| regnfuld nat på the raggie club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:37 | |
| "Nej" sagde hun koldt og fik bøjede hovedet ned i til hans hals og slikkede ham op af haslen men satte så tænderne i ham, men hun gjorder det så ingen ander kunne se hvad hun lavde det lignede nemlig at hun kyssede ham på halsen og hendes hår dakkede, "Mhm" sagde hun imens hun lød som en der spiste noget der smagt godt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:40 | |
| Morgan gav et gisp fra sig, men sagde ikke nået "jo" hviskede han og lod sin ene hånd glide op under hendes kjole, han legede lidt med hendes trusser "håber jeg smager godt" hviskede han og bed sig hårdt i læben, mens han pressede hende lidt længere ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:48 | |
| Elisa trak tnderne ud af hans hals og slikkede ham op af halsen der hvor hun havde bidt ham så hun fik fejernt alt blødet, "Forstår du ikke et nej" spugerte hun og trak hovedet væk fra hans hals, hu tørede sig om munden og så så på hamog løftede det ene øjenbryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 08:57 | |
| han så på hende og rystede på hovedet "smagte jeg godt ?" hviskede han og lod sin hånd blive under hendes kjole, mens han smilte charmerende "er det så min tur til at smage på dig ?" spurgte han stille om og bed drillende efter hendes hals |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:06 | |
| Elisa smilede og trak på skulderne "Du smagt fint" hun rystede på hovedet "Det er nok en god ide, det er nok ikke så smert at jeg kommer på arbjede, og skal have meget lidt tøj på, og så er min hals fuld med ar" sagde hun stille og rykkede halen lidt væk fra ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:11 | |
| Morgan lag sit hoved på skrå "men med mig er det okay eller ?" spurgte han om og kyssede hende en enkel gang på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:26 | |
| "Du har ikke noget job" sagde hun og smilede bare koldt "men du nyder det jo" drillede hun og kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:35 | |
| "nej, men alligevel. komme jo til at havde ar over hele min hals" grinte han og nikkede lidt, selv om han ikke var glad for at indrømme det "ja måske lidt" hviskede han og kyssede hende på hagen "men hvorfor.. du gøre det, når du ikke vil være sammen med mig mere" spurgte han om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:40 | |
| "Nej, nej jeg skal nok passe på din hals" drillede hun hun trak på skulderne "Ved ikke hvade vist lydt til det" hun smilede over at faktisk nød det hun gjorder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:43 | |
| "så skylder du mig os" hviskede han og lo lidt af hende, han lag stille sit hoved ned mod hende. og gav et lydløst suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:54 | |
| Hun rystede på hovedet "Drøm vider" sagde hun med en tom stemme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 09:57 | |
| "hold nu op" hviskede han mens han blev ved med at lege med hendes trusser, han gav hende et kys på halsen og bed hende blidt i halsen uden at bide sig fast eller så det blødte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:18 | |
| "Hvad skal jeg holde op i" spugerte hun og mærkede godt hans men kiggede bare på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:20 | |
| "med at spille kostbar" hviskede han og kyssede hende en enkel gang på halsen, inden han rykkede sit hoved væk fra hende. og smilte charmerende til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:38 | |
| "Jeg er kostbar" sagde hun kostbart og smilede hun mærkede godt han lgede med hendes trusser og hans smil begtød ikke noget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:45 | |
| "måske lidt" lo han og bed sig lidt i læben, mens han bare blev ved med at lege med dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:52 | |
| "Lidt meget" rettede hun ham og mærkede at han stadig legede med dem "Så trængene kan du heller ikke værer var det ikke nok udenfor" hvidskede hun i hans ører |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 10:59 | |
| "okay så lidt meget" sagde han og så ned i hendes skød, mens han smilte da hun hviskede ind i hans øre. han lo lidt for sig selv, og vende sit blik op mod hende "2 ting.. jeg kan aldrig få for lidt,, også har jeg jo nået og lave nu" sagde han og lo lidt mere, mens han smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:02 | |
| Hun nikkede bare "Jeg kan godt for få meget, men jeg har ikke tyst er det svært og forstå" hvidskede hun i hans ører og bed ha blidt i det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:09 | |
| Morgan tog hurtigt sin hånd til sig, og lukkede sine øjne i "okay" mumlede han og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:11 | |
| "Tak" sagde hun roligt og hoppede af ham "Jeg er stolt af dig" sagde hun roligt men dog koldt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:13 | |
| Morgan rystede på hovedet, uden at se på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:29 | |
| Hun rejste sig om og satte sig for an ham på den anden side af bordet "Skuffet" spugerte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:34 | |
| Morgan nikkede bare, uden at sige nået |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club Lør 26 Dec 2009, 11:42 | |
| Elisa trak bare på skulderne og smilede sit kostbare smil "Stakkels lille dreng" sagd ehun med en tiltrakkene stemme |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: regnfuld nat på the raggie club | |
| |
|
| |
| regnfuld nat på the raggie club | |
|