du kan sagtesn overnatte hos mig hvis du vil, er du sulten?" sagde han forsigtigt og vendte sig mod Heath, "Ja.. her bor jeg" sagde han og gjorde et kast mod lejligheds bygningen på den anden side af vejen og ventede til Heath var kommet over til ham så han kunne skjule sig lidt bag ham igen på vej over vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Aug 2011, 00:03

Heath kiggede lidt efter Ozzie, inden at han også åbnede døren, den som var i hans side og trådte ud af bilen, inden at han lukkede døren efter sig. Han skyndte sig hen til ham og stillede sig bag ham lige så stille. Han prøvede atter igen at skjule sig for at der ikke var nogen som skulle over beglo ham. Han fugtede let sine læber og lagde sit hoved en smule på skrå mens at han tænkte lidt. Han kiggede sig omkring på de nye omgivelser, inden at han nikkede enkelt gang da Ozzie sagde at han boede over på den anden side af vejen.

"Jeg gerne overnatte... men jeg er ikke sulten... ikke lige nu i al fald.." sagde han stille og smilede lidt, han bed sig lidt i læben og sukkede derefter lydløst, han kunne mærke at han var lidt nervøst for at tænke over hvordan Ozzie ville reagere hvis at han fortalte sandheden om hvordan han var endt som han var. Et smil dukkede så op fra overfladen, da han ikke gad at lyde så trist. Han ville ikke ødelægge stemningen.
"Men du må godt tage noget at spise hvis du vil... når vi kommer indenfor" sagde han hurtigt, men med en blid tone i stemmen, han ville ikke forhindre ham i det hvis at han var sulten, selvom han ikke selv var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Aug 2011, 02:19

Ozzie smilte stort, han var endelig ret taknmlig for hvad der var sket de sidste par timer, han var glad for at have mødt Heath, han havde jo fået en ny ven, hvilket betød uendeligt meget for ham, da han jo ikke havde så mange af dem i forvejen, endelig havde han kun Sariel.. som han ikke havde hørt fra i noget tid, gad vide hvad han gik og rodet sig ud.. med sine kvinder, og alt det, bare han nu ikke kom til skade midt i alt rodet, det ville Ozzie så nødigt se. Han smilte lidt og gik over gade sammen med Heath bag sig og nikkede roligt, "Okay, måske sener så" sagde han roligt, han var heller ikke selv speceil sulten.. han kunne nok heller ikke tilbyde så meget for Heath, han havde intet kød, eller æg, eller den slags.. det nægtede han altså at spise. "Nej jeg tror jeg venter lidt" sagde han roligt, og fumlede frem for at finde håndtaget, han åbnede døren og krøb inden for sammen med Heath bag sig, han var godt nok.. tæt på.. og nøgen.. åh. Han rødmed lidt, og satte pris på der var så mørkt, han satte afsted op af trappen, men stadig opmærksom på Heath bag sig, han prøvede at skjule ham uden at læne sig for meget op af den nøgne dreng, der var visse ting.. han ikke havde brug for at.. mærke. Han kom ret hurtigt op til 3.sal og gik hen af gangen, rodet i lommen efter nøglen og fik til sidst låst den gamle dør op. Han rødmed igen "Ehm.. det kan godt være.. der er lidt rodet" advarede han, og skubbede så til døren der var blokeret.. han sukkede og skubbede alt hvad han nu kunne, "Flyyyyyt dig nuuuu!" klagede han irreteret.. og skubbede igen, et tungt piv af en art kunne høres på den anden side af døren, men Ozzie blev ved med at skubbe og døren gik langsomt op, han trådte ind gennem den lilel sprække og vendte irreteret hovedet mod den halv sovende hund der lå bag døren og før havde blokeret den, det var ikke nogen lille hun, den var i hvert flad tungere end Ozzie, og kunne trække ham med alle steder selv om han ikke ville med. Sådan et bæst altså.. "Ja det så min hund.. Onion" mumlede han og slog ud med armen mod hunden der ikke engang værdige gæsten et blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Aug 2011, 19:31

Heath fulgte med ham op af trappen, mens at han kiggede sig lidt omkring, han lod sig dog blive ved med at gå bag ved Ozzie. Et lille grin undslap fra hans læber, "Det er i orden... jeg er også selv en der roder... så tag dig ikke af det" sagde han roligt med en blid stemme..

Han fugtede sine læber og hævede det ene bryn, mens at han kunne se hvordan Ozzie havde det med at åbne døren... da de nåede op til hans lejlighed.
Han lagde sit hoved en smule på skrå og gik med Ozzie ind igennem den lille sprække, Heath nikkede lidt uden at sige noget, han var ikke glad for at sige noget til det, da han jo selv var en varulv, en meget, meget større hund end Onion. Han var selv lige så stor som et menneske når han stod på sine bag poter. Altså når han var i sin varulve skikkelse. Han kiggede sig lidt over skulderen,
"Tak fordi jeg måtte gå med hele vejen.." sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 06:33

Ozzie smilte lidt og nikkede så, hvis han var van til det, var det måske ikek så slemt enda, han sukkede stille og vendte hovedet rundt i lejligheden, det eneste sted på jorden hor han aldrig gik ind i noget fordi han vidste præcis hvor alt var. Han skubbede lidt til den doven hund og viste Heath inden for. Han lejliged var i 2 rum, og de kom dirakte ind i Ozzies stue, køkken, soveværelses rum. I hjørnet ved vinduet stod en gammel drømme seng hvor der lå tånsvis af puder og dyner i en dynge, så de næsten faldt ud over kanten, der var et nat bord der var helt væk i alle hans ting, diverse ting som, smykekr, ure, bøger, penalhuse, kamara og creme, havde han stående, rundt omkring var der stablede bøger.. faktisk var de alle vegne og der var ikke en eneste væg der ikke var dækket af et billed, eller en reao med bøger, der var propfyldt, på køkken bordet rodet der også, alt for meget, og et lille gammel dags tv stod ved foran en slidt sofa, og så ud til ikke at være brug i meget lang tid, hvilket passede fint, og så var der en dør bagerst i lokalet der førte ind til badeværelset. Han smilte lidt.. hjme kære hjem. "Det helt iorden.. skal vi finde noget tøj til dig?" spurgte han stille og rødmed lidt da han kom i tanke om Heaths nøgenhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Aug 2011, 22:50

Heath kiggede ned til hunden som Ozzie ejede, da han trådte ind i lejligheden. Han kiggede sig lidt omkring inden at han sukkede lydløst og et lille smil dukkede op fra overfladen inden at det forsvandt igen. "Ja... det må du gerne..." svarede han så hurtigt, men med en blid tone i stemmen. Han førte sin ene hånd om bag nakken og kløede sig lidt der, mens at han tænkte over hvad han skulle gøre... han stod ellers bare stille, mens at han kiggede mindre nysgerrigt omkring i lejligheden.
"Er det så her du opholder dig... når du ikke er ude?" spurgte han forsigtigt og trak sig svagt på skulderen, han vidste ikke hvad han ellers skulle spørge om. Han følte sig ikke rigtig tilpas. Han vidste faktisk ikke rigtigt om hvordan han havde det lige for tiden.
Han kiggede lidt hen på Ozzie.. selvfølgelig boede han her, Heath tænkte sig ikke nok om.. "Glem mit spørgsmål..." mumlede han og bed sig lidt i underlæben uden at der kom et sår. Han rettede sit blik op mod loftet.
"Jeg kan godt hjælpe med at rode op.. som en tjeneste for det du har gjort" sagde han stille og lidt tænkende. Inden at han fortsatte med at snakke..

"Også må jeg nok gå... derefter" - Heath var ikke så sikker på at sove hjemme hos Ozzie. Han smilede svagt. "Så kan jeg komme tilbage dagen efter eller vi kan mødes på et andet tidspunkt, hvor jeg kan give dig tøjet tilbage.. som jeg har lånt" forslog han mens at han ventede på at Ozzie ville sige noget. Han håbede at det var i orden at han ville smutte bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?   En svømmetur, en ny dag og et nyt møde? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En svømmetur, en ny dag og et nyt møde?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Svømmetur eller ej Corabelle-privat
» Et møde ~ Ray.
» Demetri- nyt møde....
» Det vilde møde [Zin]
» .... et møde? //Blaze//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: