| regnfuld nat på the raggie club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 05:35 | |
| Morgan begynde at grine af hende "jeg har da heller ikke for dig, har så heller ikke tænkt mig af få nogle for nogen" sagde han og gav et par støn fra sig, mens han bare forsatte og nød det meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 05:41 | |
| "Godt" sagde hun bare stønnene og smiled over hans støn, hun lagde sine hænder i hans hår og kørte fingerne rundt i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 05:47 | |
| Morgan bed sig i læben mens blodet var begynd at stoppe, han forsatte bare. og kunne godt mærke at han snart ville komme, som fik ham til at gøre det hurtigere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 05:53 | |
| Elisa var blevet våd, hun fik stønnet igen da han gjorder det hurtiger hun vidste ikke om det her var et smart sted og gører det, men hun prøvede bare og tænke på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:00 | |
| Morgan blev ved lidt mere, han gav nogle støn fra sig. da han kunne mærke at han kom, han bevægede sig et sidste par gange. inden han lag sit hoved på hendes skulder, han træk vejret hurtigt "skønt" gispede han og blev stående lidt, inden han trak sig ud af hende. han tog hende ben væk omkring sig og satte hende ned på jorden, inden han stille tog sine bukser på. han vende sig hurtigt om da han hørte døren til the reggie club blev åbnet, han vende stille blikket mod hende og lo lidt "godt at vi ikke stadig havde stået her" sagde han og bed sig let i læben, mens han lukkede sine bukser |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:12 | |
| Elisa fandt hurtigt sine truser og fik dem på da hun havde rejst sig op, hun smiled etil ham og da borten gik op sukkede hun af lettelse og rettede på kjolen "Ja" sagde hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:15 | |
| "selv om det havde set sjovt ud" hviskede han og så ned på hende, mens han smilte charmerende "skal vi gå ind igen ?" spurgte han hurtigt om og begynde at gå hen mod døren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:19 | |
| Elisa nikkede og smilede hun kiggde selv op og ned sig selv men det så okay ud, hun kørte en hånd igemmen håret og kiggede lidt rundt dem der gik ud fra The Reggie club var dem der havde danset ind i Morgan, men hun gik bare vider og kom op ved siden af Moragn og smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:21 | |
| Morgan så på dem og kunne godt kende dem, skulle lige til at gå hen mod dem. men gjorte det ikke da han kom i tanke om hendes evne, han forsatte bare videre mod døren. og åbnede den stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:27 | |
| Elisa smilede stolt over han ikke gjorder det hun gik med hen til døren og i det han åbnede døren kunne man bare hører musikken meget tydeligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:30 | |
| han vende sit stille om da han havde fat i håndtaget "du ved godt jeg får fat på ham på et tidspunkt ikke ?" spurgte han om og åbnede døren, uden at vente på hendes svar. han gik stille hen og satte sig ved et tomt bord |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:36 | |
| Elisa gik med ind og satte sig over for ham "Joa, men så længe jeg ikke skal se på det" hun rysted let på hovedet "Men jeg kan ikke se nogle grund til og gører det" sagde hun bagefter "Ja han dansede ind i dig" hun sukkede "jeg har fandme danset ind i mange da jeg var menneske, men jeg blev ikke slåret ihjel begrund af det" sagde hun og kigged epå ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:39 | |
| "men jeg er jo ikke som andre" hviskede han og smilte charmerende til hende, og rystede let på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:49 | |
| "Men man behøver ikke og slå ihjel fordi man ikke er som ander" lægnede sig tilbage i bænken og så smilene på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 06:56 | |
| Morgan rystede på hovedet "men nu er jeg mig" mumlede han og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 07:00 | |
| "Ja men godt for dig" hun trak kort på skulderne og kiggede rundt på nogle drenge men så så på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 07:25 | |
| Morgan rykkede sig helt hen til hende, og tog hendes hånd og lag den på sit lår "du er så lækker når du virker så kold" hviskede han og smilte charmerende til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 07:47 | |
| Elisa kiggede bare på hendes hånd der lå på hans lår og trak på skulderne over det han sagde "Okay" sagde hun bare og kiggede igen ud på drengen men så så på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 07:49 | |
| Morgan så på hende og smilte, han og hende i armen og gjorte så hendes hånd gled ind på hans inderlår. han bed sig lidt i læben af det uden at fjerne blikket fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 07:59 | |
| Elisa spillede bare kold og prøvede og ladesom om hun ikke ar nervøs og det gik utroligt godt, man kunne ikke se på hende at hun var nervøs over hovedet, hun lød sin hånd glide ind på hans inderlår, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:01 | |
| Morgan så på hende og bed sig i læben "skønt" hviskede han og nød at mærke hendes hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:07 | |
| Hun bed sig lidt i læben men slap den, hun kørte så håndene op af hans inder lår men da hun kom til hans dims, tog hun hånden til sig og lagde dem på sit eget skød og kiggede koldt på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:12 | |
| Morgan så efter hende hånd mens han bed sig i læben "er der nået galt ?" spurgte han stille om og så skiftevist på hende og på hendes hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:25 | |
| Hun rystede på hovedet og "Næ, hvad skulle der værer glat" Elsa svingede sit ben om på den anden ide af ham så hun sad på hans skød, "Jeg har ikke tnkt mig og værer sammen med dig igen" hvidskede hun i hans ører med en stemme der var så til trakkene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:29 | |
| Morgan lag sine arme om hende "det var jo skønt, jeg ved godt at du vil" hviskede han og kyssede hende et par gange på halsen, og havde på en måde lyst til at bide hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club | |
| |
|
| |
| regnfuld nat på the raggie club | |
|