Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

På diskotek //Santuine//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

På diskotek //Santuine// Empty
IndlægEmne: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:25

Zina er inden på sin daglig diskotek. klokken er 9 om aften. Zina stå og danser på dansegulvt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:38

Lecter går langs danse gulvet, kigger hurtigt rundt .. prøver at holde hans hætte over hoved, sukker lidt for sig selv og sidder sig ned ved et tomt bord.. og kigger lidt på folk (pigerne)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:41

Zina danser sexy på dansergulvt, og der går når tid med det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:43

Han ånder den tunge luft, fra de mange cigaretter, og sukker igen ved tanken om menneskernes livs måde.. han tænker lidt ved sig selv at han burde få noget nyt tøj, da menneskene sjællent gider tale med folk i et gammelt støvede jakkesæt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:45

han fjerner hans hætte en smule for at se mere af den unge dame som fik hans opmærkomhed
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:48

Zina får øje på Lecter. *hvem er den gut, i det gammle jakkesæt* tænkker hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:48

han kigger ned i gulvet igen, og sidder og tænker på hans søster, og han rejser sig, og begynde at efter ligne de andres bevægelser.. det går ikke så godt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:51

Zina grinder lidt af Lecter, hun stopper helt op og kigger bare på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:52

Da han når tæt på den unge dame, kan man se at han prøver at slå nogen tanker ud af hoved.. da han enelig stopper, med at diskutere med sig selv i hans hoved, spøger han den unge dame om hendes navn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:53

k
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:56

Han prøver at fange hendes blik, han spøger hende om hun havde et problem med hans dans, siger han med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 07:57

Han kigger ned igen, og tænker igen på hans søster..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:01

Zina kigger på Lecter "Zina er mit nave, og hvor er dit?" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:06

Han siger med en lidt dæmpet stemme,Jeg selv er Lecter, tak for deres spørgsmål frue..( hans stemme bliver normal), det er en glæde at træffe dem, kan jeg byde på noget at drikke ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:07

"en mand er giver en drink" siger Zina "det kan du godt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:08

kan jeg spørger til deres smag frue ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:11

"du behøver ikke at kale mig frue" siger Zina " og med hensyn til min smag, så overraske mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:14

"det skal jeg så gøre" han får et kort smil frem "hvis de finder dem en behagelig plads, så kommer jeg tilbage med tiden"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:16

"okay" siger Zina og går ned og finder en plas hennde i hjørenet. hun sætter sig der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:23

der går 5 minutter, og så kommer Lecter tilbage.. "her miss Zina, det er noget øhh.. jeg bliv fortalt det var huset bedste drikke vare, men kan desværre ikke forklare indeholdet.. men fik at vide at det var det bedste, beklare hvis jeg har gjort noget utraditionelt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:26

"okay....tak" siger Zina og tager imod drinken "bare klad mig miss, bare Zina, og utraditionelt? hvad mender du med det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:29

han træder et skridt tilbage "jeg ville ikke ødelægge deres mulige vane i at drikke noget bestemt" han kigger på den anden stol, han tøver lidt og sidder sig ned..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:31

"okay, men jeg sage jo at du bare skulle give mig et eller andet" siger Zina og smiller til Lecter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:34

Han sidder lidt og tænker, " undskyld jeg afbryder vores samtale emne, me du skulle vel ikke have hørt om nogen kaldet Andila ?" han vendter spændt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:36

"andila???" siger Zina "øh nej? hvorfor??" og kigger spørgene på Lecter
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// Icon_minitime

På diskotek //Santuine//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lige nu? Mørkt og koldt Santuine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: