Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gammelt Skur...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gammelt Skur... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 23:46

Rose så på ham og satte sig så ved ham igen og lagde sit hoved på hans skulder "Jeg vil gerne blive.. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor at du ikke er vampyr agtig og vil bide mig.. Det er lidt underligt for mig" mumlede hun og smilte over sig selv og syntes at det lød lidt dumt. Hun så op på ham med sine isblå øjne og smilte svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 03:41

"Jeg drikker regelmæssigt" sagde han bare og kiggede på hende.
Andet havde han ikke at sige til det, men selvfølgelig havde han lyst til at bide hende, men der var bare noget det sagde inde i ham at han ikke skulle gøre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 03:45

Rose så på ham og smilte stadig og nikkede "Okay" mumlede hun og lod sine tanker fylde sit hoved i nogle få sekunder og så ned i sofaen, men lod så sit blik gå op på Enzio igen og lagde sit ansigt helt tæt på hans "Mener du virkelig at du godt kan li mig?" hviskede hun ind i hans ene øre og så lidt på ham og smilte nu sit søde lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 00:07

"Ja... Ellers ville jeg jo ikke sige det" sagde han stille og kiggede på lidt længere på hende.
Hendes duft sved lidt i hans næse og hans smil blev lidt større.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 01:29

//jeg kommer ind i emnet hvis det okau.. ? eller... Jeg ville lige spørger ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:31

//SPørg Rose... Jeg har intet imod det//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:43

// Er lidt ligeglad ;p//

Hun smilte til ham og holdt sig ind til ham og kyssede ham blidt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:59

//i var i det skur ikke?//

wolfgang åbnede døren til skuret, han havde mærket en vampyr's eksistens og en engel's.. engelen var ret velkendt.
han så kort rundt inde i skuret inden han så på dem.
han løftede det ene øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 04:37

"Desværre kræver det en invitation at komme her ind" Sagde Dread uden at kigge på Varulven.
Hans øjne var blevet overlagt af et vredt tæppe.

//Jep^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 03:21

"og den skulle jeg få af dig?" han løftede det ene øjenbryn.
"typisk jer blodigler." han så på ham .
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gammelt Skur...   Gammelt Skur... - Page 3 Icon_minitime

Gammelt Skur...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: