Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Går en tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:49

Dean smilede i kysset og kyssede lidt vilder, han havde lukket øjne og så ikke
hvor vild fie hun var, han kørte den ene hånd ind under hans trøje, og smilede i kysset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:53

Yo gav et gisp fra sig, da han mærkede hans kulde. men nød den bare, han satte sin pose stille ned på jorden. inden han lag sine hænder i hans nakke, og rodet ham lidt i håret. mens han så over på Fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:57

Dean kyssede ham, han nussede ham vider på brysted, og nød han
rodet ham i håret, han slap bagefter kysset og så smilene på ham, men sagde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:57

Fie lukkede øjne, og smilte.
Hun gik i bro, og satte sig så ned, med at stort smil.
Hun rejste sig langsomt, og så åbnede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:07

Yo så på ham og smilte, han kyssede ham en enkel gang på munden. inden han slap ham og samlede sin pose op, han tog ham i hånden og hev ham med over til Fie. han satte sig ned til hende
"hey" sagde han
og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:09

Dean satte sig ned og kiggede smilene på Fie
"Hold kæft hvor det længe siden, og du har forændert dig meget" sagde han smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:13

Hun så på ham med et smil, "Miig?!?"grinede hun.
"Jeg er da som jeg plejer, bare mere lalled"sagde hun og smilte stort til Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:14

Yo rodet sig lidt i hovedet
"hun er da som jeg husker hende" drillede han
og så skifte vist på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:16

Dean smilede stort tilbage "Nej, du har farvet hår, og du ser mere moden ud" han smilede til hende
"Men ja ellers er du lig så lalled som du plejer" han smilede til hende, han smilede til Yo, "Ja, men nu har jeg også været i helved i tre år Skat" han kyssede ham hurtigt på kinden og kiggede så på fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:19

Hun så på Dean, og smilte.
"Havde jeg blondt hår sidst du så mig?!"spurgte hun ham, da hun havde glemt det.
"Jeg farver ik hår, jegbruger bare mig evne"grinede hun lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:21

"ja.. okay, men alligevel" sagde han
og smilte til Dean, han kyssede ham en enkel gang på kinden. inden han så på Fie, og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:26

Han smilede og grinede kort "Fed evne" han smilede til Yo, og kiggede så på Fie igen
og bed sig svagt i læben, men slap den med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:28

Hun smilte til dem, "Ja det er ret fed"grinede hun, og skar ansigt.
Hendes sorte hår, blev hurtigt blondt, og så sort igen. Hun så på dem og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:31

Yo nikkede og smilte til dem
"ville os være fedt, hvis man kunne skifte tøj.. eller gøre så man bliver nøgen" sagde han
med et drømmende blik, og begynde lidt efter at grine. mens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:32

Dean grinede svagt, "Min evne er også fed" han lavede en ring til Yo som ikke kunne smelte, det var kun ham der ville kunne smelte den "Her, den kan ikke smelte" den var avet af is, og var sindsyg køn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:35

Hun smilte til dem, og så på ringen. "Wauw"sagde hun og så på Dean.
"Yo i vilken verden ville det være fedt at kunne smide tøjet uden at gøre noget?"grinede hun, og kom til at tænke på lige da hun opdagede sin evne. Hun havde slet ik haft styr på den, og hendes uddseende skiftede hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:38

Yo så på ringen og smilte lidt
"den er godt nok flot" sagde han
og kyssede ham på kinden, inden han vende blikket mod Fie
"i min verden, årh årh.. jeg gad godt havde en evne der fik folk tøj til at forsvinde.. nøj hvor hot" sagde han
og lignede en der skulle til at savle, han så hurtigt skifte vist på dem
"sorry, måske lidt liderlig.. har ikke fået nået siden jeg var sammen med dig" sagde han
og så på Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:40

Fie grinede lidt af Yo, og så på Dean "Du har en sær kæreste"grinede hun, og skar ansigt.
Hun smilte til dem, og lagde sig ned, og gloede op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:44

Dean nikkede til fie og smilede til Yo "Det kan vi hurtigt klarer," smilede han og trak svagt på skuldernehan smilede
til dem og bed sig svagt i læben "Vis du vil" han kiggede kort på fie "Vi kan også lave trekant" drillede han fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:46

Hun så på Dean, og begyndte at grine.
"Haha self' kan vi det!"grinede hun, og holdt sig for øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:47

Yo så hurtigt på Dean og prikkede ham på næsen
"nej, ikke trekant" mumlede han
og kyssede ham på munden, og rystede på hovedet
"jeg kan godt vente, lidt.. ikke længe, men lidt" hviskede han
og lag sit hoved mod hans hals
"hvorfor sidder vi endelig her ?" spurgte han om lidt efter
og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:50

Dean kiggede på Yo og trak svagt på skulderne "Det er da syndt for fie" sagde han drillene
"Du kan bare sige til når ikke kan vente mere" sagde han stillet til yo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:51

Hun så på Dean, og smilte.
"Nej det er ej Dean"grinede hun, og så på Yo.
"Vi sidder her, fordi jeg gør"grinede hun, og satte sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:53

Yo bed sig lidt i læben og så på Dean
"jeg skal nok klare mig.. tror jeg nok" hviskede han
og vende sit blik mod Fie
"hvorfor ikke sidde i en varm sofa, med et par kolde øl ?" spurgte han stille om
og så skifte vist på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 09:55

Dean grinede og trak svagt på skulderne han kravlede hen til hende
og sad helt foran hende, han flækkede af rin og trak sig lidt tilbage "Jo Fie " grinede han
han kiggede på Yo "Jo hvorfor ikke " sagde han smilene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Går en tur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Går en tur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: