| En skuffende strandtur //Laroy// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:03 | |
| Han kiggede på hende og rystede lidt på hovedet "nej ikke lige frem det klare jeg selv"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare ud, og viste jo godt at hun nok ikke ville tænkte på den samme ting som ham men det var jo bare sådan. Han kiggede på hende og ventede på at se hvad hun ville sige til det han lige sagde til hende og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:05 | |
| Akela så spørgende på ham ”vent så det er noget du ikke kan gøre selv?” spurgte hun og rynkede forvirret panden. Hun tænkte mulighederne igennem.. han var en dreng og hun en pige.. så… ”hm, skal jeg købe et eller andet pinligt? Noget som drenge normalt ikke køber?” spurgte hun med et lille grin, det ville være sjovt.. ”du har måske en fetich for lyserøde bamser?” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:12 | |
| Han kiggede på hende og gav sig stille til at grine lidt og så på hende "hvorfor nu det"sagde han mens han grinte stille og stoppede så "nej det noget helt andet jeg tænker på men nu må du jo hellere tabe først så for du at se"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af i det kolde vand og havde ikke noget i mod det kolde vand. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:14 | |
| ”Argh” udbrød Akela og stirrede frustreret på Laroy. Han så ikke ud til overhovedet at lade sig mærke af vandet… hendes tænder klaprede lidt, og hun havde allerede været her nede for længe.. hun stønnede svagt og gik så modvilligt op af vandet. Hun fandt hurtigt et håndklæde i sin taske og viklede det om sig imens hun bandede indvendigt ”har du ingen følesans eller hvad?” snerrede hun og kastede et blik på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:17 | |
| Han kiggede på hende og smilte "Jo har jeg skam men er en varm person så kan holde varme"sagde han og gik op til hende og tog hendes ene hånd og lagde den på hans brystkasse "du kan selv mærke varmen i min krop"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og viste jo ikke hvad hun ville sige lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:20 | |
| Akela mærkede modvilligt på hans brystkasse.. jo han var meget varm. Hun sukkede bare lidt og nikkede modvilligt ”du må have et godt blodomløb” sagde hun anerkendende.. fjernede hånden og så alvorligt på ham ”nå, hvad er det så jeg skal?” spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:28 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af og tog hende med ind til et sted på stranden hvor de var omringet af sten og sådan noget, Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stod omme bag hende og kørte en hånd ned af hendes ene side og sluttede ved hendes numse og klemte den stille og roligt og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:30 | |
| Akela så lidt utålmodigt på Laroy da han begyndte at gå imod stenene.. hun stod og ventede til han stod bag hende. Hun så overrasket op på ham, til han rørte hende på.. ”Hey!” udbrød hun og rykkede sig hurtigt nogle skidt væk fra ham.. hun fik en svag rødmen over kinderne og stirrede overrasket på ham ”hvad laver du?!” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:35 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og gik rundt om hende "Slap helt af ikke"sagde han roligt og smilte sødt til hende "du rødmer hvorfor det søde"sagde han roligt og viste jo ikke hvorfor hun rødmede var hun jomfru for så kom der til at ske noget hun måske ville kunne lide at få gjort og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:38 | |
| ”Hør nu lige..” sagde Akela meget utrygt da han endnu engang gik om bag hende. Hun skævede op til ham ”jeg rødmer fordi du rørte…” hun klappede tænderne sammen og gjorde øjnene smalle da han kaldte hende søde.. ”det der er ikke ok..” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:41 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "du siger det ikke er okay men hvad er det der ikke er okay"sagde han roligt og så på hende da hun reagerede på den måde som hun nu gjorde "vi væddede jo og nu skal du jo gøre det jeg beder om"sagde han roligt og så på hende da de begge var gået med til det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:43 | |
| Akelas øjne blev store af frygt ”det mener du ikke!” udbrød hun og hendes stemme blev hård. ”Det ville være ekstrem grov udnyttelse!.. havde jeg vidst du kunne finde på sådan noget havde jeg aldrig..” hun knurrede svagt af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:45 | |
| Han kiggede på hende "altså jeg vil ikke gøre det med mindre du selv vil altså vi kan jo bare lave noget andet"sagde han og gik ud fra stene og ville ikke gøre mere. Han viste ikke at hun var så bange for at en mand bare ville gøre det med hende og hun var jo en meget køn kvinde så hun var jo svær og stå imod lige nu og her. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Fre 02 Dec 2011, 10:49 | |
| Akela sukkede lettet… hun smilede lidt til ham ”ja tak.. lad os lave noget andet”. Han havde ikke været.. helt lige så slemt som hun kort havde frygtet. Og hvem ved, nogle kvinder faldt måske for den slags… ”Det er jo ikke fordi du ikke er en pæn fyr” sagde hun hurtigt ”men jeg tror på evig kærlighed, og ikke så meget det med engangsknald.. i min familie finder man en mage fo- jeg mener en kæreste for livet. De er meget.. æhm.. religiøse” det sidste var løgn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Lør 03 Dec 2011, 01:58 | |
| Han kiggede på hende og så lidt dumt på hende "ja og grise kan flyve den der må du længere ud med altså det sidste du sagde"sagde han, og kunne godt høre på hende at hun løg der til sidst i hendes sætning. Han gik vider og var lidt ligeglad lige nu og viste ikke lige hvad hun skulle gøre for hende og sådan noget og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// Lør 03 Dec 2011, 05:20 | |
| Akela så lidt overrasket på Laroy da han begyndte at gå væk fra hende.. og havde beskyldt hende for at lyve. Hun sukkede lidt, og så undersøgende på ham. ”Altså..” hun tøvede. Det var dumt, de havde kun lige mødt hinanden, så det var selvfølgelig ikke derfor han opførte sig mærkeligt men.. ”altså, nu har jeg ikke såret dig eller noget.. vel?” spurgte hun forsigtigt. Hun gik op ved siden af ham, og prøvede at tyde hans ansigtsudtryk.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En skuffende strandtur //Laroy// | |
| |
|
| |
| En skuffende strandtur //Laroy// | |
|