|
| Et evigt liv i mørke.. Ezekiel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Fre 23 Sep 2011, 23:32 | |
| Ez kiggede hen på ham og svarede ikke på det han sagde, hun vidste ikke om han var en trussel for David det var han sikkert ikke, for med alderen blev man stærkere.. hun havde lystil bare at skrige af ham mest på grund af sine homoner, "Han tager det føde han skal have, ligesom du dræber uskyldige dyr for at få mad, der er ingen forskel på hvad du gør og det han gør.. I er begge mordere det samme med mig, Men det vil du ikke indse du er en vampyr nu, Du kan ikke redde menneskende selvom du vil!, de er også godt igang med at slagte hinanden så jeg behøver intet gøre og du tager fejl af mig, jeg føler med dem i nu, men jeg føler ikke med dig.. David gør det han gør for at leve han er en god mand, og han passer på mig når jeg har det værst. Jeg gør det jeg skal gøre, passer min familie selvom de sikkert kan klare sig selv,"Hun mente det hun havde sagt, han var jo også morder han slog uskyldige dyr ihjel? det var jo det samme, David passede på hende og barnet, det vidste hun, selvom han drak blod fra mennesker, var hun nødtil at finde sig i det, hun lod ham jo også drikke hendes blod?, hun sukkede svagt og savnede ham når hun tænkte på ham, hun var sådan bange for at miste ham det var derfor hun regerede på den måde, også på grund af hendes homoner.. hun rystede svagt på hovedet og valgte bare at gå videre og mumlede det sidste, "Du truer en gravid kvinde med at tage den person hun elsker mest fra hende."Han vidste sikkert ikke hvad hun mente med det, men hun var også ligeglad en dag ville han forstå det.. for gravide piger.. får let den følse af at de skal beskytte deres familie, det var derfor så mange mødre gik igennem pinsel for at passe deres børn og mand... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Fre 23 Sep 2011, 23:37 | |
| ”…” Devin rystede på hovedet ”at dræbe dyr er ikke det samme” sagde han roligt og så op på himmelen. Han stirrede på den stjerneklare nattehimmelen ”jeg kan stadig redde mennesker, du tager fejl.. jeg kan redde dem bedre nu. David behøver ikke dræbe mennesker, han kan spise dyr som jeg kan.. det ved jeg, lyv ikke og sig han intet alternativ har” han smilede koldt, ingen følelse.. ”tænk hvis en gravid kvinde sagde det til en politimand der lige havde arresteret hendes mand.. som havde slagtet en børnehave.. jeg er ked af at sige det Ez, men jeg holder med politimanden” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Fre 23 Sep 2011, 23:41 | |
| Ez havde lystil at smække ham en for det han sagde og vente sig så imod ham og sagde koldt, "Jeg troede du var min ven, men det har du bevist det er du ikke, du er som alle andre, et hjerteløst dyr, der tror man kan redde alle, beklager jeg holder med manden, vi er ikke mennekser! vi er ikke som dem de slagter vores slags i massevis! er vi ikke uskyldige?! bare fordi vi er anderledes er folk som dig så ivrige efter at slå os ihjel, hvad med alle de mennesker der slår andre ihjel hver dag?! alle de soldater der slagter deres egen race for magt! Mennesker er hjeteløse, og tænker sig ikke om, aligevel, gør vi gamle væsner intet for at stoppe det, jeg har set jorden da den var smukkest, jeg har set den da naturen prøvede at slå mennesket ihjel for at redde sig selv, Du ved ikke hvad du snakker om endnu Davin, vent til du ser det jeg har set igennem årende, du skulle havde oplevet den sorte død"Hun fnøs og snurrede rundt på hælende atter engang, og fortsatte sin tur væk fra ham, måske kendte han slet ikke til den sorte død.. det gjorde de fleste vel, der var mange der døde i den periode da den sorte død var der, selv engle døde af den, hun havde været heldig at hun slap igennem det, vel fordi hun gemte sig i det sygedommen kom ud.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Fre 23 Sep 2011, 23:49 | |
| ”Pft, Eze.. lyt til dig selv, hjerteløs og prøve at redde alle er altså ikke det samme” Devin hævede et øjebryn og synes efterhånden hendes argumenter var begyndt at blive lidt tynde. ”Igen, jeg dræber ikke væsner fordi de er anderledes.. dine argumenter holder ikke tæt Eze.. lyt nu til hvad du selv siger før du taler.. og har jeg ikke mange gange fortalt jeg ikke holder af mennesker der dræber andre mennesker, men at det er en sag for politiet? Politiet har ikke en chance imod overnaturlige væsner, det er derfor jeg hjælper og straffer væsner og lader politiet ordne menneskerne. Jeg siger ikke mennesker er perfekte, jeg vil bare ikke leve et sted hvor det er i orden at slå ihjel” han smilede koldt ”og det acceptere mennesker heller ikke. Overhovedet ikke. Derfor har vi love, siger det dig noget? Jeg har ikke hørt et eneste argument du har sagt der har holdt, og du skubber alt jeg siger væk uden at lade det sive ind.. det er ikke hjerteløst at prøve at redde liv, men det er meget egoistisk at ville ofre andre for at ens kæreste ikke skal leve med en dårlig eftersmag i munden” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Fre 23 Sep 2011, 23:54 | |
| Hun fik en stor lystil at smække ham en og rystede på hovedet ved hans love, da de igennem, årende havde haft mange love og mange der var blevet revet ned hun sukkede opgivende og vinkede bare kort til ham før hun forlod stranden med hænderne i lommerne, hun elskede david og ville passe på ham Devin kunne sige hvad han ville, hun sukkede svagt og bed sig i underlæben imens hun gik og tænkte over det der lige var sket stille skuppede hun det fra sig og gned sin hånd over hendes mave, og mumlede ved sig selv, "David passer på os"Hun vidste det var sandt, david passede på hende det var derfor han gik så meget op i at hun spiste, selv når han lavede det. han var nu også god til at lave mad især pizza, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Lør 24 Sep 2011, 00:08 | |
| Devin så lidt efter hende og rystede på hovedet. Han vidste ikke hvad han kunne regne med, og han håbede for det lille barns skyld at denne David virkelig vidste hvad han skulle gøre.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Lør 24 Sep 2011, 00:12 | |
| Ez tørrede stille sit øje da en dråbe faldt ned af hendes kind, så hun ikke så den sten hun faldt over så hun endte på knæ og skrabede sit knæ så det begyndte at bløde, hun sukkede opgivende af sig selv og satte sig op, og kiggede på det nye sår hun havde fået på knæet.. skønt.. hvorfor skulle alting også ske for hende, hun havde dog glemt alt om Davin var i nærheden og kunne dufte hendes blod som gled ned af hendes knæ og videre ned til jorderen.. Hun gøs kort og forbanede sig selv med nongle ikke pæne ord.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Lør 24 Sep 2011, 01:11 | |
| Devin kunne dufte blodet.. han bed hårdt tænderne sammen, og skyndte sig at løbe den anden vej. *Det er for ånsvag* tænkte han og lukkede øjnene, imens han forsvandt ind i byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel Søn 25 Sep 2011, 03:42 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et evigt liv i mørke.. Ezekiel | |
| |
| | | | Et evigt liv i mørke.. Ezekiel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|