|
| Solen mærker min hud med sår. (Alle) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 11:40 | |
| Hun greb ham om skulderen og prøvede at presse ham væk.hun mærkede hans kolde hud igennem tøjet og borede hendes negle i ham. Hun ville skrige ,men ingen lyd kom ud...hvor var de alle nu...hendes venner, dem der kunne hjælpe Tristan, Zean, Altair endog Sakef...hun var alene i det her, hun var aldrig blevet bidt før, Skulle hun dø nu? Hendes tåre begyndte at trille ned og hun fandt det svært at trække vejret.Hun skammede sig . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 11:49 | |
| Demetri lod hænderne holde om hende istedet så hun ikke kunne løbe det hele var håbløst, hun skulle dø nu eller skulle hun vaære hans tempel for blod, hun var for ham det mere dyrebarste der var i verden, hun var en kilde til blod og alt havd det stod for. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 11:54 | |
| Hun mærkede hans favntag og begyndte at hulke. Hun samlede sine sidste kræfter til modstand,hun måtte afprøve hendes telekinese om den hjalp.Det hun visualiserede , skete virkeligt. Hun havde set en 8-10 containere længere hende i udkanten.Hun lukkede øjnene og visualiserede de alle ville ramme Demetri bagfra, og med lidt held slå ham ud, problemet var de også kunne ramme hende selv hvis han nåede at flytte sig. Hun lukkede dog øjnene og ...kort tid efter lød der rabalder og støj... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 11:59 | |
| ///vi er ved en mark ved skoven...hvad laver containere der// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 12:02 | |
| //øh..måske til indsamling af trækævle?...jeg har jo ik sat dem ,vel? Jeg opdagede dem bare! ...desuden synes du at have glemt aftalen fra sidst om 'ikke at røre' ;)...så må der oz stå en stribe containere..LOL.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 12:14 | |
| //hahaha..............................du skal lave aftaler med mig hvergang vi skal emne.//
De stoppede op midt i det hele, Demetri havde allerede stoppet dem med sin ene evne, hun var meget svagere end ham og han kendte til alle tricks, han var over 2000år så hun skulle ikke komme her og tro noget, han slap hende nu og skubbede hende så hårdt at hun faldt. "Tror du virkelig at jeg vile falde for det" ikke en eneste bloddråbe var kommet ud for hans mund, han smilte og huden havde allerde taget farve til det bedre. "Du glemmer Camille at du kun er en hvalp i forhold til mig" han kiggede dyrisk ned på hende og hans øjne lignte det samme som den aften, dog var der glitre i hans øjne og de blev næsten hvide af at han havde indtaget blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Tors 04 Aug 2011, 18:57 | |
| Camille slog øjnene op , spændt på at se om hendes eneste mulighed for at ' afvæbne ' ham var lykkedes. Alt hun så var en smilende Demetri, der hånede hende og kaldte hende en hvalp. Hans tænder og bid havde sluppet hende og hårdt blev hun skubbet på jorden. Hun følte sig ....ydmyget. Hendes hænder og begge albuer var der nu skræmmer og hul på, idet hun var faldet bagover og havde forsøgt at tage fra faldet. Camille følte det var kattens leg med musen. "Er du stolt af dig selv nu....stor, farlig og magtfuld ...tillykke du kunne overmande mig og fik dit 'overgreb' " , Camille var stadig på jorden og hendes stemme var tyk af angst og frustration da hun talte til ham..Hvordan skulle det her ende?
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 22:34 | |
| "Jeg ikke stolt" sagde han og lukkede øjnene imens han rettede på sit skjorte. "Jeg tager det jeg har brug for" han kiggede tilbage på solen, "hver du glad for at solen endnu er oppe" han måtte væk nu hans hud var lige akurat blevet lidt mere hvid igen. Men nu var det på tide at komme tilbage. "Du slår vel også dyr ihjel for at spise dem, du er min mad så hvad er forskellen? at du kan tale og tænke" imens havde han åbnet øjnene igen og kiggede på hende, hans øjne var ikke de smukke magtfulde mere, de var helt sten grå og selv det hvide i hans øjne var ved at blive grå, han var igen med at dø hvis ikke han snart kom hjem til sin Lille Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 22:42 | |
| " Hvis du ikke kender forskel på mennesker og dyr...er du fortabt Demetri" Camille så op på ham. "Har du taget hvad du skulle, eller skal jeg stadig være bange for dig?" hun kiggeed op på ham og al sarkasme var væk " Vil du ikke godt hjælp mig, jeg VED du kan tage dig selv ud af mit hoved Demetri, Zean sagde det efter at "have været derinde". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 22:46 | |
| Han spærede øjnene op, "Har du ladet en so Zean være der inde" han rystede på hoved, "Jeg har aldrig været inde i dit hoved Camille" sagde han og virkede sløv i det. Han kiggede frem for sig nu,det an- gående dyr og mennesker tog han ikke så tungt, "Men lilel Camille du er jo ikke et rigtig menneske vel" Hendes duft var iværtigfald ikke sådan, men han kunne ikke helt finde ud af hvad hun enlig var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 22:54 | |
| Hun tog sig til halsen og så på Demetri. Alle var så interesseret i hende og Zean, men hun var voksen,singel og ville ikke skulle forsvare sig hele tiden. Camille kendte sandheden og det gjore også Zean og resten af verden...var hun ved at blive irriteret på. "Det igen , med min lugt... Demetri...hvad siger det om mig...alle de væsner jeg møde siger jeg ikke er menneske, er det også hvad du tror?" hun begyndte at blive urolig...mon Zean ville kunne se noget om det i hendes hjerne, det måtte hun huske at spørge om! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:02 | |
| "Jeg ved ikke hvad du er" sagde han og hviste det ikke, "Dit udseende ligner en blanding mellem engel, menneske, måske elver, en du kan også være en varulv der virkelig har en fantastisk evne til at skjule din virkelige jeg" Han holdte en pause, "Men hvad du overhoved hvad du selv er" han hvæssede pluselig af hende og begyndte uden videre at gå ind i skoven igen, han ville hjem til sit teritorum, hjem og se om Fie var der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:05 | |
| Camille blev siddende omtumlet efter sit blodtab og med en lille lyst til at hævne sig på Demetri, det var anden gang han legeed med hende, det var der ingen der slap godt fra, ingen! camille var en god og meget kærlig sjæl, men pustede man til ilden , måtte man være forberedt på at brænde sig. Hun kiggede eftertænksomt efter Demetri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:12 | |
| //Kan jeg mærke et lille tirck på at du vil lave noget med Fie xD//
Demetri begyndte nu at slændre løbe, men det gik ikke så godt. Camille stadig kunne se ham, selvo han løb han var ikke langt væk og det ville tage en lille halv time at komme hjem til Fies Lejlighed. Han begyndte at være ldit længere inde i skoven, men han var svag. Han havde ikke kunne været ude en times tid, han havde faktisk været ude i 4 timer nu, det var den store grund til at han var så svag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:16 | |
| // jeg afsløre ALDRIG mine planer...det ville jo ikke være sjovt for nogen , ville det //
Camille rejste sig og selv om hun var usikker til bens lykkedes det hende at holde trit og holde ham inden for synsvinkel. Selv mistede hun helt og adeles retningssansen og anede ikke hvordan hun skulle finde hjem til Deepshell igen. Men hendes instinkt sagde hende at hun ikke var færdig med Demetri, ,måske de kunne.. Hun tænkte videre over sin plan.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:20 | |
| //Det har du faktisk ret i, endelig en med samme tankegang, fasinerene!//
Demetri stoppede op, han kunne ærke Camille's blod danse i hans døde krop, det gav ham liv og engergi men det var alligevel ikke nok, men Hvis det var ville Fie så give noget at sit for ham, han hvæssede af sig selv på grund af smerten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:31 | |
| // endelig een der forstår mig * snøfter af glæde* LOL //
Camille hørte hans hvæsen, var manden da helt utilregnlig siden han skændte på sig selv..eller var der andet galt? Hun fortrød næsten hun var fulgt efter, hvorfor havde hun et så ufatteligt stort talent for at havne i prekære situationer , hun fnes lidt ved tanken om al den ballade fordi hun.... hang ud med Zean om man så kan sige. Og nu på listetå efter en vampyr, hvor dristig kunne man egenlig tillade sig at være? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:34 | |
| //XD sådan kan man også sige man elsker jordbær//
Han brugte nu sine sidste krafter til at forvandle sig til en gråspærv og begyndte at flyve op i træerne hvorefter han lige så stille forsvandt for Camille og for skoven af.
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:43 | |
| * WTF * tænkte hun.... hvordan kan han det, hvordan kan nogen det? tænkte hun og så med et snært af beundring efter ham. men hurtigt blev hun irriteret, nu var hun længere væk fra deepshell end før hun mødte ham, det havde ikke været hensigten.
Hun gik træt og en smule modløs tilbage i den retning som hun mente at være kommet fra, så måtte hun håbe på det bedste.Eller gro vinger selv.
//out//
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:46 | |
| //Du en god emne skriver det må jeg give dig!// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:48 | |
| // tak... er lidt blue for tiden, så det er dejligt med "ros" // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Fre 05 Aug 2011, 23:50 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Lør 06 Aug 2011, 00:02 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Lør 06 Aug 2011, 01:19 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) Lør 06 Aug 2011, 01:22 | |
| // nysgerrighed dræbte katten, ved du godt// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle) | |
| |
| | | | Solen mærker min hud med sår. (Alle) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|