Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 midtbyens springvand /Xeera/

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 04:44

Xeera kiggede på Lecter. Han havde ikke sagt noget forkert. Ikke denne gang. "Selvfølgelig vil jeg det" sagde Xeera og smilede til Lecter. "Jeg hedder Xeera Aezy. Jeg er 19 år gammel. blev født for omkring 100 år siden." startede Xeera med at sige fordi hun syntes det ligesom var det første man sagde når man fortalte om sig selv. "Øhm... Jeg er en almindelig engel. Ikke skytsengel eller dødsengel. Bare en helt almindelig engel." sagde hun så. "Min mor døde da jeg var omkring 10 år gammel." sagde Xeera og kiggede ned i jorden. Xeera var stadig ikke helt kommet over at hendes mor var død. Ikke fordi hun troede nogen nogensinde ville det. Men Xeera kunne næsten ikke tale om hendes mor, uden hun ville blive virkelig ked af det indeni. "Er der andet du vil vide?" Spurgte Xeera om efter cirka et minut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:01

Lecter smilede over hele hans ansigt, da hun fortalte om hende selv,
han var ret nysgerrig, men udover det, så var hun ret hyggelig, at høre på,
han ville ikke spørger ind til hendes mor da han ikke syntes det var passende.
da hun var færdig med at fortælle, svarede han
"nej tak frue, medmindre de vil fortælle mig om deres dagligdag interesser,
og hvad det vil sige at være en engel"
han kunne ikke normalt lide at have så mange spørgsmål,
men følte at dette kunne være interessant at vide, og udover det kunne han ungå at gøre den unge frue mere utilpas"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:07

Xeera smilede. "Hmm. Jeg elsker at gå lange ture" startede Xeera med at fortælle. "Jeg har også en kat" tilføjede Xeera hurtigt. "Det der med at være engel. Det er jeg ikke så meget inde på." forklarede Xeera. "Jeg har ikke været engel så længe" sagde Xeera. *Sikke et dumt svar?* Tænkte Xeera. Men selvfølgelig ikke alligevel, fordi der var jo engle der var meget ældre end hende selv. Xeera havde bare ikke været engel længe nok til at kunne forklare hvad det ville sige at være engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:16

Lecter kiggede på hende med et roligt blik.
"skulle vi ikke gå en tur, hvis de kan lide det"
han smilte .. tænkte sig lidt om og begyndte så igen
"undskyld frue, jeg mente vil de bahage mig, med at gå den omtalte tur"
han kunne ikke slå ligheden mellem, hans søster og hende her,
ud af han hoved, og han måtte jo godt tale mindre formellt til hans søster..
"beklare min talefejl, det skal ikke kendtage sig frue"
han smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 03:45

Xeera kiggede på Lecter. "Ja det kan vi da godt" svarede Xeera og smilede. "Kom" de begyndte at gå. Xeera syntes det var sødt at Lecter talte så formelt til hende. Måske følte hun at det var lidt ondt af hende ikke at svare Lecter på samme måde. "Lecter..." Startede Xeera. "Det gør ikke noget at du svarer mindre formelt end du plejer" fortsatte Xeera så. "Jeg bliver ikke fornærmet" sagde hun til sidst i hendes sætning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 03:55

"Jeg vil gerne bede om tilladelse til at forsætte at tale med respekt til dem frue, da det ville være mod min overbevisning, at snakke anderledes, medmindre jeg er blodsbeslægtet med persoen"
han prøvede at huske vejen til den lille butik, men kunne også godt lide at bare gå...
"kan jeg selv, spørge dem om noget frue?, selvom de har besvaret mange af mine spørgsmål"
han kiggede ligefrem igen, da han ikke ville være skylden til at de ikke kunne finde tilbage igen. han vidste sefølgelig om hun var bekendt med byen, men han ville være på den sikker side..
han tog en dyb indånding, han var glad for den friske luft, men begyndte også at mærke, at han var lidt sulten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:09

Xeera kiggede forbavstet på Lecter. "Selvfølgelig må du det" svarede Xeera og kigede så på Lecter. "Men, øhm... Føler du dig fornærmet når jeg ikke taler med 'respekt' til dig?" Spurgte Xeera så og kiggede med spørgende øjne. "Selvfølgelig må du det" svarede Xeera på Lecters spørgsmål om han måtte spørge hende om noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:23

Lecter smilte, han kunne godt lide hendes spørgsmål, de sidste par dage var han den som havde en masse spørgmål, han var glad for at ikke være den eneste nysgerrige person.
"Jeg selv forvendter ikke respekt frue, det er ikke til mit køn, man siger i mit samfund, at kvinderne, er dem som skal forvente og respekters, og at mænd er dem som skal udvise respekt og jage bytte til maden"
han holdt en pause og forsatte så
"så nej frue, jeg har ikke retten til at blive fornærmet, de har alderrede udvist meget mere respekt end jeg burde få"
han holdt enu en pause
" Jeg selv ville spørge om de ville fortælle mig, om menneskenes gud, jeg har hørt menneskene tale om denne gud, men har ikke andet hørt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:44

Xeera kiggede på Lecter imens han fortalte om respekt derfra hvor han kom fra. "Jeg har ikke noget imod at respektere folk" tilføjede Xeera. "Jeg er en af de gode slags" sagde Xeera og grinte en lille smule. "Hmm. Gud" startede Xeera stille. "Jeg er en af Guds engle" sagde Xeera. "Jeg har mødt ham, talt med ham og grint med ham" fortsatte hun. "Gud er ham man ber til hvis man ønsker sig noget f.eks eller hvis man er ked af det eller bange. Eller bare hvis man mangler nogen at snakke med" blev hun ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:55

Lecter begyndte at forstå, at hun ikke var ligesom de fruer, som han kendte fra hans eget samfund. men fortod ikke hendes udtagelse om at hun var en af de gode
"hvad mener de med en af de gode slags, frue ?"

Lecter bliv fuld af ærefrygt, hvordan kunne der være en anden gud, end hans..
han kunne mærke at han bliv lidt bange, han ville ikke blive uvenner med en gud.
og slet ikke med en han ikke kendte noget til.
han bliv nøs til at spørge om han havde gjort noget, som hendes gud ville blive utilfreds med.
"fruen skulle vel ikke vide om deres gud, ville se mig som et problem, da jeg ikke er menneske eller engel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:26

Xeera kiggede på Lecter og svarede så: "Ja, jeg er en af de gode. Der findes dæmoner der er onde, engle der måske er onde, vampyrer der er onde, men jeg er en af de gode. Jeg har aldrig dræbt nogen eller skadet nogen. Jeg har bare ikke lyst ligesom andre måske har..."
Xeera kiggede forbavset på Lecter da han spurgte om hendes Gud ikke kunne lide Lecter. "Jeg tror ikke han har noget imod dig selvom du ikke er menneske eller engel og har en anden Gud" svarede Xeera til at starte med. "Ligesom nogle er muslimer. De ber til Allah" fortsatte hun. "Min Gud har ikke noget imod muslimer bare fordi de tilber en anden Gud. Min Gud bliver ikke uvenner med dig på grund af det" sagde Xeera til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:39

Interessant at der var forskellige guder, som man måtte tilbede, uden at man bliv straffet for det, tænkte han
men han var mere interesseret i hendes udtagelser,
"kan jeg spører fruen, om man er ond hvis man dræber?, og hvorfor, hvis fruen ikke vil svare beklare jeg nit spørgsmål"
Han havde jo selv, dræbt tre mennesker i hans tid i deres samfund, noget skulle han jo spise, tænkte han, og det var vel okay, så længe at det var mænd tænkte han.

han bliv lidt nysgerrig om hendes tanker omkring ham.. men i hans samfund var det mod loven at spørge en kvinde om hendes holdning om andre end hende selv, men han tænkte det var okay da han ikke var i hans samfund
"må jeg tilspørge fruen om hendes mening, om jeg selv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 01:58

Xeera gik med lette skridt ved siden af Lecter. "Det kommer an på om man dræber for sjov. I dit tilfælde synes jeg ikke du er ond fordi du dræber. Du dræber fordi du er sulten" svarede Xeera. "Jeg synes ikke du er ond" fortsatte hun og smilede til Lecter. "Så længe du bare lader vær med at spise mig" sagde Xeera med lidt latter i hendes stemme. Hun regnede ikke ligefrem med at Lecter ville dræbe hende.
Xeera kiggede på Lecter da han spurgte hvad hun syntes om ham. "Nu er det jo ikke fordi vi har kendt hinanden specielt lang tid" startede Xeera med at sige. "Men jeg syntes selv du er en rar person"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 02:25

Lecter kunne godt lide at hun ikke syntes han var ond, da han jo ikke heller ikke syntes han selv var ond, han mente heller ikke at han var en god person, men han var vel ikke ond, tænkte han.
han tænkte igen over denne "gud" han syntes det var sjovt at menneskene havde flere ting at tro på, men stadig havde et samfund med hinanden.
i hans samfund, var der jo enighed om alt, så måske havde menneske ingen enighed ?
han forsatte lidt i tankerne, indtil hun begyndte at snakke igen.
han smilte lidt da hun snakkede om at spise hende, han syntes det var sjovt.
"bare rolig frue, jeg er ikke interesseret i at lave mad ud af dem, jeg spiser kun folk, som jeg finder rigtige at spise"
han kunne godt lide hun syntes han var en rar person, han var dog stadig ikke forstålig, med at hun ikke var sur, da han havde lavet mange fejl i hans manere, han ved godt at hun siger hun er "en god slags", men kvinder er vel stadig kvinder tænkte han..
han følte lidt skam i at tænke hende lige så ubarmhjertig, som hans eget samfunds kvinder..
han genovervejet det, og besluttede sig for at engle var dejlige væsner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:59

Xeera blev lettet da hun hørte Lecter sige at han altså rent faktisk ikke havde lyst til at spise hende. Xeera gik stille ved siden af Lecter. "Hvor er denne restaurant ting henne?" Spurgte Xeera Lecter og kiggede på ham. Xeera blev glad indeni da hun hørte Lecters tanker om at engle var dejlige væsner.

//Undskyld det ikke blev til så meget-.-//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: midtbyens springvand /Xeera/   midtbyens springvand /Xeera/ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
midtbyens springvand /Xeera/
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: