| forsent ? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Lør 09 Jan 2010, 08:43 | |
| Hun fik et mindre chok da han pludselig greb fat i hendes kæbe. Hun smilte og gengældte kysset og trak så sine læber et par få centimeter væk fra hans "Jooo du gør.. På et tidspunkt gør du" hviskede hun og så på hans lukkede øjenlåg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Lør 09 Jan 2010, 08:47 | |
| "nej" hviskede han og hev hende ind til sig igen og kyssede hende igen, han tog fat i hendes hånd med den anden hånd og smilte lidt i mens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Lør 09 Jan 2010, 08:49 | |
| Hun lukkede øjnene på klem og gengældte kysset. Hun satte sig i hans skød og holdt sig blidt ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Lør 09 Jan 2010, 12:14 | |
| Morgan lag let sin anden arm om livet på hende, og blev bare ved med at kysse hende. han lod sin hånd glide fra hendes hage til hendes kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Lør 09 Jan 2010, 23:57 | |
| Hun lagde sine arme omkring hans nakke og bed ham drillende i underlæben og betragtede ham lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:00 | |
| "du er så skøn, jeg kan ikke undvære dig" hviskede han og åbnede sine øjne lidt og så op og ned af hende og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:08 | |
| Hun smilte og så at han havde åbnet øjnene og kyssede ham på panden "Det er jeg glad for" hviskede hun og strøg en finger under hans ene øje "Og nu har jeg.. igen.. vundet en diskussion" sagde hun og grinte lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:11 | |
| Morgan rystede på hovedet "jeg lod dig vinde" hviskede han og tog hendes hånd og førte den ned til sine bukser "så du skylder mig nået" hviskede han og begynde at kysse hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:14 | |
| "Jeg skylder dig intet" hviskede hun drillende, men legede dog lidt med hans buksekant "Jeg vandt. Du lod mig ikk vinde, såååh det" sagde hun og så ham ind i øjnene med et drillende blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:18 | |
| Morgan rullede med øjnene "Rose, jov du gør.. og du har tæt mig ret meget" hviskede han og så ned på hendes hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:19 | |
| Hun smilte over ham og rystede svagt på hovedet "Fint" hviskede hun og åbnede langsomt hans bukser og kyssede ham kærligt på halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:21 | |
| ""mmrh" hviskede han imens og lod sin hånd glide op og ned af hendes lår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:24 | |
| Hun smilte over hans små lyde og lod sin tunge køre let over hans hals og hev hans bukser ned af hans ben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:30 | |
| Morgan tog blidt fat i hendes kjole og tog den hurtigt af "lækkert" hviskede han og lag en hånd på hendes kind og bbegynde at kysse hende ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:32 | |
| Hun smilte over det han sagde og gengældte kysset og lagde sin ene hånd over hans og trak hurtigt hans trøje af med den anden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:38 | |
| han lag sin hånd på hendes ryg og lod den køre op og åbne hendes bh, han tog den langsomt af hende og lod den falde ned på gulvet. han tog derefter fat i hendes lår og løftede hende op og gik ind mod sengen, han blev bare ved med at kysse hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:41 | |
| Hun lukkede øjnene og gengældte kysset og holdt sig blidt ind til ham. Hun åbnede øjnene da hun kunne mærke at de var inde i soveværelset og lod sit blik gå rundt omkring, men blev ved med at kysse ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:44 | |
| Morgan satte hende blidt ned i sengen og satte sig ved siden af og smilte "hvor er du smuk" hviskede han og løj for en gang skyld ikke, han lag sin hånd på hendes lår og blev ved med at kysse hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 03:46 | |
| Hun rødmede da han sagde at hun var smuk og gengældte kysset og lagde sin hånd på hans ene kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 04:17 | |
| Morgan smilte og blev ved med at kysse hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 04:20 | |
| Hun satte sig langsomt op i hans skød så der var et ben på hver af hans sider og satte hænderne på hans skuldre og kyssede ham kærligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 08:14 | |
| Morgan lag en arm om hende og og den anden på et af hendes bryst, han kyssede hende bare til bage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 08:18 | |
| Hun kyssede ham kærligt og masserede ham ved skuldrene og lod så sine kys gå ned til halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 08:21 | |
| han bed sig hårdt i læben og nød at havde hende tæt på sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsent ? Søn 10 Jan 2010, 08:22 | |
| Hun smilte og blev ved med at kysse ham på halsen og lagde sine hænder ned til hans brystkasse.
// Skal lige hurtigt noget, men kommer tilbage om 10 minutter// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsent ? | |
| |
|
| |
| forsent ? | |
|