|
| røde løber | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 21:44 | |
| Hayley smilede et lille sødt smil, da han lovede hende det, "Godt" sagde hun med smilet, og nød hans kys, hun begyndte og nusse hans hånd igen, "Og hvad der er sket idag, glemmer vi, okay" spugerte hun stillet og bed sig kort i læben men smilede, hun var lidt ked af hun havde kysset ham, men hun var rigtig glad for hun havde gjordt det, på sammetid, hun var glad for hun havde gjordt det for nu hvidste hun at hun ikke skulle gører det igen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 21:53 | |
| taron betragte3de hende lidt og smilte skævt, han nikkede kort for at visse han var enig med hende for han synes det var godt, han nød hun nussede ham på hånden det fik ham til at føle sig godt tilpas "ja det er glemt...og det vil være glemt for altid" sagde han rolig og venligt, han ville ikke tænke på kysset og hvis han endelig skulle tænhke på det så ville han tænke på det som et venskabligt kys, selvom det ikke rigtigt det, men han kunne jo altid bare lyve over for sig selv og få ham til at tro det var venskabeligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 21:57 | |
| Hayley smilede og lagde sin pande mod hans og fugtede sin underlæbe, hendes øjne glimterede stadig, og de så meget lykkelige ud, *Min første rigtig ven* tænkte hun og smilede hun nussede hans hånd vider, Hayley havde ikke haft en rigtig ven i hele sit liv, jo hun havde Marcus men der gik ikke længe så var de kærester, men Hayley holdte meget af Taron, og bed sig kort i læben inden hun spugerte ham "Vil du med til mig og Marcus'es bryllup" hun smillede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 22:03 | |
| taron så på hende og smilte blidt, han mærkede hendes pande mod sin og så hendes glimtende øjne, han så betaget ind i dem, de var så utrolig smukke. taron havde heller aldrig rigtig af en rigtig ven kun han søskende, men han syntes ikke det galt helt, han så overrasket på hende da hun spurgte ham "øhm..ja med glæde...jeg vil meget gerne med" sagde han med et glad smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 22:06 | |
| Hayley smilede glad og kiggede ham ind i øjnene "Godt, det glæder jeg mig til" hun fugtede sin underlæbe igen og bed bagefter i den, hun sukkede dybt og lukkede kort øjne men så ham hurtigt i øjnene de glimterde stadig, hun var nemlig ret glad lige nu, hun nussede hans hånd vider
//Sorry skal logge af, kommer på senere xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Ons 23 Dec 2009, 22:10 | |
| taron så ind i hendes øjne og betragtede dem megetm "det gør jeg også..." sagde han og så kort på hendes læber, han så på hendes øjne igen og betragtede dem, "må jeg spørge om nooget?" spurgte han lidt tænksomt, han havde fået en lille idé som han ville have lov til, han nød hun nussede ham på hånden, det fik ham til at slappe mere af
//okay vi ses ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 04:18 | |
| Hayley betragtede hans øjne imens han betragtede hendes, da han spugerte om han måtte spøger om noget tænkte hun lidt, men nikkede så og smilede et sødt smil "Jo, selvfølig spøgerløs" sagde hun med et smil og gav hans hånd et blidt klem og nussede så vider, hun havde stadig sin pande mod hans, og nussede ham lidt i nakken med den anden hånd, og betragtede hans øjne vider.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 04:56 | |
| taron så ind i hendes øjne og betragtede dem med et fjollet smil "kan jeg få lov til...at grive dig...et venskabeligt kys på kinden?..kun venskabligt.." spurgte han forsigtigt, han ville kun mene det venskabligt og det ville han være sikker på hun forstod så hun ikke misforstod ham eller noget, han klemte blidt igen og nød hun nussede hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 05:06 | |
| Hayley bed sig kort i læben og slap den hurtigt igen, hun smilede jurtigt til ham og trak panden fra hans og vendte kinden til ham, "Selvfølig må du det" sagde hun med et smil, og kiggede ud på de dansene mennesker og vendte på kysset, hun nussede hans hånd vider, og hun vidste godt det her var venskabligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 06:20 | |
| taron smilte skævt og var lettet over hun havde forstået ham "tak..." sagde han og kyssede hende venskabligt på kinden, han var glad for han havde fået lov og smilte tilfreds, han nød hun nussede ham på hånden og klemte blidt hendes hånd, han lyttede lidt til musiken og tænkte lidt, han så på hende og betragtede hende lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 06:26 | |
| Hayley smilede da han havde kysset hende, og kiggede så på ham "Altid" sagde hun med et drillene glimt i øjet, hun fugtede sin underlæbe og smilede, hun havde nydt hans kys, hun gav hans hånd et blidt klem efter hans hvade givet hende det blide klem, hun kiggede ud på menneskerne igen, men kiggede så på Taron, "Jeg er her altid for dig" sagde hun med et skævt smil og kyssede hans pande |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 06:50 | |
| taron så på hende med et betragtende blik og smilte skævt, han så det drillende glimt og begyndte at grine lidt, han mærkede klemmet og så på deres hænder, han lyttede til hvad hun sagde og så på hende igen "tak...jeg vil også altid være her for dig hayley" sagde han venligt og tænkte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 06:59 | |
| Hayley smilede og trak sig væk fra hans pande, og lyttede til havd han sagde "Tak, det får jeg sikkert brug for" hun smilede, og nussede hans hånd vider, hun kiggede på ham stadig med det drillene glimt i øjet, og smilede skævt, hun gav hans hånd et til blidt klem og nussede den vider, "Jeg er glad for jeg har dig" sagde hun med et smil og nussede hans hånd vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 07:06 | |
| taron så på hende og smilte skævt "selv tak...det gør jeg nok også" sagde han indrømmende, det var ikke så tit han ville komme til andre med problemer, det gør dreng og mænd jo sjælent, han så på hende og så lidt ud på menneskene der dansede, han nød hun stadig nussede hans hånd og klemte blidt igen "jeg er også glad for at jeg har dig" sagde han roligt og så på hende igen og smilte fjollet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Tors 24 Dec 2009, 12:12 | |
| Hayley smilede og bed sig kort i læben men slap den med et smil, "Det er jeg kun glad for. husk at komme og snakke med mig vis du har brug for det, også selvom det er pinligt" sagde hun med et smil og nussede hans hånd vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 00:40 | |
| taron så på hende og lyttede til hvad hun sagde, han nikkede stille "ja...det skal jeg nok..hukse" sagde han roligt og smilte skævt, han så lidt ud på dem der dansede og tænkte sig lidt om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 00:44 | |
| Hayley smilede og fugtede sin underlæbe hun nussede ham lidt i nakken og smilede igen "Godt" sagde hun stillet og fulgte hans blik ud på dem der dansede man kunne tydeligt se hvem der var mennesker og dem der var vampyre, og det smilede hun lidt af.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 01:57 | |
| taron så på hende og smilte fjollet, han nød hun nussede ham i nakken og så ud på dem der dansede igen "naive mennesker...de tror de kan stole på alle..det mister de livet på" hvsikede han stille så kun hun kunne høre ham, han begyndte blidt at nuisse hende op af ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 02:03 | |
| Hayley stoppede med og smile da hun havde hørt hvad han sagde hun kiggede ud på menneskerne og sukkede dybt, hun nød hans nussen og nussede ham vider i nakken og holdt ham i hånden med den anden hånd, "Ja, og det væreste er at jeg er en af de personer der slår dem ihjel" sagde hun stillet og tog ikke blikket fra dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 02:15 | |
| taron tænkte lidt over det han sagde og så på hende, han nød hun nussede ham og forsatte med at nusse hende på ryggen "mmh...det er jeg også...og det er noget vi må...leve med...vi var selv...engang en af de naive mennesker,..der mistede døden..og derfor også livet...men..vi må bare...så positivt på det..." hvsikede han stille og betragtede hende lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 02:19 | |
| Hayley nikkede "Ja, du har ret..." hun nød hans nussen og nussede ham vider i nakken, hun kiggede først på ham nu, og smilede til ham, hun bed sig lidt i læben men kyssede ham så venskabligt på næse spidsen og kiggede der efter på ham igen og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 03:54 | |
| taron så på hende og smilte blidt "mmh..det har jeg nemlig" sagde han lidt drillende og nussede hende lidt på af ryggen, han nød hendes nussen og kysset på næsen, han så ind i hendes øjne og smilte skævt, "skal vi kke gå..jeg er ved at være træt af den skrækkelige musik" sagde han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 04:11 | |
| Hayley smilede til ham og så tilbage i hans øjne "Jo, hvor skal vi gå hen" spugerte hun og smilede sødt til ham, hun lyttede kort til musik og og rystede svagt på hovedet, hun nød hans nussen og nussede også ham vider "Du bestemmer hvor vi skal gå hen for jeg har ingen ide" sagde hun med et genert smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 04:39 | |
| taron smilte tilbage til hende og så ind i hendes øjne "det ved jeg ikke...vi kunne jo bare gå og så se hvor det føre os hen" sagde han med et skævt smil, han slap hende stille og fik hende sat over på den anden stol, han rejste sig op og tog hendes hånd igen, han træk hende forsigtigt ned fra stolen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: røde løber Fre 25 Dec 2009, 04:44 | |
| Hayley smilede til ham, og da han trækkede hende ned af stolen hoppede hun ned, og gik lidt tæt på ham, da hun så vor mange mennesker hun skulle forbi, hun kiggede lidt rundt men så hurtigt på ham igen "Okay, lad os se om vi kan komme ud her fra" sagde hun med et skævt smil, og gav hans hånd et blidt klem |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: røde løber | |
| |
| | | | røde løber | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|