Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Downtown. (Andy)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:36

Andy gik bare et skridt tilbage når flagermusen kom hen mod ham, hans hjerte hamrede inde i ham og kun på grund af at det var et dyr. Han slappede først af når Chase var sig selv igen, og han kunne se at det var ham og ikke nået dyr. Han tog sin cigarret ud af munden og imellem fingrene, mens han bare gik stille helt hen til ham.. så de stod krop mod krop "hvad vil du med mig?" spurgte han om og stirrede bare på ham, med et ret så forvirret blik "først vil du have mig.. også pludselig.. så ved jeg ikke hvad du vil" sagde han og prøvede virkelig på at finde Chase ud, selv om det var svært når han slet ikke kende ham udover hans navn og hvad han var. Han lag forsigtigt sin hånd på hans brystkasse, hans blik vende sig ned mod sin hånd på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 10:55

Chase skulle lige til at gå et skridt tilbage, da Andy gik tættere på ham,
men han blev stående, da det var som om at hans fødder var sømmet fast til jorden,
mens at han lyttede efter..hvad der blev sagt.
Han kiggede så dog lidt ned på hans hånd som var placeret på hans brystkasse,
vampyren sagde ikke lige noget til at starte med, da han tog fat i hans buksekant,
med sin ene hånd i et godt tag, uden at han havde fået lov.
"Jeg vil have dig.." mumlede han så og fortrak sin ene mundvige i et lille smil,
det morede ham lidt at det havde forvirret Andy sådan..
også at han direkte spurgte hvad Chase ville.

Han trak Andy tættere på sig, så der næsten ikke var noget luft imellem,
deres kroppe. Uden at det gjorde så meget, blev han allerede en smule tændt,
da han mærkede at hans lem blev lidt stiv. Så det var som om at hans bule,
blev større inden under hans beklædning.
Han vidste ikke om Andy kunne mærke det, selvom det nok var
umuligt for ham at undgå det.
Han fangede ivrigt hans læber i et inderligt og lidenskabeligt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 11:09

Andy kunne jo virkelig ikke vide hvad Chase endelig ville, da han jo næsten ligefrem havde afvist ham. Han blev mere overrasket når han blev trukket ind til ham, han lod bare sin hånd glide op fra hans brystkasse og hans rundt omkring hans nakke "så hvis det" hviskede han og lukkede kort sine øjne i når han kunne mærke nået fra Chase bukser, som han slet ikke havde nået imod at mærke. Han kyssede ham bare hurtigt tilbage, og lod sin cigarret falde ned til jorden. Han havde det godt igen, da han nu viste at Chase ikke var sur på ham. Selv om han ikke kunne se hvorfor han skulle være sur på ham, da han jo ikke havde gjort nået galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 22:21

Det undrede ham egentlig at Andy troede at han var sur, for det var han slet ikke, han var bare selv lige blevet en smule forvirret over hele situationen ”Viser jeg det ikke nu?” spurgte han med et lavt grin mod hans læber, inden at han kyssede ham inderligt igen, med passion og lod sin tungespids glide ud for at slikke kort på hans underlæbe for at blødgøre den. Han stoppede derefter langsomt kysset, da han egentlig gerne ville blive ved. Men de kunne ikke fortsætte legen udenfor. Det synes han i al fald ikke, når der stadigvæk var nogle få mennesker tilbage på havnen.
”Kom skat..” hviskede han, så kun Andy kunne høre ham. Han vendte sig samtidig om, mens at han stadigvæk holdt fast i hans buksekant. Chase skulle nok give ham en uforglemmelig aften! Han trak ham derefter med sig ind i skuret og lukkede døren bag efter dem. ”Jeg ville have meget i mod hvis andre så os” grinte han og skubbede ham så op mod en af væggene i det lille skur, inden at han ivrigt fangede hans læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 22:37

Andy smilte bare lidt over det han sagde, da han jo viste det og det kunne han jo bare godt lide. Han lag bare sine arme rundt om nakken på ham, og blev bare ved med at kysse ham til Chase stoppede kysset. Der kom en lille brokke lyd ud mellem læberne på Andy når han gjorde det, da han jo slet ikke havde lyst til at kysset skulle blive stoppet. Han svarede ham og gik bare med ham ind i skuret igen, han var ret så ligeglad med hvem der så det da han jo bare gerne ville have Chase lige der "det er okay" svarede han bare, inden han mærkede væggen bag sig og Chase foran sig. Han kyssede ham bare hurtigt tilbage og nød dette, hvordan kulden ligefrem fangede ham ind til sig. Han lod sin ene hånd glide langsomt ned af hans arm, og lod bare sine fingere flette sig ind mellem hans. Mens den anden hånd søgte op under hans trøje, så han kunne mærke kulden bedre mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 23:17

Chase klemte hans hånd blidt, efter at deres hænder var blevet flettet ind i hinanden. Han måtte indrømme at nød det fuldt ud, det skulle ikke have nogen ende lige nu. "Måske.. vil jeg være så sød at give dig mere end en vodka, næste gang.." sagde han lavt bare for at sige noget, mere eller mindre, mens at han mærkede en kuldegysning i gennem kroppen da Andy havde placeret hans hånd ind under trøjen. Egentlig ville han gerne flå begge deres tøj af hinanden, men igen han kunne også godt lide at det tog lang tid, i stedet for al den lastværk.

Mens at hans ene hånd var mindre optaget, førte han sin anden hånd der var fri ned til hans buksekant igen og begyndte at fumle med hans knapper, samt lynlåsen, da han ville åbne bukserne. Der gik lidt tid før at det lykkes for ham. Det var jo en smule svært når han også lavede noget andet samtidigt, ikke fordi Chase var en direkte ekspert. Han kyssede ham letter ømt på munden mens at han så lod sin hånd glide ned i hans bukser og begyndte at massere ham der, uden på hans underbukser. Chase ville pirre ham lidt, inden at han gik ordentlig til værks, imens at han lænede sig hen over Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 23:47

Andy viste jo godt at han måske ville komme til at fortryde dette, ikke fordi der var nået galt med Chase. Men mere fordi der var nået galt med ham selv, og at skyldfølelsen ville komme frem i ham når han blev sig selv igen. Men nu når han var fuld og havde sådan en flot fyr ved sig, så kunne han ikke gøre nået for at modstå dette øjeblik "så du mener du er sød?" spurgte han drillende om og kunne ikke lade være med at smile, men lod hurtigt sin smil forsvinde igen når han kunne kysse ham ordenligt. Han lod bare sin hånd glide op af hans overkrop, så han træk hans trøje med sig op.
Der gav et gys i ham når han mærkede hans hånd nede i sine bukser, det var ikke et dårligt gys mere et dejligt et.
Der kom også et let støn ud mellem hans læber, som fik ham til at kysse ham mere heftigt i det og håbede lidt på at Chase ikke fik hørt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 00:45

Chase bed ham letter drilsk i øreflippen uden helt at svare på hans spørgsmål. Inden at han kiggede Andy ind i øjnene. "Har.. du en kæreste?" spurgte han, ikke fordi det ravede ham.. også alligevel, Chase ville egentlig gerne vide det.
Han trak sin hånd til sig, som holdt fast om den anden.

Chase tog derefter fat om hans kæbe parti i et noget stramt greb, så Andy ikke kunne undvige hans blik.
"Hvis du har, vil jeg gerne vide det." sagde han bestemt, mens at han lænede sig mere op af ham, så han ville have det svært med at komme væk. Det kunne jo godt være at Andy ikke ville synes om at snakke omkring det emne.
Vampyren ville bare være forberedt, så han vidste at han kom i anden række.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 01:14

Andy blev lidt overrasket over hans spørgsmål, og mest fordi det spørgsmål var han ikke så meget for at svare på. Mest fordi han ikke var så glad for at snakke om Adam længere, det var ikke altid en rare følelse at snakke om ham.
Han tog hurtigt fat i hans håndled, når han ligefrem blevet tvunget til at kigge på ham. Han stirrede bare lidt på ham "je... jeg er gift" hviskede han og viste godt at det kunne betyde at Chase ikke ville ham længere, men han kunne jo ikke andet end håbe på det bedste.
Hans fingere blev bare ved med at nusse ham på brystkasse, måske lidt håb om at det ville hjælp med at gøre så han ikke smuttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 01:20

Chase lavede store øjne, mens at han lod sine øjne hvile på Andy, da han sagde at han var gift..?! Han havde ikke bare en kæreste.. han var i et virkelig, seriøst forhold. Han bed sig lidt i underlæben mens at han slap sit greb om hans kæbe parti. "Hvis du ikke er lykkelig.. hvorfor er du så gift?" spurgte han og hævede det ene bryn, mens at han stadigvæk så på ham. Chase gik ikke nogle vegne, han havde lovet sig selv at blive, da han egentlig heller ikke havde lyst til at gå. Han ville stadigvæk blive hos Andy af en eller anden grund. Chase kunne bare ikke smutte som han gjorde tidligere.

Han så lidt afventende på ham, dog med et glimt i øjnene, et tegn på at han ikke så direkte ondt på Andy. Idet at han lagde sin ene hånd op på hans ene kind, den hånd som før havde fat i om hans kæbe, og kærtegnede ham blidt på kinden.
Han smilede lidt, mens at han også kunne mærke at Andy nusse ham på brystkassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 01:43

Andy slappede mere af i det når han ikke var gået, og var jo ret så bange for at han ville gøre det. Han var mere glad for at han spurgte ind til det, end at bare gå sin vej "jeg er ikke lykkelig ligemeget hvad, ligemeget om jeg ser ham eller ikke.. Jeg lovede mig selv at jeg aldrig ville blive skilt når jeg først var blevet gift,.. og nu ved jeg slet intet" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, da det var sådan han havde det. Han elskede jo virkelig Adam, men han kunne ikke tåle at kigge på ham. Ikke efter hans første fejl ved at gå i seng med en anden, og nu viste han at det var bedst at give slip på ham. Men hans løfte var for stor til at han viste hvad han skulle gøre, det var alt for svært at tænke over.
Han lukkede sine øjne i når han mærkede hans hånd mod sin kind, han trykkede bare sin kind lidt mod hans hånd og gav et lille suk fra sig "jeg forstår godt hvis du ikke vil mig nu" hviskede han og åbnede kort sine øjne og så på ham, inden han lod dem glide i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 03:52

Chase lyttede høfligt efter hvad det var som Andy sagde. Han kunne faktisk godt sætte sig lidt ind i situationen, men så alligevel ikke, fordi han selv var en vampyr som ingen følelser.. havde. Han kiggede lidt på ham og utroligt nok var han ikke gået endnu, han blev stående foran Andy og han havde altså ikke tænkt på at lave noget andet, end at være i hans selskab. Chase trak sig svagt på skulderen.
Når han egentlig tænkte over det, hvorfor havde han så reageret så underligt tidligere? Når han jo for den sags skyld var et dødt organisme. Chase prøvede at lade være med at tænke på det og rystede kort på hovedet. ”Andy.. jeg er her stadig.. for dig.. og jeg har ikke tænkt mig at gå nogen steder..” sagde han til at starte med, han lagde sin opmærksomhed på ham og sendte ham et charmerende smil. ”Du kan altid komme til mig.. lige meget hvilket humør du er i… jeg vil aldrig blive træt af dig.. okay?”, han håbede på at Andy forstod det, og at det ville opmuntre ham på en eller anden måde. Han tog ordentlig fat i hans buksekant, for tredje gang.. med begge hænder og trak hans bukser af ham, så de endte med at ligge på gulvet, ”Jeg var gået for længst.. hvis jeg ikke ville dig..” påpegede han og blinkede med det ene øje, mens at han holdt øje med hvordan Andy ville reagere. Han tog derefter fat i hans underbukser og tog også dem af ham, så han nu stod halv nøgen overfor Chase. Et smukt syn. Han trådte tæt hen til Andy igen. ”Skal vi fortsætte.. min herre?” spurgte han, mens at han betragtede ham, lagde han sine hænder på hans brystkasse, han manglede ikke ret meget før at Andy ville være helt nøgen, men han ventede lidt med at gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 04:28

Andy var endelige ret så glad for at høre de ord, så betød det jo ikke at han skulle bare være alene. Han åbnede bare sine øjne og smilte til ham "du vil aldrig blive træt af mig? er du sikker på det" sagde han og lod bare sit blik følge efter hans hænder, en lyserød farve kom frem på hans kinder når Chase begynde at tage hans bukser af. Han lag bare sine hænder i hans hår og begynde at lege lidt med det, og hans kinder blev bare mere og mere røde i det. Det var ikke et dårligt tegn at de fik den farve, men mere fordi at det var af spænding og om håb på at Chase kunne lide hans krop "det er jeg glad for at høre" sagde han og ville jo bestemt ikke have at han skulle gå sin vej eller ikke før de var færdige her. Han gav bare et nik til hans svar, og lod sine fingere glide ned af hans kind og tog roligt fat i hans trøje. Han træk den langsomt af ham så hans overkrop kom til syne, hans blik lå bare på den og det fik også smiltet frem på hans læbe "du ser godt ud" sagde han og lod hans trøje falde til gulvet, i det han lod sine læber mødes med hans. Hans fingere kærtegnede ham bare ned af overkroppen til han nået hans bukser, som han bare langsomt begynde at åbne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 21:07

Chase lod sine hænder glide med op da Andy tog fat i hans trøje og trak den af ham, så det blev nemmere for ham. Han smilede lidt uden at sige noget, selvom han inderst inde blev glad for hans kompliment efter at han sagde at han så godt ud. Inden længe mærkede han sine læber mod hans og han gengældte inderligt kysset, mens at han ligeledes tog fat i hans trøje nede for neden, dog trak han ikke trøjen af ham lige meget det samme, mens at han kunne mærke at Andy begyndte at åbne for hans bukser.

Han lod sin tunge glide lige så stille ind i hans mund for at bryde kysset mere eller mindre og kærtegnede så hans tunge mod sin. Chase lukkede sine øjne lidt af nydelse, og kiggede på Andy ud af øjenkrogen. Chase ville ønske at det var ham som var gift med Andy.. Han kunne godt se dem sammen, da han så småt begyndte at føle noget for ham..det kunne han bare ikke lige så nemt indrømme. Den som var sammen med Andy.. var heldig? Han snavede Andy mere intenst, mens at han håbede på at Andy ville deltage i det våde kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 21:49

Han fik kort tid efter lukket hans bukser helt op og lynet dem ned, han lod sine fingere finde kanten på hans bukser og træk dem lidt ned. Han gav slip i hans bukser med den ene hånd, og lag den forsigtigt mod hans hals og kæbe. Han lod sin tunge lege tilbage med hans, og trykkede let sin krop op mod hans. Han lod sine læber forlade hans, og kyssede ham ned af kinden og halsen og videre ned af hans brystkasse. Han tog fat i hans buksekant igen og begynde at trække hans bukser ned, mens han kyssede ned af hans krop. Han lod sin tunge strejfe hans krop en gang imellem, hans blik lå op mod hans ansigt imens. Han sad til sidst ned på knæ, og havde trukket hans bukser helt ned til anklerne. Han kyssede ham blidt lige under navlen, og sugede også et par gange. Han lod sine fingere glide ind under hans underbukser, og begynde at trække dem langsomt ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:01

En kuldegysning steg igennem ham, endnu engang, som Andy begav sig længere ned mens at han kyssede ham rundt på kroppen. Hvis det kunne lade sig gøre, ville Chase rødme kraftigt over hele ansigtet. Men det var umuligt for ham, når han ikke var et levende organisme. Han kiggede ned på Andy, som nu sad på knæ, imens at han var i gang med at trække hans underbukser af ham. Langsomt lod han sine hænder glide ned i hans hår, som han begyndte at nusse, mellem sine fingrespidser, som han efterhånden trak dybere og dybere ind i hans hårtotter. "Mhm.." mumlede han nydende og lukkede sin øjne lidt igen, inden at han lagde alt sin opmærksomhed på Andy igen. Han var spændt på hvordan det ville gå, når Andy fandt ud at han var jomfru. Han gispede lidt.
*Jeg ville gøre alt for at du blev min..* tænkte han og bed sig lidt i underlæben, mens at han letter betragtede Andy. Han havde så meget lyst til at trække ham op til sig.. og kysse ham igen. Han måtte indrømme at han ikke havde tålmodighed nok, når han var så tiltrukket af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:11

Andy havde det som om det var sommerfugle i hans mave, den fornemmelse blev bare større når han træk hans underbukser ned. Han lukkede kort sine øjne i når han mærkede hans hænder i sit hår, det var jo en af de ting som han bare godt kunne lide.. Det var jo en ret så dejlig følelse når nogen pillede ved ens hår, og nok kunne Andy lide at røre folk i håret.. men han kunne lige så meget lide at blive rørt i sit eget hår.
Han træk hans underbukser hele vejen ned til anklerne til hans bukser, før han hørte hans tanke og stoppede hurtigt med alt han gjorde. Han stirrede bare op på ham "hvad?" kom der hviskende ud mellem hans læber, da han ikke viste hvad han ellers skulle sige til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:23

Chase hævede det ene bryn, da han hørte Andy sige noget..
"Hvad?" spurgte han igen, eftersom han ikke vidste hvad det var han spurgte om..
Et skævt smil var plantet på hans læber, mens at han så en smule afventende på Andy, med sit hoved lagt på skrå.

Han fjernede derefter sin ene hånd fra hans hår, mens at han lod den anden hånd blive og førte den om bag nakken hvor han kløede sig lidt der, havde han gjort eller sagt noget forkert? Chase mindes bare ikke om at han havde sagt noget.. så han måtte have gjort et eller andet.. men hvad vidste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:29

Han så bare op på ham i et stykke tid, før han vende sit blik ned mod jorden "jeg kan læse dine tanker" hviskede han og kunne jo godt høre hvad han tænkte, selv om det ikke altid var rart at vide hvad folk tænkte. Han så langsomt op på ham igen "du vil gøre alt for at jeg bliver din" hviskede han og følte sig bare lidt forvirret i det igen, da det jo slet ikke var det han var ude efter. Han kende jo knap nok Chase og Andy var også gift, så dette var ikke den mest dejligste ting at høre fra hans tanker. Han vende sit blik væk fra ham igen og tog sine bukser op i sine hænder, da han ikke rigtigt viste om dette var en god idé længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:35

Chase hævede begge bryn, mens at han lyttede efter hvad det som der kom ud af hans mund, han blev letter forvirret, og bed sig rimelig hårdt i underlæben, uden at sige noget til at starte med, da han ikke vidste hvad han skulle sige. "Det.. var ikke min.. mening.." sagde han så lige så stille, inden at han rømmede sig. Han vidste ikke hvor han skulle kigge hen. "Du må ikke gå.." kom det fra ham, mens at han så Andy tage fat i sine bukser, legen var fuldstændig stoppet. Efterhånden blev det til en mere akavet situation.
"Vil du ikke godt blive?.." spurgte han stille, mens at han prøvede at få øjenkontakt med ham, og Chase tog fat i hans bukser, for at forhindre ham i at klæde sig helt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:41

Andy viste virkelig ikke om det var en god idé at blive, efter sådan en tanke som Chase havde haft... så viste han det virkelig ikke. Han så hurtigt på ham, nå han sådan tog fat i hans bukser "du.... du må ikke tænke sådan.. for jeg ved ikke om der nogensinde at kan nået mellem os" sagde han og gav bare langsomt slip på sine bukser, da han endelig ikke hvad lyst til at forlade ham. Han rejste sig langsomt op og lag sin hånd på hans kind "jeg er din lige nu.. mere kan jeg ikke lov" hviskede han og gik bare helt tæt op af ham, og lod forsigtigt sine læber mødes med hans igen "jeg er din lige nu" hviskede han mod hans læber, og kyssede hans læber atter igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 22:47

Chase kunne ikke love at han ikke ville tænke sådan, han kunne ikke styre sine egne tanker, han så lidt på ham, mens at han også gav slip på hans bukser til sidst, han ville gerne kunne gengælde kyssene, han kunne bare ikke, så han trådte nogle skridt tilbage, "Lad være.." mumlede han. Chase gad ikke at høre på de ord. "Du er gift.." sagde han og satte sig ned på gulvet, inden at han selv fiskede efter sine bukser.
Han havde helt mistet lysten til at være sådan sammen med Andy. "Jeg vil ikke.. være sammen med en der er gift for første gang.." mumlede han og begyndte så småt at tage tøj på igen. "Normalt ville jeg være anderledes.. men ikke denne gang," sagde han bare, og undlod at sige mere. Hvis Andy gik sin vej nu.. ville han acceptere det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 23:05

Andy åbnede hurtigt sine bukser når Chase fjernede sig helt fra ham, han gik bare stille hen og satte sig ned foran ham "så du vil mig ikke.. fordi jeg er gift" hviskede han og tog blidt fat i hans bukser med den ene hånd, og tog fat i hans hånd med den anden hånd "du vil ikke have jeg går.. og nu... nu går du" sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle stille op, Chase forvirrede ham virkelig meget og det gik ikke bedre når han nu var fuld. Han gav langsomt slip i hans bukser og gav et suk fra sig "hvis du ikke vil.. så kan jeg ikke tvinge dig" sagde han og rejste sig bare langsomt op, og gik hen og tog sine bukser op og begynde bare at tage dem på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 23:11

Chase kiggede mindre strengt på ham. "Jeg har ikke sagt at jeg ville gå.. og jeg har heller ikke gjort det endnu for den sags skyld.." sagde han mens at han lod sine øjne hvile på ham. "Hvad er idéen at du vil have mig, hvis der ikke er noget i det?" spurgte han mens at han lod sine øjne følge ham, han havde stoppet lige så stille med at tage sit tøj på.

"Jeg må ikke tænke på dig.. eller noget lignende det..fordi du er gift.. og du er alligevel ikke lykkelig.." mumlede han,
og fugtede let sine læber, "Jeg kan ikke se nogen mening i det overhovedet.." hvad skulle han ellers sige? Han ville ikke lade Andy gå og han ville ikke gå nogen vegne før at de havde snakket ud, om så Andy ikke ville, så ville han bruge vold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Nov 2011, 23:45

Andy havde bare mest lyst til bare at stoppe, lige nu så det bare bedst ud at gøre det. Han lukkede bare sine bukser, og tog sine sko på mens han vende sig om mod ham "jeg søger ikke efter et forhold med en.. dette er kun sex" sagde han og havde nok i at han var Adam utro, ved at have sex med andre fyre. Men at have et forhold med en anden, var nået han ikke lige kunne håndtere. Han havde bestemt ikke lyst til at snakke om dette "du må godt tænke på mig.. men du må ikke tænke på at du vil have mig for dig selv" sagde han og rystede på hovedet af dette, da han jo virkelig ikke have stor lyst til det. Han begynde bare at gå ud af skuret, da lysten at snakke om dette ikke var stor.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Downtown. (Andy) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Downtown. (Andy)   Downtown. (Andy) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Downtown. (Andy)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» til Andy.. ^^
» Who's that boy? (Andy)
» Gå gaden ( Andy )
» Springer (Andy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: