The Lost World - Who writes the story? |
|
| Gammelt Skur... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Tirs 22 Dec 2009, 23:46 | |
| Rose så på ham og satte sig så ved ham igen og lagde sit hoved på hans skulder "Jeg vil gerne blive.. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor at du ikke er vampyr agtig og vil bide mig.. Det er lidt underligt for mig" mumlede hun og smilte over sig selv og syntes at det lød lidt dumt. Hun så op på ham med sine isblå øjne og smilte svagt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Ons 23 Dec 2009, 03:41 | |
| "Jeg drikker regelmæssigt" sagde han bare og kiggede på hende. Andet havde han ikke at sige til det, men selvfølgelig havde han lyst til at bide hende, men der var bare noget det sagde inde i ham at han ikke skulle gøre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Ons 23 Dec 2009, 03:45 | |
| Rose så på ham og smilte stadig og nikkede "Okay" mumlede hun og lod sine tanker fylde sit hoved i nogle få sekunder og så ned i sofaen, men lod så sit blik gå op på Enzio igen og lagde sit ansigt helt tæt på hans "Mener du virkelig at du godt kan li mig?" hviskede hun ind i hans ene øre og så lidt på ham og smilte nu sit søde lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Lør 02 Jan 2010, 00:07 | |
| "Ja... Ellers ville jeg jo ikke sige det" sagde han stille og kiggede på lidt længere på hende. Hendes duft sved lidt i hans næse og hans smil blev lidt større. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Lør 02 Jan 2010, 01:29 | |
| //jeg kommer ind i emnet hvis det okau.. ? eller... Jeg ville lige spørger ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Tirs 05 Jan 2010, 05:31 | |
| //SPørg Rose... Jeg har intet imod det// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Tirs 05 Jan 2010, 05:43 | |
| // Er lidt ligeglad ;p//
Hun smilte til ham og holdt sig ind til ham og kyssede ham blidt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Tirs 05 Jan 2010, 05:59 | |
| //i var i det skur ikke?//
wolfgang åbnede døren til skuret, han havde mærket en vampyr's eksistens og en engel's.. engelen var ret velkendt. han så kort rundt inde i skuret inden han så på dem. han løftede det ene øjenbryn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Tors 14 Jan 2010, 04:37 | |
| "Desværre kræver det en invitation at komme her ind" Sagde Dread uden at kigge på Varulven. Hans øjne var blevet overlagt af et vredt tæppe.
//Jep^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gammelt Skur... Fre 15 Jan 2010, 03:21 | |
| "og den skulle jeg få af dig?" han løftede det ene øjenbryn. "typisk jer blodigler." han så på ham . |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gammelt Skur... | |
| |
| | | | Gammelt Skur... | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|