Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et ukendt møde // joshua privat//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et ukendt møde // joshua privat//  Empty
IndlægEmne: et ukendt møde // joshua privat//    et ukendt møde // joshua privat//  Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 23:36

Sted: i arish lejlighed
Tid: Klokken 22:00.
Omgivelser:
Vejr: tæt tåge klart måneskin uhyggelig aften og stor stilhed
Dato: en lørdag
Emne: Privat - joshua

arish havde om fredagen kl. 13:36 modtaget et uventet brev hvor der stod med snirklet håndskrift og næsten utydelig blyant.
hej arish mød mig i den triste skov ved det træ hvor der er et symbol indtegnet. jeg venter at møde dig præcis på klokkeslættet 22:00 arish kunne ikke rigtig se om hun skulel tage afsted eller blive hjemme i hendes dejlige hus. et eller andet fik hende til at lade være med at trække på skuldrende og smide parpiret der lå i brevet ud i hendes blodtuds farvede skraldespand men fik hende til at med det samme sige ja inde i sig selv. hun så en lille plet og hun kiggede på den anden side der stod: hvis du ikke møder op vil du fortryde det. hilsen en ukendt person arish tænkte fint jeg kommer når jeg skal henne i den triste skov men der er lidt langt jeg kunne leje et lille hus dernede og hun sagde inde i sig selv. hun gik hen til sin bærbar computer og bookede et hyggeligt lille værelse i nærheden af den triste skov hun tog derhen med en grim grim taxi. da hun kom derhen sagde hun til sig selv det er dejligt her og slukkede lyset. næste morgen stod hun hele tiden i en eller anden butik til klokken blev 21:50 og hun skyndte sig ind i skoven i de tætte grene. hun nærmede sig træet med symbolet og hun så en dreng stå der det var en hun ikke kendte hans navn (som hun ikke ved endu) var joshua...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et ukendt møde // joshua privat//  Empty
IndlægEmne: Sv: et ukendt møde // joshua privat//    et ukendt møde // joshua privat//  Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 03:36

// er der andre der har prøvet at emne med joshua? han siger godt nok der er langsomme svar men jeg har ventet i hel vild lang tid synes i ikke det er irriterende
Tilbage til toppen Go down
 
et ukendt møde // joshua privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et tilfældigt møde med en ukendt?
» Kia's møde med Kian. (privat)
» Et uventet møde: privat Theresa
» Et farligt møde: privat Ribanalon
» Et møde med en slægtning* privat Minaka

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: