Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ingen krea til overskrift... - Laroy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 02:05

HUn så på ham, "øh undskyld? jeg forstår ikke dit spørgsmål?" svarede hun usikkert. Hun var forvirret, hun havde jo sagt det for et øjeblik siden. Hun bed sig i læben og bad til at han ikke var sur på hende. For hvis han var vidste hun ikke hvorfor. *har jeg mon gjort noget galt?* tænkte hun stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 02:18

Han kiggede på hende "du sagde lige for lidt siden at du ikke sagde sandheden til mig"sagde han roligt og lagde sit hovede mod hendes pande "og det er det jeg godt vil vide om hvad der er sandheden"sagde han roligt til hende og var jo oppe i hende og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 08:21

HUn så på ham og smilede lidt, "jeg snakkede om tidligere jeg har ikke løget om noget nu" svarede hun roligt og stille. "virker jeg som en det lyver hele tiden?" spurgte hun nysgerrigt og synes faktisk det var lige sjovt, at han troede det. HVis altså det var det han troede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:04

Han kiggede på hende "nej gør du ikke"sagde han roligt og lod sig stille og roligt nærme sig hendes hals og kyssede hende ned af den stille og tog hendes hånd og flirtede deres fingere sammen og det hele. Han så på hende og fik spredt hendes ben noget mere med den frie hånd og kørte sig frem og tilbage inde i hende og nød det stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:06

Hun så på ham og nød det, og flettede sine fingre ind i hans. Hun nød hans dejlige kærtegn, og blide, mandlige stemme. "godt " svarede hun lettet. Hun var glad for han ikke troede det om hende, men det kunne nu have været sjovt alligevel. HUn vendte sit hovede mod hans og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen, mens han kørte frem og tilbage inde i hende og nød det meget som hun nok også gjorde. Han kyssede hendes bløde læber og viste jo godt at hun var dejlig men der blev jo ikke noget ud af det men man måtte se tiden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 08:05

Hun nød det, og stønnede stille ind imod hans læber mems de kyssede. Hun vidste godt han ikke var hendes men i nat kunne hun gøre krav på ham. Bare en enkel nat. Hun ville nyde det hele, og fokusere på den dejlige følelse han har givet hende. Bare nyde aftenen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 08:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gør lige som hende nyde denne her nat sammen med hende det var jo ikke fordi de nok ikke ville gøre det igen en gang i fremtiden. Man kunne jo ikke vide hvad fremtiden sådan endeligt ville bringe på for en, men det ville han ikke lige tænke på nu og her for han ville være her ved hende og han blev ved med at knalde hende på den måde han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen krea til overskrift... - Laroy    ingen krea til overskrift... - Laroy  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ingen krea til overskrift... - Laroy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» ingen krea til overskrift. (ray)
» Ingen krea til overskrift- Christine
» ingen krea til overskrift XD (Jordan)
» Ingen krea til overskrit - Faith
» Har intet krea til en overskrift - privat Valeron...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: