Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Under en lygtepæl.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:09

Alec fortryd sine ord og gik efter ham "Undskyld... jeg mente det ikke. Jeg bliver nemt sur... undskyld" sagde ydmygt og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:19

Han vente sig om mod hende og havde den følse af at have taget føringen.
SÅ smilte han
"Vis du ikek gør mig noget...så lad os for en gangs skyld se bort for det med at vi hader hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:26

Alec smilede "Ja, lad os det" hun kiggede foran sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:28

"Lad os gå sammen, folk kigger" sagde han, efter han kort havde set sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:34

Akec nikkede smilende og begyndte at gå med små skridt ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:36

Han begyndte igen, dog lidt mere opmærksomt, at tænke sine egne tanker som han havde gjort før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:39

Alec gik tavs ved siden af ham og udtænkte et spørgsmål "hvad laver du endtligt her?" spurgte hun efter noget tid med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:43

Der gik et lille øjeblik, så man var lige ved at tro han ikk eville svare.
"Nyder livet" svarede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:25

Alec nikkede og svarede ikke mere. Hun kiggede ud foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:58

"Du er vel ude og..." han blev stille lidt
"...skade uskyldige ofre?" færdiggjorde han sin sætning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 04:18

Alec smilede "Næ, jeg trængte bare til at komme væk fra Werclare...." hun tøvede lidt "... og et sted med mange mennesker gør, at jeg ikke lader mig friste" hun smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:05

"Nogen føler sig ellers overfristet og undgår mange mennesker" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:40

Alec smilede "Jeg tror kun det er meget unge vampyre" hun trak påskuldrene og så kort på ham. Hun lagde hænderne i lommen og kiggede rundt. Hun bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:19

"Er du født eller bidt vampyr?" spurgte han pludselig nysgerrig, det eneste han vidste om vampyre var hvad de fortalte derhjemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 01:23

Alec smilede "Blev bidt... overfaldet..." hun brød sig ikke om emnet, men vidste det ikke. Hun kiggede ned i jorden. "Hvorfor?" hendes stemme var en smule hård i kanten, men hun anstrengte et smil. Hun nysgerrig efter at høre hvorfor hendes race kunne være intresant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 06:06

Han tænkte lidt.
"Det eneste man høre derhjemme er jo hvad de ved, men børn får altid afvide at de skal holde sig væk fra jer, for ikke at komme til skade...Men ihvertfald, jeg prøver at blive klogere på det hele, vis det er svar nok?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jan 2010, 02:55

Alec smilede lidt "vampyre er nogle spændende skabninger" hun lo dæmpet"For mig er det svar nok" færdig gjorde hgun sætningen. Hun bed i læben gen og kiggede ud foran sig. Hun lød tankerne flyve. "Men sig Thrándil... Er du bange lige nu?" hun smilede skævt og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jan 2010, 08:15

Han tænkte lidt over det.
"nej" svarede han så
"hvorfor skulle jeg dog være det?" han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 01:12

Alec trak på skuldrene. "Tjah.... De andre elvere jeg har mødt, har altid været skrækslagende. Fjendtlige." hun gjorde en kort pause og rystede svagt på hovedt "jeg tænkte på om du virkelig ikke var bange eller om du skjulte dine følelser godt" hun smilede igen og kiggede kort på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 02:48

"De fleste anser jer som fjender uden chance for...tja, idet mindste at acceptere hinanden" sagde han og så frem for sig
"Jeg har det sådan: 1 ikke alle er ens 2 hvordan kan man vide de virkelig vil os ondt, vis vi aldrig lære dem at kende?" han så på hende
"I starten jeg mødte dig...Okay, jeg en smule bange men vi lovede jo hinanden ikke at gøre hinanden ondt og stoler på dit ord uden at have grund til det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 03:43

Alec kiggede igen på ham og smilede stort "Jeg kan godt lide din indstilling til tingene".
Hun kiggede ned i jorden "Og jeg holder så sandelig mit ord. Det gør jeg altid" hun flytte blikket til at lige ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 03:39

"Det gør jeg osse" svarede han og opdagede de snart nærmede sig udkanten af byen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:27

Alec var tavs; hun have ingen behov for at snakke uafbrudt hele tiden. HUn kiggede lige ud, uden at se hvad hun gik forbi. Hun var dybt inde i sine egne tanket, men hun kunne nemt komme ud igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:14

han så op på himlen og begyndte igen at nyde stjernerne og, ja, bare himlen, han følte sig helt fredsfyldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:34

Alec kiggede fortsat ned i jorden, men hun have et spørgsmål der brændte inden i hende. "Hør, Thrándil... Hvordan er det, at være Elver??" hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle formulerede det.
Hun så ventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Under en lygtepæl. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Under en lygtepæl.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: