|
| Går en tur | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:09 | |
| "Dean smilede bare og lod ham gører det, han ville jo ikke værer stærk nok vis han prøvede å noget, men Dean nød hans kys, og lagde hovedet tilbage for så havde han mere at kysse på.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:19 | |
| Yo slap hans ene håndled og blev ved med at kysse ham, mens han lod sin hånd glide ned mellem hans ben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:24 | |
| Dean tog fat i hans hånd og fik helt lyst til og drille ham, han fugtede sin underlæbe og smilede bag efter "Hold da op der er en der er vild idag var" grinede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:31 | |
| Yo prøvede at få sin hånd fri "kan ikke få nok når jeg er sammen med dig" sagde han og prøvede stadig at få sin hånd fri "bare lidt" hviskede han og så bedende på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:32 | |
| Dean grinede lidt "Man skal yde for man kan nyde" sagde han med et smil og holdte stadig hans hånd, og smilede drillene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:36 | |
| "Dean.. kom nu" peb han mens han tog sin anden hånd, ned mellem hans ben. og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:39 | |
| Dean rysted epå hovedet og tog fat i hans anden hånd "Hvad vil du gører nu"drillede han og smilede og nussede hans hændere lidt, men havde stadig fat så han ikke kunne tage dem til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:45 | |
| "Dean, slip" hviskede han og prøvede at hive sig selv fri, han prøvede alt for at få ham op i sig igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:50 | |
| Dean hodte bare fat i ham og smilede, han rystede let på hovedet "Yde for man kan nyde" sagdde han og nussede hans hænder og holdte ham fast |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:55 | |
| "ej Dean. hold nu op" sagde han og prøvede stadig at komme fri, han begynde lidt efter lidt at give op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 01:59 | |
| Dean sukkede dybt og slap der efter hans hænder og smilede til ham "Ikke mere idag" sagde han stillet og nussede ham op af hans arme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 02:05 | |
| Yo så på ham og sukkede lidt "heller ikke lidt ?" spurgte han stille om, men lag sig bare stille ned ved siden af ham. selv om han virkelig havde lyst til Dean
//jeg smutter// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 09:09 | |
| Dean bed sig lidt i læben og kiggede op i lofted men så så på ham "Okay" sagde han stillet og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 09:21 | |
| Yo rystede på hovedet "jeg venter bare, bare lidt" hviskede han og lag sin hånd på hans lår, og lod den køre ind på hans inderlår. selv om han prøvede at lade være |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 09:25 | |
| Dean bed sig kort i læben men slap den med smil, og sukkede af nydelse, han tog blikket op i lofted igen og slappede af da han nød det meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 09:58 | |
| Yo tog hurtigt sin hånd til sig "skal nok stoppe" hviskede han og bed sig lidt i læben, mens han bare lå og så på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 10:39 | |
| Han rystede svagt på hovedet og lukkede kort øjnene "Det behøver du ikke jeg nød det" sagde han drømmene og smilede imens han var langt væk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 12:27 | |
| Yo rystede på hovedet "du sagde selv, ikke mere for idag" sagde han og prøvede at lave Dean's stemme, selv om det ikke gik så godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 12:29 | |
| Dean grinede svagt og slappede af, "Ja fordi, jeg ikke vil have du skulle have ondt i dine smukke ben" sagde han roligt og bed sig lidt i læben men slap den med et dybt suk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 12:31 | |
| Yo så ned på sine ben og rystede på hovedet "mine ben er da ikke smukke" mumlede han og kunne ikke lade være med at se ned på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 12:45 | |
| Dean rystede let på hovedet af ham, "bare sig jeg lyver" sagde han han roligt og havde stadig lukket øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 13:28 | |
| Yo nikkede og kyssede ham på kinden "du lyver" hviskede han og lukkede ikke lade være med at grine, han lag stille sin hånd på hans lår igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 13:31 | |
| "Nej jeg gør ikke" sagde han stillet og smilede, da Dean mrkede Yo's hånd på hans lå blev hans smil størrer |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 13:32 | |
| "jov du gør" hviskede han og kyssede ham lidt på kinden, mens han lod sin hånd glide ind på hans inderlår. og nussede ham lidt der |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 25 Dec 2009, 13:36 | |
| Dean nød hans nussen og smilede og rystede kort på hovedet "Nej jeg gør ikke, men jeg er også ligeglad med om du kan lide dine ben, jeg kan godt lide dem" sagde han med et smil |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går en tur | |
| |
| | | | Går en tur | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|