Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Under en lygtepæl.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 03:21

Han så på hende
"Det er forskelligt men jeg syntes...Det er dejligt og frit" smilte han
"At leve i harmoni og visdom...Jeg kunne ikke forstille mig andet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:13

Alec smilede en smule usikkert "Ja, det er noget andet at være vampyr" hun kiggede lidt på ham og derned i jorden. *Hva så nu?*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:39

Han stoppede pludselig op
"Det var hyggeligt at møde dig og jeg håber ikke du river hoved af mig vis vi ses igen" sagde han
"Men jeg til tage tilbage til skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:41

Alec kiggede forundret på ham "Hvorfor??" hun bed siglæben, men anede ikke hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:48

"jeg kan da ikke blive ved med at gå i en by hvor jeg ikke høre til" smilte han
"Jeg har også ting at lave...Men jeg har nydt at snakke med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:52

Alec smilede "Jeg har også nydt at tale med dig. Håber faktisk vi ses igen" hun rakte en hpnd frem, men var usikker på om han ville tage den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:56

han tøvede ikke med at give hende hånden, et sted følte han at han kunne stole på hende.
"James så istedet for et farvel bliver det til et: vi ses" så gik han på vej ud af byen hvor hans hest stod et sted og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:07

Alec smilede "Okay" hun tog hånden i lommen og ventede han var forsvundet. Hun sukkede dybt og vendte sig og gik.


//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Under en lygtepæl. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Under en lygtepæl.   Under en lygtepæl. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Under en lygtepæl.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: