| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:13 | |
| '' jeg har lært gennem mit liv at kulde,sne og regn blot er en ilusion... denne tanke lærte mig far mig.. og jeg ære i at fortsætte min trænning til jeg behersker min krop.. så jeg kan vidre føre lærdom til den nye generation'' sagde wolf som om han prøvede at lyde visdomlig...
''men jeg har gennem oplevede samtlige vintere hvor jeg sad udenfor og mediterede... i min kimono... selv om nutidens folk ville forbinde det med noget nat tøj'' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:19 | |
| Hun stirrede på ham i noget tid, før det gik op for hende, hvad hun gjorde. Så rømmede hun sig og spurgte: "Hvorfor finder du ikke bare et normalt hus eller en lejlighed?" Hun var ikke sikker på om hun ville overleve en vinter udenfor. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:33 | |
| ''fordi hvis man bor i en lejlighed eller et hus.. er det for nemt at finde en i følge staten..'' sukkede wolf.. ''dermod hvis man var rejsene.. hjemløs... er det svære at finde ens sande position..'' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:35 | |
| Hun stod lidt over tænkte over det. "Hvad er der galt med at staten ved hvor du bor?" Spurgte hun undrende, da hun ikke helt kunne se det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:45 | |
| '' hvis staten ved hvor jeg bor.. har det det på skrift.. når de har det i deres arkiver ved jægerene hvor de kan lede efter eventuelle navn.. og hvis navnet bliver fundet at husets grund og position om hvor jeg er kan de næmt finde mig...'' sagde wolf og smilde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:47 | |
| "Jamen hvorfor skulle nogen jage dig?" Spurgte hun forvirret. Det var ret sent og hun syntes ikke rigtig at kunne tænke klart. Han var jo harmløs |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 04:59 | |
| '' fordi min søster jager mig...'' sagde wolf og sukkede... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 05:03 | |
| "Ahvadgørhun?!" spurgte hun overrasket og rødmede lidt over sin eksplotion. "Undskyld.." sagde hun og forsatte: "Var det hende på billedet? Og hvorfor gør hun det?" Da hun indså, hvor mange personlige spørgsmål hun havde stillet, rystede på på hovedet og sagde endnu en gang: "undskyld... Du behøver ikke at svare på det." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 05:15 | |
| ''da jeg skulle begrave min far og jerry.. manglede min søster.. hendes krop var væk.. og blodet fra hende også... som om hun forsvandt i det bare jord...'' sagde wolf ''jeg støtte på hendes lugt for et år siden... og viste det var hende men da jeg kiggede rundt så jeg en pige løbe... og jeg viste det var hende som havde fulgt efter mig... '' sagde wolf og sukkede.... ''jeg troede jo hun ville tale med mig men.. hun ville ikke tale men dræbe mig...'' sukkede wolf.. ''efter hvad jeg fandt ud af hvad rygterne om hende gik på havde hun lavet en aftale med en demon... '' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 05:22 | |
| "Hva...?" Mere kunne hun ikke sige, men stod bare og stirrede. Hvordan kunne hans egen søster finde på sådan noget? Hun måtte da holde mere af ham, end af en eller anden fremmed dæmon! "Det er jeg virkelig ked af.." sagde hun og forstod ikke, hvordan hun turde at bo i et telt uden at være mere beskyttet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 05:44 | |
| '' jeg ved at min søster er død.. men at hende som forfølger mig.. ikke er hende men blot en kopi af hende... det kan ikke være Mai... det nægter jeg at tro...'' sagde wolf lidt hårdt.. mens en tåre løb ned af hans kind... og man kunne se at der nærmede sig flere...
wolf havde først nu fortalte denne eneste person om mai... men vil dette betyde hun ville blive det næste offer.... han håbede ikke... og at mai ikke turd nærme sig hende.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:11 | |
| Hun kunne ikke helt forstå dette, selvom hun kendte meget til mørke skabninger. Men det lå jo i hendes natur at tro på det bedste i alle væsner. Hun gik lidt frem mod ham og sagde: "Bliv her i nat, så kan du få en rigtig seng at sove i - jeg sover bare på sofaen." Hvor længe var det mon han havde sovet i en rigtig seng? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:26 | |
| hmm... at sove på en seng.. det havde wolf ikke gjort siden den gang hans for ældre døde... og han ønskede ikke at ligge sig i en seng som var en fremmede... ''jeg beklager... men jeg kan ikke efter lade mine ting... men jeg er glad for tilbudet og takker gerne ja.. men jeg må nok først hente mine ting først... '' sagde wolf og smilede '' hvis jeg går nu kan jeg nå tilbage inden et kvater '' sagde wolf og kiggede ud mod regnen.. og der efter på Angel ''måske 20 minutter.... '' sagde han og rettede... ''men bare rolig.. sygdom rammer sjældent den som har forberedt sig.. og ehm.. håber det okay hvis jeg lader mit tøj blive her?'' spurgte wolf og kiggede nu mod badeværelset... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:32 | |
| Hun smilede, da han sagde ja. Hun gættede på at hun havde haft ret. "Du tager dig bare god tid - og ja, selvfølgelig må du det," sagde hun til om han måtte lade sit tøj blive her. Hun stod lidt og tænkte på, hvor han mon til dagligt opholdt sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:37 | |
| ''du bør nok tag dem her på...'' wolf frem viste nogle høre værn... hvor efter han fortsatte.. ''jeg kan ikke tilgive mig selv at påføre dig mere smerte.... og undskyld at jeg lyttede til din indre stemme'' sagde wolf og lagde høre værn på bordet og gik ud mod bade værelset...
efter 20 sec lyd der et skreg af smerte og efter han havde lagt sit tøj fint på plads på toilet kummen... gik han ud af badeværelset og åbnede for døren.. hvor efter han snudsede rundt og skønte sig vidre... han mødte regnen som sjaskede mod sin pæls hvor efter han fortsatte vidre mod sit telt... han skyndte sig af alle krafter... i håb om ikke at mai skulle finde angel...
Hurtigere... Hurtigere... fortsatte tankerne i hans hovede... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:42 | |
| Hun gloede på høreværnene og skulle lige til at spørge, men han kom hende i forkøbet. "Min indre stemme?" Spurgte hun forvirret. "Hvad mener du med det?" Hun tog dem dog på, da han gik ud på badeværelset og hun godt vidste hvad han skulle. De hjalp meget godt og hun kunne høre noget som helst, så det var først da hun så ham komme tilbage at hun tog dem af. Hun kiggede en smule fascineret på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:51 | |
| Hurtigere... Hurtigere!! tænkte wolf..han kom til sin leger og sprang hvor efter han forvanlede sig i luften til et mennekse... og lanede nøgen på jorden.... hvor efter der ingen tid at spille... han pakkede tingene sammen teltet... og hans krop mærkede kulden.. men ignorede den.. mens regnen piskede mod hans bare krop... han kunne høre han ikke var alene..... men der var ingen tid at spilde.... ''det er længe siden...'' sagde en kvinde stemme... wolf ignored og fortsatte.... til han var færdig... ''hvorfor vil du ikke tale?'' sagde hun... wolf fortsatte... og kiggede kort på hende... som nu stod i skyggerne... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 06:55 | |
| Hun kiggede efter ham, da han gik og stod lidt og tænkte over, hvad hun havde hørt. Så gik hun ind i stuen igen og begyndte at ryde op, mens hun åndsfraværende tænkte på Mai, eller hvad han nu havde kaldt hende. Hans egen søster! Hun kunne ikke fatte det. Hun gik derefter ind i soveværelset og fandt en ekstra pude og dyne, som hun lagde på sofaen, hvorefter hun satte sig oven på det og tændte for fjernsynet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 07:00 | |
| ''mød mig om et år... ved mors og fars grav.. kom ik forsent'' smilede hun og forsvandt
wolf skyndte sig og pakke det færdigt og ændre sig mens han havde den klar til at blive bært hvor han lagde den på sin ryg... efter hans form som ulv blev glort... han dermed stormede mod lejligheden som angel boede...
der gik mindre minutter end han regnede med.. han kom tilbage på 10 minutter.. hvor efter han kom op af trapperne og kræssede på døren... uden helt at gøre så der ikke kom mærker... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 07:05 | |
| Hun hørte pludselig mærkelig lyd, som hun ikke helt kunne genkende. Var der allerede gået tyve minutter? Det var hun ikke sikker på. Hun gik i hvert fald ud og åbnede og blev lidt overrasket over at se ham i ulveform, selvom det var det hun havde forventet. Det var vel bare ikke hver dag man så det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 07:09 | |
| wolf lagde tasken... for an døren og kiggede på sin pæls som var driv våd... hvor efter han kiggede op på hende og der efter mod døren hvor badeværelset lå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 07:22 | |
| Hun kiggede efter ham, da han gik ud på badeværelset igen og satte sig endnu engang på sofaen, men slukkede dog fjernsynet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 07:49 | |
| wolf prøvede at kigge rundt... hvor efter han så et tørt håndklæde.... han startede med at tænde bruseren.. hvor han mærkede vandet risle mod hans pæls.. det føltes behageligt... hvor efter han stod nu der i badet..(ulve form) hvor han kiggede på gulvet hvordan alt mudderen forsvandt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 08:46 | |
| Hun hørte svagt lyden af rindende vand og valgte derfor at gå ind i soveværelset for at finde hendes nattøj frem, som hun hurtigt fik på. Så gik hun igen ind i stuen og satte sig på sofaen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 30 Nov 2011, 08:51 | |
| wolf lukkede munden og holdte smerten inde for ikke at råbe... dog blev råben til piven og senere lyden af menneske som prøver at råbe men er hold for munden... hvor han nu står nøgen i badet... mens døren dog stadig står åben hvor han tog lidt sæbe og hans beskidthed væk.. hvor efter han tørrede sig med håndkæledet og hængte det høfligt op hvor efter han tog sin kimono.. på som lå på toilet kummen.. og gik ud af badeværelset... og kiggede å fordøren som endnu stod åben... og det samme med toilet døren... han samlede sin taske ind og stillede den i badeværelset så det ikke grissede så meget... hvor efter han tog en feje barkke og vaskede gulvet efter sig... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|