Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

På diskotek //Santuine//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

På diskotek //Santuine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:39

"en gammel ven, som jeg er her i byen efter" han stopper med at snakke, han begynder at tænke lidt.. han begynder at snakke igen "hvis de høre noget engang høre noget, ville deres hjælp bringe glæde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:41

"wow du snakker mærligt" siger Zina og grinder lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:42

"Skal jeg ændre det ? "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:44

"nej nej, der er hyggeligt, det er bare lidt svært at forstå hvad du siger" siger Zina og smiller
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:45

"Jeg er glad, for at de behages af mit sprog valg" "hvordan er deres drikken vare"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:47

Zina smiller til Lecter, hun drikker lidt af sin drink "den er god" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 08:49

Han tænker lidt.. "Hvad bruger de tiden på her i byen ?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 15:38

Zina tænker lidt "jeg går på diskotek og så arbjeter jeg" siger hun "hvad laver du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Sep 2011, 23:17

da han høre hende spørger ind til ham, begynder han at kigge lidt rundt på folk.. han ligger den ene venstre hånd op på bordet.. Kigger lidt på hans egen læder hanske... han kigger tilbage på hende.. "Hvad arbjeder de med Zina ?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 00:19

"hey, du savget ikke på mit spøsmål" siger Zina og lægger armen over kors
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 01:09

han kigger lidt på hende, og ser lidt undrende på hende, han ligger den anden hånd op på bordet, og læner sig lidt tilbage... "Det beklager jeg, Zina. men du har heller ikke svaret på mit""
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 01:13

"hvad, det gjor jeg da" siger Zina "du skal først svaret mit før jeg vil svare på dit"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 01:21

Han kigger lidt ned i gulvet, han kigger tilbage på hende. "Beklare, men der hvor man kommer fra snakker man ikke så meget" han læner sig lidt frem "jeg vil ikke ødelægge din aften, med en kedelig livs historie" han finder et falsk smil frem, og læner sig tilbage igen. "men en ung person, som dem selv, har sikkert en mere hyggelig historie at fortælle, og hvem ved, måske kan jeg give en historie tilbage"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 01:27

"okay.. det jeg enlig gerne ved vide er hvad du laver her i byen?" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 01:37

"ja undskyld min arrogance, jeg leder som sagt efter min ven"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 06:27

"ha har" siger Zina "okay, hvad skal du med din ven? hvis man må spørg om det?" hun lænder sig frem mod Lecter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 07:10

lecter læner sig lidt mere tilbage, for at ungå at være for tæt på Zina "jeg selv, leder efter ham, da han har brugt en aftale" Lecter kigger lidt rundt op folkene, og så tilbage på Zina "må jeg få ære af at spørger hvad fruen har på tankerne?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 03:05

"jeg tænket bare på hvad du ville med din ven" siger Zina og smiler sødt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 03:21

Lecter smilede igen, som han jo var blevet lært, han skulle..
"jeg er glad, for at gavne fruens, lyst til viden"
Lecter overvejet at give hende et kompliment, men da han ikke vidste noget om menneskenes, kultur på det punkt, så han valgte at lade vær.
"Undskyld, jeg forstyre fruen, igen, men er det muligt, at jeg selv, kan finde mig noget drikke?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 04:01

Zina ser lidt forvideret ud "ja hvorfor skulle du ikke kunne det" siger hun med et let smil
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: På diskotek //Santuine//   På diskotek //Santuine// - Page 2 Icon_minitime

På diskotek //Santuine//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lige nu? Mørkt og koldt Santuine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: