| Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:36 | |
| "Tja...vi lærer foreksempel at manipulerer lidt med folk" hun trak på skulderne hun elskede når de snakkede om menenskets sind og hvordan man skulle gør for at for folk til at købe ting og ting hen af det. "Jeg syns det er intressant" HUn begyndte at trippe lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:42 | |
| "Manipulere? Nåh ja.. handelskoler og reklame tricks" Devin rystede lidt på hovedet af det "tja så længe det virker.. det handler nu om at se bag de der åndede reklamer, og ikke tro på at et sprøjt af et eller andet middel kan gøre dit køkken rent på 0,03 sekunder" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:45 | |
| "Det sandt" sagde hun roligt med et smil, "Men jeg bliver ikke en der laver reklamer så videre" sagde hun og holdte en lille pause, "Jeg vil bare gerne have min egen butik med tøj" ved tanken blev hun helt varm inden i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:48 | |
| "En tøjbutik? Klassisk drøm for en kvinde" Devin grinede lidt, det var typisk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:52 | |
| Hun grinede lidt, "Ja men det tøj og smukker osv...er ikke typisk" samtalen var begyndt at blive lidt bedre mellem dem, dog vile hun gerne begynde at gå lidt hjem af da det var ved at blive utroligt koldt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:55 | |
| Devin mærkede en brise. Det var vidst også ved at blive lidt koldt.. han sprang, og snuppede sin hættetrøje fra grenen. Han tog den på, og stak hænderne i lommen. "Hvad mener du med ikke typisk? Du er måske ved at lave en Goth butik?" spurgte han med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 05:57 | |
| Hun blev lidt overrasked over at han kendte til den stil, "Ja det er jeg faktisk" hun nikkede anerkendene, "HVordan kunne du gætte det?" hun var blevet ret nysgerrig, men det var koldt så hun stod lidt med arme om sig selv for at prøve at få noget varme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 15 Sep 2011, 06:18 | |
| "Nårh.. tja" Devin smilede skævt, hvordan skulle han forklare det. "Jeg har faktisk kørt den i en kort periode i mit liv.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Fre 16 Sep 2011, 05:21 | |
| Hun nikkede op og ned af ham, han lignter ikke en der gik i det eller gjorder han, men det gjorder hun heller ikke selv så,det var vel fair-. "Okay" svarede hun overrasked. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 20 Sep 2011, 04:46 | |
| "Men det var da jeg var teenager, det der nogle år siden" forklarede Devin med et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Fre 23 Sep 2011, 08:25 | |
| //Hey, jeg kan desværre ikke fortsætte med min karakter som han er nu pågrund af nogle regler med at dusørjægere ikke må have evner. Derfor har jeg skiftet til vampyr. Vi kan selvfølgelig altid lave et nyt emne, det er op til dig ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Man 03 Okt 2011, 08:10 | |
| //Det kan vi godt ^^ men så skal du ikke bide, forvandle mig eller jagte mig!! ellers så smutter jeg med det samme fra emnet// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tirs 04 Okt 2011, 21:16 | |
| //Han spiser ikke mennesker så der bliver ikke noget med jagt :P desuden er der en regel om man ikke må dræbe den andens figur uden de er med på den? (går ud fra det var problemet med jagt) og jeg kunne aldrig finde på at omvende en persons karakter uden de havde givet lov :P// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 05 Okt 2011, 09:08 | |
| //okay ^^ så kan vi godt emne...skal vi emne i en skov igen så^^ om natten uhha :3// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Ons 05 Okt 2011, 22:27 | |
| //Lyder skræmmende ;) ja lad os bare det xD har du lyst til at lave emne, eller skal jeg??// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 06 Okt 2011, 06:40 | |
| //syns du skal nu hvor det er din bruger der er den der har stoppet det her// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 06 Okt 2011, 07:48 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa Tors 06 Okt 2011, 08:25 | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
| |
|
| |
| Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa | |
|