Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Downtown. (Andy)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 02:27

Sted: Havnen.
Tid: Klokken 22:00, tæt hen på aftenen.
Omgivelser: Chase.. og hvad der ellers befinder sig sådan et sted..
[Vejret vil blive beskrevet i starts indlægget]
Emne - Privat.

Downtown. (Andy) Vdfoza

Chase havde ikke været her så længe og nu havde han begivet sig hen til havnen, et sted som normalt var så fredeligt, med fiskere der koncentrerede sig om sit arbejde uden at forstyrre andre medmindre at det var nødvendigt.
Der regnede en smule, men det blev ignoreret, selvom Chase efterhånden blev våd, hans sorte, noget pjusket hår begyndte at klistrer sig mod den blege hud, det samme med hans tøj. Mørket havde overtaget himlen, efter at solen var gået ned, enkle stjerne var fremme, mens at blæsten af og til tog fat i nogle af hans små hårtotter.

Han havde sine stramme, sorte jeans på, en lang sort frakke, hvor han inden under havde en hvid skjorte på.
Hvis knapper ikke var blevet helt lukket. Han lod sine mystiske øjne glide rundt en omgang, når en fremmed gik forbi ham og fik øjenkontakt, var det ikke lige frem hvad man havde regnet med.

Chase havde to øjenfarver, det ene var mørkt og det andet lyst, næsten helt hvidt, som i jin og jang. Han gik hen mod kanten, tæt på vandet hvor han stoppede op og kiggede ud over naturen. "Hm.." kom det mumlende fra ham, mens at han overvejede hvad han skulle give sig til at lave..
Han puttede sin ene hånd ned i en af lommerne på frakken, som han skjulte sig godt og grundigt i, så folk ikke så hans blege hud med det samme. Eller for den sags skyld andet mistænkeligt. Chase vidste ærlig talt ikke hvad han skulle foretage sig.. andet end at tanken strejfede ham om han skulle tage hjem til sin lejlighed..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 02:47

Andy gjorde nu det han var begyndt at blive bedst til, han havde lige været på en bar ikke så langt fra havnen og bare drukket lidt. Adam var bortrejst i et par dage så det store hus var bare tomt, udover de dyr som nu også boet der sammen med dem. Selv om Adam ikke var der hjemme så var Andy alligevel ikke så meget hjemme, der var alt for meget minder til at han gad være der hjemme.. Så ville han heller være ude blandt mennesker og bare drikke, det var nu også ret så hyggeligt.
Andy havde det svært med at blive det samme sted når han var fuld, han havde det altid med at ende et eller andet dumt sted.
Han gik bare ned mod havnen med en vodka i sin ene hånd, som der kun var halvdelen tilbage i. Han svingede bare en lille smugle fra side til side, og sang en eller anden underlig sang mens han havde en cigarret i munden.
Det gjorde ham lidt mere frisk i det at det regnede, det var altid skønt når det løb vand ned af ansigtet på ham... så er det ligemeget om det var regn, eller om det var fra når han var i bad. Det gik ikke længe før han var nået ned til havnen, der var ikke et øje at se nogle steder. Selv om hvis han stoppede op og lugtede efter, så kom duften af vampyr lige imod ham. Men da han ikke ligefrem gad stoppe op, så forsatte han bare ned mod bådene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 05:50

Tanken havde strejfet Chase, at der var en del mennesker tilstede, angående med de fiskere, der stadigvæk arbejdede på deres skib, så lugten fra dem havde han mere eller mindre vænnet sig til, selvom lysten til at angribe alligevel var der, så beherskede han sig så meget som muligt. Men en ukendt lugt dukkede forbi hans næsebor, mens at han opdagede at en ny person var ankommet til havnen.

Chase hævede det ene bryn, da han fik øje på vodkaen som knægten gik rundt med.
*Sikkert en fuld knægt..* tænkte han og grinede enkelt gang, det var hverken for højlydt eller lavt. Han besluttede sig for at gå efter ham, da han så at drengen fortsætte med at gå hen mod bådene.

”Hey…du!” råbte han, nok til at han blev hørt, mens at han tog ud efter hans flaske med vodka,
efter at han nogen lunde havde indhentet ham.
”Det er ikke så smart at befinde sig her.. når man drikker.. det burde alle og en hver, lige så dig vide”, sagde han bestemt og alligevel drak han resten, da han havde ført flasken op til munden.

Han var ligeglad med om den anden havde drukket af den.
”Hvad.. tror du egentlig det er du laver?” spurgte han mindre nysgerrigt, han rettede sin opmærksomhed på ham, mens at han så lidt afventende på ham, inden at han stillede flasken ned på jorden.. i en rolig bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 06:01

Andy opdagede først denne særlige duft af vampyr, når han hørte stemmen bag sig og når han vende sig om så stod der jo en fyr med meget lys ud. Den dejlige duft af vampyr kom bare ind i hans næse, der var bare nået ved vampyrer som han bare godt kunne lide. Han så bare efter sin flaske og snerrede kort af ham, inden han så op på hans ansigt "er der ikke nogen der har lært dig.. at man ikke tager andres folks ting?" spurgte han om og kunne ikke gøre for det, men han var ikke bange for at sige fra til vampyr. Han var ikke bange for dem som de fleste andre, for ham var de mere som krammebamser "det er det måske ikke.. men det er skønt at være her" sagde han og drejede bare lidt rundt og gav et lille grin fra sig, inden han stoppede op med sin front mod ham "hvad jeg laver?? ... jeg går da bare rundt" sagde han og hævede det ene øjebryn af ham, da han selv mente at det bare var et underligt spørgsmål. Han tog et sidste sug af sin cigarret, inden han tog den ud af munden og smed den bare så godt han nu kunne ned i havnen. mens han selv prøvede på ikke at falde der ned, selv om det var lidt svært når han knap nok kunne stå stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 06:16

Chase kunne ikke lade være med at grine lidt.
"Jeg tænkte at det var det smarteste at gøre, inden at det endte galt.. kunne desværre ikke få mig til at spørge, om jeg måtte få den.. så jeg tog bare flasken.. uden videre.." sagde han og holdt en pause med at snakke, da knægten vendte sig om, så han bedre kunne se ham.
Af en eller anden grund, ville han skjule sine øjne.. hvordan skulle han direkte undgå øjenkontakt? De fleste løb sin vej efter at de havde set hans mystiske øjne.

Han kiggede ned mod jorden.
"Jeg håber at du kan tilgive.. mig" sagde han og undslap et mindre falsk host. Han plejede ikke at spørge om tilgivelse.. men ak ja. Chase var heller ikke lige frem den type der stjal noget.. medmindre at det var fuldt ud planlagt.

"Du kan ende i en meget stor fare.. knægt.." mumlede han, og trådte et skridt længere frem, så han kom tættere på.
Inden at han tog fat i hans ene arm med et ret hårdt greb.
"Er det forstået.. eller har du endnu ikke lært lektien?"
Chase kiggede en smule på ham uden at det endte med at deres øjne ville mødes med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 06:38

Andy vende bare hurtigt sit blik hen mod ham, når han mærkede det stramme greb omkring sin arm. Det gjorde virkelig ondt i det da det var jo vampyr kræfter der blev brugt, han havde bare ikke lyst til at vise at det gjorde ondt og tog bare fat i hans håndled med sin frie hånd "er du måske bange for at jeg kommer i fare?" spurgte han lidt undrende og måtte kæmpe ordene lidt ud, da det jo gjorde ret så ondt i hans arm. Hans blik gled kort ned på den tomme flaske, inden han så op på ham igen "min vodka er jo slut.. så at tilgive dig, gør jo ikke så der nyt" sagde han og viste ikke hvad denne vampyr ville ham? han havde jo ikke gjort nået forkert end at gå rundt her nede. Andy bed sine tænder kort sammen og vende sit blik ned mod sin arm "kan du give slip?" spurgte han om også selv om han svingede lidt frem og tilbage, og strakte endda sin arm ud flere gange som om han var tæt på at falde bagover.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 06:57

Chase slap lige så langsomt grebet om hans arm, da han spurgte om han ville give slip.
Han svarede ikke i første omgang, eftersom han ledte efter nogle ord der kunne beskrive situationen godt nok. Men han kunne umiddelbart ikke finde nogle ord der var gode nok, så hvad skulle han sige?
"Hm.." var nok det eneste der kom fra ham, inden at han rømmede sig.

"Hvor fuld er du egentlig?.." spurgte han.. for at komme ind på noget andet, han trådte yderligere tættere på ham, så der ikke var noget mellemrum imellem dem. Chase var ligeglad med om der var nogle af de fiskere der kiggede hen på de unge mænd, af dem der var tilbage som stadigvæk arbejdede. For at gøre deres skib klar til næste morgen.

Han lænede sig lidt hen over ham og bed ham derefter sensuelt i øreflippen.
Det var egentlig ikke så vigtigt for ham at vide.. også dog. Han ville gerne se hvor langt han kunne trække legen ud.
Han slikkede ham så på kinden og sendte et kækt smil, inden at han trådte et enkelt skridt tilbage, for at se hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 07:05

Andy gav slip på hans håndled når han fik sin arm fri, og gned i stedet sine fingere mod der hvor Chase havde holdt ham. Han så kort ned på sin arm for at se om den var blevet rød, som den havde gjort en lille smugle. Hans blik gled hurtigt op på ham når han hørte hans spørgsmål "fuld nok til at jeg knap nok at gå.. men ikke fuld nok til at jeg glemmer mit navn" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle svare, han synes selv det var et ret så underligt spørgsmål. Selv om han hurtigt fik svar på hvorfor Chase havde givet ham dette spørgsmål, han vende sit blik ned mod jorden og begynde bare at rødme lidt over det han gjorde.
Han sagde ikke nået til det og vende sit blik bare mod ham, når han var gået tilbage "hvad laver du?" hviskede han og bed sig let i læben og så kort på de fisker som stadig var der, og nogle af dem kiggede jo endda der over når de så hvad der var sket "jeg ved jo ikke engang hvad du hedder?" sagde han og viste endelig ikke hvad han skulle gøre, han stod bare der lidt mundlam i det. Da de fleste vampyr bare ville bide ham, og ikke lag an på ham så hurtigt som denne vampyr gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 07:23

Chase fniste. "Hvad ser det ud til..?" spurgte han som var set til et svar på hans spørgsmål om hvad han lavede før mens at han hævede det ene bryn, han lagde sit hoved en smule på skrå, "Jeg er Chase.." sagde han så og rettede sit blik ned mod jorden. "Er du ikke ligeglad med.. hvad andre tænker og ser? Eller har det en stor indflydelse?", Chase kunne egentlig ikke forstå hvorfor han opførte sig sådan, han burde være mere.. kold og kynisk. Men det var han ikke just mens at han var sammen med knægten her. "Forresten kender jeg heller ikke dit navn", sagde han hurtigt, mens at han så roligt på ham.


Fiskerne, til de usle mennesker, havde nok set hvad der var sket,
men der var altså nogen som var til samme køn og til begge køn på samme tid.
Menneskerne kunne passe deres eget arbejde, kunne de!
Når det kom til stykket var det sådan set ondt og nedlagende af dem at stirre sådan.
"Jeg kan godt.. gøre en ende på deres liv.. hvis de bliver ved med at stirre sådan.. det er nemlig ikke høfligt.."


Chase lod sit blik glide op mod himlen inden at han så på knægten igen, mens at han ventede på at få et svar.
Da han egentlig også gerne ville vide hans navn.
"Hvis du er en sød.. knægt i aften, så vil jeg også være sød imod dig.." kom det roligt fra ham,
det skulle ikke lydes som en trussel, men han ville ikke ligge skjul på at han gerne ville bide ham, og måske mere end det.
Han vidste bare ikke hvor langt han kunne gå, uden at knægten ville råbe og skrige, efter hjælp, hvis han ikke syntes det var sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 07:39

Andy viste jo godt hvad han havde gang i, men alligevel kunne han ikke gøre for at han spurgte... da det jo var ret så overraskende i det for ham. Hans blik gled tilbage på vampyren foran sig, og han følte sig ret så forvirret i det "hej Chase" sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige, men i det mindste viste han nu navnet på vampyren. Hans blik gled kort rundt på de folk som var det, når han hørte hvad Chase sagde.. det endda dog på ham igen og han rystede på hovedet "ingen indflydelse.. så længe det ikke er over grænsen" sagde han og hentydet til at han bestemt ikke var til sådan nået som folk ligefrem skulle se nogen have sex, han kunne endelig ikke forstå hvordan folk kunne have sex mens andre kiggede på "jeg hedder Andy" sagde han og lag forsigtigt sine hænder ned i lommerne på sine bukser, da han aldrig viste hvor han skulle gøre af sine hænder. De kom bare hurtigt op af lommerne igen, og blev lagt hen på hans brystkasse "nej nej.. de har intet gjort" sagde han og havde ikke lyst til at se så mange mennesker blive dræbt, uden at det var nødvendigt at de blev dræbt.
Han træk bare sine hænder tilbage og gik nogle få skridt tilbage, så han ligefrem stod på kanten til at falde ned i vandet "hmm" sagde han bare til det og ventede kort med at snakke "hvad vil du mig overhovedet?" spurgte han om og viste jo ikke engang hvorfor, han åbenbart var blevet den udvalgte til dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeFre 04 Nov 2011, 03:35

Chase måtte indrømme at han ikke helt vidste hvad han skulle stille op med denne knægt.
Han kiggede op på ham og hævede det ene bryn, hvorfor trådte han op på kanten? Han tog hurtigt fat i hans ene arm, som han havde holdt fast i tidligere og trak ham derefter ind til sig.

"Pas dog på knægt!" mumlede han med et lille hvæs.
Han vidste ikke hvad han skulle sige som et svar på hans spørgsmål så han undgik det så meget som han kunne.
"Jeg må hellere få dig i sikkerhed.. på en eller anden måde" sagde han roligt og lavede små brumme lyde,
mens at han holdt Andy ind til sig, nærmest i et kram..
Bare at det var lidt strammere, fordi Chase ikke ville have at Andy gjorde noget dumt igen.
Han lod sine øjne glide rundt en omgang og sukkede lydløst.
"Kender du et sted.. hvor vi kan være? .. Mens at ingen kan se på os?, Et skur eller noget?" spurgte han mindre nysgerrigt mens at han kiggede ned på ham, med et lidt afventende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeFre 04 Nov 2011, 03:43

Andy tænkte slet ikke over at han var gået op på kanten, han havde bare ikke lyst til at blive bidt i. Han kende jo ikke denne vampyr og viste derfor heller hvad hans planer var, hvad han overhovedet ville med Andy.
Han fik et chok når han bare sådan blev trukket ind til ham, han lag sin ene hånd på hans brystkasse og lukkede kort sine øjne i "er du da bange for at jeg dræber mig selv?" spurgte han om og så bare på hans ansigt, denne vampyr var godt nok nået særligt og alligevel så mærkelig i det. Han havde nok aldrig oplevet en vampyr der ville redde ham, de fleste ville jo bare slå ham ihjel "så det mener du at du skal?" spurgte han om og lukkede sine øjne i, den kulde som vampyren gav ham var nået han virkelig nød. Han viste ikke hvorfor! men han nød virkelig den kulde som kom fra vampyr.
Hans øjne gled langsomt op og han træk lidt på skulderne "nej, endelig ikke.." hviskede han og kende ikke så meget til havnen, han plejede at bo der nede det var det eneste som han kende til havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 06:01

Chase vidste ikke helt hvad han skulle svare på det, men hvis muligheden var der, ville han egentlig gøre alt for at stoppe det. ”Der må være et skur i nærheden..” sagde han bare, når det kom til stykket var han bare dårlig til at snakke. Han var såkaldt enspænder, udover når han var blevet sulten, så var han lettere social, mens at han så også var blevet dyrisk. Han var et monster inderst inde, som folk kaldte det. Andy havde endnu ikke løbet sin vej, selv for hans mystiske øjne. ”Hm..” kom det mumlende fra ham.
Det var på et af tidspunkterne hvor Chase gerne ville have kendt stedet bedre end han gjorde i forvejen, mens at han holdt om Andy ind til sig, lod han sine øjne glide rundt en omgang, og det vidste sig at der stod et eller andet lille hus ikke så langt væk fra dem, et stykke væk fra kantet af havnen. Det måtte være et skur eller lignende. ”Kom..” uden at vide om Andy ville med ham, lagde han sin ene hånd ned om bag ved hans knæ og den anden placerede han om på hans ryd hvor efter at han løftede ham op i sine arme. Han gjorde det ikke tit, men lige i denne situation var det nok den bedste måde.. så Chase var sikker på at Andy var i nogenlunde sikkerhed. Efter at han vidste hvad Andy egentlig kunne finde på, mens at han ikke helt var klar over det. Han begyndte at gå med raske skridt hen til det noget nedlagte skur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 06:36

Andy havde jo slet ikke tænkt sig at skade sig selv, han havde gjort skade på sig selv tilbage i tiden. Men det var ikke nået han havde lyst til at prøve igen, han var færdig med at gøre skade på sig selv! så at vampyren troet at han prøvede på at gøre skade på sig selv, var vel ikke ligefrem den bedste følelse at have inde i sig.
Han træk lidt på skulderen og viste virkelig ikke hvad der lå ved havnen, han var ikke der nede så tit mere eller ikke så meget som han havde lyst til. Han elskede jo havnet utroligt meget, og ville nok ønske at han var ude og sejle igen og kunne leve sit liv der ude.
Han var lidt inde i sine egne tanker når han sådan blev løftet op af Chase "wow" kom der let ud mellem hans læber da han jo blev overrasket over det, han lag bare sine arme rundt om nakken på ham. Han var ikke en af dem som brød sig mest om at hænge sådan på folk, selv om det jo altid var når folk løftede ham op til dem. Han sagde bare ikke nået og så bare på ham, han lag bare sit ansigt ind mod hans hår og lukkede sine øjne langsomt i "du skylder min en ny vodka" hviskede han drillende ind mod hans hår, han træk vejret dybt et par gange da Chase ikke ligefrem lugtede dårligt. Han duftede endelig ret så godt, og det fik jo også Andy til at dufte til hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 07:19

Chase kunne ikke lade være med at grine lidt, af de få ord der kom fra Andy. Han trak sig svagt på skulderen, mens at han fortsatte med at gå i retning hen mod skuret. "Det må vi se på en anden dag.." sagde han roligt.
Selvfølgelig skulle han nok give ham en ny vodka..
Han lavede bare lidt sjov ud af det.
Vampyren vidste ikke hvordan Andy ville reagere på det, men det var den sætning der lød fra hans kolde, mørkerøde læber.
"Måske får jeg dig til at stoppe med at drikke.. også dog.. det ville egentlig være en skam", endnu et grin undslap fra hans strube.

Der gik ikke længe før at han var kommet hen til dette lille skur, mens at han stadigvæk havde Andy i sine arme, han gik helt hen til døren og kiggede ned på Andy. "Vil du være sød.. at åbne døren?.. Lidt besværligt for mig at gøre..", hvordan skulle han ellers spørge? Selvom han fik en kuldegysning gennem kroppen, var det den eneste måde han kunne få hjælp på. Han var ikke ligefrem så glad for at bruge de sødeste, rare ord. Chase fik af og til klavme af disse ord. Han så en smule afventende ned på ham dog ikke med et koldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 07:42

Selve ordet vodka eller bare alkohol, lød bare som musik og gift i Andy's øre. Han ville jo gerne stoppe med at drikke, men han kunne bare ikke få sig selv til at gøre det igen "lyder som en god idé" sagde han og ville nok heller have nået at drikke en anden dag, da han viste at det bare ville være en meget dum idé hvis han fik mere at drikke.
Hans fingere begynde automatisk at nusse hans nakkehår, mens han bare blev hængende på Chase som han næsten ligefrem var tvunget til. Men alligevel holde han godt fast med sine ben omkring ham, da han vel var lidt bange for at falde ned. Han så først op når han hørte ham tale igen og nikkede bare "det kan jeg vel godt" sagde han og gav bare slip i ham med sin ene hånd, mens den anden bare tog hårdere fat for at han var sikker på at han ikke ville falde.
Han åbnede bare stille døren og skubbede den så godt op han nu kunne, før han vende sit blik mod Chase igen "sådan" sagde han og lag sine fingere mod hans kind, hvor de bare langsomt gled op i hans hår og flettede sig ind i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 08:27

Chase sagde ikke så meget, mens at han blot ventede på at Andy ville åbne døren. Han smilede lidt alligevel og betragtede ham en anelse. "Godt nok.." sagde han bare efter at døren blev åbnet og han mærkede pludselig en berørelse om bag nakken, et lille ubevidst støn undslap fra hans læber, inden at han trådte indenfor, mens at han stadigvæk holdt om ham.

"Mit hår er en af mine private egen dele..", det var mest sagt for sjov som også kunne høres på hans stemme. Han gik hen til et af hjørnerne i skuret og kom mere eller mindre ned at sidde med Andy på skødet. "Vil du give slip.. så jeg kan lukke døren..?" spurgte han.. selvom han egentlig bare gerne ville blive siddende sådan uden at tænke på at andre også kunne gå ind i skuret.
Han kiggede på Andy inden at han slikkede ham kort på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 08:42

Andy havde bare et eller andet med hår, han elskede bare at røre ved det. Det var jo også et af hans ønsker at blive uddannet som frisør, men han viste jo godt at så længe han drak så ville det nok aldrig ske. Og det fik ham jo bare til at drikke mere i det, så de drømme han nu havde var næsten allerede knust uden at han ville give slip på dem.
Han smilte bare til ham og hævede sit ene øjebryn "men du må du dele det med mig" hviskede han frækt ind i hans øre, og havde bestemt ikke tænkt sig at lade nogen vampyr bestemme om han måtte røre ved deres hår eller ikke.
Han følte sig meget bedre tilpas når Chase havde sat sig ned, så var der jo heller ikke så langt ned til jorden som han følte sig bedst ved at være i nærheden af.
Hans blik gled kort mod døren, inden han vende sit blik mod Chase og rystede på hovedet "nej" hviskede han bare og gad virkelig ikke flytte sig, bare for at få lukket en dør som folk nok alligevel kunne komme ind af.
Hans fingere flettede sig bare dybere ind i hans hår, hans fingerede havde det også bare som om de bare skulle dybere og dybere ind i hans hår.
Han så bare stille ind i hans øjne, som han selv synes så meget særlige ud når de nu havde hver sin farve. Hans øjne gled kort tid efter stille i, og han lod forsigtigt sine læber mødes med hans i et blidt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 09:08

Chase kiggede lidt mistroisk på ham, inden at han skulle til at sige noget, han fik næsten ikke sagt noget, da deres læber endte med at mødes i et kys.. han slappede mere og mere af i kroppen som han stadigvæk mærkede hans fingre i håret, det var en rar følelse som gjorde at næsten al ondskab.. i ham lige forsvandt på det sekund. Andy havde fundet en af hans ømme punkter.

Langsomt lagde han sin ene hånd op på hans kind og gengældte kysset inderligt,
mens at han lagde sin anden hånd ned omkring, på hans inderlår og nussede ham stille der.
"Nå.. der kom den mere selvstændige Andy frem.." sagde han lavmeldt mod hans læber,
inden at han kyssede ham igen og bed ham letter frækt i underlæben med et strejf af sensualitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 09:28

Nu når han var alene med Chase, så kunne han jo lige så godt få nået godt ud af det. I stedet for at bare gå rundt og vågne et eller andet sted, som han alligevel ikke viste hvor han var kommet hen til.
Han træk bare blidt i hans hår med sine fingere, og kunne ikke lade være med at smile drillende imens. Der kom et lille uskyldigt skønt ud mellem hans læber, når han mærkede hans hånd mod sit inderlår "har du måske savnet ham?" hviskede han så godt han nu kunne få ord igennem, når Chase bed ham læben. Han lod sin hånd som ikke var i hans hår, langsomt glide ned af hans brystkasse og ned til kanten på hans trøje. Hans fingere fumlede lidt i det, når de forsøgte at komme ind uden den. Hans fingere stivnede kort i det når de mærkede kulden, men slappede hurtigt af i det igen og begynde nusse ham lige under navlen "min læbe" sagde han og prøvede blidt på at trække den til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 09:41

Chase gav hurtigt slip på hans underlæbe. "Undskyld.." sagde han og hævede lige pludselig det ene bryn, da han selv undrede sig over hvorfor at han kom med en undskyldning.. Han kiggede på ham med sit hoved lagt en smule på skrå. "Andy.." sagde han roligt og tog fat i hans hænder, og samlede dem i hans egen hænder.

"Glem ikke hvad jeg er.. og kan vi ikke holde til første stadie.. " det lød mere eller mindre som et spørgsmål fra ham, ikke fordi han ikke ville mere end det, men han vidste bare ikke om han kunne beherske sig når de kom alt for godt i gang.

"Jeg tror heller ikke at vi kender.." Chase stoppede med at snakke, da han ikke kunne få sig selv til at sige det sidste ord, hvad gik der af ham? Normalt takkede han ikke nej, men lige nu der.. skulle han måske overtales noget mere.. så det ikke bare var nemt at komme ned i hans bukser. Han rystede kort på hovedet inden at han plantede et kort kys på hans læber. Et lille grin undslap fra hans læber mens at han slap hans hænder, han så intenst på Andy. Måske var grunden det, at han stadigvæk var jomfru.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:00

Han så bare ret så forvirret ind i hans øjne, han viste ikke helt hvad der endelig skete. Hans blik gled ned på deres hænder, inden han så op på hans ansigt igen og viste ikke engang hvad han skulle sige "je..." sagde han og viste ikke engang hvad han skulle sige, han havde nok aldrig følt sig så forvirret før som han gjorde der. Han viste ikke om han havde misforstået hans signaler, eller hvad der ellers kunne være galt.
Han tog bare sine hænder til sig og begynde at pille lidt med sine fingere, han viste ikke hvad han ellers skulle fortag sig eller om han bare skulle smutte?
Han mærkede hans læber kort mod sine, og lukkede bare sine øjne kort i.

Han rejste sig bare så roligt op han nu kunne, selv om han var tæt på at falde når blodet kom op i hovedet på ham og prøvede på at få hjernen til at tænke ordenligt "je... jeg må heller smutte" sagde han og gik bare udenfor, da han synes det var lidt pinligt når han åbenbart havde misforstået hvad Chase endelig ville. Han fandt en cigarret frem og tænde for den, og begynde at slippe lidt mere af i det når han fik røgen ned i lungerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:07

Chase hvæsede lidt af ham, mens at han så efter ham, gå ud af skuret.
Inden at han besluttede sig for at forvandle sig til en flagermus som skete mere eller mindre i en røgsky der dukkede frem.

Han barskede let med de sorte vinger, inden at han fløj ud fra skuret, og videre op mod himlen..
mens at han havde sat kursen hen mod hans lejlighed.. uden at han rigtigt så sig tilbage.
*Bare vent til vi ses næste gang.. Andy* tænkte han og en bloddråbe der kunne minde om en tåre, faldt ned fra hans pelsede kind, mens at der kom et lyd skrig fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:16

Andy fik et chok når der kom en flagermus ud, han var jo ikke ligefrem den var mest lykkelig for dyr. Han var endelig bange for dem, og havde lært at leve med sine egne dyr som havde taget nået tid. Det tog jo heller ikke længe før han fandt ud af hvem det var *kom tilbage* tænkte han så godt han kunne, og viste at Chase ville kunne høre hans tanke. Han mente jo heller ikke selv han havde gjort nået forkert? det var jo Chase som alligevel ikke ville, også kunne Andy jo ikke tro andet end at det var ham selv der havde misforstået et eller andet.


Sidst rettet af Andy Lør 05 Nov 2011, 10:28, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:27

Uheldigvis kunne han godt høre hans stemme i hovedet, da det ikke ligefrem var hans egen tanker der svømmede rundt inde i det store hoved der var tomt. Han sukkede lydløst inden at han drejede rundt i en ving slag, og fløj derefter tilbage til Andy. Han forvandlede sig med det samme til sit mere menneskelige jeg så alt pels, øre, hale også videre forsvandt,
da han var ret tæt på jorden, så han landede elegant på jorden med fødderne, næsten lige foran Andy.
"Hvad.. vil du mig?" spurgte han, Andy skulle dog ikke tro at han var trofast som en ørn..

Det undrede ham at Andy ville have at han skulle komme tilbage, efter denne akavet situation,
ikke fordi Chase umiddelbart tænkte mere over det, men han vidste selv hvordan han ville reagere yderligere,
hvis han stadigvæk var et menneske den dag i dag og alligevel reagerede han jo lidt selv på det,
fordi han netop var en anderledes vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Downtown. (Andy) Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Downtown. (Andy)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: