Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Death To Your Heart

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 02:14

Heath tog med det samme fat i hans boxershorts, og hev dem af ham. Så de begge to stod nøgne i badet. Han lod sin tunge berøre hans, inden at han kyssede ham inderligt og frækt. Han havde skam hørt hans ord.. Han sagde bare ikke noget igen, da han ikke fandt det nødvendigt. Han førte sin ene hånd op i hans hår og tog en anelse hårdt fat inden at han skubbede Alias op mod væggen.

" Du skal også røre ved mig.. " kom det mumlende fra ham, inden at han kyssede ham lidenskabeligt igen. Han nåede at fjerne sin hånd der var oppe i hans hår, før at han ramte væggen. Han lod sin hånd glide ned af hans kraveben og videre ned af hans mave som han kærtegnede, mens at han lagde sin anden hånd ned på hans ene inderlår, tæt på hans lem.
Heath kunne godt allerede mærke at Alias var meget stiv, men det stoppede ham ikke i at tirre ham noget mere..

Han havde lyst til at spørge ham om det nu var i orden.. om det virkelig var det her Alias ville? Han ville ikke tvinge ham, selvom Heath måske tænkte for meget på sex.. " Kan vi ikke gå hen til din seng..? " spurgte han stille, faktisk så ville han helst gøre det der.. end på badeværelset.. det gav ham lidt gåsehud. " Så.. kan du se hvor god jeg er i sengen? ", han burde stoppe med at snakke.. men hvis det kunne få dem ind i sengen, så blev det mere behageligt for ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 02:30

Alias sukkede stille og skulle lige til hive underbukserne op igen da Heath ræv dem ned.. hvad helved.. han følte sig bare lidt blottet på en træls måde.. men hvad helved altså, Heath havde set ham nøgen før, og han plagede jo ikke at skamme sig over det, han var jo stolt af sin krop, det vare bare lidt det.. Heath var en dreng, det var det der palgede ham, det havde det altås gjordt, han vidst eikke om det havde været nemmer hvis Heath havde været en pige, men han ville jo ikke have ham.. så? Så det havde bare været dumt.
Heath fik ham ud af tankerne igen med sine brøringer og han stønnede stille igen, kyssede Heath ømt mod hans læber. Han brød sig ikke om at blive skubbet tilbage op mod muren.. nu skulle Heath lige huske hvem det var der bestemte her.. stadig, selv om Alias var tøvende og lidt flov, så var han sgu stadig den der bestemte hvordan det her forgik. Han sukkede stille, mærkede Heaths hænder over alt på sin krop. Han kørte sine egne rundt om ham og op og ned af hans ryg, kærtegnede den, ned over hans ryg igen og ned til hans røv, kærtegnede også den, og lidt op igen. Han smilte færkt til ham og skubbede ham tilbage i brusekabinene, væk fra sig. "Nej.. jeg kan ikke elske med dig i det lokale.. der er blod og.. indvolde alle steder.. jeg bliver bare klod og kynisk, og du slår dig" sagde han stille og smilte forsigtigt til Heath. "Vi har sex her" sagde han bestemt og gik hen mod ham, tog fat om hans hofter og løftede ham op mod væggen, folede hans ben om livet på sig og skubbbede ham ind mod væggen. Han kyssede det øverste af hans brystkasse og nappede ham drillende et par gange. Kørte sin tunge ned over hans mave, kyssede den ømt. Løftede en hånd og lagde den ved hans lem, rørte forsigtigt ved den til at starte med, men lagde så sine finger stramt om den og begyndte det rolige bevægelser, frem og tilbage, imens han stadig pressede sine læber mod Heaths brystkasse. "Jeg vil ha' dig. nu" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 02:44

" Jeg kan lide dig alligevel.." mumlende han, til at Alias bare ville blive kold og kynisk, hvis de gik til hans soveværelse. Han blev en smule forskrækket da han blev skubbet tilbage. Inden at han vidste af det blev han løftet op mod væggen.. med hans ben foldet om livet på Alias, samtidig med at han direkte blev skubbet op mod væggen.. Han stønnede let, og gispede, mens at han havde taget fat om hans lem. " Alias..!! " udbrød han med et højt støn, det var svært for ham at slappe af i denne situation.

" ..Det går for hurtigt.. " hvad mere skulle han sige? Han måtte indrømme at han næsten ikke kunne følge med.
Han kiggede ned på ham mens at han ikke kunne lade være med stønne.
Han havde aldrig.. prøvet det på den måde og det gjorde faktisk en smule ondt på ham.
" Tag.. mig nu så..!! " sagde han i stedet for hurtigt,
han kunne godt se at det ville være dumt af hvis han prøvede at få det stoppet og hvis det lykkes ham,
blev det nok bare værre. Han betragtede Alias, inden at han rettede sit blik op mod loftet og stønnede konstant.

Alias skulle nok være glad for at Heath ikke var en pige...
for hvis de skulle ende med at sex op til flere gange, tanken strejfede ham ..
at så ville de nok have en del børn, hvis der skulle komme graviditet hen over..
Alias skulle sådan set være taknemlig?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 03:01

Alias brummede stille og nikkede bare, men det gad han altså ikke mere.. "Det burde du ikke.. " sagde han stilel, han ville ikke være ond ved Heath.. det var jo for helved ikke noget han gjorde med vilje, der var bare visse ting der nemt fik det frem i ham.. og så måtte han jo bare tag det med også, det var for det meste Heath egen skyld når han provokerede ham, det var i hvert fald sådan han endte i tortur første gange.. stakkel altså, han ville ikke gøre ham undt hele tiden, så blev han jo forhelved ikke ved med at komme tilbage til ham... og det skulle han! Han smilte forsigtigt, han forstod det godt lidt.. havde regnet ud af Heath måske var lidt mere til.. det hårde sex.. bondage og pisk måske? Og det skulle han da nok også få.. men de kunne sgu godt lige starte blødt ud, hvis det var. "Det gør ikke hurtigt nok" stønnede Alias tilbage og kyssede ham intenst og hårdt mod læberne, skilte sine læber og lod sine tunge folde sig og og ned af Heath. Han ville bare.. ind i ham, men han holdte sig igen! Det var den værste følelse og den aller bedste følelse i hele verden! Han kyssede ham vildt og knugede drengen ind til sig imens han flyttede sin hånd hurtiger og hurtiger hen over hans lem. Alias sukkede og slap kysset, selv om han blev ved med at bevæge sin hådn over hans lem. "Fortæl.. mig.. Heath.." sagde han og stønnede lidt ind imellem, kyssede han blidt mod halsen. "vil.. du.. ikke ha' mig?" spurgte han og så ham ind i øjnene kort.. hans tanker.. han kunne ikke finde ud af hans tanker, men han havde godt forstået lidt i dem.. var Heath bange.. eller hvad? De kunne godt tage sengen hvis det skulle være.. men så slæbte han ham altså med ned i kælderen! Så han kunne blive båndet. Det ville Heath sikkert elske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 03:11

Heath så bedrøvet på ham, efter at Alias spurgte om han ikke ville have ham.
Det.. overraskede ham stort at det kom fra hans læber..
Ubevidst faldt en tåre ned fra hans kind, mens at han kiggede på ham.

" Hvis det stod til mig.. var vi i et forhold.. fordi jeg vil have dig.." sagde han så som et svar på hans spørgsmål..
Når det kom til stykket, så var han bare en smule bange/ nervøs..
mens at de befandt sig i badeværelset..

" Det ved jeg ikke om det vil ske.. men jeg ser dig som.. min kæreste inde i mit hoved... " sagde han forsigtigt, og førte sin ene hånd op i hans hår igen, som han nussede mellem sine fingerspidser.
" Hvor er den Alias.. jeg mødte for første gang? " det bekymrede ham lige pludselig at Alias var sådan..
Heath kunne ikke beskrive det med ord, men en ting var sikkert han elskede Alias.. og det stod han stadigvæk ved..
og det ville han gøre for altid.. lige meget hvad der skete...
Mens at de snakkede lidt, kunne han selv mærke hvor stiv han selv var blevet.. han undslap et højt støn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 03:34

Alias stirrede på hans tåre og løftede en finger for at tage det væk, hvorfor græd han nu? Var alt hvad Alias gjorde forkert hele tiden.. hvorfor græd han altid, satans! "Jeg hader når du græder!" sagde han lidt halv surt, men vidste ikke rigtig havd han skulle gøre af Heath.. det var et total turn off ved Alias når han græd og mistede langsomt lysten før de overhovedet var kommet igang, han sukkede langsomt og lyttede til hans ord.. imens han rakte ud og slukkede vandet så tilbage på Heath "Shhh! Heath du ødelæger min lyst med alt det pjat!" sagde han irreteret og slap drengen så han faldt ned i bunden af brusebadet, han vendte sig om hæv forhænget fra og samlede kniven op fra gulvet tog et hånklædte om livet og vendte sig lidt om mod Heath, "Forhelved Heath altså" mumlede han stille og lagde hovedet på skrå "du er ikke min kæreste, du min elsker" sagde han langsomt og lagde hånden mod dør håndtaget og kom til at grien da han sagde hvor den gamle Alias var? Ham den chamernede søde dreng.. der havde haft sex med ham? Anede det sgu ikke, måske havde han været fuld den aften.. det havde været hans første gang med en dren,g og han anede ikke hvorfor han slet ikke var nervøs dengang, for han var det både idag og den gang han skulle være sammen med Stefan.. som han slet ikke kunne fordi han ikke vidste.. argh. Han kunne kun have sex med Heath.. stanas. HAn gik hen til ham og hæv ham op, smed ham over skulderen og tog ham emd ud fra badeværelset, smed ham ned i sengen og stod lidt og stirrede på den nøgne våde dreng. "Okay.. " grinte han stille og smilte færkt til ham, "Jeg skal nok gi dig hvad det er du vil ha.. men så skal du også gøre præcis som jeg siger.. igås.. slave?" sagde han stille og bøjede sig over ham og grinte frækt "Luk øjnene" beorderede han langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 04:18

Heath kunne efterhånden godt mærke at vreden steg igennem ham.. mens at han også kunne mærke hovedpinen.. efter at Alias slap ham, så han faldt ned. "Jeg gider ikke.." mumlede han, da han blev smidt ned i sengen. "Din idiot.." hvæsede han, mens at han faktisk begyndte at græde, han skubbede Alias væk fra sig så han faldt helt ned på gulvet, det havde Heath nok kræfter til. "Du må have det.." sagde han bare, mens at han hurtigt rejste sig fra sengen og gik ud fra værelset med det samme, videre ud på badeværelset hvor han snuppede et håndklæde for at tørre sig selv. Så fik han vel sandheden at vide. Han gad ikke mere og det måtte Alias forstå. Han låste døren til badeværelset og satte sig derefter ned og lænede sig op af den. Han ville ikke smutte lige med det samme, da han måtte have noget tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 04:25

Alias grinte højt, nej han havde sgu ikke regnet med at Heath ville bryde sig om det her, han ville bare blive skide sur som han plagede! Men det gad han sgu ikke finde sig i, han resjte sig hurtigt op igen og gik han til døren grinte igen da han opdagede den var låst, for hvilken grund? "tror du seriøst en låst dør kan holde mig ude?" sagde han og satte kniven i låsen og dirkede den nemt op, inden han skubbede døren hårdt op og så lidt på den nøgne dreng, "Kom så her nu" sagde han og rev ham op igen helt op i sine arme og bar ham hurtigt gennem lejligheden.. Heath var fanme også altid nøgen.. nu kunne det være nok, han kunne ikke udsætte det på den måde hele tiden.. hver gang de skulle til at have sex så gik der noget galt.. så typisk. "Du har selv sagt du godt kan lide mig slev om jeg er sådan her.. så nu har du kraft edme også at adlyde!" sagde han hårdt og bar ham gennem opgangen ned af alle trapperne.. til kældere hvor Heath sgu hørte hjemme. Han smed ham på sengen og satte sig overskævs ham, trak lænkerne hen til sig og lagde det om Heaths hals.. nu måtte han jo se om han var klogere om den sidste person han havde haft i sengen her. Han rejste sig da Heath var lænket fast, "Luk så de skide øjne.. skat" sagde han og gik gennem lokalet smækkede dørne i så der blev helt mørkt, her var pisse koldt. tempaturen var lavere end den i skoven, men det var meningen, det var jo ligesom hans tortur lokale, her skulle ikke være rart at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 04:47

Han blev letter panikslagen, da han ikke havde regnet med at Alias kunne komme ind.
Desuden hvad ville han? Hvorfor kom ham? Han vidste ikke hvad han skulle sige og han havde lyst til at slå imod,
da han følte sig svag i kroppen.

"Jeg er ikke din fucking, slave!" sagde han vredt, hvordan troede han at Heath sådan lige kunne lukke øjnene,
når han bad ham om det, efter denne episode ude i badeværelset?
Han begyndte at vride sig, for at se om det lykkes ham at komme fri.

"Ja.. måske har jeg sagt det.. men ikke når du bruger de ord..!!" hvæsede han og samlede noget spyt i munden, han ville gøre det som han vidste hvad der gjorde Alias sur!.. Der gik ikke lang tid før at han spyttede ham i ansigtet.
"Jeg..gider ikke Alias.." skreg han og undlod at høre ordet skat, når han brugte det, han væmmes ved det. Hvad fanden ville Alias med ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 05:11

Alias grinte bare og smed sig ned på sengen ved siden af Heath der var lænket fast til sengen ved brug af halsbånd. Han kunne rive så tosset han ville, men han fik det altså ikke op.. der skulle jo nøgle til. Han smilte lidt og kiggede op på den sure dreng, "Du min slave" sagde han bestemt og grinte hånligt af ham, han kunne godt lide ham.. men det var jo det her Heath skulle ha' Han skulle sættes lidt på plads en gang imellem ellers var det jo ikke sjovt.. han skulle nok få noget sex.. før eller sener. Han smilte lidt og nikkede lidt for sig selv. "Tag dig dog sammen.." mumlede han stille og rækte ud fra sengen, og ned ved siden, ledte lidt med hånden, men trak så et sort bind op fra en kasse på gulvet, proppet med mange ting.. man nok ikke have lyst til at vide hvad egentlig var. "vi må heller lænke dig ordenligt frem.. ik skat?" sagde han langsomt og kravlede op på ham med det sorte øjnebind i hånden, satte sig overskævs. Hev to lænker ned til dem ved at tække i en anden lænke, og kunne så lænke begge hans håndled fast der i. Han gjorde det også og slap ham først da det var gjordt, "Ved du hvad jeg har tænkt mig.. med dig..?" spurgte han i en dyb forførende tone, "Jeg har tænkt mig at lege lidt med dig?" sagde han udfordrende og tog bindet opfran Heath og bandt det så omrking hans øjne så Heath ikke ville kunne se noget.. kunne mærke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 05:58

"Alias..!" udbrød han, mens at han selvfølgelig gav op med og prøve på at komme fri, når han blev endnu mere lænket fast til sengen.
"Vil du ikke godt lade være?.." bad han nærmest.. end til at han fik et bånd foran øjnene.. til at han ikke længere kunne se, tiede han stille. Han gispede.. mens at han rystede helt i kroppen, da Alias sagde at han ville lege med ham..
alle de trælse minder med ham dukkede op i ham..
specielt der hvor han fik det mindre, store står på brystet.

"Hvis jeg ikke er noget værd.. så burde det her ikke være noget værd..!" hvæsede han,
Heath kunne slet ikke slappe af i kroppen, ikke når han var i selskab med Alias, det havde taget en totalt drejning.
Hvad fanden ville han gøre ved ham, selvom han havde sagt at han ville lege med ham? ..
Et spørgsmål som han gerne ville have svar på,
uden at der kom alt for mange sår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 11:27

// jeg ved ikke rigtig.. vil du forsætte eller hvad vil du? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 20:48

//jeg vil godt fortsætte?.. det der sker nu er jo det sjove... Heath ved jo ikke hvor han står henne, fordi den som han elsker ikke vil have ham? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 21:22

// fint fint. Elsker hvem? Det sgu da klart han ikke gider når Heath er sammen med alle mulig andre også? Ret dårlig måde at vise man elsker en på? Siger det bare ^^ Men jov skal nok svare så ^^ //

Alias så lidt på ham og smilte, Det klædte Heath med bind for øjene.. og ja også lænket til en seng, det måtte han jo nok heller vende sig til, når det var sådan de fleste af deres møder endte alligvel. Han sukkede dybt, overvejde om han skulle stoppe noget i munden på Heath så han måske vilel holde kæft.. men havd helvede altså, det var jo sjovest når han snakkede.. og tiggede.. men aller best når han gav op. "Hvem har fortalt dig du ikke er noget værd?" spurgte han undrende og bøjede sig ned over ham, kyssede ham ømt på læberne. "Jeg syntes nu du er meget dejlig" mumlede han stille og satte sig ordenligt op på Heath og bøjede sig ned over ham, lagde sine finger mod hans overkrop og kørte dem langsomt rundt på den, kærtegnede dne blidt, imens han betragtede Heaths ansigt og hans bløde læber. "Jeg har bare.. fornæmmet lidt.. at du er til det mere.. hårde sex? Er det rigtig skat?" spurgte han drillende og kyssede ham på brystkassen, lod sin tunge glide drillende hen over den, pirrede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 21:24

//Alias.. viser det jo heller ikke lige frem... på en god måde.. Heath er kun begyndt på det, fordi han ved at Alias har noget kørende med Stefan.. fx//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 21:33

// Hvordan ved han det om jeg må spørge? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 21:46

//..Jeg har udspioneret stort set alle dine emner............//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 21:53

// Yearh men du skal stadig skelne ingame og outgame, så din kakter kan ikke vide noget om det bare fordi du gør. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 02:06

"Alias.." mumlede han, og sukkede lydløst, mens at han prøvede på at ligge stille, selvom det var lidt svært. "Vil du ikke godt snakke med mig?..." spurgte han og bed sig i underlæben, mens at han måtte indrømme at han nød hans kys.. som han altid gjorde. "Jeg.." sagde han stille, og overvejede hvad han egentlig skulle sige, så han fangede vampyrens opmærksomhed, "Jeg vil godt undskylde.. undskylde dig for at.. have bragt dig i forlegenhed.." sagde han lige ud og håbede på at Alias forstod det, at Heath stadigvæk elskede ham.. virkelig elskede ham..
Hvis han kunne ville han kigge på ham, men hans øjne var jo blevet mørkt belagt... mere eller mindre. "Jeg aner ikke hvordan.. jeg skal få dig til at forstå.. at jeg elsker dig.. og kun dig.., du er den eneste jeg vil have.." han sukkede tungt, hvad mere skulle han sige, kunne han sige mere så Alias kunne se at Heath elskede ham? ..
"Hvis.. jeg kunne ville jeg ændrer mit køn..så det blev nemmere for dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 06:19

// out eller hvad? //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Death To Your Heart - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Death To Your Heart   Death To Your Heart - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Death To Your Heart
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Get my heart pierced again..
» Last Christmas i give you my heart - Vallo.
» Wild thing, you make my heart sing [Jay/Pro - fortid]
» The Satisfaction of Death.
» silent like death??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: