Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:11

Hun grinte lavmælt og lagde sin ene pegefinger på hans hage "Man må ikke bide piger" sagde hun og rakte tunge af ham og så ret barnlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:15

Morgan så på hende og rystede på hovedet
"jeg bider jo hvis jeg vil" hviskede han
og blev ved med at bide efter hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:19

Hun så på ham og smilte skævt "Husk nu på.. Der er konsekvenser for alle de ting man gør" hviskede hun og prikkede ham på næsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:16

"mmrh" sagde han
og var ligeglad med det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:18

Hun så på ham og smilte skævt "Fint.. Men hvis du bider mig.. Så husk på de konsekvenser" hviskede hun og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:28

Morgan nikkede
"men nu ved du jo godt at jeg ikke kan holde mig selv tilbage, når der er en hals der kalder" sagde han
og tog en dyb indånding
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:29

Hun nikkede "Det ved jeg" sagde hun og så ham ind i øjnene og trak så på skuldrene "Men jeg kan nok godt få dig til at holde op igen" hviskede hun og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:03

Morgan så bare på hendes hals og havde en stor lyst til at bide
"hvordan ?" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:05

Hun trak på skuldrene "Det ved jeg ikke.. Men jeg skal nok finde på noget" hviskede hun og strøg nogle fingre over hans kindben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 22:15

Morgan tog sit hoved hen til hendes hals og kyssede hende lidt der mens han lod sin tunge lege med, han nussede hendes lår og smilte lidt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 05:23

Hun smilte muntert og lukkkede langsomt sine øjne i. Hun lagde sin ene hånd ved hans hår og strøg sine fingre gennem det og lagde sin anden hånd på hans ryg og nussede ham der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 18:14

Morgan åbnede sin mund lidt og trykkede sine tænder mod hendes hals uden at bide hul
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 04:34

Hun bed sig blidt i underlæben da hun kunne mærke hans tænder mod sin hud og ventede nu på den smerte som ville komme. Hun lagde langsomt sine hænder ved hans skuldre og havde et fast greb om dem så hun holdt sig selv fast.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 21 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 21 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: