Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Endnu en nat på Arbejdet.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endnu en nat på Arbejdet. Empty
IndlægEmne: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:51

Dato :: 25. December
Årstid :: Vinter
Dag :: Fredag
Vejr :: Klar himmel så der kan ses stjerner, Køligt men stille.
Sted :: Gå gaden.
Tid :: 20:30
Omgivelser :: En masse unge mellem 17-30 år som kredser om byens Club, få mennesker der går forbi og bilerne der køre forbi for enden af gaden.
Påklædning :: http://www.imusicdaily.com/wp-content/uploads/2009/09/pink_funhouse_v5_ult.jpg KUN TØJET. !

Gabrielle stod under en gadelampe som så fint lyste gaden op og lagde fokus på hende, hun rettede lidt på toppen og så til højre ned af gaden med et søgende blik, Hun havde ikke haft nogen kunder endnu, da hun først lige havde overtaget sinm Venindes plads, hun så så til venstre ned af gaden, men de eneste mennesker der var i nærheden lige nu, var de unge der kredsede om clubben længere væk, hun sørgede for at hun ikke stod og hang, da det ikke så særligt indbydende ud hvis man stod og så vildt doven ud, så hun havde ret ryg og et friskt blik i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:02

James havde efterhånden fået utrolig mange tidbud, fra de forskellige strippere og prostituerede der nu befandt sig rundt omkring i gaderne, men havde pænt takket nej. James kom gående nede fra den anden ende, og hans mørke øjne var rettet mod fortorvet. Han havde hænderne i lommerne, og hans skuldre var krampagtigt hævet op til hans hage. Han frøs som bare fanden, og kunne slet ikke forstå, at der var så mange piger, der bar så lidt tøj. Hans tanker var langt væk. Han tænkte på Elisa, og det havde han gjort utrolig længe nu. Han drejede om et hjørne, og fortsatte tænksomt ned af gaden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:10

Gabrielle lagde ikke mærke til at der kom nogen gående, før han paserede hende, hun så kort efter ham, før Hun rendte hurtigt efter ham og rakte ud efter hans arm "Hey! vent" sagde hun så og var stærkt opsat på at han ikke skulle smutte fra hende, før han i hvert fald havde fået tilbudet, hun fik fat i hans arm og fik ham stoppet ".. ser du ikke lidt ensom ud?" spurgte hun så i et smil, hun prøvede ikke på at virke dicideret fræk, da det bare fik hende til at virke billig, hun lignede heller ikke ligefrem de fleste prostituerede, da hun ikke tog ti tons make up på og små lyserøde blonder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:14

James drejede rundt, og grinede lavt. Han vristede sig fri. "Øh.." han kløede sig i håret. "Nej, jeg er ikke ensom," sagde han og grinede lavt. Han så sig rundt omkring, og fik øje på en narkomand, man der havde sat sig på en trappe. Han så rimelig påvirket ud. Han nikkede over mod ham. "Det gør han tilgengæld," sagde ham, i et dumt forsøg på at være sjov. Han vidste aldrig, hvordan han skulle tackle den slags tilbud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:25

Gabrielle så kort hen på narkomanen og lo lavt, før hun igen så på ham "Jeg knepper ikke med narkomaner .. " sagde hun så og smilede over hans forsøg på at slippe "Jeg koster 400 i timen, men jeg er tilgængel også rigtig god" sagde hun så og lagde en hånd på hans skulder, hun så op på ham med et drilskt udtryk, mest fordi hun allerede vidste at hun ville få et nej.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:30

James betragtede narkomanen. "Stakkels ham," konkluderede han hurtigt, før han betragtede hende. James fjernede hendes hånd fra hans skulder, og så nærmest undskyldende på hende. "Jeg knepper tilgengæld ikke med ludere," sagde han så, og vende sig for at gå. Han kastede et blik over skulderen, og han rynkede brynene. Lidt efter fumlede han efter nogle sedler i hans lomme. Det ende med, at han hev to op, og rakte hende. "Take it or leave it," sagde han og smilede kort til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:36

Gabrielle fnøs over at han brugte ordet luder og så en anelse fornærmet på ham, hun så så ned på pengende og hævede et øjnbryn "Det der hjælper mig ikke .. jeg ender med at bruge dem på stoffer, Alkohol og cigeratter, som skader min krop og gør mit liv endnu værre end det er .. Du hjælper mig kun hvis du smutter med mig ind, så er jeg nemlig tvunget til at give pengende til Bodelet" sagde hun så og foldede hans hånd sammen om pengende og klappede blidt på den lukkede hånd "behold hellere dine penge, desuden er jeg sikker på du hellere vil beholde dem" sagde hun så og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:45

James tog beslutsomt hendes hånd, og klappede på den, før han lagde pengene i den. Han betragtede hende, og rynkede svagt brynene, før han grinede. "Du er godt nok direkte," sagde han og kløede sig i nakken. "Jeg beklager, men nej tak. Jeg er.. En meget travl mand," sagde han og blinkede til hende. James så sig omkring. Han havde lyst til at byde hende på et eller andet, men det ville bare virke for underligt. Han lyttede opmærksomt. "Kan vi så ikke bare lege, at jeg gik med dig derind? Du kunne måske også vælge, at bruge pengene på noget andet," sagde han og rynkede brynene. Lidt efter rystede på hovedet - Han kunne ligeså godt opgive.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:52

Gabrielle så på pengende og sukkede så irriteret, hun tog fat om dem og rev dem så midt over og smed dem på jorden "Lad os snakke så " sagde hun så og ignorrerede det han sagde og tog ham under armen, hun trak ham med hen til en dør og åbnede den op, hun trak ham hurtigt med ind og låste efter sig, hun smilede lumskt til ham og trak ham med ned af en gang, hun var stærk da hun var dæmon og han kunne derfor ikke bare sådan lige vride sig ud af hendes greb.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:03

James sukkede irriteret, men kunne godt mærke, at det ville være direkte latterligt at prøve at vride sig løs. Han betragtede hende småirriteret. "Hvor skal vi hen?" spurgte han køligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:09

Gabrielle smilede bare barnligt til ham og fortsatte ned af gangen "Et sted jeg ved du med sikkerhed ikke vil hen" sagde hun så og lo lidt, hun åbnede døren til et værelse med en seng samt en lille bar med drikkelse og mad, hun trak ham med ind og låste døren efter de begge var kommet ind, hun slap ham så og gik hen til baren "Noget du vil have?" spurgte hun så og fandt diverse slags drikke frem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:21

James så irriteret på hende. "Du fatter bare ikke et nej vel?" sagde han, og satte sig i sengen. Han rynkede brynene, og så derefter på hende. "Nej tak. Du blander garanteret et eller andet i, så jeg ligger mig til at sove," sagde han, men meget af hans irration var forsvundet. Han legede lidt med sengetøjet, før han sukkede tungt. "Du ved godt, at der ikke kommer til at ske noget, ikke?" spurgte han derefter, og rejste sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:27

Gabrielle smilede bare af ham og gik hen til ham med to drinks "Så syg er jeg altså heller ikke" lo hun så og satte sig ved hans side, hun rakte ham den ene drink, mens hun drak lidt af sin egen " smag, jeg synes selv jeg er ret god til det", hun trak kort på skuldern af det sidste han sagde og drak lidt mere af sin drink "Jeg for altid min vilje" sagde hun så og rakte tunge af ham så en tungepiercing kom til syne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:31

//Svare dig i morgen (:
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 11:36

//Okay :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 23:49

James betragtede drinken, men satte den så på gulvet. Han så sig akavet rundt i rummet. "Jeg er også ret stædig, så jeg håber du nyder, at blive skuffet," konkluderede han en smule køligt, før han vende sit kønne ansigt mod hende. "Desuden synes jeg, at det er fuldstændig sygt, at du bare sådan uden videre, hiver mig med herind. Hvad nu hvis jeg var en eller anden fucking syg stodder, der ville voldtage dig? Har en kniv eller sådan noget?" spurgte han og smilede smørret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 04:52

Brielle lo lidt af det han sagde og tog en tår af sin drink, før hun stilte den fra sig "Jeg er vant til det .. " sagde hun så og viste ham et ar fra et kniv stik i sin overarm "Og det er bare et af de tre jeg har" sagde hun så og smilede, hun trak leder jakken af og lagde den ved siden af sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 22:06

James kunne ikke lade være med at smile bredt. Ikke over sårene, men mere over hendes ligegyldige fascade. "Spændende job," konstaterede han, men væmmelsen stod ud af hans mørke øjne. "Jeg fatter dig ikke," konkluderede han i et ligegyldigt tonefald, og rejste sig fra sengen. Han gik lidt rundt i rummet, og så så hen på døren. "Hvornår har du tænkt dig, at lukke mig ud?" spurgte han så, og stak hænderne i lommen, før han lænede sig op af væggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 06:53

Brielle smilede og rejste sig, hun gik hen til ham og lagde hænderne på hans bryst, om så han ville have det eller ej "Når jeg synes jeg har irriteret dig nok" sagde hun og lo lidt, hun regnede ikke med at få nogen kunder i dag, da hendes veninder havde været i gang, så hvorfor ikke have lidt sjov?, hun tændte anlæget og dansede kort ned af ham før hun gik væk fra ham og hen til sin drink "Du er ret morsom .. "Sagde hun og smilede hen til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 05:11

James lavede bevidst en grimasse, da hun dansede op af ham. Han brød sig ikke om det, men man kunne vel heller ikke sige, at Elisa og ham.. Var kærester? Han lod tanken ligge. James betragtede hende derefter med de mørke øjne. Han trak på skuldrene, og smilede smørret. Han valgte at tage det, som en seriøs kompliment. "Det ved jeg godt. Det får jeg tit afvide," sagde han selvsikkert, før han blinkede smilende til hende. Han gik over mod døren, og tog i den. Han sukkede tungt, da den var låst. Han begynde at se mere og mere seriøs ud, og tanken om, at hun ligeglad med ham, gjorde ham endnu mere irriteret.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Endnu en nat på Arbejdet.   Endnu en nat på Arbejdet. Icon_minitime

Endnu en nat på Arbejdet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu en fest endnu en flirt //RAY//
» Endnu en nat, Endnu en bloddråbe
» En dag på arbejdet - Marcus
» Arbejdet kalder
» Småfuld og trængende på arbejdet.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum