Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ser dig igen - Ez

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:26

"Hold nu kæft din ged! Jeg elsker dig okay!? jeg er ligeglad med om du har den dumme onde side, han kan bare komme an, så bider jeg, jeg elsker dig og vil ha dig, og ingen anden hvis du ikke kan fatte det må jeg jo slå det ind i hovedet på dig!"Hun peb det nærmest og slog ham så oven i hovedet med sin hånd, hun havde selv sagt ja tak til at være sammen med ham som han var han havde jo også advaret hende om sin onde sid men hun var ligeglad og ville have ham for den han var!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:32

Han lyttede til hvad hun sagde, og var en smule overrasket af hende. Hun råbte jo næsten af ham, eller noget lignede. Han smilte lidt over at hun kaldt ham for en ged, han kunne dog ikke selv sammenligne sig med en ged. ”Jeg er ikke en ged. Men jeg er ligeglad, du skal ikke pines på grund af mig,” mumlede han stille. Han mente personligt selv at han havde pint hende, hun havde da vist fået nogle smerter. Han mærkede hendes slag mod på sit hovedet, og kiggede let på hende. ”Igen, ud bløder ved din underlæbe,” mumlede han og strøg blidt en finger hen over blodet. Han kunne ikke huske noget fra da han mere eller mindre voldtog hende. Det var ikke så tit at han kunne huske tingene, efter hans anden side havde været det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:37

"Hvis du bare så meget overvejer at forlade mig David! siger jeg dette nu, så kan du forlade min seng, og det er nu, eller du bider tænderne i og bliver ved mig, "Sagde hun hidsigt og slog ham igen ved hovedet og lod så en finger glide over blodet, og grinede "Jeg bed mig selv i tungen"Sagde hun så det meste af blodet var fra hendes tunge da hun havde bidt sig selv i tungen, så det var ikke underligt, plus hun havde jo også bidt sig selv i underlæben, det var ikke ham men hende selv der havde gjord det så han havde intet at sige,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:41

Han hørte kun det først hun sagde, med at hvis han overvejede at forlade hende. Han lod hende nemlig ikke snakke færdig, før han pressede sine læber mod hendes. Han ville bare vise hende at hans tanker ikke var ude på at forlade hende for anden gang i sit liv, han kunne ikke så sig selv til det. Selvom at det nok ville være bedre før hende, hvis han gik. Men han kunne jo ikke for sig selv til det, så han blev ved hende. Han slap blidt hende læber og sukkede stille. ”Undskyld,” mumlede han til at hun havde bidt sig selv, han kunne godt regne ud af det var hans skyld det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:45

Hun slog ham igen i hovedet for at vise ham hun mente det hun sagde og pressede så sine læber imod hans imens hun lod tåre glide ned af hendes kinder, hun ville ikke havde han forlod hende hun fortrød allerede hun havde sagt det og puttede sig bare ind til ham imens tårende gled ned af hendes kinder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:50

Han sukkede og tog bare i mod hendes slag til ham, han vidste at han havde fortjenet dem. Han nussede blidt hendes ryg og sukkede igen. Han lagde hurigt mærke til hendes tårer. "Er det noget nogle steder?" mumlede han stille, og rejste sig op med hende. Han bar hende ud på badeværelse, og satte hende ved håndvaksen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:54

Hun lagde bare armende omkring hans hals da han pluseligt bar hende ud på badeværelset hvor hun så sad og gned sine øjne, og kiggede bare på ham med våde øjne "Du dum"Mumlede hun så som en lille pige ville havde gjord det for han var dum, han behandlede hende tit som om.. hun ikke var mere værd? som da han bare forlod hende i 3 uger var nok det væreste han kunne gøre.. hun snøftede svagt og lod en hånd glide ned til sit ømme underliv, og nussede sig selv der ganske kort, fordi det gjorde så ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:35

Han sukkede stille over det hun sagde, han betragtede hende let. Han vidste ikke helt hvad han skulle gør, han tog lidtet hådmklæde han gjorde det vådt. Han førte det let hen mod hende, han ville se om det ikke hjalp på smerten hvis hun fik noget koldt på det. "Noget du har lyst til?" spurgte han stille, han ville gerne gør noget for hende. Han overvejede lidt at putte hende i badekarret, før at gør hende let rolig.

//Kreav svigt :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:37

Hun gav et lille fnys fra sig i det noget vådt blev lagt på hendes nøgne krop, så grinede hun bare og lod sine læber møde hans, "Jah dig"Svarede hun så med en drillende undertone, det var ikke ment frækt hun ville bare havde ham ved sin side, intet andet lige nu i alt fald, dog bed hun sig i underlæben, og nussede atter sit underliv med et lille spind nu da det ikke gjorde så ondt efter at havde haft noget koldt og vådt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:44

HHan sukkede let og kort, han nussede hende blidt med et våde håndklæde. Han lagde mærke til at hun nussede hendes underliv, han kom i tanke om hvad han havde gjort ved hende. Han sukkede igen. "Det gør ondt, ikke?" mumlede han stille og hentydedet til hendes underliv. Han himlede let med øjnene over hun sagde. "Jaja, jeg bliver her ved dig, okay? Jeg skal nok få dig okay," sagde han rolig og sukkede igen. Han kyssede hendes pande blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:46

"Jeg er okay!"Peb hun forsvarende og daskede ham bare på armen, og svarede ikke på hans sprøgsmål og kom bare på bene, og humpede hen til køkknet hun havde fået lavet til dem, og fik taget sig et æble hun guffede i sig hun ville ikke stoppe med at spise et æble om dagen da hun elskede det virklig meget så satte hun sig op på boret og kiggede hen imod david og kunne ikke lade vær med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:59

Han sukkede over det hun sagde, han vidste at hun ikke var okay. Han mærkede hendes daske til hans arm, han kyssede hendes kind blidt. Han lagde mærke til at hun humpede ud i køkkenet, han overvejede lige at bevise over for hende at han ikke var dum. Han gik ud til hende, og stillede sig foran hende. Han lod med lidt held et små frækt smil glide over læberne, han nussede hendes inderlår blidt, før han strøg hende over underliv. Han havde dog ikke tænkte sig at gør noget med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:00

Hun tog med det samme fast i hans hånd i det den gled hen over hendes underliv "Hvis du nusser mit underliv må du forvente jeg vil ha mere, så lad vær"Sagde hun så advarende, hun mente det skam nussede han hendes underliv var det hans egen skyld hvis hun ville havde mere for så ophidsede han hende jo med vilje,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:04

Hans finger nussede blidt hendes underliv videre, selvom at hun havde taget hans hånd. Han vidste at det at hun havde ondt, så han stoppede ikke han. Han ville bare ha hende til at indrømme det over for ham. Han lyttede dog til det hun sagde, han smilte dog små frækt til hende igen. Han havde stadig ikke tænkte sig noget, han ville bare vise hende at hun havde ondt, eller få hende til at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:07

"Jeg mener det jeg rider dig om lidt hvis du bliver ved"Sagde hun advarende og stønnede svagt i nydelse selvom det gjorde ondt viste hun det ikke, og man kunne tydeligt se på hende at hun mente det med hun ville ride ham hvis han blev ved, dog hoppede hun bare ned fra boret og gik ham ned på gulvet at ligge og satte sig på ham, uden hans lille ven gled op i hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:11

Han smilte dog lidt over hun sagde, han kunne ikke lade være at lave sjov med det. "Har du ikke været ud og ride i dag, skat?" hviskede han smilende med en blid undertone, dog lettere drillende. Han regnede ikke med at hun ville kunne holde til at ride ham, han var nemlig sikker på at det ville gør ondt på hende. Han lod hende ligge sig ned, han var ikke selv tændt dog. Han smilte let hende, og nussede hende let videre, en smule hård. Han var sikker på at hun ville kunne mærke hvis det gjorde ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:14

Hun tryggede bare sit underliv imod hans hånd selvom det gjorde ondt, og vente sig bare rundt så hans lille mand var udenfor hendes mund, så tog hun den bare i munden og begyndte at sutte det bedste hun havde lært, imens han tydeligt kunne se hendes underliv som var en smule rødt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:19

Han mærkede at hun tryggede sit underliv mod hans hånd, han var ikke helt sikker på at det gjorde så ondt igen på hende. Men kom i tanke da hun gik ud i køkkenet. Han mærkede at hun vendte sig om, han mærkede at hun tog den i munden og suttede. han stønnede kort, og lagde hurtigt mærke til at hendes underliv var rødt. Han sukkede stille. "Skat, du kan godt glemme alt om at tænde mig nu, okay? Du er jo langt fra okay, det gør jo ondt når jeg rør her, ik?" Han lod en finger kørte hen over hendes små røde underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:23

Hun svarede ham ikke, og suttede bare videre hun havde skam advaret ham om hvad der ville ske hvis han blev ved med at nusse hende i underlivet så det var lidt hans egen skyld, dog skar hun en grimasse i det han rørte hendes underliv igen og lukkede bare øjnende i og var glad for han ikke kunne se hun skar grimasser over han rørte hende der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:27

Han sukkede stille over at hun ikke stoppede, han kom stille med et støn. Han nød det hun gjorde, dog havde han ingen planer om at lade hende ride ham, før hun var helt okay igen. Han havde nu heller ingen planer om at tage hende, før hun var okay igen. Han tændte dog lidt ved det hun gjorde. "Skat, jeg mener det. Du har ondt, hvad tror du ikke det sker hvis du rider mig? Du får det sikker bare være," sagde han stille, og overvejede at få hende væk fra den, så han kunne klar sine tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:30

Hun svarede ham ikke og havde selv tænkt på det. det var nu ikke så slemt.. men dog sukkede hun opgivende og satte sig op og vente tronten imod ham, "Jeg sagde jo gjorde jeg ikke?"Mumlede hun stille og kom så på bene og skar en grimasse og hoppede så op på boret for at sætte sig til rette,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:39

Han sukkede stille over det hun sagde og gjorde. Han smilte kærlig til hende og rystede på hovedet over det hele. Han rejste sig op, og stillede sig mellem hendes ben uden at tænke sig om. "Du ved godt at jeg kun gør det her for dit eget bedste, ik?" spurgte han stille, og satte hænderne mod bordet og kiggede på hende. Han overvejede lidt om han skulle sige noget mere til hende, eller bare lagde hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:41

Hun nikkede med et suk, og lod så sit hovede hvile imod hans skulder imens hun lukkede øjnende i og nød bare hans nærvær, men sagde intet til det og ventede bare han sagde mere hun elskede at døse hen til hans stemme hun kendte ikke noget bedre end det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:58


Han smilte over at hun gav ham ret, han lagde armene let om hende og kyssede hende blidt på panden. "Min engel? Jeg tænkte lidt på om du vil med til Paris, når du har det helt fint?" spurgte han smilende med en blid undertone. Han var sikkert på at Paris var et godt sted for dem, men han ville først tage der hen når hun havde det godt og spiste rigtig igen, så kunne de også nå at se mere af Paris.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 06:06

Hun kunne ikke lade vær med at smile da han spurgte hende om hun ville med til paris "Det vil jeg gerne"Sagde hun så leende det var længe siden hun havde været der og glæede sig næsten til at komme der hen igen og denne gang sammen med ham? kunne det blive bedre, hun pressede smilende sine læber imod hans imens hun nussede ham i håret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ser dig igen - Ez - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ser dig igen - Ez   Ser dig igen - Ez - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ser dig igen - Ez
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: