|
| Går en tur | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 09:56 | |
| Hun så på Dean, og smilte. "Neeeej Dean"grinede hun. "Gerne savner lidt en øl"sagd ehun og smilte drømmende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:00 | |
| "jeg savner os øl.. hrmm jeg fik en for nogle timer siden" sagde han og tænkte sig om, mens han rejste sig op og tog sin pose. han begynde at gå ud på bådebroen, og så sig tilbage efter dem "kommer i ?" spurgte han om inden han gik videre, og stoppede ved en båd. han kravlede stille ind, og gik hen til døren og rodet lidt i sin lomme efter nøglen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:01 | |
| Dean hoppede op og gik efter ham med et smil han ragte hånden ned til Fie "Kom" sagde han smilene og sank kort en klumb |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:03 | |
| Hun smilte til Dean "Neeeeeeej DEEEEAAAAN"grinede hun. Hun rejste sig og hoppede elegant efter Yo op på båden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:05 | |
| Yo åbnede stille døren og gik ind "her bor jeg, små venner" drillede han og så efter dem, mens han gik hen og lag posen på køkkenbordet. han gik derefter hen til køleskabet, og tog et par øl ud. og gik hurtigt hen i sofa'en og satte sig "tror i ikke i er for små til at drikke" drillede han og rakte tunge af dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:10 | |
| Hun så på Yo og smilte. "Nææh"sagde hun og gik hen til ham, og satte sig i sofa'en. Hun rakte tunge af Yo, og grinede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:11 | |
| Dean grinede og sate sig ved sidden af Yo, men tog ikke noge øl han bedsig svagt i læben men slap den begrund af et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:12 | |
| Hun rakte ud efter en af ølene, og så på Yo. "Gi mig Gi mig gi mig"peb hun, med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:14 | |
| Yo tog stille en øl og åbnede den og drak lidt af den, mens han lag en hånd på Dean's lår "det tror jeg mest at du er Fie" drillede han men tog en øl med den anden hånd, og satte den foran hende. mens han lod sin anden hånd glide ind på Dean's inderlår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:15 | |
| Hun så på Yo, men så på sin øl. "Haha, onde Yo"sagde hun drillende, og åbnede sin øl. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:16 | |
| Dean smilede og så på hans hånd, han lukkede kort øjnene da den kom ind på hans inderlår han mærkede langsomt an blev tndt (Bukserne) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:19 | |
| "ja nogen skal jo være ond" drillede han og puffede til hende, han vende stille sit blik mod Dean. han kyssede blidt hans hals et par gange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:20 | |
| Hun rystede bare på hovedet af ham, og drak lidt af sin øl. "Ja, men det plejer at være mig der er ond"sagd ehun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:22 | |
| Dean nød hans ys, og snak kort en klumb, han kiggede stadig på hans hånd med et skævt smil, og kiggede så hen på Fie og fik helt lyst til og drille hende *Bare rolig driller hende kun* tænkte han til Yo han gik hen til Fie og åbnede bukserne på sig selv og sagde imens¨"Så fie" han grinede og lukkede dem igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:25 | |
| Yo lo lidt af Dean "du skal være sød mod hende" grinte han og rystede på hovedet "Fie du er altså ikke ond, du er jo en lille prinsesse" mindede han hende om og bed sig lidt i læben, mens han så på Dean. og savnede ham allerede tæt på sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:27 | |
| Dean grinede lidt og trak svagt på skulderne "Hun vil jo gerne" drillede han hend og bøjede sig frem til hende med et sjovt smil "Ikke" spugerte han og så hende i øjnene han grinede så bare og rettede sig op men belv stårende foran hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:27 | |
| Hun så på Dean, og smilte bare roligt. "Ååh neeeeej Dean smider bukserne"grinede hun, og holdt sig for sjov for øjne. Hun tog sin hånd væk fra øjnene igen, og smilte til Yo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:29 | |
| Yo rystede på hovedet af dem begge "børn" sagde han højt så de begge kunne høre ham han tog stille sin øl, og drak lidt af den. mens han rodet sig lidt i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:29 | |
| //sorry er lidt langsom-.-'//
Hun så på Dean, "Det ved du ik, Ingen af jer ved det"grinede hun, og så på Dean. "Ingen af jer kender mig godt nok til at vide det"sagde hun stille, og smilte uskyldigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:33 | |
| Dean gik hen til Yo og stillede sig foran ham med et smil, han bøjede sig ned til ham, og smilede han tog hans øl og tog en tår af den men gav ham den så igen "Tak skat" smilede han og sætte sig ved siden af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:35 | |
| Yo så over på Fie "du vil gerne havde mig og min krop.. ligge nøgen med dig, inde i min seng" sagde han og pejede hen mod en dør, inden han så på Dean "jamen, det var da så lidt skat.. nu skylder du mig nået" drillede han og bed sig i læben, mens han så ned i hans skød. inden han så op på ham igen, og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:37 | |
| Hun smilte bare, og så frem for sig. Hun tog en tår af sin øl, og lukkede øjnene lidt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:37 | |
| Dean kiggede hen på døren og så så hen på Fie , men så hen på Yo "Ja, og mig" sagde han hyber, han fulgte Yo's blik og smilede til ham, han kiggede så på Fie *Når hun er gåret* tænkte han til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:41 | |
| "Se Fie, jeg kender dig ret godt" lo han lidt og vende sit blik mod Dean, og nikkede "okay" hviskede han og kyssede ham på kinden, han så skifte vist på dem "er i sultne ?" spurgte han hurtigt om og bed sig lidt efter i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Fre 18 Dec 2009, 10:43 | |
| Fie så på Yo, "Yo Vampyre??"sagd ehun og smilte til Yo. Hun så lidt på Dean, og rystede på hovedet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går en tur | |
| |
| | | | Går en tur | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|