| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 08:25 | |
| Hun undrede sig over hans store smil og spurgte: "Hvorfor smiler du sådan?" Hun fnes en smule over sit mærkelige spørgsmål |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 08:43 | |
| ''blot hvor sjovt vores møde startede også se hvordan det ender '' grinede han..
han kunne ikke lade vær med at grine over hvor hurtigt de havde kendt hinnanden.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 08:49 | |
| Hun tænkte over det i nogen tid og nikkede så. "Ja, det er egentlig ret mærkeligt..." Hun kiggede forundret på ham og vidste egentlig ikke, hvorfor hun tillod dette. Der var vel bare et eller andet ved ham, som fik hende til at stole blindt på ham. Hmm. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:08 | |
| ''tja.. men jeg kan li så godt indrømme det..'' sukkede wolf og kiggede hende i øjnene. ''du er rare,sød og sjov og at jeg stoler blidt på dig'' smilede wolf og kiggede på hende...
hmm var det nu smart at sige dette.. tænkte wolf og begynde nu halvt at fortryde lidt om han nu havde skræmmet hende væk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:11 | |
| Hun rødmede selvfølgelig og sukkede indvendigt. Hvor var det typisk for hende at reagere på sådanne måder! Og enormt pinligt... "T-tak," fik hun fremstammet. "I-i lige måde," tilføjede hun og kiggede ned i sengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:19 | |
| ''tak... '' wolf begynde at kigge mod sengen... og rødmede langtsomt på kinderne... mens et smil plantede på hans læber... hvor efter han drejede sit blik på Angel...
*jeg kan godt li dig...* tænkte wolf men kunne ikke sige det... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:23 | |
| Hun vidste ikke rigtig, hvad hun skulle sige og følte sig en anelse utilpas i den akavede situation. "Øh... Så godnat da," sagde hun og rejste sig op, hvorefter hun gik op og slukkede lyset i lejligheden og lagde sig i sengen igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:37 | |
| ''godnat'' grinede wolf lidt.. hvor efter der ikke gik mange sekunder efter lyset var slukket.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:40 | |
| Hun lagde sig til rette, mens hun stirrede op i loftet. Eller det vil sige at det gjorde hun ikke rigtigt, da hun ikke kunne se noget for mørket. Hendes øjne havde ikke vendet sig til det endnu. Hun nynnede stille, så stille at hun ikke regnede med at han ville høre det, hendes ynglingssang, mens hun vippede sine fødder i takt med melodien. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:53 | |
| wolf nyd melodien... som om han engang havde hørt den før...
han puttede sig ind mod Angel uden helt at tænke over hvad han lavede hvor efter han halv sov..
afslappende... det har været så langt tid siden jeg har ligget i en seng... tænkte wolf... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 09:57 | |
| Hun kiggede kærligt på ham, da han puttede sig og holdt hurtigt op med at nynne, i frygt for at det ville forstyrre hans søvn. Selv følte hun sig ikke træt. Hun sukkede lydløst. Bare hun ikke ville få byttet om på nat og dag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 10:09 | |
| wolf lå og slappede af mens hans næse indåndet duften af angel... hendes duft insmørede hans lunger som om det var en duft han havde lugtet før...
han var tæt på at falde i søvn... meget tæt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 10:17 | |
| Hun mærkede pludselig trætheden strømme over sig som en bølge. Hun kæmpede til det sidste med at holde øjnene åbne, men måtte til sidst give op og faldt i en dyb, drømmeløs søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 10:33 | |
| wolf puttede sig tæt ind hos hende.. og varmede hende..
han mærkede trygheden... og sengen... den dejlige,varme,bløde og behagelig seng... noget som han har savnet i rigtig langt tid..
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 10:37 | |
| //Næste morgen? Eller nyt emne?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 10:41 | |
| //sure hvis det er kan vi bare fortsætte på denne her hvor vi vågner om morgnen// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 17:04 | |
| Hun åbnede stille øjnene, og prøvede at orintere sig. Der var ikke noget dagslys, da hun jo havde rullet for, men hun var sikker på, at det var dag. Hun lå lidt og slappede af, men hun havde en fornemmelse af, at noget var galt. Så så hun Wolf, og gispede forskrækket, da kom i tanke om gårdagens hændelser. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 02 Dec 2011, 20:09 | |
| wolf lå og slappede af... han havde aldrig følt så afslappet siden han var en hvalp...
wolf mumlede lidt mens han puttede sig ind mod puden... som at se et barn som aldrig havde sovet.... han stille ændrede sig til ulv... uden helt selv at være klar over det... hvor efter der nu lå en 183 cm høj ulv i sengen... hans tanker var et andet sted..
i drømmen drømmede han at han var sammen med sin familie.. at han så sin mor og hvordan hun så ud.. han troede han havde glemt hende.. men hun var i hans drømme... og det samme var Mai og hans far....
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 01:01 | |
| Hun satte sig op i sengen og kiggede sig desorinteret omkring. Ved siden af hende lå... En ulv?! Hun skreg og fór op, mens hun løb ud på badeværelset og låste efter sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 01:47 | |
| wolf vågnede da hun skreg op...
mhmm??... wolf kiggede rundt og opdagede at han havde ændret sig i løbet af natten... han stak hovede mod sengen og ændrede form... smerten var han efter så langt tid begyndt at vænne sig til.. men et lille piv kom der aligevel... han rejste sig og gik ud for at finde sin ekstra kimono.. efter som at den anden var gået i stykker i løbet af natten..
hmmm jeg viste ikke dette var muligt... tænkte wolf...
hvor efter han gik over til døren og bankede på... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 01:54 | |
| Hun rodede alle skabe igennem, mens hun hørte en banken. Så stoppede hun og grinede lidt af sig selv, da hun pludselig huskede gårdagens hændelser. Hun åbnede døren og sagde: "Undskyld..." Hun smilede skævt og sagde: "Bare læg dig til at sove igen." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 02:04 | |
| '' heh jeg tror ik det er en god ide'' smilede wolf og kiggede på hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 02:07 | |
| "Hvorfor ikke?" Spurgte hun og vidste ikke, at det ikke var meningen, at han havde sovet som en ulv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 03:59 | |
| wolf kiggede på sin taske og der efter på hende igen.. ''jeg viste ikke selv min form ændrede sig... '' sukkede wolf og kiggede hende i øjnene ''undskyld at jeg forskrækede dig'' sagde wolf og kiggede hende i øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 04:56 | |
| Hun gættede på, at det måtte være rimelig svært at være ulv, hvis man slet ikke kunne kontrollere det. "Det er helt okay," sagde hun og smilte blidt. "Jeg er bare så forvirret om morgenen." |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|