Lisa gik inde i skoven, hendes slidte jakke holde ikke varmen så godt så det var blevet ret koldt for hende, hun sang imens natten endtog skoven og resten af landet. Hun sang lige så stille. HUn havde hygget i byen, hun var ikke fuld for hun havde været på arbejde denne aften nu skulle hun bare hjem til den ensomme lejlighed som en studerene nu havde.
David gik rundt inde i skoven, han kunne ikke falde til ro på nogen måde lige nu. Han burdet godt bare kunne sidde der hjemme med en bog eller noget. Eller tag på en bar og drikke. Bare noget i stedet for at gå rundt det mest af tiden. Han lignede jo sådan en som ikke vidst hvad vej han skulle gå, men det gjorde ham. Han var ikke faret vild, det gjorde han næsten aldrig. Kun nogle få gange havde han gjort det, men det var også for lang tid siden nu. Så han tænkte ikke rigtig på det mere. Han havde et rød T-shirt på sammen med nogle sort bukser. Hans hår hang bare normalt lige nu.
Lisa faldt selvfølgelig over sig selv på stien fordi at mørket var begyndt at slører stien og træerne tog jo også noget af lyset i skoven. Hun stønnede da det gjorder rigtig ondt, hun havde ikke revet hul på sin hud så der var ingen duftspor af blod men alligevel det gjorder rigtig ondt. HUn rejste sig op og kiggede ned af sig selv, der var kommet støv fra vejen på hendes tøj og hun avede sig lidt over det, hun begyndte lige så stille at børste det af men det gjorder ondt over det hele og hun pev engang imellem, skønt at hun var 18 år.
Han bed sig selv i læben, en smule for hårdt. Det begyndte stille at bløde, han sukkede dybt. Han begyndte at gå hen af en af stierne, i det så han en pige falde over noget. Han betragtede hende lidt, men han lænede sig op af et træ, dog bevægede han hans fod en smule, så han stadig ikke stod helt stille. Han listede sig rolig frem mod pigen med et stille suk. ”Slog du dig?” spurgte han rolig, og kiggede stille på hende. Han kørte let ind hånd igennem hans hår.
Lisa blev så forskrækket at hun nærmest satte sig ned, imens hun havde vendt sig om og så bange op på den person der havde stået bag hende og havde talt til hende. men da hun kiggede op stod der en dreng foran hende. Hun bev hurtigt rolig igen, men rejste sig ikke op igen. hendes hoved var ca. i hofte højde. "Ja jeg okay" hun kunne næsten ikke rejse sig igen, da de blå mærker gjorder så ondt at hun skulle have hjælp til at komme op igen, "jeg har bare virkelig ondt" sagde hun og tog sig til den ene arm med et smerte ansigt.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …