Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 05:36

T: 16.45
S: Gå gaden
P: Sort jakke og hvid skjorte samt sorte bukser og så nogle hansker i sort..
O: En del mennesker som bare er på vej hjemme af men der os en masse der sidder rundt om på caféer som de besøger eller os lave de et eller andet..
V: Aftensolen er på og der en smule koldt da der os er en del vind her til aften..


Aftensolen kastede et gyldent lys ned over byen og det gav en hyggelig tid for dem der altså var ud, alle havde et eller anden og lave og der var ikke mange og finde som var alene da alle var sammen med en eller anden ven eller en fra familien.
Mellem dem der var på gaden gik en fyr som ikke så ud som alle andre, nej han var en Goth type og han havde sort jakke på mens der var en hvid skjorte inden under og hans bukser var os sorte mens hans hud var meget hvid. Hans hår havde os en sort farve og det gik ham til skulderne mens han havde en meget hvid makeup på og han så ikke meget ud som en af de typer kom meget ud i solen men det gjord han heller ikke, nej han var meget en af den der kom ud i solen og han havde heller ikke den store grund til det da han ikke lige frem var mennesker og derfor lå hans live meget i natten i forhold til natten.
Hvad han hed jo hans navn var Walter og han var en meget gamle sjæledæmon som havde været til i verden i meget lang tid selv om han ikke lige frem så sådan ud, nej hans krop var ca 20 men han havde flere trak som en på 45 selv om han ikke var så gammel.
Hvad han lavet her jo han var vel bare ud for se om han kun finde en og snakke med og måske en han kun lokke til et eller anden da han havde en behøv for varm hud for tiden og derfor ville han gerne gør en del for kom i seng med en eller anden, han trak vejet kort mens han gik videre for ham selv og han lyttede ind i mellem til de mange mennesker der nu var rundt om ham da måske ville kun finde en der var alene på den måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 05:47

Jezabel havde det forfærdeligt. Hun var bange og forpjusket, og helt til trods fra hvordan hun plejede at være - en smule kold. Hun følte sig så fortabt, at hun næsten ikke viste hvor hun var. Hun blev ved med at minde sig selv om at hun var en dæmon, en gammel og magtfuld skyggedæmon fra Frankrigs højeste slægter - men det var svært, når hun var så langt hjemmefra og havde millioner af dollars på sit hoved. Og at hun var fanget her, i et usselt hus med en psykotisk vampyr.
Hendes mørke hår var sat op i en hestehale, men den var en smule skæv. Hun havde for en gangs skyld ikke sine solbriller på, og hendes øjne virkede meget store i hendes lidt blege ansigt. De var mørkere end de plejede, men det var svært at vide, hvis man ikke kendte hende godt. Hendes jakke hang skævt over hendes skuldre, og den silketrøje hun havde indenunder var helt krøllet. Hun havde skiftet nederdelen ud med store, bløde jeans, og stiletterne ud med slidte kondisko.
Hun var flygtet ud af huset som sædvanligt, i et ufokuseret øjeblik fra Rowans side. Hun havde ikke lyst til at tage tilbage til stripkluppen eller noget i den stil. Hun havde brug for noget varmt at drikke, og måske finde et trygt sted at sove, inden Rowan kom ud gågaden for at lede efter hende. Hun var ikke helt klar over hvad han kunne finde på endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 03:16

Walter passede bare ham selv mens han gik mellem folk og han havde ikke de store tanker på hvad han havde lyst til her til aften da han stadig ikke helt var tilbage på det ikke og være i usa mere, han trak vejet langsomt mens han gik og han havde ikke den store grund til og gør det men han gjord det stadig.
Vinden gik kort gennem hans sorte hår og han mærke den let men på samme tid fange han os duften af en anden dæmon der var på gaden, det fik ham til og stoppe op da han ikke lige frem var så glad for væsner og i sær ikke fordi en eller anden random dæmon havde prøvet og tag livet af ham her for ikke så lang tid siden. Han lavet et suk der ikke var til og høre mens han bare gik videre og han var ikke sikker på hvad han ville gør af ham selv så han lod sig bare gå ind på en lille Goth café hvor der ikke var så mange mennesker, og dem der endelig var her ville være som ham selv eller lige så særlige på deres egen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 03:24

Uden at være klar over det, fulgte hun efter ham. Men hvorfor ikke? Han var en dæmon, og hans fært fik hende til at slappe af. En lillebitte smule, i hvert fald. Hun var ikke blevet angrebet af særlig mange dæmoner på det seneste - hvis man så bort fra dem der havde sat en kæmpestor dusør på hendes hoved, havde kidnappet hendes lillesøster og truede med at dræbe hende.
Hun skubbede døren op til gothcaféen, og finder med det samme ud af at hun ikke vil blive opdaget, hvis hun bare sider med ryggen til. De flestes hår er sort, den anden, lille del, har hår der er lysende i alle mulige prangende farver. Hun valgte et bord lidt afsides, og løftede hånden for at praje en tjener. Nu skulle hun bare have en kop sort kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 03:35

han kom indenfor mellem de mennesker der var der og han var ikke sikker på om der var en eller anden han ville snakke med så han tog bare plads for ham selv ved et bord der ikke var taget, han havde alt set de her steder som hans hjem og han kendt os en del af de typer der kom her. Det var tit dæmoner elle vampyrer eller mennesker som havde en mere sort smag eller bare mere var over på heavy metal eller sådan type musik, han sat sig bare til og nynnende for ham selv og han kiggede på den kvinde der kom ind da hun ikke helt så ud som de typer normalt var på de her steder men alle havde vel lov til og være her.
Han lod blikket gå væk fra hende mens han kiggede ind i væggen for an ham da han ikke kun kom op med så meget andet og lave for han var ikke helt ind på alkohol for tiden da det gav ham hans meget mørke siden og den skulle han ikke lukke ud for tiden, han trak vejet kort mens han stadig nynnende en eller anden sang han havde hørt på flyet hjem fra usa og han kun ikke se så meget andet og lave..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitimeLør 10 Sep 2011, 09:40

Jezabel var allerede ret rastløs og en smule nervøs, og derfor lagde hun hurtigt mærke til melodien, og kiggede imod den med det samme - med en hurtig bevægelse der rykkede igennem hende som et rovdyr. Hun blinkede en gang, da hun bare så at det var en der godt kunne ligne en af caféens stamkunder. Mørkt hår, bleg. Og dæmon. Hun lagde hurtigt mærket til det, og sendte ham et blegt smil.
Tjeneren kom op på siden af hende, og nikkede høfligt til hende. "En kop kaffe tak. Sort." mumlede hun, og trak en avis op fra et bord ved siden af. Hun slog den op, og gjorde mine til at gemme sig en smule bag den, da tjeneren forsvandt for at skaffe hende den kaffe hun havde bestilt.

// Undskyld for min manglende kreativitet ^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//   Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: