|
| Here og nu - Ez | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Tors 22 Sep 2011, 06:50 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at grine svagt da han pressede hende op imod køleskabet hun fik dog lidt farve i kinderne da det var behaligt at have han sådan oppe af sig, dog sendte hun ham bare et blidt frækt smil, og puffede ham så væk leende, over han var så nærgående, slet ikke noget hun havde imod da hun nød det alt for meget, ”Mad førest hygge bagefter” Sagde hun så leende og vente atter blikket imod køleskabet og roede rundt imens hun endeligt fandt nogle pomfritter og noget hun kunne lave på panden, så hun smed bare pomfritterne i ovnen og åbnede for det kød hun kunne lave på panden imens hun nynnede for sig selv og kiggede ud, og smilede svagt og rettede så blikket imod ham og bed sig i underlæben, og tænkte på om hun skulle fortælle ham om hendes emma? Hun sukkede kort og gik i gang med en krig i sit hoved imens hun tænkte over om hun skulle sige det? For så ville han jo vide hvorfor hun var så.. tilbagetrækkende nogen gange, hun sukkede svagt og rørte bare rundt i det hakkede kød hun havde på panden imens hun bed sig i underlæben, og gennemgik dagen i hovedet, det havde været en dejlig dag indtil hendes veninde var blevet… tja…”For et par år siden, den gang lastbilerne lige var blevet populær, have jeg en veninde…*hun bed sig svagt i underlæben* Vi havde en hyggelig dag, jeg havde fundet ud af hun havde en elsker, eller en fyr for den sags skyld, vi var som to dråber vand, bedste venidne og lignede hinanden på alle tænkelige måder..*Hun smilede svagt ved tanken*.. mig og emma vi sad i stuen og snakkede og diskuterede om hendes fyr jeg ikke måtte møde, og alt det vi havde det sjovt hele dagen, efter nogle minutter skændtes vi i sjovt over jeg ikke måtte møde hende fyr, da hun var bange for jeg ville nakke ham hvilket jeg ikke ville, så vi blev enige om hun tog hen til ham imens jeg lavede mad til os… jeg skulle ikke havde ladt hende forlade huset, da jeg stod op om morgenen vidste jeg der ville ske noget med en af os, så den anden ville blive tilbage i verden alene… jeg havde håbet det var mig da jeg var ældst… hun var kun 200 år… Men altså, i det hun forlod huset og var på vej over vejen, kom ham manden kørende i en stor lastbil og ramte lige ind i hende…. Hun døde på stedet, det er derfor jeg endte i denne by som jeg endte i, fordi hun ønskede at blive begravet her.. ved siden af sine forældre… hun var en dejlig pige ligesom mig, en sand kopi, alle der så os sammen troede vi var søskende, man kunne ikke se eller fornemme forskel… hun var mit et og alt, min falske søster, den lille søster jeg aldrig fik… jeg har ikke fortalt nogen om emma, da jeg ikke vil huskes på hvad det skete… jeg sad med hendes lig i armende i de minutter det tog redderene at komme for at hente hende, der var så meget blod… fyren hun havde været sammen med, kom hjem til mig dagen efter og spurgte hvor hun var,….. han var ligeglad da jeg sagde hun var død…”Hun sukkede svagt og bed sig bare i underlæben imens hun stod og prikkede til kødet og blev en smule fjern, hun vidste ikke hvorfor hun havde sagt det nok fordi hun stolede så meget på ham? Fordi han gjorde hende så glad indeni og vidste han aldrig ville bruge det imod hende, hun lukkede kort øjnende i for ikke at græde, det rykkede svagt i