Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Get a Room

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Get a Room Empty
IndlægEmne: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeOns 23 Nov 2011, 07:20

Procella svingede det lange hår forover imens hun kiggede ned af det. Hun tørrede det hastigt og overfladisk hvorefter hun med korte og hårde bevægelser børstede det igennem. Da hun var nogemlunde tilfreds med resultatet purrede hun op i det før hun kastede hovedet tilbage og samtidig rettede sig op, i en glidende bevægelse. Det lange hår blev kastet gennem luften i bedste shampoo-reklame stil og klaskede mod hendes bare ryg. Tanktoppen sad tæt ind til hende. Som malet på. Der var intet sexet eller erotisk over hendes måde at bære den på dog - det var bare praktisk. Blød og nem at bevæge sig i.

Det bankede let på hendes dør. Hun så mod den lukkede dør og hev let op i cowboybukserne før hun på strømpefødder dappede over og kiggede ud. En teenager stod udenfor og trådte sig selv over tæerne. Hun åbnede døren med et grin

"You are such a lifesaver! I love you!"

Hun snappede burittoen ud af hånden på ham og tog en stor bid med det samme imens hun lukkede øjnene halvt af nydelse

"Oh! Yeah!"

Mumlede hun med munden fuld af mad. Hun fiskede en krøllet 20er op af lommen og stak knægten pengesedlen imens hun sparkede døren i med foden

Gotta love the mexican shit...oh my god...kill my now...i can die happy!

Hun lagde forsigtigt sin varme mad fra sig på sengen imens hun hinkede rundt og prøvede at trække støvlen på. Hun var ved at have lidt travlt. Hun tørrede fingrende i bagen på sin bukser og rakte armene op til håret. Hun snurrede det hurtigt rundt og lavede en stram knold af det som hun spidede med en lang hårnål. Det var ikke god stil at komme med våben, men hun havde ikke tænkt sig at komme blåøjet og ubevæbnet.

Da elevatoren gik op så Procella sig søgende om med den trekvart spiste burrito i hånden. Hun tog en bid mere imens hun slendrede ned af gangen. 102....102....102! Hun rakte ud og tog prøvede i håndtaget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 07:52

Frost var allerede i mødelokalet. Det var et mindre lokale, til max. 10 personer. Det var neutralt indrettet med lyse cremevægge, få malerier og stilfulde møbler. Der var ingen vinduer i lokalet, men der var nok lys til at forhindre det i at se mørkt og trist ud uden sollys.
Ud over mødebordet stod der nogle enkelte borde langs væggene med forfriskninger og stole, der var klar til at blive taget i brug.
Han stod ved an af bordene og var i gang med at hælde et glas rådvin op til sig selv. Han på døren, da hun kom ind.
"Velkommen. Ønsker du noget inden vi går i gang?" Han slog ud mod forfriskningerne. Der var lidt af det sædvanlige. Vand, vin, sodavand, kaffe og noget frisk frugt. En smule af det hele
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 07:58

"Hvad med mindre crap og mere fakta?"

Procella lod sin krop dumpe ned i en stol, og lagde bevidst provokativt støvlerne op på bordet med anklerne over kors. Hun tvang stolen bagud så den vippede let og balancerede på 2 ben. Hun tog en stor bid

"Jeg mener"

Fortsatte hun, med munden fuld af burrito

"Hvorfor mig? Har i ikke et lille naboværn herude du kan trække på? Bevares jeg siger ikke nej til..."

Hun sank

"En gratis seng og et varmt bad...men den stinker sgu mere end jeg kan overse Frost. whats your end-game here? Did you fuck up?"

Hun vippede pludselig interesseret frem i stolen

"you did...didnt you? You fucked up, and now you want me to clean your mess?"

Procella begyndte at grine og lagde hovedet tilbage

"Let me enjoy this just a second...Mmmmhh...okay over...what did you do, and how bad is it?"

Hendes øjne strålede ivrigt som et lille barns juleaften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 08:18

Frost så med den sædvanlige ro på hende. han smilede kort til hende i en overbærende mine, men det var alt hvad han bød hendes ellers udemærket præstation i "jeg har ikke brug for dig, men jeg tager alligevel gerne dine penge."

Som en anden dramatiker lod han hende sidde og vente lidt. Han tog et sip af vinen og gik over og satte sig i stolen overfor hende. Glasset beholdte han i hånden.

"En varulv har overfaldet og truet en der står mig meget nær. Jeg ønsker at min ven skal føle sig tryg igen og et stærkt signal skal udsendes om at man ikke krydser min vej og skader dem jeg holder kære."

Alt sammen sagt med en overlegen ro. Han havde lige afsløret en skjult side af sig selv, som de færreste kunne forestille sig at den verdensfjerne vampyr indeholdte. Mildest talt lød det som det rene bluf, men Frost var ikke typen der bluffede. At lyve eller snyde lå formentlig lige så fjernt for ham som at more sig.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 08:56

Procella rullede med øjnene

"Oh cut the crap. That does not explain why you need me, and not using one of the locals. Seems like an awfully lot of trouble for a doogie you could breake like a dry twig. Now come on. I want details. Why? Whats the deal, whats the catch - and dont even start, there is always a catch. And then the fun part. How much are you willing to pay? Im not cheap"

Morskaben var forsvundet fra hendes ansigt. Nu var hun professionel. Gav han hende for meget crap var hun den der var gået. Hun så skarpt og alvorligt på ham og vippede op i ret stilling igen

"I dont want rosy stories. I dont want gossip. I want facts! Who did you piss of? How much trouble am i gonna get in? Who do i need to look out for? How many? How old, how fast, and all that shit - damnit Frost...we are not playing the little-league anymore"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 02:07

frost stillede glasset på bordet, ud fra hvad han mente var i sikker afstand fra hendes fødder.
Han foldede fingrene foran sig. Han var ved at miste tålmodigheden med hende. Hun modarbejdede ham hele vejen. Havde han haft en idé om at hun ville være så stridig havde han nok valgt en anden.
[B]"hvorfor ikke dig? Mine krav enkle. Jeg skal bruge en jæger til at udrette hvad jeg selv ikke kan. I min position vil det ikke klæde mig med blod på hænderne. I bogstavligeste forstand. Lever du ikke op til det lige så vel som enhver anden jæger?

Fortsættesle følger...
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 22:35

((Venter spændt på den fortsættelse :P ))
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 21:33

((Eftersom tråden ikke er fortsat og spillet er, må den anses som død in the making. Den bliver nok ikke spillet ud herfra, men vil få et kreativt spin-off i mine tråde))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Get a Room Empty
IndlægEmne: Sv: Get a Room   Get a Room Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Get a Room
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Once upon a time...in room 449
» An Angel Passing Through My Room

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: