| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 07:20 | |
| "Øhh..." sagde hun og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige. Hun ville være tryggest ved at sove hjemme, men det andet var vel også okay. "Det kan vi godt." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 07:31 | |
| ''okay.. det var blot om hvad du gerne ville'' sagde wolf og smilede wolf tog sin taske op og kiggede på hende om hun var klar...
''men klar? det er en lidt lang tur..'' sagde wolf og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:03 | |
| Hun greb også sin taske og nikkede: "Ja.. Men skal jeg ikke have dyne og sådan noget med, hvis jeg skal sove? Og nattøj.." Det havde hun helt glemt, så hun skyndte sig ind efter det og puttede det i tasken. "Så er jeg klar," sagde hun og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:06 | |
| wolf ventede til hun havede det sidste ''det er ikke noget som haster'' sagde wolf for at berolige hende ''har du husket alt det du skulle ha med?'' spurgte wolf for at se hendes reaktion om hun nu havede glemt et eller andet.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:11 | |
| "Sikkert ikke," sagde hun og grinede. "Men jeg er klar nu," sagde hun og ventede på at han ledte an. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:15 | |
| ''okay.. ehm... foresten... hvordan har du det med at køre?'' spurgte wolf wolf kom først i tanke om nu han havede en haley i nærheden af hendes lejlighed...
*gad vide om mai har taget den eller... * tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:18 | |
| Hun trak på skuldrene. "Det har jeg det fint med," sagde hun smilende. Godt nok foretrak hun at flyve, men det var nu også ret sjovt at køre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:27 | |
| ''hmm okay.. '' sagde wolf og gik mod døren hvor efter han gik ud og mod sin Haley... og regnede med at angel var med.. men gik i et tempo som hun nemt kunne følge med i..
hmmm mon hun kan li fart.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:29 | |
| Hun fulgte efter ham, låste døren og gik igen. Så kiggede hun fascineret på harleyen og sagde: "Wow... Er det din?" hvor var den smuk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:39 | |
| ''min smede mester gav mig den..'' sagde han og smilede hvor han kørte den ud og lagde plads så hun hunne sidde..
hmmm jeg skal snart havede tanket den op.. tænkte wolf.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:43 | |
| "Sejt nok," sagde hun smilende, hvorefter hun satte sig. "Øh.. Nu kører du ikke for hurtigt, vel?" Spurgte hun og var generelt bange for for høj fart. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:51 | |
| ''nej selvfølgelig ikke'' smilede wolf
hmm det var hun vist ikke....
det gik 20 minutter til de nærmede sig skoven.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 08:57 | |
| Hun nød turen og at komme ud igen. Det måtte hun altså gøre noget oftere. Hun kom lige i tanke om nogle ting hun havde glemt, men ikke noget vigtigt. Det var vel bare typisk hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:06 | |
| wolf nød turen.. spicielt når han kørte sammen med en.. at have selskab mens han kørte var noget han elskede...
de nærmede sig træerne og skov området.. wolf kørte ind i mellem træerne på en sti og pakkerede ved en plads hvor der var en åbning nær vandfaldet...
wolf stod af og satte lås til sin haley og til et træ som forbandt de 2 ting... så haley ikke gik nogle steder.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:10 | |
| Hun hoppede af den da de var fremme og så sig omkring med et kæmpe smil. "Hvor er vi henne?" Spurgte hun og havde lyst til at hoppe af glæde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:14 | |
| det som folk kalder ''den fredfyldte skov'' sagde wolf og smilede..
wolf kiggede rundt og der efter puttede et regnlan over sin haley så det ikke skulle blive snavset eller våd hvis det skulle komme itl at regne...
hvor efter wolf kiggede på Angel
'' er du klar til at se vandfaldet?'' smilede wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:24 | |
| Stedet havde hun aldrig hørt om, men hun kunne nu godt lide navnet. Det fik hende til at slappe af og være mindre på vagt.
Da han så spurgte ind til vandfaldet, nikkede hun ivrigt og sagde: "Ja, jeg er født klar!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:33 | |
| wolf gik mod vandfaldet... hmmm gad vide hvad hendes reaktion ville være...tænkte wolfman kunne høre vandets rislen ned og lyden af brusende vand strømmede gennem flodens bred som var ved siden af sti de fulgte.. man kunne høre fisk svømme i vandet og naturens lyde var i gang... De var nu endelig nået frem.. og wolf begynde at pakke teltet ud fra hans rygtaske.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:34 | |
| Hun kiggede måbende på vandfaldet. Det var helt uvirkeligt. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, men gik bare hen til vandkanten og spejlede sig i vandet. Hun opdagede at hun gik rundt med et kæmpe smil, men hun kunne ikke gøre for det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:44 | |
| wolf kiggede på hendes ansigt.. og morede sig lidt over det.. men fortsatte sig med at sætte teltet op..
''hvad synes du?'' sagde wolf og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:46 | |
| Hun kiggede sig over skuldren og sagde: "Her er fantastisk... Helt utroligt." Hun havde lyst til at sætte sig ved vandfaldet og så bare mærke naturen, men hun lod være og spurgte i stedet: "Er der noget jeg skal hjælpe med?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 09:57 | |
| ''nej.. jeg klare mig '' grinede wolf ''prøv at kigge rundt.. der er en masse man kan opdage.. og naturen her er en godt sted at stresse af.. '' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 10:01 | |
| Hun smilede da han ligesom gav hende frie tøjler til at se sig omkring. Hun overvejede kort at hoppe i vandet og gik til sidst om bag nogle træer for at skifte. Der gik ikke længe før hun var nede i det lune vand og nød hvert eneste sekund af det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 10:14 | |
| efter wolf havede sat teltet op begynde han at opligge et bål i en åbning som ikke ville fåsage skovbrand
wolf lod mærke til angel var gået vandet.. han overvejede at løbe med efter at havede lavet bålet...
hmmm en mulighed tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 10:17 | |
| Hun svømmede og dykkede, som havde hun ikke svømmer i årtier.. hvilket nok heller ikke var helt forkert. Hun nød i at leve tidsløst og ikke var afhænig af noget som helst. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|