Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ingen krea til overskrift... - Laroy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 06:54

Han kiggede på hende med et smil og gik tæt på hende før han nussede hende ned af siden "en film kunne jo ikke skade"sagde han stille og roligt og gav hende røv et stille og roligt klem og gik så ind i hendes stue. "kommer du ind og vælger film søde"spurgte han stille og roligt og viste ikke hvad hun ville vælge lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 07:51

Hun rødmede meget, men fik taget sig sammen. Hun gik ind i stuen til ham og valgte bare en tilfældig film, da hun ikke rigtig kunne koncentrere sig. Hun så hen på ham, "Skal vi sætte os eller vil du hellere stå op?" spurgte hun og blev nødt til at se væk fra hans blik. Hun satte sig ned i sofaen og trak benene op under sig. Hun startede filmen og så på skærmen, men venter bare på han sætter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 08:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ned lidt fra hende "er der noget galt arial"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke om der var noget eller om der ikke var da hun ikke sagde noget til ham på nogen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 08:20

Hun rystede på hovedet, "nej jeg blev bare overrasket" sagde hun stille til ham. Hun så på ham og smilede lidt. "Og hvad ville du også have jeg skulle sige til det? Jeg regner ikke med du er typen der tager et nej for et nej" sagde hun og rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 08:27

Han kiggede på hende "når okay"sagde han roligt og smilte til hende "men du kan tage det helt roligt søde"sagde han med et smil og ventede bare på at hun startede for filmen lige nu og her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 08:40

Hun så på ham og startede for filmen. Hun vendte sin opmærksomhed mod filmen, men hendes tanker var stadig på ham. Den måde han havde rørt ved hende på havde føles så dejlig, som en varme der bredte sig i hele hendes krop. *gid han vlle gøre det igen* tænkte hun og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 08:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod sig rykke tættere på og lod sin hånd køre op af hendes ben og slappede af mens han gjorde det. Han kørte den op til hendes buksekant hvor han stille og roligt åbnede dem og lod hånden glide ned til hendes underliv hvor han roligt nussede hende der nede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:03

Hun så på ham og lænede sig ind til ham. Hun trak vejret i korte stød , som hurtigt blev til små søde støn. Hun rørte blidt ved hans kind, og drejede hans ansigt hen til sit. Hun lænede sig tættere ind til ham, og trykkede blidt sine læber mod hans. hendes hænder gled op rundt om hans nakke, han kunne gøre med hende som han havde lyst til. Lige nu var hun ligeglad med alt andet end hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og fik hende op og stå og trak hende af den trøje hun havde på af hende og fik stille resten af hendes tøj af hende så hun stod nøgen foran ham. Han smilte til hende og klappede hende i røven på en blid måde og tog blidt fat i hendes bryster og klemte dem blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:16

Hun stønnede, hun bed sig i læben og tog blidt hans hænder væk fra sine bryster. "Kom med" hviskede hun og tog ham med ind i soveværelset i stedet. Ligger sig ned i sengen og ser op på ham, "kom her ned" sagde hun stille og roligt, og rødmede. Hun rakte ud efter ham , og ventede på han ville ligger sig ned hos hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "kommer"sagde han med et smil og trak roligt af tøjet på vej ind til hende og var nøgen da han kom ind til hende og lagde sig ved hende lige over hende og kyssede hende på munden og ned af halsen. Han smilte til hende og forsætte ned af hendes krop mens han kyssede hendes krop og kom ned til hende ben og kyssede op af det ene ben til han kom til hendes underliv hvor han slikkede hende der nede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:37

Hun nød hans kys ned af sin krop, og stønnede blidt mens han gjorde det. Da hun mærkede hans tunge mod sit underliv, var det ligesom om hendes krop brød i brand. *det er fantastisk * tænkte hun og stønnede. Hun havde aldrig prøvet det før, at have en fremmedt mand i sin seng og den måde han tændte hende på. *Wow*. Han vidste præcis hvad han skulle gøre, det var sikkert ikke første gang han gjorde det. Men alt det var lige meget hvad der betød noget var nuet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og legede med hendes underliv med en finger nu og lod sin finger blidt køre ind i hende og håbede på at hun nød det lige nu "kan du lide det søde"sagde han og viste jo ikke hvad hun kunne lide.
Han han havde givet hende finger i et stykke tid tog han den ud "er det første gang eller hvad er det"spurgte han stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 09:54

Hun nød det og stønnede blidt. "ja det er dejligt jeg har aldrig følt mig så godt tilpas" svarede hun og rødmede en smule.
"Nej det er ikke jeg har prøvet det 2 gange før dig" smilede hun og lagde armene om hans nakke. Hun kyssede ham længe, "Er det din første gang?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 10:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej da"sagde han og grinte stille og roligt og lod sit lem gnide op mod hendes underliv før han så småt pressede sig op i hendes våde underliv og nød det meget *tænk af hun kan lide at jeg knalder hende*tænkte han roligt for sig selv mens han kom længer op i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 06:39

Hun så på ham, *tænkte at jeg har sex med ham* tænkte hun og stønnede. Hun burde stoppe ham. Han ville jo bare bruge hende som en ting, og smide hende ud som affald. *hvorfor skal jeg også kunne nyde det... Det ville være nemmere at være følelses kold* tænkte hun stille og så væk fra ham, og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 06:45

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af mens han gjorde det "er der noget galt søde"spurgte han og viste ikke om der var noget galt eller om der ikke var noget og det kunne han ikke lige. Han slappede bare af mens han kørte frem og tilbage så de kunne snakke sammen mens for han ville vide om der var noget galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 07:08

Hun så på ham, "det ved jeg ikke rigtigt " svarede hun ærligt. "Jeg ved bare ikke hvor det her fører hen" sagde hun stille og så på ham. "Er der noget galt?" spurgte hun stille og så lidt nervøst på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 07:14

Han kiggede på hende "nej er der ikke men tror du bare jeg går min vej når vi færdige"spurgte han roligt og var ikke helt klar over hvad der var med hende men, der var noget over hende han ikke kunne lide og han ville finde ud af det lige nu og her.
Dette var sådan nogen tidspunkter som han ikke kunne lide hvis den han var sammen med syns der var noget galt skulle han eller hun jo bare sige det til ham, for sådan som det så ud lige nu følte han at hun ikke ville fortælle ham det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 08:14

Hun så på ham, "Ja jeg er bange for du går når vi er færdige" hviskede hun og så ned. "Undskyld jeg skulle have fortalt det før, jeg ved bare ikke hvordan." sagde hun og så op på ham. Hun rørte blidt hans kind, "undskyld ". Hun hadede at være så svag, og at hun altid tænkte for meget over tingene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 08:32

Han kiggede på hende "det kunne jeg aldrig finde på søde det ikke noget jeg gør"sagde han og lagde sig ned tæt til hende mens han stadig var inde i hende "jeg bliver her selvom vi færdige og alt det"sagde han stille og roligt og nussede hende på kinden. Han smilte til hende og kyssede hende på munden "tror du virkeligt jeg er sådan en nar der bare forsvinder ud af døren når det gode er væk"sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:01

Hun rødmede og så ned, "ømh ja en smule" sagde hun stille. "Undskyld jeg ved bare ikke hvad jeg havde regnet med" svarede hun og var stadig rød i kinderne. Hun kyssede ham længe, og holdte ham tæt. Hun hun lod stille sin hånd glide op og ned af hans bryst. "Er du sur på mig?" spurgte hun stille og så på ham. Hun bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:12

Han kiggede roligt på hende "sur nej kan jeg ikke være søde"sagde han og nussede hende på kinden og kyssede hende på munden "hvorfor skulle jeg være det"sagde han og lænede sig lidt op over hende og gav sig stille og roligt til at bevæge sig inde i hende igen frem og tilbage og nussede hende på kinden imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 21:34

Hun så på ham, "Fordi jeg ikke fortalte sandheden til at starte med" svarede hun og så ned. Hun nød det, hun strejfede hans kind. Hun kyssede ham længe og lidenskabeligt. Hun havde ikke lyst til, at det her nogensinde skulle stoppe. Men hun vidste at hun på et tidspunkt måtte lade ham gå ud af døren. Hun ville bare nyde det så længe det varede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:32

Han kiggede på hende "hvad skal det lige sige med du ikke sagde sandheden"sagde han og kiggede roligt på hende og kyssede hende igen og slappede bare af mens han var over hende og ventede bare på svar fra hende af lige nu og her.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ingen krea til overskrift... - Laroy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ingen krea til overskrift. (ray)
» Ingen krea til overskrift- Christine
» ingen krea til overskrift XD (Jordan)
» Ingen krea til overskrit - Faith
» Har intet krea til en overskrift - privat Valeron...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: