Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 10:32
Morgensolens rødme faldt på Procellas ansigt. Hun stod i vinduet og så ned over byen. Hendes pande hvilede let mod det kølige glad imens solen fortrængte nattemørket, der havde indeholdt så meget frygt. Jægerens ene hånd lå blidt på den stadig uanelige udbuling under hendes navle.
I am not gonna loose you. You are are part of me. Of Wick. I will do anything for you...even keep the peace with an angel...
Procella så ned på den flade mave og skar ansigt. Hendes håndled var tydeligt mærket af mødet med de stramme håndjern. Hun gned let på mærket som for at vaske det bort - hvilket det naturligvis ikke forsvandt af. Hun brød sig ikke om at se på det. Det mindede hende om hvor tæt hun havde været på at miste alt. Hendes arme gled beskyttende rundt om livet.
I need to lay low...to hide...i cant work like this. I need to protect the child...what are you little one?
Procella vendte sig fra vinduet og satte sig på sengen i stedet. Tidligere på natten havde hun ikke kunne sove. Nu føltes det som om hun kunne sove for evigt. Hun lod sig langsomt glide sidelæns. Hun skulle bare lige. Bare et øjeblik.
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 10:38
Han vidste hvor hun boede da han havde holdt øje med hende gennem mange år, så han tog hen til det hotel han vidste hun boede på og gik så ellers hen til hendes værelse. Han stoppede nogle meter fra værelset først, og overvejede hvor god en ide det her rent faktisk var, han vidste jo at hun ikke lod sig holde tilbage fra at dræbe engle, men han måtte fortælle hende hvem han var og hvad han lavede her, og hvorfor han havde reddet hende fra den gale ulv.
Han gik helt hen til døren til det værelse hun boede på, han stoppede lige kort for at trække været, og bankede så på, nu måtte han jo se om hun havde tænkt sig at åbne den eller bare lade ham stå her i 'kulden'.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 10:51
Procella satte sig op med et ryk. Havde hun lukket øjnene? Hun så sig lidt forvirret om, og skulle lige til at gå over til døren for at flå den op.
Think...
Hun fiskede tasken ud under sengen med en støvlesnude og fandt pistolen frem. Den blev afsikret, og rettet mod døren.
"Who ever is out there...i have a glock pointing at your chest. Any dumbass tricks, and ill sent your ass to kingdom come"
Langsomt gik hun over til døren og flåede den op. Hun stirrede ind i et bryst. Hun rykkede hurtigt et skridt tilbage og så op.
"goddamnit! you again?! I thought you where...nevermind...get in!"
Hun rakte ud efter ham og trak ham ind på det lille hotelværelse som vampyren havde betalt for. Procella så lidt tavst på englen og vippede sikringen op igen.
"Sooo...i guess it would be kinda ungrateful if i shoot you...right?"
Prøvede hun sig lidt tøvende frem, med et tamt forsøg på en morsomhed. Hun gik over til sengen og satte sig tungt på hjørnet af den og pillede lidt ved lyddæmperen på pistolen. Hvad sagde man til en engel efter den havde reddet ens liv? Tak?
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 10:58
"Jamen tak for den varme velkomst, jeg var faktisk bange for at du bare havde tænkt dig at skyde med når du så mig" Han smilede til hende mens han satte sig ned på en stol, for ikke at se alt for meget ned på hende, han var jo ikke ligefrem den mindste person man kunne møde. Han ruskede lige lidt i sit hår så det ikke længere hang ned foran hans ansigt han syntes selv det var utroligt irriterende. Han havde dog heller ikke lyst til at klippe håret da han nød det lange hår han havde. "Men du har nok ret i at det nok ikke ville være helt fair at skyde mig?" Han vidste jo selv hvor meget han havde gjort for hende gennem årene, uden at hun vidste noget om det, så det var ikke bare det hun skyldte ham for men også alle de mange år. "Men jeg er her for at fortælle dig nogle ting" Han håbede hun ville forstå hvad han sagde til hende, og ikke give sig til at skrige som en anden idiot og bagefter skyde ham.
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:02
Procella lagde varsomt pistolen ved siden af sig på sengen
"Tell me? What? are you a mail-angel? God could not just sent me a text?"
Procella skar ansigt.
"im sorry...i have a thing about mouthing off...do you have a name? I cant just call you angel...thats lame..."
Hun sendte ham et kort sideblik. Det var vidst alt hvad han kunne forvente af undskyldning på stående fod
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:08
"Nej jeg kunne ikke bare have sendt dig en tekst da dette er lidt mere specielt end som så" Han kiggede alvorligt på hende, han vidste jo godt at hun vidste han var engel, men han vidste også at hun ikke rigtigt vidste hvad det var hun selv var, så hvor meget af det skulle han fortælle hende. "Ja jeg har et navn, Jeg hedder Cleon, men for dig kan du få mit rigtige navn, mit rigtige navn er Metatron" Han vidste ikke om hun kendte til ham eller havde hørt om ham, men han mente at det eneste rigtige over for hende ville være at hun fik hans rigtige navn at vide, så hun havde mere grund til at stole på ham. "Sig mig hvorfor tror du enligt jeg valgte at redde dig her den anden dag?"
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:11
Procella begyndte at fnise. Lød det ikke lidt som de der robotter i den der film?
"Uhm...i dont know. Its your job? dosnt it come with the territory of having wings and be the hand of god? you kinda have to?"
Hun skubbede sig bagud på sengen så hun kunne folde benene under sig i skrædderstilling
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:15
"Så du tror simpelthen at alle engle er blevet pålagt en nærmest forbandelse, nemlig at skulle beskytte folk når de ber om det?" Han syntes selv det lød sådan rimeligt dumt hvis hun troede det, fordi så tog hun da grundigt fejl, og så ville det også være for nemt for folk at overleve. Han vidste jo også at det ikke var sådan tingene fungerede men nærmer med at hun bare var heldig at have en der kunne beskytte hende mod farlige ting og sager. "Nej der må jeg altså sige at der er en anden grund, men jeg føler lidt at du selv skal finde ud af det."
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:24
Procella fnøs irriteret
"That was not what i said! I meant if someone is praying, and a freaking angle is actually showing up, you kinda except it to save your ass when a crazy wolf is trying to use you as a needlepin. Excuse fucking me for not knowing the almighty godly plan! Im just human!"
Procella lagde vredt armene over kors. Han sad jo mere eller mindre og kaldte hende dum fordi hun ikke anede hvorfor han var kommet. Hvor dælen skulle hun vide det fra? Hun havde bedt en milliard gange, men det var første gang der rent faktisk var sket noget håndgribeligt ved det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:30
"Slap nu bare lidt af, jeg forsøger blot at få dig selv til at regne tingene ud, så det ikke virker så fjernt" Han vidste at hun måtte vide lidt om engle så hun burde sgu da at kunne regne ud hvorfor han havde valgt at redde hende, men hun virkede til at være for stædig til at indse det, så han måtte nok prøve at guide hende lidt tættere på gerne sådan at hun nærmest kun kunne ramme plet. "Hvis jeg nu fortæller at det ikke er første gang jeg har hjulpet dig, hvad siger du så?" Nu måtte hun sgu næsten kunne regne den ud, han vidste jo også hun var troende og så måtte hun da have hørt om ham, hvis hun altså virkelig var troende som han vidste hun påstod hun var.
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:43
Procella lavede en grimasse
"Then i say that you sound like a creepy flaming stalker, and i dont like where this conversation is heading...come on? What do you want me to say? If you are an angle, you know i have killed your kind, so i really dont understand this...thing...i go to church. I get salvation once in a while. I lay the dead to rest. I try to give them the last form of respect i can, when i have the time...."
Procella flettede sine ben ud og rejste sig op
"but come on. Im not a saint. I have killed. I drink, i fight, i have sex. I steal...from the abnormal..but still...im not fucking mother theresa...i never will be...so why me?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 11:53
"Ja du går i kirke og du er troende, rimeligt troende endda, så du må da på et eller andet tidspunkt have hørt mit navn?" Han var næsten sikker på at hun havde hørt hans navn og hvis hun ikke havde så, måtte han jo til at forklare det hele men det ville også bare gå hen og blive så irriterende. *Come on please sig du ikke har tabt eller efterladt din logiske tankegang!* Han ville bare gerne have hun selv regnede den ud så han ikke skulle til at forklare det, men han kunne godt fornemme at det vejede over mod at han måtte forklare det.
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:05
Procella så irriteret på englen og begyndte at gå frem og tilbage. Hjulene begyndte rustent at køre rundt i hendes hoved. Det var lang tid siden hun havde støvet sin engleviden af. Den hjalp hende jo for fanden ikke på dagligt plan.
"Well...arent you the guy with the sword?"
Spurgte hun tøvende. Men okay. Der var ret mang med sværd. Michael havde et sværd.
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:10
"Jeg kan bruge et sværd ja men det er nu ikke det jeg er kendt for" Han besluttede sig for at det var på tide at hun bare fik det at vide som det var, at han var sat til at beskytte hende og hendes søster indtil de blev gamle nok til at kunne klare sig selv. Han var lige for nyligt blevet bedt om at skulle vænne hjem men fordi hun nu var gravid skulle hun fortsat beskyttes. "okay hær her, jeg er en skytsengel for børn, og jeg er din skytsengel, ligesom jeg var din søsters!"
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:23
Procellas hænder gled ned på hendes mave. Hun trak sig bagud med en kold snerren
"No! i dont care! Nobody is taking my child! Not even god! I will kill every last feathery freak"
Hendes ravfarvede øjne flammede op i klar rovdyrgul
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:28
"Okay hvad taler du nu om, slap du nu bare af" Han blev lidt overrasket over hendes pludselige udbrud havde han virkelig sagt noget som kunne forstås som at han havde tænkt sig at tage hendes barn, det mente han ikke selv. Han kunne dog fornemme at det var sådan Procella havde forstået det, så han måtte nok lige forklare det en gang til. "Jeg er en skytsengel, og som skytsengel har man en person man beskytter, jeg har så fået til at beskytte nogle bestemte børn, nogle af dem var dig og din søster, men nu er i blevet voksne så det skal jeg ikke længere, men fordi du er gravid skal du stadig beskyttes så dit barn kan leve så jeg kan udføre min opgave med at beskytte det. Jeg har ikke tænkt mig at tage det fra dig, og det har gud heller ikk"
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:44
Procellas snerren stoppede ikke, men hun så forvirret ud.
"No? But...hey...if you where supposed to protect Micha and I...you did a really bad job! Look what happened to her! If that is the way you protect children, i dont need you! Thanks but no thanks!"
Hun vendte ryggen til englen og så ud på den vindende sol
we can make it alone...i did before...why not now?
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:48
"Du tror faktisk at du var nået hertil uden mig?" Han fandt hendes tanke gang yderst naiv, at hun virkelig troede at hun havde klaret alting alene og det kun var takket være held og hende selv hun var nået hertil og at hun faktisk stadig var i live. "Jeg ved godt hvordan det er endt Micha, men desværre blev hun frataget mig meget hurtigt, så jeg ikke længere måtte beskytte hende, derfor har du været mit Primary!"
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:52
Procella fnøs foragteligt
"Of course i am. I have lived and bleed by the code. By my training. Of course i believe in me. you cant just flap your wings and expect my gratitude. you should know that if you kept an eye on me. Besides...did you really do such a nice job with me? Look at me...you and god made me who i am...i am a killer. a sinner. a monster. I have a bastard-child in my belly. Is that not just a bit contradicting?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 12:57
"Det er der, der er noget du bare ikke forstår og nogle ting du bare ikke behøver at vide, men noget kan jeg fortælle dig! Dit barn er vigtigt og derfor skal du beskyttes til det bliver født og så skal det beskyttes, fordi det barn er noget særligt. Du ville ikke være som du er uden os nej, men du er som du skal være, du er nemlig en dræber og derved kan du hjælpe med at skabe balance. Du ville ikke være nået her uden mig, flere gang har jeg holdt politi tilbage for ikke at nå dig, jeg har holdt bærene bjælker i huse for at de ikke faldt sammen oven på dig." Han var bare nød til at forklare dette til hende, så hun kunne forstå hvorfor men det nærmede sig der hvor hun snart ikke måtte vide mere og så blev det sgu svært for ham at overbevise hende om at hun skulle stole på ham.
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 13:01
"right...and i guess you want me to take your word for all that? no prove - just faith...right? God and his mysterious fucking ways?"
Procella dumpede lidt opgivende ned på sengen
"same vague bullshitty answer all the time. Never any real facts. Its so easy for you. you are an angel...why am i even trying...you would never understand what humanity or doubt feels like"
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 13:08
"Du tror ikke jeg ved hvad det betyder at tvivle, jeg har mange gang tvivlet på gud og på om det jeg gjorde var det rigtige. Jeg forstår udemærket hvad det betyder at tvivle!" Han begyndte at tænke over hvordan han kunne bevise overfor hende at han faktisk havde hjulpet hende før, men han havde jo altid gjort det i det skjulte så det var noget der blev svært. Men måske med dengang hun sprængte det værelse han havde jo et ar der fra. Han kunne ikke andet end håbe hun så troede på ham. "Du kan vel godt husk den gang du forførte end mand på et motel værelse og så forlod steddet mens du sprængte det? Jeg stoppede et stykke flyvende metal derfra med min egen krop for at redde dig!" Han tog alt tøj på overkroppen af så hun kunne se det ar der var placeret på den nedre del af hans ryg, det var ikke noget kønt ar og heller ikke særligt lille, nu måtte han bare håbe at hun faktisk gad at stole på ham.
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 13:23
Procella rejste sig fra sengen og så mistænksomt på Cleon. Hun gik rundt om ham et par gange. Så rakte hun tøvende ud efter arret og lod en fingerspids løbe hen over det
"I dont know where you got this...but it looks like it was painful. Im sorry if i coursed you pain...i never ment to hurt anyone. I always kill clean. Fast. i dont take any pleasure in it. Its just the way it have to be"
Gæst Gæst
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 13:35
"Du skal ikke undskylde du gør hvad du skal og jeg sørger for at du kan blive ved med at gøre det."
Han smilede til hende, hun skulle vide at det var vigtigt det hun gik rundt og gjorde, det var vigtigt at skabe balance på denne jord:
"Du skal bare vide at jeg nu beskytter dig stadig selvom jeg skulle være stoppet for noget tid siden, men nu skal jeg beskytte dig igen fordi dit barn er så vigtigt da, det desværre muligvis skal overtage din rolle."
Han kiggede på hende, forventede et vredes udbrud eller noget, da ingen skulle ønske at det skulle ske for deres barn. Inden hun kunne reagere valgte han at det nok var bedst også at undskyld for det, hvis det kom til det med barnet.
"Det er noget du må undskylde hvis det skal udføre det"
Procella Admin
Emne: Sv: An Angel Passing Through My Room Søn 04 Dec 2011, 13:58
Procella blev bleg
"Are you...are you saying i am going to die, and my child is gonna be a hunter in my place?"
Hun hævede en hånd og pegede på døren
"Out...get out...and dont you dare show your pretty face near me again...i am gonna kill you before i let that happen"
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …