|
| Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 00:45 | |
| Tid: 14:44 Sted: I udkanten af skoven Vejr: En varm sommerdag. Blå, skyfri himmel og fuglefløjt. Omgivelser: Naturen i alt dens prægtighed
Devin befandt sig på en tyk gren i et stort træ. Han sad lænet op af stammen med lukkede øjne og slappede helt af. Det havde været en hård, men tilfredsstillende dag. Det var længe siden han havde fået ramt på et ondt væsen, og det havde knebet lidt med pengene. Nu da pengene var i orden boblede tilfredsstillelsen inden i ham. Han begyndte at fløjte, det var helt umuligt at være stille. På grund af varmen havde han taget sin hættetrøje af, og hængt den ved siden af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 00:52 | |
| Lisa var for enden af stien begyndt at komme gående hen mod Devin's plads, dog havde hun ikke set ham da hun kiggede ned i jorden, tænkende imens hun nynnede inde i sit hoved, hun kom fra skolen af. Handelsskolen, som hun jo gik på. HUn var stolt over at være 2 års elev og snart skulle hun ud i praktik arbjde i 2 år og så var hun udlært. Hendes hår var sat op, (som på billedet) og hun var glad og tilfreds med dagen idag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 01:33 | |
| Devion løftede hovedet, da han hørte lyden af skridt der nærmede sig. Han lænede sig lidt ud på kanten af grenen, og så ned på pigen der kom imod ham. Han lagde hovedet på skrå, og studerede hende. En glad, ung, blond pige.. hun så meget sød ud. Han mærkede efter, og for første gang i lang tid havde han ikke følelsen af at være på vagt. Om det var fordi han lige nu ikke spejdede efter det over alt kunne han selvfølgelig ikke vide. Han sad og så lidt på hende, da hun kom forbi ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 01:39 | |
| Da hun var gået lidt forbi det træ Devin sad i, hørtes der en cykel og bøger der faldt på jorden, og en cykel der kørte forbi. Det var en ung fyr fra handelsskolen der havde med vilje skubbede til Lisa så hun faldt. Han kørte bare videre imens Lisa lå der på maven og ømmede sig. Hendes bøger var sprædt ud over det hele og hun kiggede bare på ham der kørte væk fra hende uden at hjælpe hende. Han havde gjort det fordi at Lisa havde sagt ham imod angående maslow behov pyramide Og det havde han åbenbart ikke fundet sig i at en blondine havde gjort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 05:20 | |
| Devin hørte lyden af en cykel og så ned på stien. Han så hvordan en dreng skubbede til den blonde pige, hvordan hun faldt og hvordan han kørte væk. Han rynkede brynene lidt, og sprang ned fra grenen. Han samlede hurtigt hendes bøger sammen og gav hende en hånd ”er du ok?” spurgte han, imens han stadig så lidt efter fyren der efterhånden var forsvundet.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 05:23 | |
| Lisa kiggede op og så en mand stå foran hende, hun tog hans hånd som han rakte ud til hende og rejste sig, da hun fjernede sin hånd igenhavde manden lidt blød fra hendes hånd på sig, hun havde opdaget det og kiggede hurtigt på sin hånd der sad små sten inde i de små sår, hun pev en enkelt gang, Men tørrede så sine hænder af i sin sorte bluse, "Tak for hjælpen" sagde hun imens hun børstede alt jorden af sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 05:46 | |
| Devin så lidt overrasket på sin hånd ”du bløder? Hvem var fjolset?” spurgte han og så bekymret på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 05:53 | |
| "Hånd kiggede ned bare en fra min uddannelses klasse der tror alle piger især lyshårede skal holde mund" hun trak påskulderne og kiggede på hans hånd, "undskyld" sagde hun og tørrede blødet af i sin slidte jakke. Hun havde ikke noget smil på sine læber, tilsidst da hun havde tørret det væk kiggede hun op på ham, "Undskyld " sagde hun angående hendes blod. Hun sukkede og søgte hans blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 06:39 | |
| Devin vendte blikket imod hende, og sendte hende et varmt smil. "Det skal du ikke tænke på.. han lyder som et fjols" sagde han med et suk "hvilken tid tror han vi befinder os i?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 06:46 | |
| Hun trak på skulderne og fik endelig hans øjenkontakt. HUn nærmest mærekde varmen fra hans smil og kunne heller ikke lade være med at smile igen, selvom det gjorder ondt over det hele. "Jeg ved det ikke den tid som, vi har i dag" nogen mænd var bare sådan hun var blevet råbt af på gaden sådan noget som --hey lækre skal vi kneppe osv-- mange gange, så hun syntes stadig at menensker levede i en verden hvor mænd troede de egende kvinder. HUn sukkede men dog med et smil denne gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 07:09 | |
| Devin nikkede lidt og så undersøgende på hende. "Har du ondt?" spurgte han og tog blidt fat i hendes håndled. Han ser lidt hendes håndled "hm.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 07:12 | |
| HUn stønnede svagt det da det gjorder lidt ondt da han bare sådan tog fat i hendes håndled, han havde stærke hænder kunne hun mærke for han holdte godt nok stramt. Hun kiggede fra ham og ned på sin hånd, "Bare lidt men må bare vente på at det healer" hun prøvede at smile over sine ord men det gik ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 07:45 | |
| Han så på hende ”du burde nok få det renset..” han smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 07:47 | |
| Hun mødte hans blik igen og så det skæve smil det fik hende til at blive lidt nervøs, da det så ret skummelt ud på en måde, men hun prøvede at smile igen, hun prøvede at hive sin hånd til sig, men han gav ikke helt slip. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 07:52 | |
| Devin så lidt undrende på hende, da hun begyndte at hive i sine hænder. Han slap dem overrasket og gik et skridt bagud, hun så nervøs ud… havde han mon sagt noget forkert? Han lænede sig lidt op af et af træerne og så på himmelen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 08:13 | |
| "Men må jeg få mine bøger" sagde hun og havde taget forkert billed af ham, han var god nok virkede det til. hun næremde sig ham igen. "Undskyld hvis jeg virkede nærvøs har bare oplevet nogen underlige mennesker her på det seneste" sagde hun og prøvede at smile sødt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 13 Sep 2011, 21:32 | |
| Devin nikkede lidt, og rakte hende bøgerne. Han ser op på himmelen igen, og undrede sig lidt over hvad denne pige mon havde været ude for i set liv. Så igen, at tale med fremmede kunne jo virke skræmmende for selv de bedste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 14 Sep 2011, 00:32 | |
| Da hun tog imod bøger var det som små splindre i hendes finger, de små næste usynlige sten skar i hendes kød som små knive. Men hun sagde ikke noget andet at lave en lille ansigtes grimasse. Hun tog bøgerne over i den ene hånd og rakte den hånd der ikke var kommet særlig meget tilskade mod ham, som en hilsen "Jeg er Lisa" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 14 Sep 2011, 05:38 | |
| Devin så lidt på hendes grimasse, og tog tøvende imod hendes raske hånd. Han slap den roligt igen ”så.. du burde nok få det renset, virkelig” han smiler blidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 14 Sep 2011, 05:42 | |
| Hun kiggede på sin ene hånd, "Du har nok ret, jeg må så om jeg har noget sprit eller andet jeg kan rense det med der hjemme" hun sukkede meget lavt, "Hvad laver du enlig her?" det var sjældent hun mødte nogen på sin vej hjem, der var selvfølgelig få cykelister som ham der væltede hende, men det var alligevel sjældent. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 14 Sep 2011, 22:35 | |
| Devin kastede et blik tilbage, op imod grenen han kom fra. "Nårh.. tja jeg havde vel bare brug for en smule ro.." mumlede han og trak på skuldrene "ikke noget specielt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 04:02 | |
| "Okay" den havde hun hørt så mange gange nu og hun sagde det jo også selv så tit, på en måde ønskede hun at folk faktisk gad bare at give ldit detalijer men så skulle hun jo selv være den første. Hun stod med bøgerne i hånden og hviste ikké helt hvad hun skulle sige, "Går du på Handelsskolen?" sprugte hun så for at snakke om noget. Han var enlig en flok mand det bemærkede hun nu hvor hun faktisk havde tid til at tænke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:17 | |
| Devin rystede lidt på hovedet ”nej det gør jeg ikke.. det er nogle år siden jeg sidst gik i skole” han grinede lidt ved tanken ”men du gik der, ikke?” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:19 | |
| Hun kiggede ned i jorden og kunne ikke lade være med at smile af sig selv, selvfølgeig var det lang tid siden han gik i skole han var jo en voksen mand, men hun valgte hun at kigge op på han igen da han havde sprugt om hun gik der, "Jo...jo det gør" hun nikkede energisk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:24 | |
| ”Hyggeligt.. er det spændende?” Devin så lidt nysgerrigt på hende. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
| |
| | | | Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|