|
| Here og nu - Ez | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 06:23 | |
| Hun sukkede nydende og lod endnu et støn glide over hendes læber imens hun prassede sit underliv imod hans hånd i nydende, og lagde bare hovedet let på skrå så han bedre kunne komme til som han ville, og tænkte længe over det han sagde, og kunne ikke lade vær med at smile over sin perverse tanke gang lige nu"Udover du tænder mig heftigt meget, og at jeg er sikker på jeg er smak forelsket i dig?"Spandt hun med et smil, og stoppede ikke sit nusseri i hans nakke, da hun var sikker på han nød det lige så meget som hende selv, stille pressede hun sine læber imod hans tending imens hun nød det han gjorde ved hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 06:35 | |
| Han hørte hendes støn, og tændte lidt på det. Hvis han kunne rødme, ville ha har gjort det. Men han kunne heldigvis ikke, så han kunne virke helt rolig omkring at han tænde lige nu. Han kyssede hendes hals videre, og lyttede til hendes var. Han smilte over det og nussede hende. Han kunne godt lide at hun godt kunne finde ud af at tænke pervers. ”Det med jeg tænder dig… Har jeg regnet ud,” hviskede han frækt og hentydede til at han jo havde sin hånd nede ved hendes underlig. ”Det andet kan jeg ikke forstå min engel,” hviskede han smilende med en drillende og fræk undertone. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 06:39 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at le, og stønnede blot svagt imens hun pressede sit underliv imod hans hånd for at blive forkælet lidt mere.. "Jeg ville gerne forklare dig det... Men det kan jeg ikke, du er ikke som andre, dit smil dine øjne, du gør mig hel, derfor ved jeg jeg elsker dig, jeg kan se en fremtid med dig og mig"Sagde hun stille imens hun lukkede øjnende i og forstillede sig deres fremtid sammen og kunne ikke lade vær med at smile, og kyssede ham blot længe på læberne, for at vise hun mente det hun havde sagt, hun elskede ham og det ville hun skam også vise og sige så tit hun kunne bare ikke for meget da ordet ikke måtte blive brugt op med det samme,. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 06:45 | |
| Han mærkede hendes underliv mere mod sin hånd, han lo lidt over det. Han ville drillede hende en smule, så han trak sin hånd til sig igen. Han kyssede hendes hals mens han lyttede til hvad hun sagde. Han skulle lige til at sige at han nu bare mente drillende, men nåede ikke før hun var i gang med at forklar ham det. Han kunne genkende nogle af sine tanker i det hun sagde, med at føle sig helt omkring hende. ”Så lad mig blive din,” hviskede han smilende med en frækt og forførende undertone, dog mente han det helt alvorlig. Han elskede hende, det tvivlede ham ikke på mere. Han kyssede hende igen, i det hviskede ham: ”Elsker dig, min engel.” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 06:53 | |
| Hun kunne ikke lade vær med at smile over det han sagde og pressede bare sin krop ind imod hans og kyssede ham hårdt og elskeligt på læberne, og gjorde sit bedste for at lægge alle sine følser i kysset, også for at vise hun gerne ville have han var hendes, hun ønskede sig ikke andet end det lige nu, dog slap hun stille hans læber og hviskede, "Hvis du lader mig blive din, og kun din."Mumlede hun så med et smil på læberne, og lod sit hovede hvile imod hans skulder imens hun lukkede øjnende i og nød bare hans nærvær, dog peb hun barnligt og klagende da han fjernede sin hånd da hun godt havde kunne lide det han gjorde ved hende.. og ikke ville have han stoppede, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:00 | |
| Han pressede sig tættere på hende, da han ikke havde sin hånd ved hendes underliv. Begge hans hænder var i vinduet nu. Han kyssede hende kærlig tilbage, inderligt. Han ville gerne vide at han elskede hende, men han vidste ikke helt hvordan han skulle gør det. Han hørte hendes svar, og smilte af det. ”Selvfølgelig er du kun min, min engel. Og jeg er kun din,” hviskede han mod hendes læber, og slap så blidt hendes læberne igen. Han mærkede hendes hoved mod sin skulder, han smilte over hende piv. ”Hvorfor piver du?” hviskede han drillende, og lokkende ind i hendes øre. Han kunne godt lide at drille hende kærlig, han havde jo tænkte sig at rør ved hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:04 | |
| Hun smilede bare glad over det han sagde, og nappede ham bare i øret og peb bare igen, han kunne da gætte sig til hvorfor hun peb sådan, og pressede bare sit underliv imod hans, da hun ikke behøvede sige det med ord, hun kunne dog ikke lade vær med at nappe ham svagt i hans øreflip, og puste ham i nakken, mest for at drille for hun holdte ubeskriveligt meget af ham og det vidste han sikkert godt allerede nu da hun ikke gjorde andet end at vise det, "Det ved du godt"Peb hun så som en lille pige, og nappede ham bare igen i øre flippen med et smil på læberne, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:09 | |
| Han mærkede hendes nap i hans øre, han bukkede hovedet lidt for sjov. Han mærkede hendes underliv mod sit, og kunne ikke lade være med at tænde på det. Han flyttede sig dog drillende, så hun ikke kunne nå hans underliv mere. Han mærkede at hun pustede ham i nakken, han gøs kort ved det. Han smilte forførende og frækt til hende. ”Nej.. Tell me Darling,” hviskede han drillende ind i hendes øre, han ville se om hun ville sige det. Men lige meget hvad ville han snart begyndte at rør ved hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:12 | |
| Hun bed sig hårdt i underlæben, så der kom et lille huld men hvilket hun var ligeglad og hviskede ham så bare forførende i øret, "Jeg vil have dig her nu.. og hårdt"Det sidste sagde hun bare i sjov for at tænde ham mere, så pressede hun atter sine læber imod hans, så han let kunne slikkede blodet af hendes læber, hvilket hun ikke havde noget imod da hun vidste det var hans natur, han skulle have blod for at leve, det var ligesom med hende selv hun skulle have mad for at kunne leve, hun sukkede dog frustreret da han fjernede sit underliv fra hende, og hun kunne ikke rygge sig tættere på ham for så ville hun falde ned af vindus karmen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:20 | |
| Han kunne lugtede hendes blod, og blev lidt mere tøvende omkring at gør noget. Men da han hørte hendes hvisken, smilte han frækt og forførende til hende, han tændte selvfølgelig på det hun sagde. Han mærkede hendes læber mod sine, han slikkede dog ikke hendes læber. Han ville ikke komme til at bide hende lige nu, han hørte hendes suk. ”Nårh, hvad så?” spurgte han hviskende med en drillende undertone. Han lod dog sin ene hånd glide hen over hendes lår, dog mest for at drille hende mere end ham gjort i forvejen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:23 | |
| Hun gav atter en pivende lyd fra sig i det han lod en hånd glide ned langs hendes lår, stille sprang hun ned fra vinduet og puffede ham hen at sidde i sofaen, og satte sig på skødet af ham og pressede sit underliv helt ind imod hans, hun havde jo pillet hans under af ham, så det var kun hendes tynde g streng trusser der beskyttede hendes underliv imod hans. hun kyssede ham god hurtigt og krævende på læberne, imens hun lod en hånd glide igennem hans hår, hun nød ham fuldt ud hvilket kunne ses på hende,
//Kra svigt o.o |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:30 | |
| Han smilte over hende piv, han mærkede at hun sprang ned af vinduet. Han undrede sig lidt, indtil at hun puffede ham hen til sofa. Han faldt sådan set ned over den, han nåede lige at satte sig rigtig op før hun satte sig på ham. Han mærkede at hun bare pressede sit underliv mod hans, han stønnede kort over det. Han lagde en hånd mod hendes ene bryst og nussede hendes bryst blidt. Han lagde den anden hånd mod hendes røv, hvor han klemte den blidt. Han overvejede lidt om han skulle flyttede hende en smule så hun ikke pressede sig så meget ned på hans underliv. Han kyssede hende tilbage, og kunne godt forstå hvorfor hun var krævende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:34 | |
| Hun sendte ham blot et frækt smil og kyssede hans pande, og vrikkede drillende med sit underliv imod hans mest for at pirre ham, For hun ville gerne lave noget mere mere, ham end kun de små kys de havde gang i lige nu, dog stønnede hun svagt da han nussede hendes bryst, og tog hendes på måsen, hvilket bare fik hende til at smile drillende og forførende, hun ville dog godt have han tog styringen da hun nok mest var ude på at pirre ham til han nærmest ville voldtage hende,.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:39 | |
| Han smilte frækt til hende, man kunne let se på ham at han var pirret på grund af det hun gjorde ved ham. Han stønnede svigt igen, da hun vrikkede med sit underliv. Han overvejede lidt at be hende om at rykke sig, og tage sine trusser af. Men gjorde det nu ikke, da han selv regnede ud at hun var ude efter noget mere selv. Han kyssede hende ned af halsen, og ned til hendes bryst. Han begyndte blidt at sutte på hendes ene bryst mens han tog på det andet. Han klemte igen om hendes røv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:42 | |
| Hun stønnede i fryd og lænede sig let tilbage med overkroppen så hendes underliv blev presset mere imod hans, dog stoppede hun ikke med at vrikke med sit underliv for at pirre ham til han ville springes hun sukkede dog nydende og lod små støn glide over hendes læber imens hun lukkede øjnende i og havde lettet åben mund, stille lod hun sin hånd glide igennem hans dejlige hår, og åbnede atter sine øjne for at se frækt og forførende på ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:54 | |
| Han smilte over hendes støn, hun tirrede ham virkelig lige nu. Han holdte dog sine læber mod hendes ene bryst, selvom at hun lænede sig tilbage med overkroppen. Han klemte hendes ene bryst og røv, han nød hendes underliv mod hans. Selvom at det tændte ham ubeskrivelig lige nu, han havde virkede lyst til hende nu. Han smilte forførende og frækt til hende, han overvejede stadig at sige noget til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 07:57 | |
| Hun stønnede svagt i nydende, og rejste sig så op, og fik drillende vippet sine trusser af og satte sig så igen på hans skød og pressede sit underliv imod hans men gjorde sit for han ikke kom op i hende, og lod bare en hånd glide igennem hans halvlange hår, og pressede sine læber imod hans og lagde atter alle de følser hun havde for ham i kysset så han vidste at hun elskede ham for den han var, og aldrig ville lade en anden tage hans plads ved hendes side, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:02 | |
| Han var nød til at slippe hende, da hun rejste sig op. Han nød bare synet af hende lige nu, eller det gjorde han nu altid. Han mærkede at hun pressede sit underliv mod hans igen, han stønnede kort og stille over det. Han kom dog ikke op i hende nu. Han lagde sin en hånd mod hendes røv igen, han klemte kort om hendes røv. Hans anden hånd nussede hendes lår blidt. Han kyssede hende hårdt og heftigt igen. ”Skal du pine mig lidt, min engel?” hviskede han frækt i mod hendes læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:04 | |
| "Mhm"svarede hun med et smil og tryggede lidt sin røv imod hans hånd, men pressede så sit underliv imod han igen, og vrikkede lidt op og ned, dog kom han ikke op i hende på dette tidspunkt da hun ikke tillod det, hun ville gerne have han tog det han vlle have, men det lykkedes hendes hvist ikke at pirre ham ud i max punkten hvilket generede hende, en smule, da hun bare ventede på han ville komme i sit max punkt og bare tage hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:09 | |
| Han tog det som et ja, da hun mærkede hendes underliv mere mod hans. Han stønnede kort igen, han ville snart bare tage hende. Han nev hendes røv blidt, før han tog hende på røven hårdt igen. Han nussede hendes lår, han lod kort sin hånd glide hen over hendes underliv igen. Han var snart ved bare at tag fat i hende, men kunne ikke få sig selv til at gør det lige nu. Han kunne mærkede at han generede hende, men han mente det hele kærligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:13 | |
| Hun spandt let og pressede igen sin røv imod hans hånd, imens hun lod sine læber trygge sig imod hans igen, hun ville dog ikke give op før han bare tog hende som han ville og pressede så igen sit underliv imod hans, men lod ham glide lidt op og trak sig så tilbage så han ville ryge ud igen, dog stønnede hun ganske kort og sendte ham et frækt smil, og lod sine læber røre hans hals, hun havde på fornemmelsen han gjorde det for at pirre hende, hvilket hun godt kunne lide så havde hun en grund til at være grundig ved ham når det kom til stykkket |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:19 | |
| Han mærkede hendes røv mere mod sin hånd, han smækkede hende blidt. Han kyssede hende heftigt igen, og nussede hendes lår og røv videre. Han mærkede at hun lod ham komme en smule op i hende, han var lidt sikker på at hun ville give sig til at ride, og give op med at få ham til at tage hende. Men han tog så fejl, det gjorde hun ikke. Hun pinede ham bare endnu mere end før. Han smilte frækt og forførende til hende, og lagde hovedet let på skrå. Han kunne godt mærke på sig selv, at han snart ville tage hende. Hun pinet ham lidt for meget lige nu, men han ville se om han kunne styre det lidt mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:23 | |
| Hun sendte ham et drillende og forførende smil og spandt over det smæk hun fik på måsen og tryggede bare atter sit underliv imod hans så han igen gled en smule op, dog lod hun ham blive der oppe lidt, og lod ham så komme helt op i sig, men så ondt som hun var lige nu, gled hun kun op og ned to gange, og trak så sit underliv fra hans så han ville ryge ud igen, hun sendte ham et drillende smil og håbede han snart ville give sig da hun selv var ved at springes, men hun ville ikke lade ham vinde denne lille magt kamp imellem dem, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:31 | |
| Han smilte til hende, hans smil var frækt og forførende. Han mærkede at han gled en smule op igen hende igen, han havde så meget lyst til bare kører helt op lige nu, men hun rykkede sig op og ned to gange. Han troede at hun havde givet op, men han tog fejl igen, da hun trak op. Han kunne godt lide der lille ’lege’, selvom at det var ved at tag livet af ham lige nu. Han sukkede kort, dog nydende. Han nussede hendes røv og lår blidt, før han løftede hende en smule op, så han kunne komme ind i hende. Han gav op nu, han havde for meget lyst til hende lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Man 19 Sep 2011, 08:33 | |
| hun kunne ikke lade vær med at smile til ham og kyssede hans pande blidt imens hun tryggede sin røv imod hans hænder, mest for han skulle givet hende et lille klap i måsen igen, for det kunne hun virklig godt lide når det kom til sagen, men det ville han sikkert snart finde ud af... for de havde mange år sammen de skulle nyde og lære hinanden at kende i, lige nu lærte de at kende hinanden på en sej og sjofet måde efter hendes mening.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Here og nu - Ez | |
| |
| | | | Here og nu - Ez | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|