hendes muskler imens hun stod med lukkede øjne og tænkte over det hun lige havde sagt, hun savnede emma så meget.. hun besøgte også tit hendes grav når hun kunne komme til det. Et suk gled over hendes læber imens hun lod en hånd glide op af sin arm og ned igen, hun var blevet helt tom indei og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, hun ville ingengang se på han så dårligt havde hun med det, hun gav stadig sig selv skylden for sin venindes død selvom hun jo godt vidste det var ikke hendes skyld, og kunne aldrig blive det… |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Tors 22 Sep 2011, 07:10 | |
| David kyssede hende videre på læberne, men da hun sagde noget slap han blidt hendes læber. Han kiggede smilende på hende, hans smil var frækt. Han smilte frækt over det hun sagde, og tænkte kort over hvad han skulle svar til det. Han bevægede let sin mund op til hendes øre og hviskede blidt: ”Det kommer jeg nok til at hænge dig op i, min engel,” hviskede han frækt og forførende i hendes øre. Han smilte da hun skubbede ham væk fra sig, mens hun fandt noget gik ham en i soveværelset. Han hoppede hurtigt i sine underbukser, han fandt en morgenkåbe til hende. Han gik ud til hende, og lagde den blidt over hendes skulder. Han regnede med at hun selv til tag den på. Han hoppede op på køkkenet bordet, og kiggede på hendes mens hun lavede mad. Han lyttede til det hun sagde, han rynkede lidt på panden og hendes historie. Dog mindede det ham om noget, hans gamle ven. Han lyttede videre, mens han selv tænkte. Ham og hans bedsteven lignede dog ikke hinanden så meget som Emma og Ez. Men de havde det sikker lige så sjovt, i sær da de blev ældre. Han kunne let huske nogle af deres samtale, nogle af dem vil han gerne gemme men kunne ikke. Han overvejede lidt at tag over for hende, altså omkring mad. Han lagde en hånd på hendes skulder og kiggede på hende. Han synes ikke rigtig at hun burdet lave mad, når hun havde det dårlig på nogle måder. Han lyttede til resten af det hun fortalte ham, han kunne ikke rigtig lide historien. Selvom at han var vampyr, han burdet egentlig være vildt ligeglad med det hele. Men på grund af hans følelser for hende, var han langt fra ligeglad med det hele. Han ville egentlig kun ha en ting, og det var at hun var glad lige meget hvad. Han hoppede lidt ned fra bordet, og tog blidt fast i hendes hænder. Han kunne ikke lide tanken om at hun stod med maden da hun havde det lidt dårlig. Han trak hende lidt væk, før han lavede maden videre for hende. Han hørte at hun var færdig, han kiggede urolig på hende. Han rakte let sin hånd ud mod hende. ”Hey.. Ked af at hører. Men..” Han sukkede, han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han fik det lige dårlig med sig selv. ”Hun lyder til at hun havde været en rigtig sød pige. Jeg vil med glæde lytte til dig, hvis du har brug for at snakke mere om det, okay? Men det er altså ikke sikker jeg kan hjælpe dig, lige meget hvor meget jeg gerne vil,” sagde han med et suk. Han kiggede over på hende, og havde stadig hånd ud med hende. Han havde det virkelig dårlig med sig selv, mest over at han ikke havde noget at sige til hende. Som bare lød en smule rigtig, han sukkede stille over sig selv. Han følte sig dum og lidt barnlig. Han kiggede dog over på hende, han håbede inderlig at hun på et tidspunkt ville blive rigtig glad igen.
//Sorry, det blev 'så' kort :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 02:18 | |
| Ez tav stille efter hun havde fortalt ham det og lod ham bare puffe hende væk fra den mad hun selv ville lave, så hun lavede en lille klynkende lyd, men tog imod hans hånd i det han rakte den til hende, så hun lod sig smutte ind i hans favn bare han var ved hende var hun glad, for han gjorde hende hel indeni emma havde været hendes et og alt, men nu er det så længe siden at hun ikke tager sig af det mere, selvom hun stadig kunne finde på at græde over det, stille puttede hun sit hovede ind imod hans skulder og kyssede ham på halsen, og så så op på ham, og blev helt glad indeni, hvordan kunne hun vær ked når han var ved hendes side? stille pressede hun sine læber imod hans imens hun tryggede sig ind til ham, og kiggede på det han lavede og mistede faktis appetiten, men hun skulle spise for den lille i hendes mavse kunne blive stort og stærk.. hun sukkede svagt og kiggede ud gennem vinduet imens hun så tænkende ud, hun var dog stadig glad indeni men det kunne bare ikke ses på hende lige nu da hendes blik var helt fjernt imens hun tænkte for sig selv, hun sukkede svagt og bed sig i underlæben og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, stille kom hun fri af hans greb og smuttede ud på wcet og satte sig der, imens hun trak bene op til hagen, og vuggede sig selv frem og tilbage, imens hun kæmpede med ikke at græde.. hun ville heller ikke havde han skulle se hendes græde, så det var bedst at sidde der ude lidt for hende, stille lod hun en hånd glide igennem sit hår imens hun sad der og bed sig i underlæben, endeligt fik hun taget sig sammen, og gik ud til ham igen, og satte sig på boret, imens hun sad og så på han lavede mad, og smilede svagt, hun havde det allerede meget bedre bare ved at se på ham, han tog det så roligt, og hun stolede skam på ham, han ville gøre sit for hun var glad, hun lagde stille hovedet på skrå imens hun så åbentlyst på ham med et drillende smil på læberne, ”Tak for di du er dig”Sagde hun så bare med et smil på læberne, imens hun sad og så på ham lave mad, hun havde det allerede meget bedre efter sin tur på wcet, hvilket også kunne ses på hende, da hun nu sad og studerede hans krop, dog havde hun ikke taget morgen kåbe på kun ladt den hænge på sine skuldre da hun ikke magtede at lukke den, for hendes mave var så sød syns hun da selv… det troede hun også han syntes, hun rystede kort på hovedet og smilde for sig selv og lod en hånd glide hen over sin mave, hendes egen mini mig… hun sukkede kort ved tanken og glæede sig meget og vidste allerede hvad den skulle hedde hvis det var en pige.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 02:55 | |
| Han betragtede hende stille, han var urolig for hende. Han anede ikke hvad han skulle sige, da han langt fra havde noget klogt at sige. Han hørte hende klynen, han kom til at smil en smule over det. Han synes stadig ikke at hun burdet lave mad, når hun var trist. Han kunne jo godt finde ud af det, så han ville heller ikke gerne lave det for hende. Han klemte blidt hendes hånd for at vise hende at han var lige ved siden af hende. Han krammede hende ind til sig med sin ene arm, da han lavede mad med den anden. Han nussede let hendes ryg, mens han lavede maden videre til hende. Han sagde ikke rigtig noget, han lagde let hovedet på skrå da han mærke hendes læber mod sin hals. Han blev lidt overrasket over at hun pressede sine læber mod hans, han kyssede dog hende blidt tilbage. Han kiggede kort, men tænkende på hende. Han var nød til at finde en måde at gør hende gladere, udover hvis hun gerne ville snakke videre omkring det. Han ville altid være det til at lytte til hans engel, lige meget hvad hendes problem var. Udover hvis det var lidt for tøset måttet hun godt holde det sammen med nogle af sine veninder. Men ellers skulle han nok lytte til hende, og han kunne nu også godt lyttet til pige problemer. Men han ville sikkert ikke rigtig forstå det, men det var jo noget helt andet. Han gav blidt slip på hende, da hun ville gå lidt. Han kiggede over skulderen hen på hende, han sukkede stille over sig selv. Kunne han gjort noget rigtig. Han vendte dog hovedet over til maden. Det var snart færdigt heldigvis, sommetider hadede han at lave mad. Men han kunne dog godt lave mad. Han lyttede til at hun kom tilbage, han vendte blikket mod hende, og så det svage smil. Han smilte let til hende, han følte sig lettere at hun så ud til at havde det bedre. Han kom med et stille grin, da hun sagde det til ham. ”Har du det bedre, eller…?” spurgte han stille og kiggede rolig over på hende. Han lod en hånd nusse hendes lår blidt, mens han holdte øje med hende og maden. Han lavede hurtigt maden færdig, han stod lidt med maden og kiggede smilende på hende. ”Hvor vil du spise? Hvis du stadig har lyst til at spise?” Han ville ikke presse hende til at spise eller noget, han regnede ikke helt med at hun havde lyst til at spise noget selvom at det ville være sundt for hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:12 | |
| Ez kunne ikke lade vær med at grine svagt i det han nussede hende på låret og lod bare en hånd glide igennem hans hår imens hun nikkede med et smil hun havde det meget bedre nu hvor han var der, og hun ikke længere tænke over det men havde tankerne på den lille i hendes mavse, så lod hun sine læber møde hans for at vise hun havde det meget bedre, ”Mhm… jeg skal have lidt… måske senere”Sagde hun så og trak ham ind til sig og lagde sine ben omkring hans hofter for at drille ham en smule og kyssede ham blidt på læberne igen, og lod så hovedet hvile imod hans skulder, hun var glad for han var sig selv, for han gjorde hende glad indeni ved at være sig selv, og hun havde også på fornemmelsen at han ville gøre alt for hun var glad, det samme hun ville gøre for ham jo, hun ville ikke alde ham være ked en eneste dag. Stille pressede hun sine læber imod hans hals, og nød bare duften af ham, hvilket hun med glæde viste åbentlyst at hun nød han var hendes og ingen andens, hun ville sikkert også blive lidt muggen hvis han pluseligt blev en andens, og så ville hun sikkert også drille pigen til hun var skræmt væk.. men det behøvede han ikke vide endnu.. hun grinede svagt og lod så sin hånd glide igennem hans hår, imens hun satte sig på igen, og så studerende på ham, han så så… tænkende ud? Hun kunne ikke lade vær med at smile ved synet af hans øjne, han gjorde hende glad indeni hvilket han sikkert også kunne se på hende da hun havde det meget bedre nu end hun havde, for hun ville nok ikke snakke om emma igen, da det ikke var nødvendigt på noget tidspunkt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:23 | |
| Han mærkede hendes hånd i gennem hans hår, han smilte kærlig til hende. Dog havde han stadig nogle tænksomme øjne. Han lagde hovedet på, ved hendes svar, så hun var ikke sulten længere. ”Okay min engel, du skal bare sige til, så skal jeg nok varme det op for dig,” sagde han smilende med en kærlig undertone. Han stillede maden fra sig, og fik over til hende. Han kunne godt se at hun havde fået det meget bedre, han var nu også rigtig glad for det. Men han tænkte stadig lidt, han ville nemlig ikke gør noget om ville gør hende ked igen. Han mærkede hendes ben omkring sin hofter, han lagde armene omkring hende. Dog sørgede han for at deres underliv ikke rørt ved hinanden. Han kyssede hende blidt på læberne igen, han var glad for at være sammen med hende. Han følte at hun var den eneste rigtig for ham, og det ville hun sikkert altid være. Han havde ikke lyst til at være sammen med andre end hende, han håbede nu heller ikke at hun ville finde en anden end ham. Han nussede hende blidt på ryggen, og mærkede hendes hoved mod sin skulder.
//Hvis ikke helt hvad jeg ellers kunne svarer :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:31 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at smile han var så god ved hende, stille sukkede hun bare og nød hans nærvær, og lod sig døse lidt hen med lukkede øjne, dog tog det hende ikke lang tid før hun faktis faldt i søvn der på bordet med hovedet hvilende imod hans skulder, hun havde slet ikke vidst hvor søvnig hun enligt var, før hun faktis sad op og sov op af ham, og nød hans nærvær, det var vel derfor hun var faldet i søvn fordi hun stolede så meget på ham, og fordi hun vidste hun elskede ham og ikke ville havde andre end ham, for han betød allerede en del for hende, selvom de ikke havde kendt hinanden længe, betød han meget, kærlighed ved føreste blik hvis man kunne kalde det det, en lille mew kom fra hende imens hun gned sit hovede ind imod hans skulder, og sov bare smilende videre...
//Lol xD så falder hun bare i søøvn :3
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:36 | |
| Han nussede hendes ryg blidt videre, og lagde mærke til at hun døse lidt hen. Han smilte over det, han vidste dog godt at hun sikkert var rigtig træt. Han havde dog ikke regnet med at hun ville falde i søvn op af ham. Han lo stille og roligt, før han tog hende op i sine arme. Han gik rolig ind i soveværelset, så hun kunne sove et blødt sted. Han lagde hende blidt ned i sengen, han kyssede hende blidt på panden og lagde dynen over hende. Han betragtede hende lidt mens hun sov. Han gik hurtigt i bad, og tog trøje på. Han lagde mærke til at hun stadig sov, han smilte kærligt over det. Han satte sig hen ved hans skrivebord med ryggen til hende, da bordet stod på den måde. Han gav sig til at kigge lidt på sin computer mens hun sov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:40 | |
| Hun lå bare trygt og varmt i hans seng og sov roligt hen, dog vågnede hun lidt efter han havde sat sig ved sit skrivebord, og gabte bare højlydt og satte sig op imens hun gned sig hen over mavsen, og kiggede rundt, hun havde et kort sek glemt hvor hun var men da hun fik øje på ham kunne hun ikke lade vær med at smile og gik bare hen og lagde armende omkring ham bagfra og kyssede hans hals, imens hun kiggede på det han lavede ved sin pc og sagde bare drillende, "Ser du noget frækt?"Hun fnes svagt og nappede ham blidt i øret imens hun satte sig på hans skød, og kiggede på det han lavede, på computerem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:46 | |
| Han hørte hende grab, men var pænt sikke på at hun gjorde det i søvne. Han lagde dog ikke mærke til at hun rejste sig op, før hun lagde armene omkring bagfra. Han vendte blidt blikket mod hende, og hørte hun sagde. Han mærkede hendes kys og nap i øret, han smilte små frækt over det, han lod blikket glide ned over hendes nøgne krop. ”Hm.. Jaeh, du er jo pæn frækt, min engel,” sagde han med en drillende undertone. Han kyssede blidt hendes kind, og lod hende sidde på sig. Han var lige nu inde for at tjekke sin mail. Han kyssede blidt hendes skulder, og lagde armene omkring hende. ”Sovet godt, min engel?” hviskede hans spørgende ind i øret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:56 | |
| Hun spandt i fryd da han kyssede hendes skulder og nikkede vildt til det han havde spurgte hende om "Så godt man nu kan sove"Savrede hun så med et smil, og kyssede hans pande, og rettede så sit blik imod computeren og åbnede en ny side hvor hun gik ind og kiggede på den gård de skulle bo på imens hun smilede for sig selv, hun kunne godt lide at se på gården over nettet, hvorfor vidste hun ikke vel fordi hun vidste det var hendes sted nu? og der skulle de være sammen, så rettede hun sit blik imod ham og lod sine læber møde hans i et blidt kys
//Laver lige mad imens så svare lidt langsomt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 03:57 | |
| Hun spandt i fryd da han kyssede hendes skulder og nikkede vildt til det han havde spurgte hende om "Så godt man nu kan sove"Savrede hun så med et smil, og kyssede hans pande, og rettede så sit blik imod computeren og åbnede en ny side hvor hun gik ind og kiggede på den gård de skulle bo på imens hun smilede for sig selv, hun kunne godt lide at se på gården over nettet, hvorfor vidste hun ikke vel fordi hun vidste det var hendes sted nu? og der skulle de være sammen, så rettede hun sit blik imod ham og lod sine læber møde hans i et blidt kys
//Laver lige mad imens så svare lidt langsomt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:01 | |
| Han smilte over hende nik. ”Godt at hører min engel,” hviskede han smilende ind i øret på hende. Han begyndte bildt at kysse hendes hals, mens han lod hende overtage computer. Han fulgte med i hvad hun lavede. Han kyssede hende blidt op og ned af halsen, mens han nussede hendes mave med blide bevægelser. Han kunne godt lide tanken om at de skulle være samme nu, og bo på gården sammen. Han kiggede smilende på gård i computeren. ”Gård?” spurgte han smilende med en blid undertone. Han glædet sig til at de skulle bruge rigtig lang tid sammen med hinanden. Det kunne kun blive godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:08 | |
| Hun nikkede med et smil på læberne og rettede sine øjne imod ham, og bed sig kort i underlæben af glæde hvor hun så sagde næsten stolt "Vores hjem["Og tryggede så sine læber imod hans imens hun puttede sig mere ind til ham og nød hans varme han gjorde hende glad indeni det kunne han sikkert også fornemme når hun smilede så glad og stolt over de havde deres eget hjem, deres gård ingen kunne tage fra dem, bare ham og hende og hendes smaboer, og så dem der ville flytte ind med årende, så rettede hun blikket imod pcen igen og roede rundt til hun fandt en meget meget gammel villa, som man kun lige kunne se igennem de store masive mure der stod omkring den, men man kunne tydeligt se villaen lå på en stor grund i en skov, "Mit barndomhjem, jeg tager dig med der hen en dag"Sagde hun så stille med et sil imens hun rettede sit blik imod ham igen, og pressede sine læber imod hans, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:14 | |
| Han smilte kærlig til hende, og hørte det hun sagde. ”Nemlig,” sagde han smilende med en glad undertone. Han kunne på en måde ikke vente med at være sammen med hende, han kyssede hende blidt igen. Han nussede hendes mave blidt, da hun pressede sig mere ind til sig. Han kyssede hendes hals og skulder blidt. Han kiggede smilende på det billede hun nu fandt, han betragtede let billedet. ”Okay, min engel. Så kan jeg også se hvor min skat er vokset op henne,” sagde han med et smil, og kyssede hende hårdt på læberne. Han overtog let pc’en, han fik et andet billede frem. Et lille hus, men en stald man lige kunne se. En mand stod med armen om en kvinde de smilte begge to. De stod foran huset, og foran dem stod en lille dreng med hans sort små store hund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:24 | |
| Hun kiggede nysgerrigt på det billede han havde fundet frem og kiggede på damen med manden og drengen med hundende, hun lagde stille hovedet på skrå og kiggede så på ham med et spøgrende blik.. hun troede da det var ham som lille? han var heldig han var født en tid hvor de kunne tage billede hun havde intet foto af sine forældre eller maleri fordi de var døde for tidligere. til nogen kunne nå at male dem, eller hende da hun var lille da hun hurtigt var kommet videre og ikke ville have billeder af sig selv til at mindes om hun havde lignet en på 16 i 1500 år.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:30 | |
| Han smilte til hende, da hun kiggede spørgende på ham. ”Jeps. Det er mig, da jeg var 5 år gamle. Min far havde liget fået bygget huset i by, og gjort min mor gravid. Vi var også lige kommet til byen,” sagde han smilende, han kiggede tænkende ud af vinduet. Han huskede tydelig dagene efter, der havde han mødt sin bedsteven ved et uheld. Han kunne let huske nogle af de ting som var sket i det huset, han var også blevet til en vampyr i det huset. Han rystede let på hovedet over de tanker, han havde bestemte ikke lyst til tænke på det lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:38 | |
| Hun nikkede med et lille smil og så på ham, han blev så tænkende igen hun nussede ham blidt i nakke hårende og kyssede hans pande "Jeg er her for dig"Sagde hun så med et lille smil på læberne, ja hun var der for ham og ville passe på ham så længe hun kunne, hun sukkede kort og kiggede på billet igen og bed sig kort i underlæben hun ville gerne havde et billede af hende og hendes mor og far, men de var døde troede hun da, de havde forladt hende da hun var meget lille.. så stue pigen måtte tage sig af hende, der var hvist et maleri af hendes mor og far hjemme i den gamle villa, hun så en del tænkende ud
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:44 | |
| Han mærkede hendes nussen og kiggede smilende på hende. ”Anyways,” sagde han smilende med en kærlig undertone. Han kyssede hende blidt på munden, han lod sine hænder nussede hendes ryg med et smil. Han lukkede let billedet ned, han havde ikke lyst til at kigge på det. Sommetider kunne han godt få lyst til at være tilbage i den tid igen. Men han havde nu også fundet sin kærlighed i nutiden, han havde regnede med at han fik lov til at beholde hende for sig selv. Han havde bestemte ikke lyst til at del hende med nogen, bare ved tanken kom ham til at kysse hende mere krævende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:47 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at le og kyssede ham krævende igen imens hun tryggede sig ind til ham og hviskede med et smil "Jeg forlader dig ikke. my vampir"Så pressede hun atter sine læber imod hans læber for at vise hun mente det hun havde sagt, hun ville ikke forlade ham han var hendes nutid og fremtid hun kunne se hende og ham sammen når de blev ældre, og håbede også han kunne det men det regnede hun næsten med, stille nussede hun ham i håret med et sødt smil på læberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 04:48 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 05:04 | |
| Han smilte over at hun kyssede ham krævende igen, han holdte hende tætter op sig selv. Han kyssede hende videre, og slap blidt hendes læber. ”Forlader heller ikke dig min engel,” hviskede han smilende med en kærlig undertone. Han kyssede hende igen, dog igen lidt hårdt. Han nussede hendes ryg blidt, før han lod sin hånd kører ned på hendes røv for sjov. Han at lige meget hvad de havde tænkte sig at lave i dag, så skulle hun ha noget mad.. Hvis hun dog ville spise,
//Skal hjælpe min mor, og snart spise selv xD
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 05:39 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at smile og tryggede sig ind til ham imens hun lukkede øjnende i og nød hans nærvær, hun fnes svagt da han lod sin hånd glide ned på hendes røv så hun tryggede sin røv imod hans hånd med et frækt smil på læberne, hun elskede dog det han havde sagt og skulle nok minde ham om det den dag han måske ville forlade hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 05:47 | |
| Da hun trykkede sin røv ind mod hans hånd, kom han i tanke om hvad han fandt ud af aften før. Han smilte frækt til det, i det hans pressede sine læber små hårdt mod hende. ”Sulten?” hviskede han svagt og små frækt, han skulle lige være sikker på det. Hun havde jo brug for mad i forhold til ham, det samme med søvn. Han kunne nu godt lide at se hende sove. Han smækkede blidt hendes røv, dog lidt tirrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Fre 23 Sep 2011, 06:09 | |
| Hun kiggede på ham og smilede og rystede svagt på hovedet.. hun skulle jo havde noget at spise så hun sukkede svagt og mumlede et lille 'ja' og sendte ham så et svagt smil, og rejste sig så modvilligt fra hans ben for hun elskede da at sidde på ham, han gjorde hende godt tilpas, og hun nød hans nærvær meget enda... men hun skulle havde noget at spise så den lille også fik det. for hun skulle jo passe meget på med hvad hun lavede så længe hun var gravid.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Here og nu - Ez | |
| |
| | | | Here og nu - Ez | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|