|
| På diskotek //Santuine// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:25 | |
| Zina er inden på sin daglig diskotek. klokken er 9 om aften. Zina stå og danser på dansegulvt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:38 | |
| Lecter går langs danse gulvet, kigger hurtigt rundt .. prøver at holde hans hætte over hoved, sukker lidt for sig selv og sidder sig ned ved et tomt bord.. og kigger lidt på folk (pigerne) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:41 | |
| Zina danser sexy på dansergulvt, og der går når tid med det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:43 | |
| Han ånder den tunge luft, fra de mange cigaretter, og sukker igen ved tanken om menneskernes livs måde.. han tænker lidt ved sig selv at han burde få noget nyt tøj, da menneskene sjællent gider tale med folk i et gammelt støvede jakkesæt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:45 | |
| han fjerner hans hætte en smule for at se mere af den unge dame som fik hans opmærkomhed |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:48 | |
| Zina får øje på Lecter. *hvem er den gut, i det gammle jakkesæt* tænkker hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:48 | |
| han kigger ned i gulvet igen, og sidder og tænker på hans søster, og han rejser sig, og begynde at efter ligne de andres bevægelser.. det går ikke så godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:51 | |
| Zina grinder lidt af Lecter, hun stopper helt op og kigger bare på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:52 | |
| Da han når tæt på den unge dame, kan man se at han prøver at slå nogen tanker ud af hoved.. da han enelig stopper, med at diskutere med sig selv i hans hoved, spøger han den unge dame om hendes navn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:53 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:56 | |
| Han prøver at fange hendes blik, han spøger hende om hun havde et problem med hans dans, siger han med et smil på læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 07:57 | |
| Han kigger ned igen, og tænker igen på hans søster.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:01 | |
| Zina kigger på Lecter "Zina er mit nave, og hvor er dit?" siger hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:06 | |
| Han siger med en lidt dæmpet stemme,Jeg selv er Lecter, tak for deres spørgsmål frue..( hans stemme bliver normal), det er en glæde at træffe dem, kan jeg byde på noget at drikke ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:07 | |
| "en mand er giver en drink" siger Zina "det kan du godt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:08 | |
| kan jeg spørger til deres smag frue ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:11 | |
| "du behøver ikke at kale mig frue" siger Zina " og med hensyn til min smag, så overraske mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:14 | |
| "det skal jeg så gøre" han får et kort smil frem "hvis de finder dem en behagelig plads, så kommer jeg tilbage med tiden" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:16 | |
| "okay" siger Zina og går ned og finder en plas hennde i hjørenet. hun sætter sig der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:23 | |
| der går 5 minutter, og så kommer Lecter tilbage.. "her miss Zina, det er noget øhh.. jeg bliv fortalt det var huset bedste drikke vare, men kan desværre ikke forklare indeholdet.. men fik at vide at det var det bedste, beklare hvis jeg har gjort noget utraditionelt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:26 | |
| "okay....tak" siger Zina og tager imod drinken "bare klad mig miss, bare Zina, og utraditionelt? hvad mender du med det?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:29 | |
| han træder et skridt tilbage "jeg ville ikke ødelægge deres mulige vane i at drikke noget bestemt" han kigger på den anden stol, han tøver lidt og sidder sig ned.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:31 | |
| "okay, men jeg sage jo at du bare skulle give mig et eller andet" siger Zina og smiller til Lecter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:34 | |
| Han sidder lidt og tænker, " undskyld jeg afbryder vores samtale emne, me du skulle vel ikke have hørt om nogen kaldet Andila ?" han vendter spændt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// Tors 08 Sep 2011, 08:36 | |
| "andila???" siger Zina "øh nej? hvorfor??" og kigger spørgene på Lecter |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: På diskotek //Santuine// | |
| |
| | | | På diskotek //Santuine// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|