Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Solen mærker min hud med sår. (Alle)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:30

//Jeg er allerede død....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:40

// hmmm.... men kan en træpæl ikke gøre trikset, det kan jo være nyttig info til senere forsvar ;9 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:42

//læs under vampyrer....i race regler, men du skal lige tænke ovér ligger nummer 3 over det stærkeste/magt væsen på lost world//PLus at Demetri jo er en gammel vampyr//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:44

// uuhaaa... så er jeg kommet i farligt selvskab, men Camille er en sej chick... så det går nok..håber jeg //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:45

//Det kommer an på om du er en god emner...///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:47

// men det har do jo lige givet mig bevis på sort på hvidt at jeg var ;)... og desuden meget ..rar... synes de fleste ihvertfald *griner * //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:49

/Tja du er jo indtil videre god, de fleste pjeler at blive kedelige med tiden,
deraf bliver Demetri urolig, irreteret, eller så begynder han at lege med folk
og det er ikke så fedt, men det første tegn på at jeg keder mig er at Demetri
begynder at gå rundt, ikke side stille og snakke....så har du fået en lille hemmelighed,
som jeg faktisk har lagt mærke til af mig selv//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:51

// kedelige... det er jo maget afhænig af havd man forventer , vil jeg mene .... jeg er selv så heldig og forkælet at jeg har de ypperste " emneboddies" her på siden * heldige mig * //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 01:58

"Tja.....syns bare det hele bliver for ens formidt og dem som
er gode til at emne kender mig for godt til at skrive med mig....//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 02:05

// ja, det er vel risikoen for jer "heavy weight emnere " , men sådan er hvis man har emnet længe og med mange, går jeg ud fra... så må du være opfindsom ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 02:28

"Jear...."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 06:02

// bær din byrde med et smil.. //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 02:07

///sssh...du mumler//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 02:20

//men du lytter alligevel ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 02:24

//ikke rigtig jeg læser det...//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 02:38

// så du læser at jeg mumler...imponeret er jeg :) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 07:49

//Jear i know//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 08:08

Virkelig dygtig...nu vil jeg lege lidt med in søster ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Aug 2011, 08:11

//Øhm din eller min??//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:12

// LOL...ja, det kan jeg godt se er lidt vanskeligt at tyde. hmm tror jeg snupper DIN //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:49

//ok hyg dig hun er farligere end mig XD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 09:51

// Naa, hun er blid som et lam...jeg hber hun bliver en betroet veninde, ville du ikke bare nyde det ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 10:02

//jo meget ;D //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 10:08

// så bed hende lige være flink ik :) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 10:17

//nej//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Solen mærker min hud med sår. (Alle)   Solen mærker min hud med sår. (Alle) - Page 3 Icon_minitime

Solen mærker min hud med sår. (Alle)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Is i Solen.
» Solen går ned...
» Solen skinner
» Ray-Solen er så dejlig og lun.
» Solen?-Dustin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum