|
| faret vild?- Zancy PRIVAT! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 20:11 | |
| Hans tårer og han modstand berussede ham. Han tog grænen ud af hans hul. "Vil du ha min ???" spurgte han lidt ondt. Han slap han hals men tog fadt i hans arme og tvang ham i doggy position. "jeg synes vil ha det sjovt, du ser jo såååå sød ud" han tog sin busker ned, "hedder du smukke ?" Og pressede han fingere ind i ham og gik ind og ind hurtigt og hårdt. "Du ser lækker frisk ud, lad mig spise dig" hvikede han ind i ører med han dybbe med en sexet tone og slikkede han røv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 20:15 | |
| han ville bare fri, han ville jo ikke det her og han ville slet ikke sige hvad han hed til den her den her voldtægsmand, han prøvede at komme fri, af en eller anden grund, ville han ønske at hans bror ville komme og redde ham ud af det her, for hans bror ville nok gå amok over det der blev gjort ved Lacier |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 20:42 | |
| Han tog fingere og løftede hans hoftede, og hans prikkede til hans røvhul med hans pik. "Spise tid" Han gik ind langsomt "du meget stramt..ah" Han holdte ham stadig ned. "jeg kunne godt finde på at spise dig hverdag" Han skiftede hans mening med at spise ham, han var jo dejlig og han indre var dejlig varm. "se jeg helt ind, se" han begyndte at bevæger sig ind i ham. "du føles godt" Han begyndte at kysse hans ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 20:47 | |
| han prøvede at komme fri, han bed tænderne sammen for ikke at sige noget, det ville han helst ikke, tåre løb stadigvæk ned af hans kinder, han ville ikke det her, men han blev jo voldtaget og hvis hans tvilligebror så det her, vill han nok gå helt amok. han prøvede at slå ud efter ham, men det var svært når han var i doggy position, men han ville ikke give op på det, så han blev ved med at prøve |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 21:15 | |
| han grab hans arm som slå efter ham "hvad prøver du på, menneske" han stoppede at bævege sig så det gjorde extra ondt. Hna vendte ham imens han var i ham, så de fik øjne contact. Han kikkede på inde i hans blå øjne med sine meget lyseblå næsten hvide øjne. Han blik var skarpt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 21:24 | |
| han brød deres øjnkontakt ved at se væk"slip mig!"sagde han halv vredt"hvis min tvillingebror høre om det her er du død"sagde han, han gad ikke sige at hans tvilling var en vampyr, det ville kun gøre det neget sjovere for Lancier at se det, han havde spor at tåre ned af sine kinder, men lige nu var han vred, han ville ønske at han aldrig var gået ind i skoven og aldrig havde mødt ham denne fremmede mand som var begyndt at voldtage ham groft |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 21:37 | |
| "hmmmmmm, Din bror?" Smildte han skummelt "hvad kan et menneske gær mod en dæmon"og begyndte at grine "kig på mig..hehe" han gav slip på hans arm og begyndte at bevæge igen. Han gik langsomt og dybt ind mens ham ramte hans g-spot. Han kyssede han kind og slikkede den. "din stårer smeder at smerte, jeg elsker det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 21:47 | |
| han slog ud efter ham igen, han ville ikke give så let op for at komme fri, han prøvede at komme fri for han ville ikke være der mere, på nogle mådeoverhovedet, han spyttede efter hans hoved, han håbede at han ville ramme ham lige i hovedet som så ville få ham til at stoppe igen, han prøvede at skubbe ham væk igen, men han viste godt det ikke ville hjælpe noget, men han ville prøve det alligevel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 22:53 | |
| "Vil du ha at jeg slipper" ginte han "hvad med at jeg lader dig gå?" han tog pik ud af ham men tog fadt i han tog arme så ikk kune fkygte. "dog er det ikk gratis" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 22:55 | |
| "lad mig gå lige nu"sagde han og prøvede at komme fri, han ville meget gerne fri, han ville ikke være tæt på ham meget længere, han prøvede at slå udefter ham, men det vill nok ikke hjælpe noget som helst på det hele |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! Ons 23 Nov 2011, 23:13 | |
| "hvad er dit navn? lads os mødes igen også lad jeg dig fri" hans greb blev løsere. "du så sød" ginnede "jeg ikk sulten mere du, metede mig <3" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: faret vild?- Zancy PRIVAT! | |
| |
| | | | faret vild?- Zancy PRIVAT! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|