Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Death To Your Heart

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 00:51

Alias smilte lidt da Heath kom med hans kommentar og nikkede blot "Det ved jeg skam godt" sagde han helt åbent, han skammede sig ikke over sin frækhed, selv om han nok burde, men han havde vel lov til at være lidt flabet som det Heath altid var, aaaltid.
Selv om det nok ikke var den bedste siation til den slags.. men han var trodsalt en dreng, han kunne ikke lade være med at tænke på sex.. det lagde ligesom i hans natur, selv om det var forkert, i hvert flad lige nu.
Han fulgte Heath emd øjnene da han tydeligt bukkede under for Alias ønkse, hvilket fik ham til at smile lidt, på trods af deres stidigheder havde han stadig Heath præcis hvor han ville have ham.. hvis man kunne sige det på den måde. Måske steg magten ham lidt til hovedet, men hvad fanden.. han var jo stadig den han var, og det kunne en dreng altså ikke ændre på så hurtigt. Han smilte lidt da den søde Heaht gik om bag trætet, det var altså bare nuttet.. at han var så genert, trods for de havde haft sex? Men det var nu også ved at være noget tid siden, og det hvad eikke varet.. så længe.. desuden havde det været Alias første gang med en dreng, og han havde stadig lidt blanede følelser for det.. det var bare underligt.. at tænke på.
Han rejste sig og gik omkring træet så roligt ned på den nøgne dreng og smilte uskyldigt til ham, inden han satte sig på knæ foran ham. "Ehm.. jeg ville gerne men.. du ville ikke bryde dig om mit tøj.. lige nu.. " sagde han stille og så ned over sig selv, han var gennemblødt indsmurt i både blod og mudder, han havde aldrig været så beskidt i hele hans liv, og så var han så iskold som et isbjerg, at Heath bare ville fryse ihjel i det kolde våde, beskidte tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 01:03

Heath lagde stille sin opmærksomhed hen på ham, da han satte sig ned på knæ foran ham,
hvor efter at han hævede det ene bryn inden at han nikkede anerkendende til at han nok ikke ville bryde om hans tøj,
nu når det var smurt ind i blod.
Han sukkede lydløst mens at han betragtede ham, selvom det egentlig var meningen at han ville stoppe med det.

"Jeg går heller ikke.." konstaterede han langsomt, efter at Alias jo havde sagt at han ikke ville gå sin vej.
Han kiggede lidt op mod himlen, uden ellers at sige noget,
da han ikke fandt nogle nødvendige ord at sige.
Han fortrak sin ene mundvige i et ligegyldigt smil der ikke rigtig betød noget.
Inden at han rettede blikket tilbage på Alias.

Heath fandt situationen alt for akavet lige nu. Han lagde sine arme omkring sine ben,
som han trak yderligere ind til sig,
selvom det var lidt umuligt at gemme sig.
"Jeg bider dig hvis du rører mig.." mumlede han så kort tid efter.. en form for advarsel.
Han ville have at de skulle have nærkontakt med det samme,
efter alt det som var sket, han var desuden også blevet lidt skræmt på en eller anden måde.
Selvom han var til drenge også, så var det noget andet, som når han sad foran Alias. Han følte sig svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 01:32

Alias smilte lidt for sig selv, det var rart at se Heath i hans menneskelige skikkelse, han kunne godt nok ikke komme uden om hvad Heath var, men han ville helst ikke tænke på det, da han virkelig.. ikke børd sig om det dyr, han havde intet problem med racen genaralt, det var mere når hans så ulven for an sig.. at vreden steg op i ham, det var sådan han var, de var trodalt døsfjender og det kunne ingen altså ændre på.
"Det er jeg glad for.. og i så fald det sker, burde vi nok gå sammen" sagde han roligt og betragtede den genert dreng, han var så sød når han var genert, og kun irreterende når han prøvede at være hardcore, hvilket han jo bare ikke var, han var bare flabet, og der skulle altså ikke meget til at gøre Alias sur. Normalt ville han syntes det var sødt hvis Heath var jaloux, men faktisk gjorde det ham bare sur når han gjorde så meget ud af det.. Heath skulle bare sættes på plads.. det var simpelt.. det var jo det han trængte til.
Han kunne ikke lade være med at smile da Heaht sagde at han ville bide ham.. hvis han rørte.. sikke dog en udfordring.. det skulle han nok ikke have sagt. Han rakte ud efter den nøgne dreng og tog fat om hans ankler og rev til så drengens ben blev strægt ud og han kom helt ned at ligge på mindre end to sekunder. Han lod sine finger glide op af hans nøgne ben, og kravlede ind over ham, tog sig god tid til at se på hans krop inden han kørte blikket fra hans krop og op til hans ansigt og hans øjne, han smilte kækt i det hans finger nåede op over hans mave, inden han slap ham ved brystkassen, og placerede en hånd på hver side af hans hovede, imellem tiden havde han kravlet ind over drengen, så han spærede hans udsyn til himlen. Han bukkede sig ned over Heath og så på ham med et udfordrende blik, der var dybt og forførende, "Bid mig?" hviskede han frækt inden pressede sine læber mod Heaht, og sukkede af længsel og nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 01:49

Heath undslap et gisp efter at den anden tog fat i hans ankler og rev ham ned at ligge på jorden.
"Alias...!!" modstræbte han og lagde sine knyttede hænder op mod hans brystkasse, inden at han mærkede hans læber mod sine.
Han lavede store øjne mens at der ubevist faldt en tåre ned,
og gengældte kysset kortvarrigt inden at han bed ham i underlæben,
langsomt standsede han kysset og lagde sit blik mod hans hals.
Han sagde ikke noget, mens at han mærkede at hans hår rejste sig,
så han fik en kuldegysning igennem kroppen, han rystede lidt inden at han lod sine læber berøre hans hud på halsen,
og bed sig fast uden rigtigt at bruge tænderne, da han ikke kunne finde på at skade ham,
så det eneste han egentlig gjorde var at han var i gang med at give ham et sugemærke.
Dog fik han lige pludselig lysten til at bide ham, så han stak nogle af sine tænder ned i huden på ham.

Alias havde jo også bidt ham tidligere.. så det var sådan set en slags hævn, hvis man så det på den måde.
"Jeg.. elsker dig.." mumlede han mod hans hud,
hvor det egentlig var meningen at han ville have sagt de modsatte ord, 'Jeg hader dig'.
Han sank en klump efter at han havde sagt det og lod derefter sin tunge glide ud for at slikke på hans hals,
på stedet hvor han havde bidt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 02:34

Han havde virkelig savnet den dreng, det var helt utroligt så meget han havde savnet at kysse ham, og han længdes sådan efter hans krop, mere end han huskede han havde følt med nogen anden overhovedet. Han sukkede blidt mod hans læber da Heath råbte hans navn, han grinte småt og kyssede ham bare mere inderligt, inden han mærkede det blide nap i sin underlæbe og kyssede ham tilbage inden Heaht læber forvsandt fra hsn læber og ned over hans hals, og smilte lidt og bukkede sig længer ned over ham til han mødte hans krop og kom meget nærmer ham, med sin hals. Han kunne mærke hans nøgen hed mod sig og smilte lidt da han mærkede hvordan Heath begyndte at suge sig fas tit hans hals, og grinte lidt, det var sødt.. søde knægt altså. Han mærkede dog hurtigt tænderne mod sin hals, og han udstødte et højt støn da tænderne gled gennem hans hud, og han tog hårdt fat om Heaths krop og pressede ham ind til sig, imens han stønnede sukkede, og trak vejeret dybt, han grinte stille da Heath trak sine tænder ud af hans hud, og det straks voksede sammen mod Heaths tunge og han gav endnu et støn fra sig. "Det sku du vist ik ha gjordt" grinte han stille og kørte sine hænder ned over Heaht krop med langsomme bevægelse ned mod hans skridt. HAn smiligt lidt, det tændte ham.. at blive bidt, det var nok bare det med smerte.. men sådan var det sku at være vampyr, blod, sex, smerte.. det kuø vist ikke blive beder.. jov måske..d er manglede lige alkohold. Han smilte lidt mre halv nervøst da Heath sagde han elskede ham.. igen.. "Det ved jeg du gør skat.. " hviskede han blidt og kyssede ham i panden. Inden han sendte am et færkt blik og kyssede ham mod læberne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 02:49

Heath glemte nærmest at han egentlig lå nøgen neden under Alias.
Han begyndte at føle sig mere og mere tryg og sendte et lille smil,
inden at han mærkede hans læber igen mod sine, og deltog gerne i kysset.
Han blev mere lykkelig da han havde hørt Alias grine,
og lukkede sine øjne lidt inden at han tog en anelse hårdere fat om hans trøje,
mens at han af og til bed ham letter drilsk i underlæben.
Han var alt for træt til at spørge om han ikke også elskede ham..
den snak gad han egentlig ikke til at tænke på. Han havde Alias ved sig..
det var det vigtigste lige nu..

fordi hvis han ikke tænkte sådan, ville det bare gå galt, så ville den anden blive sur.
Heath havde direkte givet op selvom han godt kunne lugte,
at Alias havde været lidt sammen med andre.

"Du bad selv om det.." mumlede han med et nydende suk mod hans læber.
Han vidste ikke hvad der ville ske, om hvad Alias havde i tankerne,
men det var han også ligeglad med lige nu. Han slappede af i kroppen,
selvom de var i skoven og han lå sådan på jorden.
Selvom det nok endte med at han skulle have et bad til sidst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 02:57

Alias lukkede øjnene kort i, der var noget han havde brug for at snakke med Heath om.. men det var ligesom om.. det kunne også bare gøre lige meget lige nu, nu var der jo andre ting i tankerne.. og dog alligvel, de kunne da ikke have sex sådan her.. på jorden? Han så lidt ned over sig selv, ærlig talt havde han ikke lyst til at uddybe hvad han lignede.. det kunne der ærlig talt ikke sættes ord på.. heldigvis, for det ville have været nogen ret grimme ord.. dog var han jo stadig smuk, det var måske også grunden til at tøjet.. at Heath måske ikke lagde så meget mærke til tøjet. Han sukkede stille og kyssede Heath blidt tilbage, mærkede hans læber mod sine, og hans tanker flyde hans hovede, der stadig bankede som var der ild i det.. ligesom halsen der brandte.. han kunne altså ikke have sex på den her måde.. der var alt for meget smerte indblandet.. på den forkerte måde.. han havde ikke noget imod blod, men den indvendige smerte, det gad han altså ikke.. der var ingen der skulle sætte ild til ham, ild var ikke noget han brød sig om. Han trak sig langsom tilbage fra Heath og trak sin t-shirt overhovedet og smed den over Heaths nøgne krop inden han satte sig op og kigggede med på drengen. "Jeg kan ikke Heath.. det gør for undt" Mumlede han stille, slev om Heath nok ikke ville forstå meget af den sætning, men det gjorde altså bare undt at være så tæt på ham, når han var så sulten.. det var sulten derødelage alting.. han måtte på jagt.. men han havde ikke lyst til at forlade Heath.. igen. Han måtte finde en udvej.. og stilte derfor et andet spørgsmål.. der måske ville få Heaths tanker et heeelt andet sted hen. "Hvad laver du ærligt talt.. helt alene.. midt i skoven.. om natten?" spurgte han og stirrede nu på Heath med et bedømmende hårdt, men også lidt bekymert blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 03:07

Heath hævede det ene bryn, da han ikke helt kunne forstå hvad der foregik,
men han kunne nu aldrig forstå noget når han var sammen med Alias.
"Jeg gider ikke at have din trøje.." mumlede han med et hvæs og rev den i stykker,
da han havde fået den på. Han havde kræfter nok til at flå tøj i små revner.
Han satte sig op, tæt ind mod træ stammen og lagde sine ben ind til sig,
uden at skænke Alias et blik.
"Gå din vej.." sagde han uden at svare på noget af et ynkeligt spørgsmål der kom fra ham.
"Jeg gider ikke at se dig igen.. okay?!" hvæsede han og krympede sig sammen, mens at han lagde sine arme omkring sine knæ. Han fyldte næsten ikke noget på jorden lige nu.

Han vidste bare at han ikke gad Alias, når han var sådan. En tøsedreng. Han samlede noget spyt i munden, mens at han vippede sig frem og tilbage, som et lille barn, et ligegyldigt smil dukkede frem på hans læber. Han vidste at Alias ville blive sur, når han spyttede ham i ansigtet. En ting som han havde tænkt sig at gøre, hvilket han også gjorde. "Gå så med dig.. jeg kender dig ikke!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 03:44

Alias hævede det ene øjnbryn forvirret da Heath begyndte at koge igen.. hvad var der galt med den dreng? Altså.. hvad havde han nu sagt forkert.. det ene øjebli.. der elskede han ham og det andet, der hadet han ham.. kunne han dog ikke bestemme sig. Han vidste ikke hvad han skulle stille op med den knægt længere.. om han skulle slæbe ham med hjem, eller om han bare skulle forlade ham midt i skoven. og på den anden side.. han gad ikke have ham med hjem, det kunne kun ende i rod, dårlig steder dårlige oplevelser.. msåke skulle han spørge til hvor Heath boede.. det kunne blive spændene?
HAn så lidt på ham og lagde hovedet på skrå imens han talte.. eller nærmer råbte.
Et uskylidt smil tonede frem på hans blge rosa farbede læber da Heath var færdig med at kommendere og han lænte sig ind over drengen igen. "Jeg elsker når du er vred.. " sagde han langsomt og intens.. "Det tænder mig sådan.." grinte han stille og dukkede sig ind over ham. "Havde det ikke været fordi jeg var så sulten.. og ikke vil skade dig længere.. så havde jeg taget dig nu." sagde han roligt og placerede et let kys på Heath læber inden han skubbede sig selv op og stå og gik et par skridt baglæns. "Det må du huske min skat.." sagde han stille og gik lidt længer væk, stadig baglænds så han kunne holde øje med Heath. "Men når du sender mig væk på den måde.. har jeg så overhovedet noget valg.. længere?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 04:02

Heath havde mere eller mindre fået hovedpine, af alt dette latterlige noget, som folk kaldte for kærlighed. Han kunne ikke finde ud af det mere og han grinede bare da Alias nærmede sig ham, og sagde at han elskede når Heath var vred. Men han troede ikke på at det direkte tændt Alias. Han gengældte selvfølgelig ikke kysset, når den anden rejste sig op lige efter.
"Hvordan skulle jeg lade være.. med at sende dig væk, når du alligevel ikke gider at være i nærheden?.." mumlede han ubevist faldt der en tåre ned af hans kinder. Hvad fanden skulle han gøre? - Alias gengældte ikke følelserne, og han havde ingen steder at bo. Hvis folk ville ham noget kunne de altid komme i kontakt med ham inde i skoven, hvor han befandt sig nu. Det kunne han kalde for sit hjem.
Han vidste ikke om Alias hørte hvad han sagde, han rettede langsomt sit blik op mod himlen inden at han rejste sig op og stillede sig i stedet op af træet. Han lod sin ene pegefinger glide hen over sit andet håndled og lavede et snit sår, så det begyndte at bløde. Han smilede koldt, mens at tanken strejfede ham om hvordan Alias ville reagere på dette han nu havde tænkt sig gøre. Han løb der efter hen til ham, mens at han havde opdaget, at Alias gik baglæns, han tog fat om hans hals med den hånd hvor såret var placeret, mens at han strammede grebet lidt, lukkede han sine øjne og koncentrerede sig. Der gik ikke ret lang tid før at der begyndte at dukke metal frem som dannede sig til at halsbånd rundt om Alias hals. Til sidst kom der et vedhæng på halsbåndet, hvor der stod 'Heath'. En eviggyldig gave fra Heath som han havde fået en af Alias. Han ville aldrig kunne tage halsbåndet af, medmindre at Heath gav ham lov eller hvis han selv tog det af ham. Han fjernede sin hånd fra ham og trådte nogle skridt tilbage, "Nu vil folk nok spørge om hvem navnet tilhøre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 04:07

Alias betragtede Heath og hans reaktion, mens han gik over mod ham, han forstod ikke det med blodet, men lugten gjorde ham helt ør og han lukkede forvirret øjnene i, han vidste ikke om Heath tilbyd ham det, men han kunne ikke forstilel sig det nu drengen var så sur på ham, han prøvede virkelig men hvad nyttede det, når de bare skulle skændes gang på gang. Han sukkede langsomt og mærkede noget koldt mod sin hals og lukkede først øjnene op da sket var sket og det var for sent. "Jeg vil gerne, men jeg kan ikke.. jeg er for sulten Heath, du må ikke friste mig på den måde" sagde han stille og åbnede øjnene og så Heath ind i øjnene, han forstod først ikke hvad det var han snakkede om, men han tog sig langsomt til halsen og mærkede halsbundet der omkring, han kunne sagtens gætte sig til resten. Et chok gik igennem ham, imens han mærkede hvordan verden forvandlede hans krop til ild. Et gennembordene blik blev kastet tilbage i Heaht øjne, han kunne ikke tænke.. hvordan.. slap man af med.. ham.. det. Han slog ud med Heath, så han faldte tilbage og smog hovedet ind i træet. "Fern det!" råbte han imens han gik hen mod den nøgne dreng og havde trukket kniven frem fra bæltet igen satte sig på hug foran ham og lagde kniven mod hans hals. "Fjern det nu" sagde han stille med en utrolig truende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 22:44

Han så bare på ham med et lille smil selvom han lige havde fået sit hoved slået ind i træet.
"Jeg vil ikke fjerne det..." mumlede han, mens at han mærkede kniven mod halsen, han var næsten ligeglad med hvad der skete. "Jeg må ikke være hård mod dig.. men du må bruge tortur på mig?..Det er ikke fair.." sagde han stille og kiggede på ham ud af øjenkrogen. Han rømmede sig, mens at han lå stille, op af træet, mere eller mindre sammen krummet. "Jeg ved at du ikke tør at indrømme det.. så hvorfor ikke dræbe mig?" kom det fra ham.
Heath vidste ikke om han helt mente det, med at han gerne vil have en ende på sit liv. "Jeg har kun.. været i seng med en anden... mens du har haft kørende med en masse andre, fordi.. jeg savnede dig.. og jeg manglede at have en tæt på mig.. Det må du forstå.." fortalte han stille, da Alias skulle vide at han ikke gik i seng med alle og enhver. Sådan en type var han ikke. Bestemt ikke. Han havde kun tænkt på Alias, i al den tid fra hvor de havde mødt hinanden, til når de ikke var i samme selskab også at de mødtes igen. All the time. Every second. "Hvis jeg ikke må noget.. eller får min vilje.. noget i den dur.. så vil jeg ikke leve.." hvad ellers skulle han sige, for at få Alias til at skifte mening, med at sige hvad han følte for Heath?
Han ville så gerne høre det fra ham.. om følelserne var gengældt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 23:09

Alias holdte sine mørke øjne rettet mod Heath og pressede kniven mod hans hals så han kanp ville kunne tale, han ville skære i ham hvsi det var det der skulle til, han var ligeglad, han skulle bare fjerne det lorte halsbånd.. han ville ikke finde sig i det! Han skulle lige til at råbe af Heath igen da han sagde han ikke ville, men det kunne han komme til.. hvad end der så skulle til.. han kunne skære hans ben af hvis det var det der skulle til.. satans knægt. "Livet er ikke fair" Sagde han bare hårdt og stirrede på ham "Jeg bestemmer og du indordner dig, det er sådan det fungere Heath" sagde han stille og truende imens han snerrede lavt af ham. Alias grinte stille "Det ville ikke være til min fordel at slå dig ihjel lille Heath.. Hvis det havde været min mening at dærbe dig.. så havde jeg nok gjordt det første gang jeg mødte dig" sagde han langsomt.. han havde ikke i sinde af dræbe Heath.. for hvem skulle så fjerne haslbåndet? Han stønnede stille og satte sig så oven på Heath.. det blev en længre diskution det her.. det kunne han nok godt mærke nu. Han lagde hovedet lidt på skå og bukkede sig ned over den nøgne dreng, for at komme lidt tætter på ham. "Heath altså.." sagde han stille og løftede en hånd for blidt at kærtegne hans kind lidt. "Jeg har ikke været sammen med en hel masse.. du kender mig jo slet ikke skat.. regn faktisk er du synderne her da du hr været med en anden imens jeg har fået nye venner" sagde han langsomt, han vidste ikke helt hvad man kunne kalde Stefan, det var jo bare en af hans blod donere.. eller hvad.. for han havde jo ikke haft sex med ham og han ville heller ikke. "Du den første og eneste dreng jeg har været sammen med" sagde han langsomt, så Heath ville kunne forstå det.. for han gad virkelig ikke skændes med ham mere pga sådan nogen åndsvage ting. "Jeg er ligeglad med hvem du render og knalder med skat.. " sagde han stille og kiggede lidt væk, Heath kunne sgu bare være kommet til ham.. men det var vel også han skyld.. men det betød jo ikke Heath bare skulle knalde uden om. "Det kan jo også være lige meget.. vi er jo alligvel ikke i et forhold.. eller hvad?" spurgte han udfordrende Heath. "Du skal ikke dø.. det forbyder jeg. Men du skal fjerne det halsbånd nu.. og så kan vi snak bagefter" sagde han langsomt, og fjernede kniven fra Heaths hals for at vise ham.. sin tålmodighed.. noget for noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 00:51

Små brumme lyde undslap fra hans læber, som mere eller mindre lød som at han gøede, mens at han lyttede tungt efter alle de ord der røg ud af hans mund. Tøvende førte han sin ene hånd op mod halsbåndet og ind under det, hvor han tog fat og rykkede lidt i det, inden at han tog et hårdt tag og rykkede det i stykker til at det gik op i en røgsky og forsvandt. Det var meget nemt for ham at nå halsbåndet, efter at Alias sad på ham.
"Nej...det er vi ikke..." sagde han, selvom varulven havde andre tanker, "Så er det væk..." kom det mumlende fra ham, angående med halsbåndet, han havde jo fået en ordrer med at han skulle fjerne det. Heath kiggede på ham. "Hvor står.. vi så?.." spurgte han stille og rettede sit blik ned mod sig selv. Forhelved.. det endte altid sådan her. Hvorfor?
"Jeg...undskyld..." sagde han mere opgivende, han vidste ikke ellers hvad han skulle gøre, Alias vejede egentlig ikke særlig meget.. måske var det heller ikke så svært at forstå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 01:35

Alias havde bare et stivt blik rettet mod ham, bedømmene som altid, alvorligt ventede han på hvad Heath ville give sig til, han havde endnu en udvej hvis det skulle komme så vidt.. endnu en chance at få Heaht til at adlyde på, det var ikke så svært igen, Alias var udødelig og skulle det lykkes nogen at få ham dræbt genopstod han igen som dæmon eller engel, og han ville hurtig finde en der var villig til at bide ham og forvandle ham, det var ikke noget svært i det som sådan.. så hvis han blev nød til at lade livet.. skære halsen over på sig selv.. for at fjerne det julepynt der gang om halsen på ham, så måtte det altså være sådan. Han nægtede simpelhen at lade sig sytre af nogen andre, det var bare ikke sådan det skulle være, sådan havde det aldrig været og sådan blev det heller aldrig. Han blev revet lidt ned mogd Heath da han rev i halsbåndet.. tætter på end han allerede var, så han kunne mærke drengens ånde mod sit ansigt, hans varme indbydene ånde.. han lod ham tage det væk og smilte bare roligt og glad da Heath endelig adlød.. han skulle nok få noget for det.. sener.. lige nu ville han bare nyde ham, bare kort, og håbede ikke Heath blev alt for sur.. det var dumt, han ville ikke skubbes væk og han ville ikke afvises, det fandt han sig siempelhen bare ikke i. Han trykkede blidt sine læber mod Heath, de varme mod de kolde, og alt.. inden i ham blev ligesom.. kogende ved smagen af den dreng.. han holdte så strækt af, han havde brug for at fortælle drengen hvad han følte for ham.. men han skammede sig, det gjorde han virkelig, og det var der ford et var så svært for ham at snakke om sine følelser. Det var jo ikke noget han ungik med vilje. Han slap hans læber kort for at svare ham lagde sine hænder på hver side af hans ansigt, "Skat det ved jeg ikke.. lad mig vise dig hvad jeg føler.. det kan sige mere en tuisende ord.." hviskede han stille med en langsom forførende stemme og trykkede sine læber igen mod Heath, "Åh jeg har længdes sådan efter dig" hviskede han stille med sine læber mod Heath.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 01:48

Heath hævede det ene bryn, mens at han så lidt ned på Alias, inden at deres læber mødtes.. "Måske skulle jeg skrive det der ned.." sagde han lavt, før at han mere eller mindre gengældte kysset. Han lå dog stadigvæk stille på jorden, uden at gøre noget, da han ikke vidste hvad der ellers ville ske. Han ville ikke deltage for meget, hvis det endte i snavs igen. "Jeg har også længdes efter dig.. mere end du aner.." mumlede han, og kiggede på ham med et intenst blik. "Det er kun dig.. jeg.." begyndte han, men nåede at stoppe den dumme enetale. Inden at han bare kyssede ham blidt.. og lod sin tungespids glide ud for at slikke enkel gang på hans underlæbe, uden at vide om han havde fået tilladelse. Han ville ønske at Alias kom tættere på.. da han faktisk var begyndt at fryse en smule.. Selvom han var en stor hanhund, kunne han godt ende med at blive kold, når han lå udenfor i så lang tid, med uden tøj på....
Han mærkede lige pludselig varmen i kinderne, rødmen der steg inde i ham, efter at han fandt situationen ret akavet. Godt nok havde han været nøgen overfor Alias før.. Så det burde ikke have den store betydning, han håbede bare på at den anden ikke opdagede at han frøs.
For hvad ellers kunne der gøres ved det? Han havde selv været så dum at forvandle sig, så han påtog sig lidt selv skylden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 09:23

Alias smilte blidt i kysset og et let grin flød over hans læber inden han kort slap kysset for at svare Heath, "Burde du nok.. man ved aldrig hvornår man høre mig sige den slags ting igen" sagde han drillende og trykkede sine læber mod Heath igen, han lagde sin ene hånd mod Heahts overkrop og kærtegnede ham langsomt og sensuelt. Han nappede ham blidt i underlæben og åbnede munden en lille smule så deres tunger mødtes.. han kunne sgu heller ikke få nok af Heath.. det var svært at indrømme, men der lå ret mange følesler indblandet.. ikke kun kærlighed, men også had.. der var tider hvor han ikek kunne udstå Heaht, og kun havde lyst til at slå ham.. men lige nu, kunne han ikke få nok af drengen, og han ville have den lidenskabelige leg til aldrig nogen sinde at stoppe. Han sukkede blidt mod hans læber og lod sine hænder glide op af hans nøgen overkrop. "Heath" hviskedehan blidt og lagde en hånd om nakken på ham, spredte let hans ben så han i stedet for at side oven på ham kunne side mellem hans ben, han løftede han så langsomt op til sig så han kom op at side på Alias skød med benen spredt rundt om ham, han holdte stadig fast i kysset. Han lagde sin ene hånd rundt om livet på Heaht og den anden mod hans baglår. "Skat du fryser.. vi må have dig.. i noget tøj, eller inden for" sagde han stille mod hans læber og løftede så Heath op, og støttede ham ind mod træet bag dem, kyssede ham hæftigt og lod sine finger glide over hele hans krop, kunne ikke få nok. "Jeg.. tager.. dig.. med.. hjem.. nu" stønnede han frem mellem kyssende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 22:25

Heath undslap et mindre støn, mens at han mærkede hans hænder på overkroppen. Inden at han gengældte kysset og hævede det ene bryn da deres tunger mødtes.. han havde sku ikke regnet med det.. overhovedet ikke, men det gjorde ham endnu mere lykkelig..
Han kiggede på Alias ud af øjenkrogen, mens at han lyttede efter hvad det var han sagde.
Utroligt nok ville han til at adlyde ham mere, end hvad han plejede, da han ikke ville miste.. ham igen?
Han mærkede hans ene hånd liggende om nakken, og lod Alias sprede hans ben så der var mere plads... til at Alias kunne sidde ordentlig. Idet at han rykkede tættere på ham inden at det endte med at Alias løftede ham op... mod træet.
"Jeg kan ikke være lige så meget varm som i min anden skikkelse...hvor jeg har pels.." mumlede han og stønnede let mens at han kyssede Alias heftigt igen, og lagde sin ene hånd op på hans kind som han nussede lidt..
Selvom han frøs, ignorerede han træet som han mærkede bag ryggen, han betragtede kun Alias.
"Jeg vil også gerne hjem til dig.." påpegede han, og hvis Alias skulle gå igen, ville han blot blive i hans lejlighed, end til at han kom tilbage igen, den tanke havde strejfet ham. Mens at der voksede et charmerende smil frem på hans læber,
han fjernede langsomt sin hånd der lå på hans kind.
"Jeg trænger vist til et bad.." han blev vel mere beskidt når han mere eller mindre lænede sig op af et træ,
mens at han førhen var blevet en smule beskidt af jorden, som han havde ligget der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 01:55

Han slap langsomt Heaths læber igen og rykkede sig lidt tilbage inden han åbnede øjnene så han nu kunne se Heath igen, ligesom før.. de havde kysset, det var beder for så kunne han se hans ansigt. Han havde meget lyst til lige at sænke sit blik lidt.. ned over den nøgne Heath, men tog sig selv i tanken og lod være.. han måtte jo vise Heath han kunne være en gentelman.. det ville han gerne, vise ham hvordan han.. kunne være.. altså.
"Nej det ved jeg godt.. men jeg bær dig, du skal ikek forvandle dig" sagde han stille, ikke i nogen hård tone, bare blidt til ham.. han var ikke helt sikker på hvordan han skulle håndtere Heath.. hvis han forvandlede sig.. han var ikke sikker på han nogen sinde ville kunne komme til at.. leve med den del af ham. Han var sikker på han ikke ville gøre hunden undt, men han var ikke sikker på han ville kunne være sammen med den i lang tid af gangen. "mmmhmm.. " sagde han stille og kyssede ham ømt på læberne igen, inden han gik et skridt tilbage, løftede Heath ud fra sig, så Alias ikke kunne undgå at få et hurtigt kig inden han vendte ham så han lå i Alias arme i stedet for at side rundt om ham. Han bar om som havde man båret et spædbarn, men Heath var ikke særlig tung.. godt nok tungere end en kvinde, men han havde jo også en del muskler, så det var nok bare derfor. Han smilte færkt i natten da han jo lige havde set Heath uden tøj på.. igen.
alias grinte stille og kyssede knægten på kinden og sagde "Det gør vi vist begge to". Og med de ord satte han i løb gennem natten og standsede ikke igen før de var inden for i opgangen til Alias lejelighed, han ville ikke stoppe op midt på gaden med den nøgne Heath i armene og selv i baroverkrop, han havde intet at skjule nogen af dem med, da Heath havde ødelagt hans trøje. Han smuttede hurtigt op af trapperne, skubbede den ulåste dør op, og stod lidt i døråbningen, med et skævt smil "Undskyld.. her.. roder.. og lugter" mumlede han forlegnet imens han smuttede ind af døren og lukkede den bag sig, først er satte han Heath ned.
En klam lugt.. af brændt hud.. og døde lig hang svævende i luften foran dem, Alias gik hurtigt ind i lokalet for at se.. hvor slemt det stod til, i vinduerne, hvor gardinerne var truket fra fordi det var nat, stod nogen døde potteplanter og råbte på friskluft og vand.. selv om det var tydeligt det var få sent nu. Alt var rodet, der lå kæmpe dynger på gulvet med tøj, madparpir, poser, bøger, løsark, dyne, sengetøj, puder, film, en hat, nogen roser, billeder der var ødelagt, og andre diverse ting.. det var ikke til at sige hvad det var. Op af væggende var der blod, små dråber som var nogen spalttet ud og sprøjtet rundt i lokalet, alt var smadert, selv sofaen var skåret op og tv'et var bleven hugget i med en økse.
Og det var blot stuen.. køkknet var nærmest være, her lå også bare madrester, smadert flasker.. ting det var umuligt at sige hvad var. men som vækkede en utrolig kvalme i en.. toillet papir løb hen af gulvet, og vasken stod fyldt med vand.. med jord og blod i.
Han åbnede køleskabet, men smækkede hurtigt døren i med det samme.. og sukkede.. der var ikke nogen der skulle der ind.
Han gik tilbage til gangen hvor Heath stod og smilte flovt. "Eh.. Undskyld med.. ehm.." mumlede han forvirret og vidste ikke helt hvad han skulel stille op med stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 23:57

Heath hørte efter hvad Alias sagde og nikkede enkelt gang, han ville ikke forvandle sig... han gjorde det også kun i nødvendige situationer.
"Bare rolig.. jeg gør det kun på bestemte tidspunkter.." sagde han for at berolige ham,
mens at han stadigvæk lå i hans arme. Han kunne ikke tro sine egne øjne,
at Alias ville invitere ham med indenfor i hans lejlighed igen.
Hvad hvis det ville gå galt igen? Den tanke prøvede han at undgå.
Han ville bare have det til at fungere nu. Hvis han kunne komme så langt. Han smilede lidt, mens at han nød at ligge i hans arme, end til at de nåede op til hans lejlighed og han pludselig stod i gangen, han kunne lugte den rådne lugt..af blod og affald.
Han kunne ikke lade være med at grine, Alias havde måske et lille problem med at holde orden i sin lejlighed..

"Det går mig ikke så meget på.. jeg er jo selv en hund.. når det kommer til stykket..
og en hund roder jo også.. ikke?" sagde han da han så Alias igen og gik stille hen til ham.
"Skal vi tage et bad?" spurgte han så stille,
og sendte et mindre charmerende smil, mens at han så på ham.

"Eller.. vil du tage et bad først.. så jeg kommer bagefter?" han vidste ikke hvad han ellers skulle sige, eller hvad Alias havde i tankerne, selvom han ikke kunne læse tanker, var han egentlig også glad for det,
eftersom det da måtte give en hovedpine til sidst.
En alvorlig hovedpine hvis man hørte alle folks tanker dag ud og dag ind, hele tiden.
Heath regnede med at man direkte kunne få migræne af det.

"Eller... hvad vil du?" spurgte han ligeud med en blid undertone, mens at han betragtede Alias, som han havde gjort længe. Han var ligeglad med om hans lejlighed lugtede og var totalt rodet... Fordi det betød ikke noget for ham.
Han var bare glad for at være i samme rum med ham, mens at de igen var kommet på talefod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 00:15

Alias nikkede forsigtigt til ham, han gad heller ikke have en hund rendene rundt lige nu.. en stinkende en af slagsene, som han egentlig bare havde lyst til at slå ihjel.. så var det sgu beder at Heath.. var menneske, det kunne han nu også bedst lide sådan.. ja. Han holdte Heath tæt ind til sig, han havde ikke lyst til at sætte ham fra sig igen.. hans Heath, hvis han nu bare kunne bære ham rundt i sine arme, sådna her.. hele tidne? Det var sgu da meget nemmer. Han brummede stille til det Heath han sagde.. toilettet.. fuck. "Eh ja.. jov.." mumlede han forvirret og lagde sine finger rundt om Heaths håndled og trak ham ind i stuen, og hen mod soveværelset, han slap ham foran døren og åbnede dne selv, rystede lidt på hovedet ved synet.. Blod og indvolde.. over hele gulvet og vægge.. selv loftet var.. snasket ind. Han sukkede stille, "Eh jeg.. jeg.. sal lige fjerne noget" mumlede han stille og åbnede døren ind til badeværelset gennem soveværelset og gik der ind, han kom kort tid ud igen og smilte forsigtigt, "så.." mumlede han stille og lagde sine finger om Heaths håndled og trak ham gennem soveværelset og ind på badeværslet.. det eneste sted i huset hvor der ikke var blod og snask.. og andet rod rundt omkring. Her var bare helt kridhvidt, og smilte lidt, håbede Heath forstod det. "Jeg vil.. eh.." mumlede han forvirret og så ned og op af Heath, havde rødmet hvis han kunne, ved synet af den nøgne dreng. Han vendte sig forlegnet om og fik tændte bruserne med det varme vand, tog fat i Heaths håndled og skubbede ham ind i bruse kabinene. "Jeg vil.. ved du hvad? Nu ved jeg hvad jeg vil.. jeg vil kigge på" sagde han roligt og stilte sig lige udforan brusekabinene så han havde firt udsyn til den nøgne og nu også våde Heath.. djeligt syn.. det fik ham til at rødme indvendig, ikke noget man kunne se.. men han følte sig lidt forlegen, men smilte så bare frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 00:24

Heath kunne næsten ikke følge med, nogle vampyrer var også hurtigere end ham,
det gad han bare ikke helt at indrømme.
Han nåede lige at få balancen da han blev skubbet ind i badet.

"Jeg..." mumlede han lavmeldt, og hævede det ene bryn mens at han vendte sit blik mod Alias,
mente han virkelig det, at han ligefrem ville kigge på?
En svag rødmen dukkede frem på hans kinder,
mens at han mærkede vandet falde ned på hans krop.

Det gjorde dog at han slappede mere af.
Han førte sine hænder op i håret som han begyndte at få helt vådt,
så det kom til at klistre sig til ham.
Inden at han stille tog fat i noget sæbe og hældt det ned i hans hænder, før at han førte det op i håret.

Han sagde ikke noget, mens at han var i bad... da han ikke kunne få sig til at sige noget og hvad skulle han også sige? Han kunne ikke få sig til at sige imod, at han ikke ville have at Alias så på.. Eftersom han egentlig synes det var fint nok.. når det kom til stykket..
Han smørrede sig derefter ind i sæbe på kroppen.. over det hele.. og kiggede af og til ud på Alias.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 00:52

Alias smilede chamerende til ham imens han langsomt lænede sig op af muren og betragtede Heaths krop, langsomt lod hans sit blik køre op af ham, startede ved hans fødder, og op af hans skinneben, langsomt op af hans lår, hans bløde, bløde inderlår.. uh hvor ville han gerne røre ved ham lige nu.. hans blik kørte langsomt op af hans lem.. ned igen.. op igen, betragtede ham blidt, og mærkede hvordan følelserne af lyst summede rundt i hans krop.. han ville bare have Heath, lige nu. Han sukkede, og lod sit blik glide længere op af hans flade mave og brystkasse, op over hans hals.. der hvor huden var så tynd og man kunne se hvordan pulsen bankede mod huden.. blodet der fossede lige inden under hud.. hvor han dog længdes. Hans blik nåede langsomt hans læber, rakte ud efter ham, men tog sig selv i det og lod håden glide ned langs siden igen og så kort væk inden han betragtede hans kinder, der lyste rødt, og hans smukke øjne.. han sukkede kiggede kort på hans hår og slog så blikket helt væk. "Heath" sagde han med en blid lokkende tone, imens han så hvordan drengen rørte ved sig selv.. da han sæbede sig ind. Han slog bikket ned, han kunne nærmeste ikke holde det ud mere.. han trådte et skridt frem mod ham, brusekabinene var stor, stor nok til dem begge, endda hvis de sad ned ville der være massere af plads. Han trådte så langsomt ind i den og rullede forhænget til bag sig, han rørte ikke ved Heath han stod der bare tæt på ham og ventede. "Heath.. rør ved mig" hviskede han stille og trådte et skridt frem mod ham, med et bærndene længsels blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 01:05

" Alias.. dine bukser.. " sagde han lavt, da han pludselig så at han nu stod inde i badet foran ham, mere sagde han ikke efter at Alias hviskede at han skulle røre ved ham..
Heath undslap et lille gisp inden at han også trådte et enkelt skridt tættere på ham, så der ikke var nogen mellemrum imellem dem. Han lagde sin ene hånd op på hans kind som han nussede blidt med fingerspidserne, inden at han lod sine læber ramme hans i et blidt, og heftigt kys. Mens at han lagde den anden hånd op på hans brystkasse, og mærkede hans nøgnehud. Han bed ham frækt i underlæben, mens at han så ind i hans øjne med et lille afventende blik. Heath havde stadigvæk en smule sæbe på sig, da han ikke havde fået det fjernet af vandet endnu, men han lod vandet om det, mens at det stadigvæk sivede ned på dem.
Heath havde nu forstået at gøre det som Alias bad om.. uden egentlig at stride imod. Den hånd som lå på hans brystkasse lod han glide ned til hans buksekant.
Længere ned til knapperne, som han begyndte at fumle med.. det var dumt at Alias gik ind i badet med dem på.. de ville bare krympe lidt med tiden.. Han fik både knapperne og lynlåsen åbnet, inden at han førte sin hånd ned mod hans lem, dog stadigvæk uden på hans beklædning til underbukser. " Hjælp mig med at få dem af.. " sagde han stille mens at han masserede ham lidt der, og kyssede ham igen på munden blidt, inden at Alias nok ville sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 01:25

Alias var ligeglad med om hans bukser blev våde, de var sgu så beskidte og ødelagt at de alligvel skulle smides ud, lige meget om de blev vakset eller aj. Han nød det varme vand over sin krop, han havde været så beskidt at man knap nok kunne se hans rigtige hudfarve for alt muddert og blodet. Han sukkede langsomt og lod vandet om at vaske det af, han havde ikke tid til at gøre sig ren.. lige nu ville han bare have Heath. Det føltes som om at hver og en af hans muskler i hele kroppen var spændte, han ventede blodt på Heaths berøring.. han ventede i noget der føltes som tuisende år, som en spændt fjedere. Inden han mærkede Heaths hænder mod ham.. det føltes som brændte han ham der hvor han rørte.. det brændte igennem huden, helt ind til knoglere, af en uhyggelig længsel der fik Alias til at udstøde et højt støn.. af blot nydelse og taknmelighed.. han ville have mere, han kunne ikke få nok.. Heath, skulle tætter på.. men han kunne ikke røre sig.. han stod fuldstændig naglet til gulvet. Han mærkede Heaths læber mod sine og gengældte det lidenskabelig kys, lænte sig frem mod ham, ville røre, men kunne stadig ikke. Han sukkede bare.. små støn ind mod Heaths læber hele tiden, og mærkede hans hænder over sin krop.. hvor det dog brændte. Han brændte af længsel.. mer mer mer. Han stønnede igen og skilte sine læber en lille smule så han kunne lege blidt med Heath tunge.. dog blev det ikke noget nær blidt, han var alt for.. optaget af følelsen, han gjorde det lidenskabligt.. kunne bare ikke få nok, jo vildere jo beder. Han mærked ehans hånd mod sine bukser.. de blev åbnet og han gav sig til at sukke lidt efter vejret.. sku.. de.. nu.... sex? Han vidste ikke om han kunne.. hvordan.. hvad.. han kunne ikke huske det. Heaths berøringer fik ham ud af hans usikre tanker, da han rørte ved hans lem. han havde lyst til bare at falde sammen af ren nydelse.. midt påg ulvet, bare falde sammen.. i dem her himmel.. åg gud. Han stønnede igen langsomt, hans lem var allerede helt stiv.. det havde det været i lidt tid.. det havde bare råbt og skreget efter Heath.. og endelig.. åh gud. Han sukkede stille og prøvede at koncentrere sig om Heaths ord.. hjælp.. hjælp med hvad.. busker? Han så kort ned af sig selv og mumlede noget tilage mod Heaths læber, kyssede ham igen. Imens hans stive finger vågnede langsomt og fumlede sig vej til bukse kanten, lod sine finger glide rundt i kanten til de fandt skaftet på kniven, han trak den op derfra og smed den ud gennem forhænget, det var ikke noget han skulle brueg til noget lige nu.. alligvel. Han sukkede og tog så fat om bukserne med let skælvene finger og hev dem af.. ikke ned over benen og fødderne, men han hev dem bar eop i sygningerne så de gik i stykker og fik dem smidt væk. Han stod nu bare tilbage i bokseshorts, og skælvede en lille smule.. han havde det lidt ligesom det var hans første gang om igen. Han sukkede og lagde sine hænder mod Heaths sider og lod dem langsomt glide op over hans krop, hans overkrop, lagde dem mod den og kærtegnede den blidt. "..Du må ikke stoppe.." stønnede han stille.. "rør ved mig" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Death To Your Heart - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Death To Your Heart
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Get my heart pierced again..
» Last Christmas i give you my heart - Vallo.
» Wild thing, you make my heart sing [Jay/Pro - fortid]
» The Satisfaction of Death.
» silent like death??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: