Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Fotoshot to pay the rent - Ez

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Fotoshot to pay the rent - Ez Empty
IndlægEmne: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 08:18

Dato/Dag: Irl
Tid: 11.27
Sted: Stranden lige ud for vandet
Vejr: klart og skyfrit, en smule blæst
Omgivelser: sand og vand samt et hold designere og nogle folk til at stille fotoshots op.

Oliver smilede muntert og nynnede stille melodien fra 'Mom in love, daddy in space' med Kashmir. Han var iført et par sorte jeans, en grå t-shirt og en lysebrun efterårsjakke samt et par sorte converse.
Vinden tog let fat i hans hår imens han førte sit kamera op til øjet, justerede linsen og snappede et billede af vandet der skyllede op på stranden og hev et par sten med sig. Han sad lige nu på hug i vandkanten og så på vandet der skyllede frem og tilbage, han havde altid elsket vand.
Rundt omkring kunne man høre folk rumstere med at sætte lidt stativer til at give bedre lys op. Nogle råbte frem og tilbage til hinanden og ellers stod der et par designere til det tøjmærke de skulle skyde billeder til og snakkede lystigt og forventningsfuldt til hinanden.
Den anden fotograf til stede stod og snakkede med en mørkhåret model der blev ved at rette på sit hår og make up.
Lige nu ventede de bare på den anden model som han var sat til at fotografere. Han kiggede på sit ur. Hun havde 3 minutter hvis ikke hun ville komme for sent, ikke at det gjorde ham noget, han havde alt den tid han havde brug for og mere til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 08:28

Ez kom stille træskende ned imod stranden, eftersom hun havde sagt ja til at stå model for sjov. suk dårlig ide fra hendes side af men man skulle jo leve med dem en gang imellem ikke?, hun sukkede kort og fik hurtigt øje på dem og smuttede der hen. og anede slet ikke hvem hun skulle snakke til for at blive sat igang, men heldigvis behøvede hun det ikke da en af dem der skulle give modellerne tøj på kom hen til hende, "Du er Ezekiel ikke?!" Spurgte damen en smule snerpet, og fik ez til at gyse indeni, Hun nikkede bare stille for at bekræfte det var hende, "Du kommer næsten for sent, skynd dig hen og skifte!"Sagde damen irrerteret og gav ez et eller andet tøj i favnen, hun gjorde bare som damen bad om da hun ikke ville blive uvenner med hende for hun virkede meget farlig, dog kunne hun ikke lade vær med at rakke tunge efter hende, så en af dem der var omkring hende begyndte at grine, så det endte med ez fik knald røde kinder, og skyndte sig bare at skifte inden hun ville ende i problemer hvilket skete meget tit for hende for tiden.. Hun brød sig ikke om folk hundsede med hende men hun fandt sig skam i det kun lige idag... suk hun burde havde tænkt sig om og sagt nej, hun satte sig dog pænt ned da ham der skulle lægge hende make up skyndte lidt på hende, "Tid er penge"Mumlede han bare imens han lagde en let make up på hende, hun gøs bare og lagde armende omkring sig selv, da det ikke var sådan en dag man burde stå model til en badedragt... hun sukkede, dårlig karma igen, hun kiggede dog lidt rundt efter ham der skulle tage billeder af hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 08:50

Oliver sad lidt og spacede ud imod havet imens han halvhjertet lyttede til en samtale en af designerne prøvede at holde med ham omkring hvordan han ville have billederne. "Jaja, lyseffekt, let kornet, got it .." Mumlede han til kvinden og rejste sig helt op i fuld højde og strakte sig.
Han kiggede bagud da det så ud at den anden model var kommet. Hun fik snerpet stukket et sæt i hånden og blev puffet i retning af skifterummet. Oliver grinte lavt ved hendes flabethed og begyndte at gå hen imod make up bordet hvor hun nu sad, han havde stadig sit kamera i hånden da han nåede frem og lagde afslappet en hånd på kanten af bordet. han rettede et imødekommende smil imod den lyshårede model. "Godt at du kunne kommer, jeg er Oliver, din fotograf" Sagde han lidt henkastet og ville egentlig bare gøre hende opmærksom på det hvis hun nu var forvirret. Han studerede hende kort. Hun lignede en han havde set før, men hvor, det virkede lidt som en fjern drøm eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 08:57

Ez sad stille imens fyren der havde lagt hendes make up gik igang med hendes hår, hun skar en grimasse da det gjorde ondt sådan som han rev i hendes hår så det endte med hun sendte fyren et blik der kunne slå ihjel, og fik et lille chok da fyren som hed oliver dukkede op foran hende, og lod bare en hånd hvile imod sit hjerte imens hun hikkede kort efter vejret hun var for gammelt til at få chok.."Ezekiel"Mumlede hun bare lavt til svar, så han også kendte hendes navn så han kunne skælde hende ud hvis hun failede hvilket skete tit,
Så kiggede hun lidt bedre på ham, han så lidt kendt ud? mon hun havde set ham før? sikkert, hun gad bare ikke tænke på det nu hvor en stod og roede i hendes dejlige og elskede blonde hår, Dog brød manden bag hende stilheden ved at sige noget der gjorde hende helt bleg, "Jeg tror kort og sort hår ville klæde dem," Manden bag hende sendte hende et smil, hun stivnede bare og sagde intet til det, hun elskede sit blonde hår, aldrig i livet hun ville klippe det!!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 09:08

"Hyggeligt at træffe dit bekendtskab.." Mumlede han til svar og sendte et overbærende blik. "Lad os få shottet nogle gode billeder, vi bliver jo nød til at slå det andet par derover" Fortsatte han med et kækt smil og nikkede imod den anden model og hendes fotograf. Det havde vidst været noget medat det bedste billede kom i et eller andet godt magasin og han havde ikke tænkt sig at tabe.
Han kiggede op på manden der var ved at sætte hår og skar en grimasse. Kort og sort? hun ville jo komme til at ligne en lesbisk, ikke at der var noget galt i det meeen.
"Der må jeg se mig uenig" Sagde han roligt til manden der nok ikke havde forventet at Oliver ville svare. "Piger er bare better off med langt hår" Han lavede et tænksomt udtryk " Og blond er bare den bedste kombination af det" Afsluttede han med et bredere smil. Duff strejfede hans hoved et kort sekund, hun havde også smukt langt blondt hår. Han rystede hurtigt på hovedet. Tilbage til arbejdet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 10:01

// Du bør vel snart være bekendt med min dårlige vane, Ez. Partycrashing. //

En mørkhåret skikkelse nærmede sig stranden. Hun blendede umærkeligt ind med den anden kødrand af mennsker der stod og holdt nysgerrigt øje med alle fotograferne, modellerne og designerne. Langt de fleste unge piger klagede over at det ikke var dem der stod nede ved vandkanten og poserede for fotograferne. Men sådan var mennesker, især teenagepiger. Se mig, se mig! De var til at få kvalme af. Men Jezabel var også jaloux på modellerne - hun havde brug for pengene.
Hun skubbede de tonede solbriller længere op på næsen da hun fik øje på en smuk, velkendt skikkelse. Ezekiel. Eller, Ez, som hun blev kaldt af de fleste. Smuk som en ond drøm, blid som et lam - men flabet som en... nej, hun kunne ikke finde på noget som helst der var flabet nok til at blive sammenlignet med Ezekiel.
Jezabel trak på skuldrende og gik igennem halvcirklen af mennesker. Hun gik ned af stranden som om hun var en af modellerne eller fotograferne der bare passede ind. Det var ikke svært at blende ind, hun var faktisk ganske god. Hun endte med at stå ved siden af en mørkhåret gut med et kamera, som vist nok skulle til at tage sig af Ez.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeSøn 02 Okt 2011, 18:59

//Se hvad katten slæber ind.. xD

Ez kunne ikke lade vær med at smile taknemmeligt til fyren, oliver hed han hvist? hun sendte kort manden bag sig et blik da han rev lidt for meget i hendes hår igen, hun valgte dog ikke at sige noget, men sad bare pænt stille, "Hmmm hver smag hver mening, men jeg tror det ville klæde hende, og frem hæve hendes blå øjne, syns du ikke?"Sagde han så og kiggede anerkende på oliver men valgte ikke at sige mere da han ikke ville komme i problemer,
Ez sad bare med et smil på læberne hun elskede når mænd var for bange for at svare andre igen, Hun stivnede dog da en velkendt skikkelse dukkede op ved siden af oliver og sukkede dramatisk, "Se hvad katten har slæbt ind"Sagde hun så henkastende til Jez, men kunne ikke lade vær med at smile deres sidste møde havde ikke været så slem når det nu kom til stykket men stadig, hun så ikke pigen som en vild god ven, bare en mulig ven efter det der var sket imellem dem igennem årende, så rettede hun blikket imod oliver igen, og kiggede så hen på det andet par, "Hun er svag i sine ben, vi kan da let tage bedre billeder en dem"Sagde hun så med et smil på læberne, og så bare den anden model an imens hun studerede hende med øjnende. Og kunne ikke lade vær med at smile,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 00:55

Oliver sendte et uforstået blik til manden som havde han snakket latin og rystede bare på hovedet. Godt at det ikke var ham der var designer. Han gad ikke rigtig tage sig tid til at svare, hver sin mening.
En piger dukkede op ved siden af ham og han kiggede lidt fra den ene til hinanden. De kendte hinanden? Åbenbart. Men hvad lavede hun her?
Han sendte den nyankommende pige et roligt smil og vilede stadig en hånd på hjørnet af bordet. "Er du en af modellerne? Jeg troede kun der var 2 med?" Sagde han så og vente blikket imod Ezekiel var det? Specielt navn.
"Intet problem der, jeg snakkede med den anden fotograf tidligere, han virkede temmelig ny.." Han rodede lidt i baghovedet og vente hovedet da noget råbte noget bagved om at de gik i gang om 5 minutter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 02:27

Jezabel smilede skævt over Ez' ikke særlig høflige hilsen. Men hun kunne sagtens klare det. Hun sendte Ez et smil tilbage. Et af hendes mest blændende.
"Er det en konkurrence?" kunne hun ikke nære sig for at spørge. Hun fulgte Ez' blik, og måtte give hende ret. Den anden model var ikke nær så... Hun var et menneske - hun havde ikke nogen chance for at slå Ezekiel. Hun var kønnere i al sin pragt - selvom Jezabel ikke var meget for at indrømme det.
Hun flyttede blikket tilbage til fotografen. Hun sendte ham et smil, lidt mindre blændende end hendes hilsen til Ezekiel. "Hvor uhøfligt af mig - Jezabel Crane." Hun stak hænderne i lommerne på sine jeans. "Jeg er ikke en af modellerne, blot en ivrig... veninde."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 03:25

Ez sendte bare Jez hendes sødeste og mest charmerende smil, imens hendes øjne lynede svagt, hun kiggede kort hen imod den anden model og havde helt lystil at lave lidt rav i den, hun rystede kort på hovedet af sig selv, og rejste sig så op efter som manden bag hende var færdig, hun sendte ham bare et venligt smil og rettede så sine blå øjne imod jez igen, "En veninde?, den var ny"Hun spandt det nærmest imens hun havde en mild og dog utrolig blid undetone, hun prøvede ikke på at disse jez ned det kunne tydligt ses på hende, men hun brød sig stadig ikke om dæmonen, hun sukkede tiden helede alle sår som man jo sagde? Hun skulle sikkert nok komme til at lide den dæmon igen. "Hvis det var en konkurence ville jeg hellere melde mig til x factor, jeg er her på grund af en tilbud og et væddemål med min elskede, han kunne godt tænke sig at se mig i et blad eller på forsiden, selvom jeg er meget imod, men som altid hver smag, hver behag"Hun smilede let til jez, hun var der jo kun fordi Joshua havde fået logget hende til det. hun kunne ikke lade vær med at smile drømmende da hun tænkte på ham og rettede sit blik imod vandet, så hendes klare blå øjne funglede i fryd og lykke..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 03:33

"Oliver Winther Wayslide" Præcenterede han sig selv til den mørkhårede pige og lagde hovedet let på skrå. Det varede ikke mange sekunder mere inden han måtte kikke opgivende hen på manden der satte hår. Han så lige så lost ud så snart de to piger begyndte at snakke, men det havde nok noget at gøre med den meget interne samtale.
Imens han lyttede var der noget han ikke kunne undgå at bemærke. De var noget underligt ved dem begge to, de virkede mere forskellige end de egentlig var. Havde han bare været god til det med væsner så kunne han have fundet ud af om de bare var mennesker, eller væsner som ham.
Han kiggede lidt fra den ene til den anden og tog sig til hovedet. Lige meget hvor længe man levede så det ud at til at man aldrig blev klog på piger. I hvert fald ikke så ivrige piger, han kunne ikke lade være med at tænke på hvor meget mere tilbagelænnet Duff plejede at være.. Men pigerne virkede da flinke nok.
Endnu et råb bagved fik ham til at bakke væk fra bordet og begynde at indstille kameraet. "Jeg tror vi shot'er nu" Sagde han til Ezekiel og håbede at hun hørte det imellem deres samtale.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 04:54

Jezabel kunne ikke lade være med at smile svagt. Ezekiels glimt i øjet signalerede helt klart ballade. Hun var glad for at det ikke kom til at gå ud over hende selv, for hun viste godt hvordan Ezekiel kunne være. "Hvad vil du ellers kalde det?" vrængede hun. Hun ville gerne have sagt at Ez var for sød til at sige at det ikke passede - men... Hun var ikke hel sikker på at det passede.
Hun snerpede læberne sammen af overraskelse. Hun gjorde det kun for at komme på forsiden for sin... elskede? Englen blev da ved med at overraske hende. Hun skubbede solbrillerne op i panden med en rødneglet pegefinger. Men hun kunne ikke lade være med at blive glad for at Ez havde fundet kærligheden igen. Nu havde han bare at være en god dreng, ellers ville hun sparke hans røv. Bogstavelig talt.
"Det glæder mig at møde Dem, monsieur Wayslide." Hun blinkede til ham, og smilede lidt af hans opgivende udtryk. Da de skulle til at skyde billederne, tog hun et skridt tilbage og tilpassede sig så hun kunne se igennem linsen og holde øje med Ez. De havde jo brug for kommentarer af en rigtig professionel - hende!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:01

Hun overvejde lidt hvor let det ville være at springe på jez og rive hendes kønne hovede fra hendes krop, men smilede bar for sig selv, og nikkede til oliver, og smuttede så der hen hvor en mand bad hende stille sig så de kunne få taget nogle gode billeder. dog havde hun et lille morderisk gnist i øjet imens hun forstillede sig hvordan hun skulle pine jez til døde.. ikke fordi det ville gavne nogen nåde, men pigen havde irrerteret hende, og nu var hun dukket op hvor hun mindst ønskede det. hun sukkede kort og fik bare et lille skævt men sødt og charmerende smil på læberne, og rettede sine klare blå øjne imod oliver, "Nogen ønsker det er dig der bestemmer"Sagde hun så med et smil, han kunne da lige fortælle hende hvad han forstillede sig. da hun ikke selv havde nogen ider. men de var på en strand så hun kunne let leve sig ind i naturen omkring hende, da hun elskede naturen og dens skønhed,
især vandet hun sagde for det meste. der hvor vandet er klarest er hendes sted da det afspejlede hendes blå øjne, hun smilede for sig selv ved tanken, og kom til at drømme sig lidt væk igen, så hendes morderiske blik blev skiftet ud med et kærligt og drømmende,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:17

Oliver smilede for sig selv af pigernes tydelig magtkamp, typisk ham at ende op imellem sådan en. Han viftede roligt Ezekiel med hen til vandkanten og skuede lidt over imod det andte par som allerede var gået i gang med at skyde. Han fnøs diskret, det skulle de sagtens slå. No problem.
"Tja, vi skal vel lave et strandtema" mumlede han imens han indstillede kameraet. "Du sagde at du gjorde det for din 'elskede' ikke? Der må jeg gå ud fra at du mener kæreste.." begyndte han og kiggede op fra kameraet og nikkede imod veninden Jezabel. "Forestil dig at din veninde er denne kæreste og flash dit bedste smil til ham... Hvis du går et stykke ud i vandkanten. jeg tror jeg efterlader det til dig at selv bestemme hvordan du vil bevæge dig" Forklarede han med et smil og trak på skuldrene-
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:27

Jezabel blev chokerende nok endnu mere glad over Ezekiels morderiske blikke. Den engel var herlig - hun troede rent faktisk at hun kunne gøre skade på hende! Hvis det på et tidspunkt kom dertil, så skulle hun nok give hende tørt på. Men det måtte hellere vente, for nu var de jo ved at blive gode venner igen. Med mindre hun selvfølgelig fandt Ezekiels nye kæreste og... Nej, hun måtte tage sig sammen og blive et... at blive et godt væsen var måske lidt for høje forventninger...
Hun var ved at bryde sammen i latterkramper da fotografen - englen Oliver - bad Ezekiel om at forestille sig at Jezabel var hendes 'elskede'. Åha, hun kunne bedre og bedre lide den fyr. Han var genial! Og ret lækker når det kom til stykket. Hun sendte ham lige et ekstra blink, inden hun vendte sig om imod Ezekiel og ventede med et gigantisk smil. "Ja ja, lad som om jeg er din elskede. Vis mig noget l'amour!" spandt hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:29

Ez nikkede bare til det han sagde og smuttede ud i vandet til det nåede til hendes ankler og tænkte sig godt om for at finde en god måde at lave et strand team, dog kiggede hun hen på jez og sendte hende et lille giftigt blik, men lukkede så kort øjnende og åbnede dem så igen og forstillede sig hun var hendes Joshua, og kunne ikke lade vær med at få lidt rødme ved kinderne, og strålende glade øjne. hendes smil blev bare charmerende og tilfreds, hun tænkte sig kort om og kiggede ned på vandet, det var ganske koldt men ikke slemt nok, så satte hun sig ned, så vandet gik hende ligt op over taljen, og holde stadig blikket imod jez, og lagde så hovedet lidt tilbage, så starten af hendes hår rørte vandet. hendes ene hånd fandt vej op til hendes hår, imens den anden gled hen over vandet, hendes ene ben var næsten gemt helt væk under vandet imens den anden tydligt kunne ses. hun skilte let sine læber lidt ad, bare for sjovs skyld, imens hun kiggede hen på jez med begær, og charme i blikket. dog havde hun stadig hovedet lænet let bagud, og hendes fingre begravet i det blonde hår, så ham manden der havde sat hendes hår stod og gloede ondsindet på hun havde ødelagt hans mesterværk..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:40

Oliver smilede tilfreds med sig selv imens han brugte zoom funktionen til at få taget nogle helt fantastiske billeder. Det var godt nok at kunne være lidt med i deres diskution bare ved at fortælle Ez hvad hun skulle gøre. Det var faktisk utroligt så pænt hun tog det. Smilede bare og poserede, lige meget hvor modvillig hun var.
"Fantastisk Ezekiel, vi vinder det her" Kaldte han ud til hende og tjekkede et par af de billeder han havde taget af hende. Lyseffekten gav hendes blå øjne et ekstra smil og den kornede effekt rettede billedet af. Han gav den anden fotograf et triumferende blik som han tydeligvis fangede og gav sig til at skyde lys på modellen med sit kamera.
Oliver smilede lidt bredere og tog et par billeder mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:08

Jezabel smilede skævt da Ezekiel begyndte at posere. Billige mær - men hun måtte give hende at hun kunne det der. Selvom hun selvfølgelig aldrig ville indrømme det. Det var svært ikke at lægge mærket til hvor perfekt vandets blå toner passede til Ezekiels øjne. Og det blev sikkert endnu nemmere at se efter billedet havde været en gang i en computer. Typisk mennesker. De blev nød til at fikse sig selv på en computer for at blive smukke nok.
Og ja, Oliver-fyren var også en god fotograf. Fik lige de gode vinkler, fik lyset til at se helt rigtigt ud. Fik de allerbedste af Ez' gode sider. I lyset kunne man næsten ane hendes glorie. Men kun lige næsten - den forsvandt lidt bag den maske af begær der lå over hendes kønne ansigt. Igen, billige mær. Det blik betød helt klart at hun var vild med den fyr. Hvor var det bare... klamt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:19

Ez kunne ikke lade vær med at kigge hen på den anden model der prøvede på at efterligne hende, hun kunne ikke lade vær med at le så hele hendes ansigt strålede af morskab og glæde, dog lagde hun sig på maven i vandet med bene i luften, imens hun lod sit hoved hvile imod sine hænder, og kiggede direkte ind i kamerat med et glad smil på læberne, dog kunne hun ikke lade vær med at grine, men det var kun godt for de fleste idag ville have et billede af en der ture le på billeder, hvilket hun ikke havde noget imod da menneske pigen igen prøvede på at lave efter hende med endte med at kikse total, så rejste hun sig op, og stilte sig let med siden til ham, og rettede blikket imod et punkt over ham, og fik et drømmende gnist i øjnende igen, imens et lille smil af begær og forførelse gled over hendes læber imens hende hendes ansigt nærmest strålede af både glæde, og lykke. og tilfredshed. hun morede sig skam meget, især da hun kunne fornemme jez var misundelig på hende, men hun syntes ikke selv den dæmon skulle misunde andre, da hun selv var en skønhed i ez øjne, men nu det det, de fleste ville ikke se hvor smukke de var..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 03:36

"Super godt, jeg tror vi har hvad vi skal bruge... Mere end tiltrækkeligt til at slå de fæhoveder" Sagde han pludseligt og sænkede blikket med et ondskabsfuldt smil. Normalt var han en sød og idylisk engel, men han bakkede aldrig ud af en god udfordring som denne, især når det var på hans område.
"Hvis du vil hen og have tøj på og tørre dig så gør det, jeg redigere lige billederne" Han smilede imødekommende op til hende og hev en lille mac book up af sin taske samt en ledning til kameraet. Det tog ikke lang tid at redigere et billede eller 2 til perfection med så mange års træning og hans fingre kørter hurtigt hen over det lille tastatur for at rette eventuelle fejl, selvom han måtte indrømme at pigen virkede næsten fejlfri.
imens han sad og kiggede billederne igennem havde han et undrende udtryk. Det virkede mere og mere som om han kendte hende, fra længe siden af, men det virkede ikke som en person der havde været tæt på, bare en der var smuttet forbi i forbifarten.
Han begyndte at bevæge sig imod pigerne og kiggede undrende op på Ez. "Jeg kender ikke dig et sted fra gør jeg?" Mumlede han og kiggede billederne igennem igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 04:02

Jezabel blev ved med at betragte Ezekiel med hendes brændende øjne, imens hun havde hænderne i lommerne på sine jeans. Når man så fra hende og til menneskepigen på den anden side af stranden, var det ret så ynkeligt. Hun begyndte simpelthen at ignorere det andet fotopar, og så tilbage til Ezekiel og Oliver-drengen. Hun fik lyst til at dirigere med Ez' stilling, men hvis hun så meget som prøvede ville Ezekiel sikkert gøre alvor af hendes morderiske blikke.
Hun klukkede svagt da Oliver kaldte modstanderne for fæhoveder. Fandtes der overhovedet nogen helt igennem søde engle?
Jezabel fulgte diskret med på Macbooken, og måtte indrømme at når lyset og genskinnet var blevet rettet til her og der, så var billederne ret attraktive. Og det var ikke kun Ez' fortjeneste.
Da Oliver spurgte om han kendte Ezekiel, blev Jezabels læber til en tynd streg - dog kun fordi hun prøvede at holde latteren tilbage. Hvis hun ikke viste bedre, ville hun tro at det var et billigt scoretrik. Men man viste aldrig med de engle, de kendte alle sammen hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 04:08

Ez luskede bare tilfreds op fra andet og rystede såt fugtigt hår, så manden der havde sat hendes hår næsten besvimede, så lavede hun taber tegnet hen imod manden som sad på en stol og rystede på hovedet af hende, tilfreds som hun var smuttede hun bare hen og trak i sit tøj og hørte ikke det oliver sagde, og kom så hen til dem igen efter lidt tid og kiggede med på billederne, "Uha en hotti"Sagde hun så tilfreds og spandt nærmest imens hun kiggede med, hun kunne da ikke lade vær med at være lidt selvglad, så gik hun hen for at tage sine sko på og hostede et lille 'luder' da hun gik forbi jez. hun var i det dejligt killer humør idag, og jez var jo bare sådan dukket op imens hun stod.. i nada tøj? så hun kunne samligne dem. og måske enda syns hun var grimmer end hende, hun fnøs for sig selv og fik så sine sokker og sko på, og gik så hen til oliver igen, og kiggede så atter hen på det andet fotopar, hvis billeder blev mere porno agtige end mode, "Typisk mennesker, de skal altid gå over strejen!"Det morede hende dog meget hvilket kunne ses på hende, "To sek" Sagde hun så med et smil
Og luskede hen til den anden model og rettede lidt på hende så de fik et godt billede, og gik så tilbage til oliver og jez og trak smilede på skulderne "Hvad? hun var jo grim, og det er ikke sjovt hvis der ik er en smule modstand"Hun grinede let og trak så en stol hen til oliver og jez, og dumpede ned på den imens hun legede lidt med sit hår,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 23:43

Oliver kiggede lidt efter Ezekiel der gik over for at rette på de andre. Måske havde hun ret, lidt modstand skulle der vel være. Han trak på skulderene og sukkede af pigernes bitch fight. Det var virkelig noget han aldrig havde forstået. Hvorfor havde de sådanne magtkampe?
Da hun kom tilbage gav han hende bare et nik som svar på modstand.
Det gik ham heller ikke forbi at hans tidligere kommentar nok havde lydt lidt lam, men helt ærligt, hvem ved sine fulde fem ville helt ærligt tro at han lagde an på en der havde en kæreste? "Du svarede aldrig, jeg mener stadig at du ser bekendt ud" Sagde han så og blev ved med at rette lidt på billederne - små detaljer de alligevel havde tid til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 08:16

Det var svært ikke at grine over Ez' glæde i dag. Jezabel holdte sig ikke fra at hoste et lille 'selvglade dulle' frem, da Ezekiel kom forbi hende med hendes ranke ryg, løftede næse og strittende bagdel. Selvglade dulle.
Hun satte sig elegant ned på sandet ved siden af Ez, og mumlede et eller andet der lød som franske bandeord. Og det var ikke svært at regne ud at de var henvendt til Ezekiels evige dumhed. Behøvede hun at være så grov? Og så på sådan en... lille-pige agtig måde?!
Hendes mørke øjne slog smut imod Oliver. Han sukkede da godt nok meget, den kære engel. Var han i dårligt humør, eller bare træt over hans dumme model?
Hun støttede albuen på kanten af Ezekiels klapstol, imens hun betragtede fotografen der blev ved med at påstå at han og Ez kendte hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 18:47

Ez sad lidt og studerede oliver og kom så på bene og gik hen til ham, og lod en hånd glide igennem hans hår, og rev blidt i det for at vende hans hovede imod sig, og kiggede studerende på ham,
"Hmmm, du sku ikke være... 500 år eller mere vel?"Spurgte hun så bare ligeud og var ligeglad med hvis andre kunne høre dem, så slap hun sit tag i hans hår og satte sig ned på stolen igen, og puffede jez arm væk fra hendes stol, "For hvis du er, så ja, så har vi set hinanden før, hvor kan jeg ik lige huske"Så sendte hun ham et lille muntert smil, imens hun lod en hånd glide igennem jez hår, fordi hun sad ved siden af hende som en lille hund ved siden af sin ejer, så rettede hun blikkert imod jez "God hund du kender din plads"Sagde hun så drillende og en smule hånligt, hun kunne ikke helt lade vær med at drille jez, hun havde skam også selv bedt om det, efter det der skete i frankrig imellem dem, dengang var det jez der havde været den lede, nu var det vel bare på tiden at give igen?, et lille lusket smil gled over ez læber imens hun sad i sine egne tanker og morede sig,
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Fotoshot to pay the rent - Ez   Fotoshot to pay the rent - Ez Icon_minitime

Fotoshot to pay the rent - Ez
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Gøre rent på caféen..
» er det held eller rent uheld at møde den her skygge -tristan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: